Oli rahaa mitkä ryyppäsin ja pelasin maniapäissäni...ei omaisuutta, mut viimenen palkkani meni.
No ongelmani on se että minulla näkyy tilillä tuloja 3000€ ja pakko hakea toimeentulotukea ensi kuussa koska olen pennitön.
Juu 3000€ oli ja meni. Ryyppäsin ja pelasin kaikki, kakssuuntasen maniat oli päällä ja tunsin olevani kaupungin rikkain eikä raha loppunut muka koskaan. Peleistäkin uskoin voittavani mania päissäni ainakin pelatut ja juodut rahat takas.
Jos toimitan lääkärin todistuksen et mulla on kakssuuntanen ja kärsin manioista ni voiko Kela ny helv. myöntää mulle edes ruokarahaa...jäin just työttömäksi ja viimeset palkkani sit ryyppäsin ja pelasin...eli jep, ja onnea.
Kakssuuntasen mania vei rahani...myöntääkö KELA toimeentulotukea?
Anonyymi
1
54
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmä mikä tyhmä! Kaikkihan tässä ryyppäis ja pelais rahansa, jos sitä aina vaan käteen tulis uutta.
Jos olet niin sairas, ettet hallitse raha-asioitasi, sinulle määrätään edunvalvoja (ent. holhooja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065