naisen euro...

Mies vain

Miksi naisten euro on 80 senttiä? Koska naiset vanhoina epärehellisyyden ja manipuloinnin mestareina sekä valehtelijoina väittävät että jokaisella on oma totuutensa joten heidän "totuutensa" mukaan on näin. Ja se joka rohkenee kyseenalaistaa Naisen Esittämän MuTu-väitteen on sovinisti!
Sama kuin väittäisivät että 5 5 ei ole 10 vaan 4,97 koska jokaisella on oma totuutensa...

11

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh...

      Se on vanhaa feministipaskaa että naisen euro olisi muka 80 senttiä. Siitä tehtiin vastikään tutkimus ja todettiin että naisen euro on keskimäärin 98 senttiä.

      • onpi

        monenlaisia. Se kannattaisi kaikkien muistaa eikä vain napata lehtijutusta otsikkoa ja lähteä toistelemaan sitä totuutena.


    • miehen euro

      Niinhän se on, että miehen ansaitsemaan euroon nainen suhtautuu, niin kuin se olisi vain 80 senttiä.

    • Kannattaa muistaa, että monet tilastot perustuvat n.s.keskivertoansioille. Vähemmän tehdään tilastoja, joissa vertaillaan samasta työstä saatuja palkkoja!

    • naurettava tilittäjä

      Miten te kaikki aina kommentoitte tämän henkilön viesteihin? Tämähän nimensä mukaisesti VAIN provosoi koko ajan, hänen teksteistään kuultaa suuri katkeruus naisia kohtaan. Tuolla aimmin hän mm. kirjoitti kuinka naiset ovat pilalle lellittyjä ym. Kaikki hänen mielipiteensä ovat naurettavaa tilitystä, yritä jo päästä elämässäsi eteenpäin. Montako vuotta aiot täällä vielä ruikuttaa?

      • Mies vain

        "Montako vuotta aiot täällä vielä ruikuttaa?"

        Niin kauan kuin aihetta on. Miksei epäkohdista saisi valittaa? Eihän kukaan silloin tiedä asian olevan väärin jos siitä ei valiteta! Tyypillistä naisellista asennetta että ongelmat pitäisi lakaista maton alle, pää pensaaseen ja ongelmat haihtuu kun vaan kuvitellaan ettei niitä ole!

        Onko siinä muka jotain hienoa että otetaan paskaa niskaan loputtomiin, juodaan viinaa että kestetään sitä paskaa, KUNHAN VAAN EI VALITETA... ei helvetti, kyllä on vallanpitäjien ja muiden vääryydentekijöiden propaganda uponnut aivan liian hyvin...


      • tilittäjä
        Mies vain kirjoitti:

        "Montako vuotta aiot täällä vielä ruikuttaa?"

        Niin kauan kuin aihetta on. Miksei epäkohdista saisi valittaa? Eihän kukaan silloin tiedä asian olevan väärin jos siitä ei valiteta! Tyypillistä naisellista asennetta että ongelmat pitäisi lakaista maton alle, pää pensaaseen ja ongelmat haihtuu kun vaan kuvitellaan ettei niitä ole!

        Onko siinä muka jotain hienoa että otetaan paskaa niskaan loputtomiin, juodaan viinaa että kestetään sitä paskaa, KUNHAN VAAN EI VALITETA... ei helvetti, kyllä on vallanpitäjien ja muiden vääryydentekijöiden propaganda uponnut aivan liian hyvin...

        vai että tyypillistä naisellista asennetta, onneksi en itse sorru tyypittelemään miehiä, niitäkin kun on erilaisia olemassa. Yleistän kyllä mutten sentään tyypittele...

        Tietenkin saa valittaa epäkohdista mutta nuo sinun epäkohtasi on aina tyyliin: naiset ovat pilalle lellittyjä kakaroita ym. aika lapsellista tekstiä. Minusta sinun teksteistäsi paistaa läpi se että et tunne naisia kovinkaan hyvin tai olet saanut naisten osalta pelkkää p niskaan. Kaikki älykkäät ja järkevät ihmiset kyllä näkevät tämän "rivien läpi". Tuskinpa sinua kukaan kovin tosissaan ottaa...aivan sama kun minä sanoisin että miehet ovat kaikki kakkamaisia possuja, itserakkaita paskoja, seksiä vonkuvia pellejä. Ymmärrät varmaan että kaikki pitäisivät minua kitisevänä lapsellisena akkana. Tuollaisilla lauseilla kun ei voi perustella mitään, se on pelkkää uhoa.


      • Mies vain
        tilittäjä kirjoitti:

        vai että tyypillistä naisellista asennetta, onneksi en itse sorru tyypittelemään miehiä, niitäkin kun on erilaisia olemassa. Yleistän kyllä mutten sentään tyypittele...

        Tietenkin saa valittaa epäkohdista mutta nuo sinun epäkohtasi on aina tyyliin: naiset ovat pilalle lellittyjä kakaroita ym. aika lapsellista tekstiä. Minusta sinun teksteistäsi paistaa läpi se että et tunne naisia kovinkaan hyvin tai olet saanut naisten osalta pelkkää p niskaan. Kaikki älykkäät ja järkevät ihmiset kyllä näkevät tämän "rivien läpi". Tuskinpa sinua kukaan kovin tosissaan ottaa...aivan sama kun minä sanoisin että miehet ovat kaikki kakkamaisia possuja, itserakkaita paskoja, seksiä vonkuvia pellejä. Ymmärrät varmaan että kaikki pitäisivät minua kitisevänä lapsellisena akkana. Tuollaisilla lauseilla kun ei voi perustella mitään, se on pelkkää uhoa.

        what fucking ever...


      • tane
        Mies vain kirjoitti:

        "Montako vuotta aiot täällä vielä ruikuttaa?"

        Niin kauan kuin aihetta on. Miksei epäkohdista saisi valittaa? Eihän kukaan silloin tiedä asian olevan väärin jos siitä ei valiteta! Tyypillistä naisellista asennetta että ongelmat pitäisi lakaista maton alle, pää pensaaseen ja ongelmat haihtuu kun vaan kuvitellaan ettei niitä ole!

        Onko siinä muka jotain hienoa että otetaan paskaa niskaan loputtomiin, juodaan viinaa että kestetään sitä paskaa, KUNHAN VAAN EI VALITETA... ei helvetti, kyllä on vallanpitäjien ja muiden vääryydentekijöiden propaganda uponnut aivan liian hyvin...

        Olen nyt surffaillut useilla erilaisilla keskustelupalstoilla haistelemassa ilmaa ja yksi yhteinen nimittäjä on löytynt: Naisviha. Yhdelläkään palstalla en löytänyt naisjoukkoa joka olisi kommenteillaan yrittäneet urakalla lykätä toista sukupuolta maanrakoon. Ihan vaan huvin vuoksi ja perustelematta. Kertokaa nyt hyvät miehet mistä kiikastaa? Siis asiallisesti - jos mahdollista.


      • löytyy
        tane kirjoitti:

        Olen nyt surffaillut useilla erilaisilla keskustelupalstoilla haistelemassa ilmaa ja yksi yhteinen nimittäjä on löytynt: Naisviha. Yhdelläkään palstalla en löytänyt naisjoukkoa joka olisi kommenteillaan yrittäneet urakalla lykätä toista sukupuolta maanrakoon. Ihan vaan huvin vuoksi ja perustelematta. Kertokaa nyt hyvät miehet mistä kiikastaa? Siis asiallisesti - jos mahdollista.

        Uso pois, kyllä täältä löytyy niitäkin naisia. En tarkoita kaikkia, mutta joitakin. Jotain pientä löytyy useammaltakin. Sun pitää vaan lukea näitä viestejä avoimin mielin. Vinkki: pahimmatkaan miesvihaajat eivät useinkaan kirjoita kauhean kärkevään tai tylyyn sävyyn miehistä, vaan aivan pokkana päästelevät miesten alistamiseen tähtäävää propagandaa, säälimättömän miesvastaisia asenteita jne. Yhtenä tärkeimmistä yhteisistä nimittäjistä on se, että mies nähdään toisen luokan kansalaisena jolla ei tarvitsekaan olla yhtä paljon oikeuksia kuin naisella. Miehet sitten näistä asenteista hermostuneina saattavat joskus kirjoittaa kitkerämmin. Naisten ei yleensä tarvi, koska yleinen mielipide sekä mediat on vielä toistaiseksi heidän puolellaan.


      • Sanelma

        Minä ainakin jäin tähän palstaan alunpitäen kiikkiin MVn vuoksi. Se oli niin hassunkurista. Parhaat palat kopsasin kahvipöytään ja nauroimme vedet silmissä. Nauru pidentää ikää ja kiitos MVn, muutama nainen taas loisii hänen veroeuroillaan muutaman vuoden pidempään. Tosin pieni taitaa olla hänen panoksensa, sillä selkärangattomat naiset ovat varastaneet hänen omaisuutensa, rutanneet autonsa ja vielä usuttaneet opiskelemaan väärää alaa minkä vuoksi hän on työtön syrjäytynyt pultsariasuntolassa. Kauhee, miten naiset voivatkaan olla kauheita...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe