Saatana, eli kärpästen herra saa vallan rokotteen mukana?

Anonyymi

Beelzebub, toiselta nimeltään saatana, tarkoittaa kärpästen herraa.
Valokärpäsistä saadaan ainetta nimeltä lusiferaasi, eli luminatiivinen tai hohtava aine. Microsoftilla (B. Gatesilla) on tiettävästi patentti kannettavissa laitteissa käytettävälle lusiferaasille, eli Patent WO 2020 060606. Näitä laitteita voivat olla sen kummemmin määrittelemättä vaikkapa rannekello tai mikrosiru, johon voidaan yhdistää maksutiedot esim. virtuaalivaluutalla. Lusiferaasi toimisi väitetysti kvanttipistetatuiointina, joka kertoo tietyt asiat sinusta, kuten oletko ottanut rokotteet ja mitä niistä.

Sen verran tätä kehitystä viimeisen reilun vuoden ajan seuranneena ei voi muuta kuin todeta, että tähän suuntaan mennään koko ajan. Ei tätä kukaan julista suoraan, vaan sitä hivutetaan valtamedian, valittujen asiantuntijoiden ja poliitikkojen suulla. Muistatteko, kuinka rokotteidenkin tuli olla vuosien päässä. Sitten ykskaks ne ilmestyivät monelta yhtiöltä samaan aikaan! Rokotteen suojan piti olla n. 95 % ensipiikistä alkaen. Sitten tarvittiin toinen ja nyt puhutaan jo kolmannesta. Sekin jo myönnetään, että rokote ei suojaa tartunnalta ja rajoituksia tarvitaan. Osaatteko laskea 1 1 1? Tätä ajetaan propagandan ja disinformaation kautta. Aina välillä joku merkittävä globalisti näyttelee ja sanoo "lujasti" että rajoitusten loputtava ja rokotteet eivät pakollisia. No, odotahan vähän aikaa niin sitten alkaa "erehdyksen" myöntäminen ja teeskentely, että muut olivat oikeassa ja kyllä meidän on näin tehtävä. Tällä vedotaan siihen osaan ihmisen tajunnassa, että pidämme totuuden puhujista ja niistä, jotka myöntävät virheensä. Se saa meidät sympatisoimaan heitä. Ja monia muita propagandan muotoja meihin sovelletaan parhaillaan.

Tämä hivuttaminen ja osittainen ees-taas informaatio/disinformaatio on syynä siihen, miksi suurin osa ihmisistä ei vaan näe totuutta vaikka se tuijottaa heitä silmiin. He ovat niin ehdollistettuja viranomaisten ja valtamedian uskomiseen, että kaikki muut ovat hörhöjä. Olin samanlainen vielä muutama vuosi sitten. Ihan kuin huomaamatta uskomme valtamediaan, vaikka kuvittelemme että osaamme erottaa mikä on totta ja mikä ei. Ei, tämä vaati taitoa ja osaamista irrottautua tietystä maailmankuvasta. Poisoppia paljon, mitä meille on lapsesta lähtien syötetty. Platonin luolavertaus sopii tähän myös hyvin.

Suosittelen myös lukemaan Raamattua ja ilmestyskirjaa, sekä pyytämään Jeesukselta opastusta. Nöyrry, myönnä syntisi ja usko Häneen. Ilmestyskirja tuskin avautuu ilman muun Raamatun lukemista. Meille on luotu valtava valhe, kansainvälisesti ja se koskee jokaista maata. Se on niin suuri valhe, että sitä on vaikea ymmärtää, mutta ei mahdotonta niin haluavalle. Ehkä sinussa pieni ääni jo hälyttää, että kaikki ei ole oikein tässä koronassa ja rokotteen maanisessa ajamisessa lähes influenssan tasoiseen tautiin. Kukaan ei voi muuttaa ajatusmaailmaansa yhtäkkiä naps. Tämä vaatii maailman ymmärtämistä uudessa valossa, vaati uskallusta hypätä ikään kuin tuntemattomaan. Monesta pitää luopua, kuten valtavirtatieteestä ja poliittisista ideologioista.

Onnea sinulle, joka näet jo missä valheessa ihmiskunta rypee tällä hetkellä. Sitä tulee kaikkialta ja monelta tasolta ja tiedon osa-alueelta, poliitikoilta, tiedemiehiltä, virkamiehiltä, julkkiksilta ja monilta muilta. Ainoa totuus on Jeesuksessa Kristuksessa. Tiedän että nämä sanat nostavat jo monelta niskakarvat pystyyn, vaikka muuten jo näkevät osin valheen taakse. Sitä voi miettiä miksi, mutta uskon että olet joka tapauksessa silloin oikealla polulla. Vaatii vaan nöyrtymistä, kysymistä ja loppusilauksen.

Totuus säilyy aina, sitä ei saatana onnistu peittämään kuin hetkellisesti. Mutta se hetki on monelle niin vaarallinen.

7

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten minä ateistina joudun rokotteen ottamaan, jos se on noin 🤣

      • Anonyymi

        Eli myönnät ottavasi mieluummin vastaan saatanan kuin Jeesuksen? Suren puolestasi. Jumala armahtakoon sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli myönnät ottavasi mieluummin vastaan saatanan kuin Jeesuksen? Suren puolestasi. Jumala armahtakoon sinua.

        Mitään saatanaa tai jeesusta, saati jumalaa ei ole olemassa.
        Minä kuolin eikä siellä mitään ollut !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään saatanaa tai jeesusta, saati jumalaa ei ole olemassa.
        Minä kuolin eikä siellä mitään ollut !!!

        Miten kuolit? Kerro toki enemmän, vai jauhatko leukojasi? Enpä ihmettele, että ateisti kuoleman rajamailla ei näe mitään.


    • Anonyymi

      Kärpäsiä, aurinkoa ja kesää on tässä jo ollutkin, sadetta olen ihan oikeasti odottanutkin

      • Anonyymi

        Ei tämä ole kuule leikin asia.


    • Anonyymi

      Tämä satu kärpästen herrasta. Tuo patenttinumerokin päin takapuolta. Ja maapallo on tosiaan litteä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe