Treffit ja koronarokotus

Anonyymi

En tiedä miten muut toimivat, mutta itse en lähde treffeille rokottamattoman kanssa. Ainakin ensimmäinen rokotus on pitänyt ottaa.

Ennen kuin sovin treffeistä, kysyn milloin hän on ottanut koronarokotuksen ja onko saanut jo molemmat. En siis kysy onko ottanut vaan milloin.

Rokotuksen ikärajat on kaikkialla Suomessa laskettu nyt niin alas, että täysin rokottamaton (siis että ei ole ottanut edes ykköspiikkiä) täysi-ikäinen ihminen on joko välinpitämätön ja vastuuton kansalainen tai hurahtanut rokotusvastaisten salaliittoteorioiden oppeihin. En halua tutustua vastuuttomaan kansalaiseen enkä ole hiukkaakaan kiinnostunut treffailusta salaliittouskovaisen kanssa.

Etsin parisuhteeseen täyspäistä vastuullista ihmistä.

204

5579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rokotus ja maski pitää olla. Mites muu suoja? Olen komea eli kortsua ei varmaankaan pidä käyttää?

      • Anonyymi

        Olet ätmi joka lohduttautuu siten että esiintyy komeana miehenä. Kukaan komea mies ei kirjoittaisi noin. Ätmityylin kyllä tunnistaa.


      • Anonyymi

        Oikeesti? Mä oon harrastanut parisuhteeni ulkopuolella seksisuhteita läpi korona-ajan eikä oo ollu ongelmia. Nytkin puhelin vilkuttaa panemua.net treffien matcheista varmaan siis pitäisi tänäänkin tehdä pieni syrjäloikka.

        Ja siis kortsua toki käytän aina etten tuo vaimolleni seksitauteja. Niin ja joskus naamamaskia käytän, siis sellasta latexista.

        Ottakaa rennosti ja mun treffi-ilmoon voi vastailla tuol sivustolla. Nimimerkki selkärankainen_mies45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti? Mä oon harrastanut parisuhteeni ulkopuolella seksisuhteita läpi korona-ajan eikä oo ollu ongelmia. Nytkin puhelin vilkuttaa panemua.net treffien matcheista varmaan siis pitäisi tänäänkin tehdä pieni syrjäloikka.

        Ja siis kortsua toki käytän aina etten tuo vaimolleni seksitauteja. Niin ja joskus naamamaskia käytän, siis sellasta latexista.

        Ottakaa rennosti ja mun treffi-ilmoon voi vastailla tuol sivustolla. Nimimerkki selkärankainen_mies45

        Jaaha yksi kätyri lisää. Älkää vaan helvetissä rekisteröitykö mihinkään panemua.net -sivuston mukaisiin alisivustoihin. Ne ovat ihan täyttä kusetusta ei siellä ketään oikeita henkilöitä ole.


    • Anonyymi

      Itse en vastuuttomana kansalaisena haluaisikaan treffeille noin ehdottomalta kuulostavan tyypin kanssa. Viestistäsi kalskahtaa myös se että pidät itseäsi ylempi arvoisena.

      • Anonyymi

        Vai niin. Täällä alkuperäinen.

        Et siis haluaisi tavata minua? Sittenhän kaikki on hyvin. Kumpikaan meistä ei haluaisi tavat toista, joten mitään ongelmaa ei olisi.


    • Anonyymi

      Oma napa on oma napa eli et halua saada koronaa mutta rokotteellakin on haittavaikutuksia. Minkä takia jonkun miehen pitäis ottaa rokote sen takia että pääsee sun kanssa treffeille ja saa haittavaikutukset siihen päälle?

      • Anonyymi

        Kenenkään ei tarvitse ottaa rokotusta sen takia että pääsee minun kanssani treffeille. En minä niin ihmeellinen ole että kukaan menisi piikitettäväksi vain saadakseen istua kanssani puoli tuntia kahvilassa.

        Kuten sanoin, haluan tavata vastuullisen ja töyspäisen kansalaisen eli sellaisen joka ottaa rokotuksen ihan itsensä takia - ei minun takiani - sekä yleisen hyvän takia. Salaliittouskovaisiin ja muihin hörhöihin en tahdo törmätä. Sekopäätä pysykööt loitolla.


      • Anonyymi

        Älä höpise. Rokotteesta ei tule haittavaikutuksia.


      • Anonyymi

        Siis mitä hiton haittavaikutuksia on rokotteella? Se että käsi on arka yhden päivän ajan? Voi hirveää! Vaikeaa on elämä sullakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitse ottaa rokotusta sen takia että pääsee minun kanssani treffeille. En minä niin ihmeellinen ole että kukaan menisi piikitettäväksi vain saadakseen istua kanssani puoli tuntia kahvilassa.

        Kuten sanoin, haluan tavata vastuullisen ja töyspäisen kansalaisen eli sellaisen joka ottaa rokotuksen ihan itsensä takia - ei minun takiani - sekä yleisen hyvän takia. Salaliittouskovaisiin ja muihin hörhöihin en tahdo törmätä. Sekopäätä pysykööt loitolla.

        Olet vissiin lääkefirman kätyri. On se naurettavaa, kun pitää saada kaikenmaailman konsteilla immeiset piikin ääreen, jonka vaikutuksesta ei kuitenkaan ole kellään tietoa, mitä se vaikuttaa pitkässä juoksussa. Kuulemma ensi keväänä piikin ottaneilla on seuraavassa flunssa-aallossa todella vaaralliset ajat, kun vastustuskyky on menetetty koronarokotteen takia. Hyvää päiväkahvia vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpise. Rokotteesta ei tule haittavaikutuksia.

        Miksi ottaisin rokotuksen koska olen täysin terve? Miksi rokotettu vaatii treffikumppanilta rokotusta, vaikka hän itse on oman logiikkansa mukaan turvassa?
        Onko kysymys jostain muusta kuin rokotuksesta?
        Eihän tauti tartu rokottamattomiin sen kummemmin kuin rokotettuihin.


      • Anonyymi

        Kiinnostaisi tietää, missä tuo tieto lukee. Suomessa sata ihmistä menehtynyt rojotteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpise. Rokotteesta ei tule haittavaikutuksia.

        On niitä vaan tullut rokotteeesta haittavaikutuksia muutakin kuin vaan kipeä käsi.


      • Anonyymi

        Takaisin
        Tilaa Asiakas
        Länsi-Uusimaa

        ASENNA UUTISSOVELLUS JA PÄIVÄN LEHTI

        PAIKALLISET 30.7.2021 19:10

        Rajut väitteet koronarokotteiden haitoista leviävät somessa – Näin paljon vakavia haittoja ja kuolemia rokotteet ovat aiheuttaneet

        Koronarokotteiden haittailmoitustilasto voi johtaa harhaan. MINNA LYYTINEN
        Minna Harmaala


        Sosiaalisessa mediassa leviää rajuja väitteitä koronarokotteiden haitoista. Lähteeksi on usein mainittu Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimea.

        Fimean sivuilla toden totta lukee, että vakavia haittavaikutuksia on raportoitu jo lähes 1 900 ja rokotuksen jälkeisiä kuolemiakin 100. Kuinka moni näistä 100 kuolleesta on kuollut koronavirusrokotteeseen, lääketurvallisuusyksikön päällikkö Liisa Näveri Fimeasta?

        – Tällä hetkellä meillä on kaiken kaikkiaan vain yksi ainoa tapaus, jossa katsotaan, että kuolema on johtunut rokotteen aiheuttamasta haitasta. Kyseessä on se, joka aiemminkin on nostettu julkisuuteen eli AstraZenecan rokotteen jälkeen tapahtunut erittäin harvinainen hyytymishäiriö.

        MAINOS - SISÄLTÖ JATKUU ALLA

        MAINOS PÄÄTTYY
        Fimean sivujen mukaan noin kolmasosalla potilaista ei kuitenkin voida poissulkea mahdollisuutta, että koronarokotteesta tulleet oireet ovat voineet jouduttaa valmiiksi hauraan henkilön kuolemaa. Esimerkiksi hyvin iäkkäällä, perussairaalla ihmisellä rokotteen aiheuttama kuume tai pahoinvointi on voinut heikentää yleisvointia niin, että ihminen on menehtynyt nopeammin kuin ilman sitä.

        Koronarokotteen jälkeisissä kuolemantapauksissa kolmasosassa katsotaan, ettei rokotuksella ollut mitään vaikutusta kuolemaan ja lopuista tarvitaan vielä lisätietoa.

        Enemmistö (62 henkeä) rokotteen jälkeen menehtyneistä on ollut yli 80-vuotiaita. Mukana on kuitenkin myös nuorempia, esimerkiksi kuusi alle 50-vuotiasta ja viisi 50–59-vuotiasta. Näveri toteaa, että myös näissä ikäryhmissä ihmisillä on vakavia perussairauksia kuten sepelvaltimotautia ja syöpää.

        NÄVERI PITÄÄ hyvin valitettavana, että Fimean tilastojen perusteella väitetään sadan suomalaisen kuolleen koronarokotukseen.

        – Kaiken käytettävissä olevan tiedon perusteella rokote ei ensinnäkään ole aiheuttanut kaikkien näiden ihmisten kuolemaa, vaan näin oletetaan käyneen vain yhden kohdalla. Toisekseen rokotteesta on valtavan paljon hyötyä ja se on varmasti vähentänyt tautitaakkaa ja pelastanut ihmishenkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vissiin lääkefirman kätyri. On se naurettavaa, kun pitää saada kaikenmaailman konsteilla immeiset piikin ääreen, jonka vaikutuksesta ei kuitenkaan ole kellään tietoa, mitä se vaikuttaa pitkässä juoksussa. Kuulemma ensi keväänä piikin ottaneilla on seuraavassa flunssa-aallossa todella vaaralliset ajat, kun vastustuskyky on menetetty koronarokotteen takia. Hyvää päiväkahvia vaan.

        Olen ottanut 2 rokotusta... Toisen rokotuksen eilen klo 8.30. Aamulla. Tänä aamuna olin sairaalassa koska toisesta korvasta kuulo lähti. Tutkitaan kuulemma voiko johtua rokotuksesta, lääkärin mukaan Suomessa vain kuudelle käynyt näin. Mutta nyt on suoja Koronaan ainakin.


      • Anonyymi

        Älä viitsi jauhaa paskaa, Pfizerin rokotteeseen ei ole Suomessa kuollut yksikään ihminen! Sen sijaan rokottamattomia on kuollut vaikka millä mitalla!

        Ja korona ON paljon vaarallisempi kuin kausi-influenssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitse ottaa rokotusta sen takia että pääsee minun kanssani treffeille. En minä niin ihmeellinen ole että kukaan menisi piikitettäväksi vain saadakseen istua kanssani puoli tuntia kahvilassa.

        Kuten sanoin, haluan tavata vastuullisen ja töyspäisen kansalaisen eli sellaisen joka ottaa rokotuksen ihan itsensä takia - ei minun takiani - sekä yleisen hyvän takia. Salaliittouskovaisiin ja muihin hörhöihin en tahdo törmätä. Sekopäätä pysykööt loitolla.

        Täyspäistä seuraa tuskin saat, ainakaan lehtien höpö höpö palstalle kirjoittamalla. Muutenkin mielesi vaikuttaa kävän vajaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpise. Rokotteesta ei tule haittavaikutuksia.

        Ei tietenkään kaikille. Mutta eihän koronastakaan kaikille tule haittavaikutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitse ottaa rokotusta sen takia että pääsee minun kanssani treffeille. En minä niin ihmeellinen ole että kukaan menisi piikitettäväksi vain saadakseen istua kanssani puoli tuntia kahvilassa.

        Kuten sanoin, haluan tavata vastuullisen ja töyspäisen kansalaisen eli sellaisen joka ottaa rokotuksen ihan itsensä takia - ei minun takiani - sekä yleisen hyvän takia. Salaliittouskovaisiin ja muihin hörhöihin en tahdo törmätä. Sekopäätä pysykööt loitolla.

        Kovin fiksu et taida ainakaan olla.. Mistä sinä edes tiedät ihmisten taustoja ja perusteluja miksi kaikilla ei ole rokotetta. Pitkäaikaisvaikutuksista et myöskään voi tietää mitään, kun niistä ei ole, ai julkisuudessa, tietoa myöskään rokotefirmoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin fiksu et taida ainakaan olla.. Mistä sinä edes tiedät ihmisten taustoja ja perusteluja miksi kaikilla ei ole rokotetta. Pitkäaikaisvaikutuksista et myöskään voi tietää mitään, kun niistä ei ole, ai julkisuudessa, tietoa myöskään rokotefirmoilla.

        ..(ainakaan julkisuudessa).. Puhelin sekoilee.

        Rokotteiden vaikutukset alkaa selvitä sitten vuosien päästä, jos niitä on. Nythän hölmöimmät jo julistaa, että "ei tullut sivuvaikutuksia muuta kuin kipeä käsi". Kun ne kaikki vaikutukset ei katsos välttämättä tule heti, jos niitä nyt sattuu tulemaan siis.

        Myöskin pitää olla vähän jo vajaa, jos ei tuosta kauniisti sanottuna valikoivasta uutisoinnista herää mitään ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitse ottaa rokotusta sen takia että pääsee minun kanssani treffeille. En minä niin ihmeellinen ole että kukaan menisi piikitettäväksi vain saadakseen istua kanssani puoli tuntia kahvilassa.

        Kuten sanoin, haluan tavata vastuullisen ja töyspäisen kansalaisen eli sellaisen joka ottaa rokotuksen ihan itsensä takia - ei minun takiani - sekä yleisen hyvän takia. Salaliittouskovaisiin ja muihin hörhöihin en tahdo törmätä. Sekopäätä pysykööt loitolla.

        Turha leimata rokottamattomia sekopäiksi.Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpise. Rokotteesta ei tule haittavaikutuksia.

        Mistä sä sen tiedät?Sata varmasti tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitse ottaa rokotusta sen takia että pääsee minun kanssani treffeille. En minä niin ihmeellinen ole että kukaan menisi piikitettäväksi vain saadakseen istua kanssani puoli tuntia kahvilassa.

        Kuten sanoin, haluan tavata vastuullisen ja töyspäisen kansalaisen eli sellaisen joka ottaa rokotuksen ihan itsensä takia - ei minun takiani - sekä yleisen hyvän takia. Salaliittouskovaisiin ja muihin hörhöihin en tahdo törmätä. Sekopäätä pysykööt loitolla.

        Hyvä älykkö. Äkkiä pois täältä. Tyhmien kanssa ei voi eikä kannata väitellä. Oikeassa kuitenkin olet. Vaikka koko Suomi24 tuomitsisi sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi jauhaa paskaa, Pfizerin rokotteeseen ei ole Suomessa kuollut yksikään ihminen! Sen sijaan rokottamattomia on kuollut vaikka millä mitalla!

        Ja korona ON paljon vaarallisempi kuin kausi-influenssa!

        Toisesta rokotteestani on ensi viikolla 6 kk. Haluan ennen talvea kolmannen roketteen, koska tuplarokotteella 6kk kohdalla suojateho on alle 90%.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää, missä tuo tieto lukee. Suomessa sata ihmistä menehtynyt rojotteeseen?

        En ole vielä kuollu vaikka vasempaa olka varteen lykättiin Pziterin Comirnaty kahdesti.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä hiton haittavaikutuksia on rokotteella? Se että käsi on arka yhden päivän ajan? Voi hirveää! Vaikeaa on elämä sullakin!

        "Siis mitä hiton haittavaikutuksia on rokotteella?"
        Aivan oikein, kovin olemattomat on rokotteen haitat. Ne haitat on , kuolema mukan lukien erittäin yleiset, joten miksi niitä vakavia haittoja pitäisi tietentahtoen rokottautumalla suorastaan kerjätä?
        Tosiasiassa kukaan ei korona rokotetta tarvitse eikä sitä pitäisi ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi jauhaa paskaa, Pfizerin rokotteeseen ei ole Suomessa kuollut yksikään ihminen! Sen sijaan rokottamattomia on kuollut vaikka millä mitalla!

        Ja korona ON paljon vaarallisempi kuin kausi-influenssa!

        "Ja korona ON paljon vaarallisempi kuin kausi-influenssa!"
        Höpsistä uskosi kanssa. Kausi-influenssaan kuolee vuosittain noin 2000 henkilöä.
        Koronaan on kirjattu parinvuoden aikana kuolleen alle tuhat henkilöä.
        Joka luku on sinällään varsin keinotekoinen koska koronakuolemiksi kirjataan ne kuolleet joilla on korona havaittu, olkoon oikea kuolinsyy mikä tahansa. Siis olisi joka tapaukseessa kuolleet vaikka korona tartuntaa ei oli ollutkaan. Joten todellisuudessa on enemmän kuin epäselvää, että onko tosiasiassa koronaan kuollut yhtään henkilöä.
        Rokotteen haittavaikutuksena sen sijaan on kuollut Suomessa noin sata henkilöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi jauhaa paskaa, Pfizerin rokotteeseen ei ole Suomessa kuollut yksikään ihminen! Sen sijaan rokottamattomia on kuollut vaikka millä mitalla!

        Ja korona ON paljon vaarallisempi kuin kausi-influenssa!

        THL:n mukaan kuolema merkitään covid-kuolemaksi, mikäli menehtynyt henkilö on sairastanut jossain vaiheessa koronan. Varsinaista kuolinsyytä ei nykyään merkitä, kuten vaikka junan alle jääminen tai itsemurha.


      • Anonyymi

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siis mitä hiton haittavaikutuksia on rokotteella?"
        Aivan oikein, kovin olemattomat on rokotteen haitat. Ne haitat on , kuolema mukan lukien erittäin yleiset, joten miksi niitä vakavia haittoja pitäisi tietentahtoen rokottautumalla suorastaan kerjätä?
        Tosiasiassa kukaan ei korona rokotetta tarvitse eikä sitä pitäisi ottaa.

        Höpsis! Minä en ole kuollut ja olen ottanut rokotteet Pfizer comirnaty rokotteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vissiin lääkefirman kätyri. On se naurettavaa, kun pitää saada kaikenmaailman konsteilla immeiset piikin ääreen, jonka vaikutuksesta ei kuitenkaan ole kellään tietoa, mitä se vaikuttaa pitkässä juoksussa. Kuulemma ensi keväänä piikin ottaneilla on seuraavassa flunssa-aallossa todella vaaralliset ajat, kun vastustuskyky on menetetty koronarokotteen takia. Hyvää päiväkahvia vaan.

        Rokotusten kaikkia sivuvaikutuksia ei taideta vielä tietää mutta rokottamattomuuden vaikutukset kyllä tiedetään. Ole vahva ja pysy kannassasi, älä anna periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis! Minä en ole kuollut ja olen ottanut rokotteet Pfizer comirnaty rokotteen

        ...Vaan Kessu-Hermanni oli niin sirkiä mies että kun käärme häntä pisti...niin käärmes kuoli omaan puremaansakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaisin
        Tilaa Asiakas
        Länsi-Uusimaa

        ASENNA UUTISSOVELLUS JA PÄIVÄN LEHTI

        PAIKALLISET 30.7.2021 19:10

        Rajut väitteet koronarokotteiden haitoista leviävät somessa – Näin paljon vakavia haittoja ja kuolemia rokotteet ovat aiheuttaneet

        Koronarokotteiden haittailmoitustilasto voi johtaa harhaan. MINNA LYYTINEN
        Minna Harmaala


        Sosiaalisessa mediassa leviää rajuja väitteitä koronarokotteiden haitoista. Lähteeksi on usein mainittu Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimea.

        Fimean sivuilla toden totta lukee, että vakavia haittavaikutuksia on raportoitu jo lähes 1 900 ja rokotuksen jälkeisiä kuolemiakin 100. Kuinka moni näistä 100 kuolleesta on kuollut koronavirusrokotteeseen, lääketurvallisuusyksikön päällikkö Liisa Näveri Fimeasta?

        – Tällä hetkellä meillä on kaiken kaikkiaan vain yksi ainoa tapaus, jossa katsotaan, että kuolema on johtunut rokotteen aiheuttamasta haitasta. Kyseessä on se, joka aiemminkin on nostettu julkisuuteen eli AstraZenecan rokotteen jälkeen tapahtunut erittäin harvinainen hyytymishäiriö.

        MAINOS - SISÄLTÖ JATKUU ALLA

        MAINOS PÄÄTTYY
        Fimean sivujen mukaan noin kolmasosalla potilaista ei kuitenkin voida poissulkea mahdollisuutta, että koronarokotteesta tulleet oireet ovat voineet jouduttaa valmiiksi hauraan henkilön kuolemaa. Esimerkiksi hyvin iäkkäällä, perussairaalla ihmisellä rokotteen aiheuttama kuume tai pahoinvointi on voinut heikentää yleisvointia niin, että ihminen on menehtynyt nopeammin kuin ilman sitä.

        Koronarokotteen jälkeisissä kuolemantapauksissa kolmasosassa katsotaan, ettei rokotuksella ollut mitään vaikutusta kuolemaan ja lopuista tarvitaan vielä lisätietoa.

        Enemmistö (62 henkeä) rokotteen jälkeen menehtyneistä on ollut yli 80-vuotiaita. Mukana on kuitenkin myös nuorempia, esimerkiksi kuusi alle 50-vuotiasta ja viisi 50–59-vuotiasta. Näveri toteaa, että myös näissä ikäryhmissä ihmisillä on vakavia perussairauksia kuten sepelvaltimotautia ja syöpää.

        NÄVERI PITÄÄ hyvin valitettavana, että Fimean tilastojen perusteella väitetään sadan suomalaisen kuolleen koronarokotukseen.

        – Kaiken käytettävissä olevan tiedon perusteella rokote ei ensinnäkään ole aiheuttanut kaikkien näiden ihmisten kuolemaa, vaan näin oletetaan käyneen vain yhden kohdalla. Toisekseen rokotteesta on valtavan paljon hyötyä ja se on varmasti vähentänyt tautitaakkaa ja pelastanut ihmishenkiä.

        Rokotuksen JÄLKEISIÄ kuolemia on ollut noin sata. Näin kertoo Fimea.
        Ei rokotuksesta johtuvia. Noin sata henkilöä rokotuksen saanutta kuoli rokotuksen jälkeen koska oli ennestään vanha ja/tai sairas. Rokotus ei heitä tappanut vaan jokin muu.

        Tiedoksi että me kaikki, sekä
        rokotetut että rokottamattomat, kuolemme jonain päivänä. Lasketaanko minut rokotuksen jälkeen kuolleisiin, jos kuolen 90-vuotiaana? Jos huomenna jään auton alle ja kuolen, niin johtuuko sekin rokotuksesta?

        Rokotuksen VUOKSI kuolleita on Suomessa yksi ainoa. Ko. henkilöllä oli harvinainen veritulppia-alttius. Hän sai veritupan Astra Zenecanista.

        Rokotettuja on Suomessa yli 3,6 miljoonaa ja vain yksi heistä kuoli rokotukseen.

        Viruksen saaneistakin on kuollut vain yksi prosentti. Se ei ole paljon, mutta silti huomattavasti enemmän kuin yksi 3,6 miljoonasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotusten kaikkia sivuvaikutuksia ei taideta vielä tietää mutta rokottamattomuuden vaikutukset kyllä tiedetään. Ole vahva ja pysy kannassasi, älä anna periksi.

        "Rokotusten kaikkia sivuvaikutuksia ei taideta vielä tietää mutta rokottamattomuuden vaikutukset kyllä tiedetään. Ole vahva ja pysy kannassasi, älä anna periksi."

        Sinulla sitten on se kristallipallo. Saisinko sinun yhteystiedot, olisi pari kysymystä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vissiin lääkefirman kätyri. On se naurettavaa, kun pitää saada kaikenmaailman konsteilla immeiset piikin ääreen, jonka vaikutuksesta ei kuitenkaan ole kellään tietoa, mitä se vaikuttaa pitkässä juoksussa. Kuulemma ensi keväänä piikin ottaneilla on seuraavassa flunssa-aallossa todella vaaralliset ajat, kun vastustuskyky on menetetty koronarokotteen takia. Hyvää päiväkahvia vaan.

        Hyvät on kahvit meillä rokotetuilla. Kun vielä äkkiä sais pakollisen koronapassin niin tietäisi ettei rokotevastaiset pääsis julkisiin tapahtumiin.

        Ai että 😎


      • Anonyymi

        Ei ole mutta minkäs sille tekee ettet osaa sisäistää lukemaasi.

        Se on sun ongelma, ei minun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha leimata rokottamattomia sekopäiksi.Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

        Niimpä ja se on joku muu kuin sinä 😂


      • Anonyymi

        Äläs ny,ne on niin hauskoja nämä rokotevastaisten jankkaamiset. Antaa sirkushuveja meille normaaleille ihmisille. Ja ilmaiseksi 😂


    • Anonyymi

      Tyypillinen suomalainen nainen kun maski ja rokote pitää olla mutta seksissä kortsua ei tarvitse.

      • Anonyymi

        Missä ihmeen seksissä? Ei ole aikomustakaan harrastaa seksiä treffeillä. En puhunut aloituksessani seksistä mitään
        Älä lisäile tekstiini sellaista mitä siinä ei ole. Te ätmit ette ajattele mitään muuta kuin seksiä. Se tekee teistä ällötyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ihmeen seksissä? Ei ole aikomustakaan harrastaa seksiä treffeillä. En puhunut aloituksessani seksistä mitään
        Älä lisäile tekstiini sellaista mitä siinä ei ole. Te ätmit ette ajattele mitään muuta kuin seksiä. Se tekee teistä ällötyksiä.

        Tiedoksesi että jokainen heteromies ajattelee aina vähänkin kiinnostavan naisen kohdalla seksiä. Oli hän sitten missä tahansa yhteydessä varattu tai vapaa tai mitä tahansa. Vaikka väittäisi mitä tahansa seksi siellä on takaraivossa mielessä ja salaa ihailee vartaloa eikä aina niin salaakaan. Joka niin ei tee on joko valehtelija tai jotenkin sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksesi että jokainen heteromies ajattelee aina vähänkin kiinnostavan naisen kohdalla seksiä. Oli hän sitten missä tahansa yhteydessä varattu tai vapaa tai mitä tahansa. Vaikka väittäisi mitä tahansa seksi siellä on takaraivossa mielessä ja salaa ihailee vartaloa eikä aina niin salaakaan. Joka niin ei tee on joko valehtelija tai jotenkin sairas.

        Jokainen saa ajatella oman päänsä sisällä mitä tahansa. Jos mies ventovieraan naisen nähdessään ei voi olla ajattelematta, millaista olisi seksi tuon kanssa, niin siinäpähän ajattelee. Mutta vähänkin fiksumpi mies osaa pitää ne ajatukset omana tietonaan. Hän ei anna ajatustensa näkyä käytöksessään, saati että pukisi ne sanoiksi. Sellainen on naisen kiusaamista ja häirintää.

        On loukkaavaa, moukkamaista ja idioottimaista julkistaa täällä joka ikinen perversionsa ja seksifantasiansa. Seksifantasioille on omat fooruminsa netissä. Miksette mene sinne rasvailemaan? Netistä löytyy keskustelufoorumeita joissa saa kirjoittaa miten räävittömiä juttuja tahansa. Menkää sinne jos on pakko saada kirjoittaa törkyjuttuja.

        Erityisen ällöttävää on projisoida, eli väittää että omat fantasiat ovat vastapuolen ajatuksia, sanoja ja asenteita. On masentavaa, ettei nainen voi tällä palstalla kirjoittaa mistään aiheesta yhtään mitään ilman, että joku ääliö lisäilee hänen tekstiinsä sellaista mitä siinä ei ole. Ne lisäykset ovat vielä niin tylsiä ja ennalta-arvattavia: niissä hölpötetään aina seksistä ja/tai komeista miehistä. Keksisitte edes jotain uutta! Väittäisitte vaihteen vuoksi jotain muuta, vaikka että naisen tekstissä puhuttiin auton kampiakselin vaihtamisesta tai vihannesten viljelystä (vaikka tekstissä ei vihjattukaan noihin aiheisiin) mutta ÄLKÄÄ väittäkö että tekstissä puhuttiin seksistä tai komeista miehistä, jos tekstissä ei niistä puhuttu.

        Toistan. Ajatelkaa ihan vapaasti seksiä aamusta iltaan ja viljelkää ikiomia homoeroottisia fantasioitanne komeista miehistä. Mutta jos nainen tänne kirjoittaessaan ei omassa tekstissään sanonut tavuakaan noista kahdesta ätmien suosikkipuheenaiheesta, niin älkää väittäkö että naisen tekstissä puhuttiin niistä.


      • Anonyymi

        Eihän alkuperäisen viestin kirjoittaja ole missään vaiheessa ilmaissut sukupuoltaan. Voihan se siis olla mieskin, eikä nainen, kuten nyt tunnutaan oletettavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ihmeen seksissä? Ei ole aikomustakaan harrastaa seksiä treffeillä. En puhunut aloituksessani seksistä mitään
        Älä lisäile tekstiini sellaista mitä siinä ei ole. Te ätmit ette ajattele mitään muuta kuin seksiä. Se tekee teistä ällötyksiä.

        Kyllä jos minä menen treffeille naisen kanssa on mielessä seksi.
        Mitä järkeä on muuten käydä treffeillä?
        -Mies 30v-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa ajatella oman päänsä sisällä mitä tahansa. Jos mies ventovieraan naisen nähdessään ei voi olla ajattelematta, millaista olisi seksi tuon kanssa, niin siinäpähän ajattelee. Mutta vähänkin fiksumpi mies osaa pitää ne ajatukset omana tietonaan. Hän ei anna ajatustensa näkyä käytöksessään, saati että pukisi ne sanoiksi. Sellainen on naisen kiusaamista ja häirintää.

        On loukkaavaa, moukkamaista ja idioottimaista julkistaa täällä joka ikinen perversionsa ja seksifantasiansa. Seksifantasioille on omat fooruminsa netissä. Miksette mene sinne rasvailemaan? Netistä löytyy keskustelufoorumeita joissa saa kirjoittaa miten räävittömiä juttuja tahansa. Menkää sinne jos on pakko saada kirjoittaa törkyjuttuja.

        Erityisen ällöttävää on projisoida, eli väittää että omat fantasiat ovat vastapuolen ajatuksia, sanoja ja asenteita. On masentavaa, ettei nainen voi tällä palstalla kirjoittaa mistään aiheesta yhtään mitään ilman, että joku ääliö lisäilee hänen tekstiinsä sellaista mitä siinä ei ole. Ne lisäykset ovat vielä niin tylsiä ja ennalta-arvattavia: niissä hölpötetään aina seksistä ja/tai komeista miehistä. Keksisitte edes jotain uutta! Väittäisitte vaihteen vuoksi jotain muuta, vaikka että naisen tekstissä puhuttiin auton kampiakselin vaihtamisesta tai vihannesten viljelystä (vaikka tekstissä ei vihjattukaan noihin aiheisiin) mutta ÄLKÄÄ väittäkö että tekstissä puhuttiin seksistä tai komeista miehistä, jos tekstissä ei niistä puhuttu.

        Toistan. Ajatelkaa ihan vapaasti seksiä aamusta iltaan ja viljelkää ikiomia homoeroottisia fantasioitanne komeista miehistä. Mutta jos nainen tänne kirjoittaessaan ei omassa tekstissään sanonut tavuakaan noista kahdesta ätmien suosikkipuheenaiheesta, niin älkää väittäkö että naisen tekstissä puhuttiin niistä.

        'Mutta vähänkin fiksumpi mies osaa pitää ne ajatukset omana tietonaan.'

        Tietysti pitää ja normaali, fiksu valkoinen mies toimii juuri näin. Tästä huolimatta hän ajattelee naista seksuaalisena objektina. Poikkeuksena ovat omat naispuoliset sukulaiset.
        Mikäli mies ei toimi näin, on hän epänormaali - homo tai aseseksuaali.
        Olisi mukava tietää mitä normaalit naiset ajattelevat oikeasti kun he tapaavat uuden miehen, käykö ajatus mielessä minkälaista olisi seksin harrastaminen tuon kanssa?
        Ehkä miehet ja naiset eroavat tässä suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa ajatella oman päänsä sisällä mitä tahansa. Jos mies ventovieraan naisen nähdessään ei voi olla ajattelematta, millaista olisi seksi tuon kanssa, niin siinäpähän ajattelee. Mutta vähänkin fiksumpi mies osaa pitää ne ajatukset omana tietonaan. Hän ei anna ajatustensa näkyä käytöksessään, saati että pukisi ne sanoiksi. Sellainen on naisen kiusaamista ja häirintää.

        On loukkaavaa, moukkamaista ja idioottimaista julkistaa täällä joka ikinen perversionsa ja seksifantasiansa. Seksifantasioille on omat fooruminsa netissä. Miksette mene sinne rasvailemaan? Netistä löytyy keskustelufoorumeita joissa saa kirjoittaa miten räävittömiä juttuja tahansa. Menkää sinne jos on pakko saada kirjoittaa törkyjuttuja.

        Erityisen ällöttävää on projisoida, eli väittää että omat fantasiat ovat vastapuolen ajatuksia, sanoja ja asenteita. On masentavaa, ettei nainen voi tällä palstalla kirjoittaa mistään aiheesta yhtään mitään ilman, että joku ääliö lisäilee hänen tekstiinsä sellaista mitä siinä ei ole. Ne lisäykset ovat vielä niin tylsiä ja ennalta-arvattavia: niissä hölpötetään aina seksistä ja/tai komeista miehistä. Keksisitte edes jotain uutta! Väittäisitte vaihteen vuoksi jotain muuta, vaikka että naisen tekstissä puhuttiin auton kampiakselin vaihtamisesta tai vihannesten viljelystä (vaikka tekstissä ei vihjattukaan noihin aiheisiin) mutta ÄLKÄÄ väittäkö että tekstissä puhuttiin seksistä tai komeista miehistä, jos tekstissä ei niistä puhuttu.

        Toistan. Ajatelkaa ihan vapaasti seksiä aamusta iltaan ja viljelkää ikiomia homoeroottisia fantasioitanne komeista miehistä. Mutta jos nainen tänne kirjoittaessaan ei omassa tekstissään sanonut tavuakaan noista kahdesta ätmien suosikkipuheenaiheesta, niin älkää väittäkö että naisen tekstissä puhuttiin niistä.

        Joo, hoonattiin sylinterit, rasvattiin nipat ja veivattiin kankea. Ylisuuret männät teki tiukkaa mutta meni lopulta sisään kun Maken kanssa vuoronperään tuupattiin. Kokeiltiin molemmista päistä. Hiki siinä tuli. Illemmalla sitten saunan jälkeen tuikattiin vaimon kanssa vielä porkkanaa vakoon ja siementä lensi kunnes pussit oli tyhjät. Hieman jäi puutarha epäsiistiin kuntoon, ei sitä kehtaa Makelle näyttää ellei vaimo vähän siisti sitä ensin.

        On tää auton remppaamisesta ja pienviljelyksestä kirjoittaminen vaan niin tylsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa ajatella oman päänsä sisällä mitä tahansa. Jos mies ventovieraan naisen nähdessään ei voi olla ajattelematta, millaista olisi seksi tuon kanssa, niin siinäpähän ajattelee. Mutta vähänkin fiksumpi mies osaa pitää ne ajatukset omana tietonaan. Hän ei anna ajatustensa näkyä käytöksessään, saati että pukisi ne sanoiksi. Sellainen on naisen kiusaamista ja häirintää.

        On loukkaavaa, moukkamaista ja idioottimaista julkistaa täällä joka ikinen perversionsa ja seksifantasiansa. Seksifantasioille on omat fooruminsa netissä. Miksette mene sinne rasvailemaan? Netistä löytyy keskustelufoorumeita joissa saa kirjoittaa miten räävittömiä juttuja tahansa. Menkää sinne jos on pakko saada kirjoittaa törkyjuttuja.

        Erityisen ällöttävää on projisoida, eli väittää että omat fantasiat ovat vastapuolen ajatuksia, sanoja ja asenteita. On masentavaa, ettei nainen voi tällä palstalla kirjoittaa mistään aiheesta yhtään mitään ilman, että joku ääliö lisäilee hänen tekstiinsä sellaista mitä siinä ei ole. Ne lisäykset ovat vielä niin tylsiä ja ennalta-arvattavia: niissä hölpötetään aina seksistä ja/tai komeista miehistä. Keksisitte edes jotain uutta! Väittäisitte vaihteen vuoksi jotain muuta, vaikka että naisen tekstissä puhuttiin auton kampiakselin vaihtamisesta tai vihannesten viljelystä (vaikka tekstissä ei vihjattukaan noihin aiheisiin) mutta ÄLKÄÄ väittäkö että tekstissä puhuttiin seksistä tai komeista miehistä, jos tekstissä ei niistä puhuttu.

        Toistan. Ajatelkaa ihan vapaasti seksiä aamusta iltaan ja viljelkää ikiomia homoeroottisia fantasioitanne komeista miehistä. Mutta jos nainen tänne kirjoittaessaan ei omassa tekstissään sanonut tavuakaan noista kahdesta ätmien suosikkipuheenaiheesta, niin älkää väittäkö että naisen tekstissä puhuttiin niistä.

        Jos mies ventovieraan naisen nähdessään ei voi olla ajattelematta, millaista olisi seksi tuon kanssa, niin siinäpähän ajattelee. Mutta vähänkin fiksumpi mies osaa viestiä niin, että nainen ajattelee samoin. Se on deittailun idea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jos minä menen treffeille naisen kanssa on mielessä seksi.
        Mitä järkeä on muuten käydä treffeillä?
        -Mies 30v-

        Ehkäpä järki käydä treffeillä on nimenomaan parisuhde eikä pelkkä seksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Mutta vähänkin fiksumpi mies osaa pitää ne ajatukset omana tietonaan.'

        Tietysti pitää ja normaali, fiksu valkoinen mies toimii juuri näin. Tästä huolimatta hän ajattelee naista seksuaalisena objektina. Poikkeuksena ovat omat naispuoliset sukulaiset.
        Mikäli mies ei toimi näin, on hän epänormaali - homo tai aseseksuaali.
        Olisi mukava tietää mitä normaalit naiset ajattelevat oikeasti kun he tapaavat uuden miehen, käykö ajatus mielessä minkälaista olisi seksin harrastaminen tuon kanssa?
        Ehkä miehet ja naiset eroavat tässä suhteessa.

        Mikä ihme on aseseksuaali? A-seksuaalin tiedän mutta en ole koskaan kuullutkaan aseseksuaalista, onko hän seksuaalisesti suuntautunut aseisiin? :D

        Mutta asiaan, FIKSU mies ajattelee naista kokonaisuutena, eikä pelkkänä panopuuna! En minäkään ensimmäiseksi ajattele naista treffatessani että pääsispä panemaan... Ajattelen että saisipa tuosta itselleni morsiamen. Että näin.

        Terveisin mies jolla järki päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jos minä menen treffeille naisen kanssa on mielessä seksi.
        Mitä järkeä on muuten käydä treffeillä?
        -Mies 30v-

        Ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme on aseseksuaali? A-seksuaalin tiedän mutta en ole koskaan kuullutkaan aseseksuaalista, onko hän seksuaalisesti suuntautunut aseisiin? :D

        Mutta asiaan, FIKSU mies ajattelee naista kokonaisuutena, eikä pelkkänä panopuuna! En minäkään ensimmäiseksi ajattele naista treffatessani että pääsispä panemaan... Ajattelen että saisipa tuosta itselleni morsiamen. Että näin.

        Terveisin mies jolla järki päässä.

        Järki päässä? Tarkoitat kai nice guy mies tai jopa feministi, jotka tyypillisesti päätyvät raiskaajiksi kun huomaavat ettei siltä femakolta saanutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jos minä menen treffeille naisen kanssa on mielessä seksi.
        Mitä järkeä on muuten käydä treffeillä?
        -Mies 30v-

        Sinä oletkin ätmi. Ätmien tunnistaa siitä että
        1. hän näkee naisen pelkkänä reikä ä johon tökätään
        2. hän ei kuitenkaan osaisi tökätä koska ei ole koskaan päässyt kokeilemaan
        3. hän ei koskaan pääse treffeille
        4. hän luulee että treffien tarkoituksena on harrastaa seksiä.

        Normaalit miehet eivät ajattele kuten sinä.

        Mutta sinulla on oma käsi. Käytä sitä. Sen kuitenkin osaat. Et sinä naisia tarvitse.


    • Anonyymi

      Minäkin haluan järkevän ihmisen kanssa treffeille sellaisen joka ei ole laumaeläin pystyy ajattelemaan omilla aivoillaan ja sellaisen joka ei anna yleisön painostuksesta huolimatta iskeä suoneensa mitään kokeellista mömmöä jonka vaikutuksia ei tiedetä. Näyttää siltä että taaskin vain yhtä kantaa näytetään mediassa.Rokotteesta sairastuneita ja kuolleita on paljon missä on heidän juttunsa? Ainostaan näkee vinkumista niistä jotka eivät ole rokotetta ottaneet.

      • Anonyymi

        Tätä juuri tarkoitan. Juuri sinun kaltaiseesi ja sinun tavallasi ajattelevaa mieheen en halua tutustua. Treffeille lähden vain rokotetun kanssa. Ensinnäkin siksi että se on vastuullista ja turvallista, ja toiseksi siksi että haluan töyspäiset miehen enkä salaliittoteorioihin, horoskooppeihin ja kukkaterapiaan uskovaan sekopäähän.

        Tosin suurin osa miehistä onkin rokotettuja. Suomessa asuu 5,5 miljoonaa henkeä ja heistä rokotettuja on 3,5 miljoonaa. Yli miljoona on saanut molemmat rokotukset. Lisää tulee. Ikäraja on tällä hetkellä useimmilla paikkakunnilla 16 ja kun se siitä laskee, niin rokotettuja on yhä enemmän.

        Joten onneksi kuulut pieneen mutta sitäkin äänekkäämpään vähemmistöön.


      • Anonyymi

        Suomen koko väestöstä (lapset mukaan luettuina) 65% on saanut ainakin yhden rokotuksen. 32% on saanut molemmat rokotukset.

        Jos etsit rokottamatonta niin saatkin etsiä kauan. Mutta ainahan salaliittouskovainen löytää kaltaisensa. Netissäkin pidätte niin kovaa ääntä että syntyy käsitys että teikäkäisiä on kauheasti. Ei ole. Olette vähemmistö.

        Rokotusvastaiset ovat yleensä myös äärioikeiston kannattajia. Siinäkin syy miksi vältän heitä. Kaltaisesi luulevat, että Suomen suurimmat ongelmat johtuvat koronarokotuksesta, luonnonsuojelusta, maahanmuutosta ja siitä että hallitus koostuu nuorista naisista. Just. En halua treffeille kanssanne.


      • Anonyymi

        Ja mitähän ne rokotteesta kuolleet muka on? EI Suomessa ole yhtäkään rokotteeseen kuollutta, ei ainakaan Pfizerin rokotteeseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä juuri tarkoitan. Juuri sinun kaltaiseesi ja sinun tavallasi ajattelevaa mieheen en halua tutustua. Treffeille lähden vain rokotetun kanssa. Ensinnäkin siksi että se on vastuullista ja turvallista, ja toiseksi siksi että haluan töyspäiset miehen enkä salaliittoteorioihin, horoskooppeihin ja kukkaterapiaan uskovaan sekopäähän.

        Tosin suurin osa miehistä onkin rokotettuja. Suomessa asuu 5,5 miljoonaa henkeä ja heistä rokotettuja on 3,5 miljoonaa. Yli miljoona on saanut molemmat rokotukset. Lisää tulee. Ikäraja on tällä hetkellä useimmilla paikkakunnilla 16 ja kun se siitä laskee, niin rokotettuja on yhä enemmän.

        Joten onneksi kuulut pieneen mutta sitäkin äänekkäämpään vähemmistöön.

        Suomessa on yli 60- vuotiaita 1,2 miljoonaa. Tuosta porukasta on rokotettu lähes kaikki. Siinä olisi treffiseuraa:)


      • Anonyymi

        Aloittaja voi myös olla Thl:n tänne kirjoittele trolli.
        Yritetään vanhaa temppua jossa hypoteettisen seksin varjolla (kyllä, siitä on kysymys treffeillä vaikka muuta väität) yritetään houkutella ottamaan vaarallinen, kokeellinen koronarokote.
        Kysymys on mielikuvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitähän ne rokotteesta kuolleet muka on? EI Suomessa ole yhtäkään rokotteeseen kuollutta, ei ainakaan Pfizerin rokotteeseen!

        Vähintään sata ihmistä on Suomessa kuollut koronarokotteisiin. Fimeassa on tutkinnassa vielä 6500 rokotusten haittavaikutusta. Luultavasti kuolleita on paljon enemmän ja lisää tulee lähivuosina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähintään sata ihmistä on Suomessa kuollut koronarokotteisiin. Fimeassa on tutkinnassa vielä 6500 rokotusten haittavaikutusta. Luultavasti kuolleita on paljon enemmän ja lisää tulee lähivuosina!

        ÄLÄ JAUHA POITSU PASKAA, Suomessa on kuollut vain 1 ihminen rokotteeseen, ja se johtui Astra Zenecan aiheuttamasta veren hyytymishäiriöstä joka on äärimmäisen harvinainen, Pfizerin rokotteessa tätä riskiä EI ole. Toistan: EI OLE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitähän ne rokotteesta kuolleet muka on? EI Suomessa ole yhtäkään rokotteeseen kuollutta, ei ainakaan Pfizerin rokotteeseen!

        Eihän ne seuraukset heti näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ JAUHA POITSU PASKAA, Suomessa on kuollut vain 1 ihminen rokotteeseen, ja se johtui Astra Zenecan aiheuttamasta veren hyytymishäiriöstä joka on äärimmäisen harvinainen, Pfizerin rokotteessa tätä riskiä EI ole. Toistan: EI OLE.

        Hops. On kuitenkin. Eli jos saat järjettömän kovan päänsäryn rokotuksen jälkeen - mene ensiapuun. Lääkärit tietävät rokotteiden sivuvaikutukset ja kuvaavat nuppisi. Jos on laskimohyytymä, sen voi hoitaa. Älä jää kotiin, sillä voit kuolla. Ja tämä harvinainen haittavaikutus liittynee piikkiproteiinin veressä kulkevaan muotoon (rokotteesta). Itse sain sormeeni pienen muutaman mm kokoisen suonitulehduksen muutama tunti rokotteen jälkeen. Näitä piikkiproteiiniin liittyviä sivuvaikutuksia et voi välttää millään rokotteella. Mutta jos saat koronan — on tilanne paljon, erittäin paljon pahempi. Ja kaikki rokottamattomat tulevat saamaan koronan. Kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on yli 60- vuotiaita 1,2 miljoonaa. Tuosta porukasta on rokotettu lähes kaikki. Siinä olisi treffiseuraa:)

        Entä jos kuulunkin itse juuri tuohon ikäluokkaan?


    • Anonyymi

      No oisit sä lähteny treffeille Elon Muskin kans, kun se änkyröi rokotuksia vastaan?

      • Anonyymi

        Elon Musk ei ole mikään tietäjä, nero tai ylipäänsä mikään auktoriteetti. En lähtisi jos hän on lisäksi rokotusvastainenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elon Musk ei ole mikään tietäjä, nero tai ylipäänsä mikään auktoriteetti. En lähtisi jos hän on lisäksi rokotusvastainenkin.

        Todella häiriintynyttä fanatismia jakaa ihmisiä sen mukaan mitä mieltä he ovat koronarokotteista! Terveyteen ja turvallisuuteen tämä ei liity mitenkään. Rokotettujenhan piti lisäksi olla turvassa taudilta. Vai ajatteleeko aloittaja että HÄN voi tartuttaa treffikumppanin?
        Eikö olisi toisaalta mukavat treffit joissa tapaisi ihmisen jolla olisi eri mielipiteet kuin itsellä ja pystyy hyvin perustelemaan ne? Olisi tiedossa mielenkiintoisia keskusteluja mm. Koronaepidemiasta.
        Minä ottaisin tilanteen mielenkiintoisena haasteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elon Musk ei ole mikään tietäjä, nero tai ylipäänsä mikään auktoriteetti. En lähtisi jos hän on lisäksi rokotusvastainenkin.

        Musk on sairastanut koronan. Kävi onneton Ruotsissa🤣. Hän on immuuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musk on sairastanut koronan. Kävi onneton Ruotsissa🤣. Hän on immuuni.

        Musk sanoi haastattelussa ettei anna lastansakaan rokotettavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella häiriintynyttä fanatismia jakaa ihmisiä sen mukaan mitä mieltä he ovat koronarokotteista! Terveyteen ja turvallisuuteen tämä ei liity mitenkään. Rokotettujenhan piti lisäksi olla turvassa taudilta. Vai ajatteleeko aloittaja että HÄN voi tartuttaa treffikumppanin?
        Eikö olisi toisaalta mukavat treffit joissa tapaisi ihmisen jolla olisi eri mielipiteet kuin itsellä ja pystyy hyvin perustelemaan ne? Olisi tiedossa mielenkiintoisia keskusteluja mm. Koronaepidemiasta.
        Minä ottaisin tilanteen mielenkiintoisena haasteena.

        Jokainen saa ihan itse päättää millä perusteella valitsee ne joiden kanssa lähtee treffeille.

        Yhä useampi vaatii että toinen on ottanut rokotuksen ennen kuin lähtee tämön kanssa treffeille. Jos et mene rokotettavaksi, mahdollisuutesi päästä treffeille pienenevät entisestään. Mutta älä sitten valita yksinäisyyttä I. Tällä hetkellä Suomessa 67,2% koko väestöstä on saanut ainakin yhden rokotuksen. Kaksi rokotusta on saanut 36,4% väestöstä. Luvussa ovat mukana myös alle 16-vuotiaat, jotka eivät ikänsä vuoksi saa rokotusta vielä ollenkaan elleivät kuulu riskiryhmään. Joten vähemmistöön kuulut, ja jos haluat itse tavata vain rokottamattomia niin saat etsiä kauan. Yhä kauemmin saat etsiä syksymmällä kun rokotukset yhä etenevät. Te rokottamattomat olette pieni, tyhmä ja äänekäs vähemmistö.


    • Anonyymi

      Ei ole tullut treffikumppaneilta kyseltyä rokotustilannetta enkä pidä rokottautumista "vaatimuksena" ekoille kahveille lähtöön. Jos jonkun kanssa riittävästi klikkaisi, että tulisi toiset treffit, niin sitten voisin kysäistä että mikä on mielipide rokotuksiin. Jos tyypillä olisi foliohattu päässä eikä aikomustakaan rokottautua, niin sitten jäisi ne kakkostreffit käymättä.

      Ihan tuossa ekassa tapaamisessa painaa vaakakupissa enemmän muut asiat, mutta jos yhtään tulisi fiilis että tyyppiä olisi kiva tavata useammin, niin sitten pitäisi olla samoilla linjoilla rokotustenkin suhteen.

      • Anonyymi

        Olen suht nuori mies ja haluan tulevaisuudessa vielä vaimon ja lapsia. En halua suhteeseen koronarokotetun naisen kanssa. Tämä siitä syystä että nämä ovat todennäköisesti steriilejä.
        Tämän vuoksi on tärkeää kysyä heti onko treffikumppani tuhonnut itsensä koronarokotuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suht nuori mies ja haluan tulevaisuudessa vielä vaimon ja lapsia. En halua suhteeseen koronarokotetun naisen kanssa. Tämä siitä syystä että nämä ovat todennäköisesti steriilejä.
        Tämän vuoksi on tärkeää kysyä heti onko treffikumppani tuhonnut itsensä koronarokotuksella.

        Hä?

        Ha ha ha ha!
        Suomessa eletään vauvabuumia. Meinaat ettei nämä siittäneiden joukossa ole ainuttakaan rokotettua?

        Bua ha ha haa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hä?

        Ha ha ha ha!
        Suomessa eletään vauvabuumia. Meinaat ettei nämä siittäneiden joukossa ole ainuttakaan rokotettua?

        Bua ha ha haa!

        Tämäpä kiinnostava " tieto"..Äkkiäpä ovat ryhtyneet ihmiset lisääntymään, jos ihan terveet lapsetkin jo ehtineet syntyä toisen rokotteen jäljiltä.Mistä tämän faktatiedon löytää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suht nuori mies ja haluan tulevaisuudessa vielä vaimon ja lapsia. En halua suhteeseen koronarokotetun naisen kanssa. Tämä siitä syystä että nämä ovat todennäköisesti steriilejä.
        Tämän vuoksi on tärkeää kysyä heti onko treffikumppani tuhonnut itsensä koronarokotuksella.

        Mistä tuo on peräisin, että rokotetut nauset ovat steriilejä? Älä puhu höpöjä!

        Mutta jos pidät kiinni siitä että haluat perustaa perheen, niin voi voi. Voi voi, saattaa nimittäin käydä niin ettet siinä tapauksessa ikinä löydä sitä vaimoa. Suurin osa naisista on vastuullisia kansalaisia ja ottaa rokotuksen. Valmistaudu elämään poikamiehenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä kiinnostava " tieto"..Äkkiäpä ovat ryhtyneet ihmiset lisääntymään, jos ihan terveet lapsetkin jo ehtineet syntyä toisen rokotteen jäljiltä.Mistä tämän faktatiedon löytää?

        Kuka puhui jo syntyneistä? Rokotettuja naisia on raskaana, ja rokotetut miehet ovat rokotuksen jälkeen siittäneet lapsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suht nuori mies ja haluan tulevaisuudessa vielä vaimon ja lapsia. En halua suhteeseen koronarokotetun naisen kanssa. Tämä siitä syystä että nämä ovat todennäköisesti steriilejä.
        Tämän vuoksi on tärkeää kysyä heti onko treffikumppani tuhonnut itsensä koronarokotuksella.

        😂😂😂


    • Anonyymi

      ""Suomen koko väestöstä (lapset mukaan luettuina) 65% on saanut ainakin yhden rokotuksen. 32% on saanut molemmat rokotukset.""

      Ja silti monet sairastuvat koronaan vaikka he on ottaneet molemmat rokotukset. Montako rokotusta aiot ottaa? Pannaanko seuraava piikki perseeseen?

      • Anonyymi

        Miten niin monet rokotetut sairastuvat koronaan? Mistä tietolähteestä tuo fuula on peräisin? Anna linkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin monet rokotetut sairastuvat koronaan? Mistä tietolähteestä tuo fuula on peräisin? Anna linkki.

        PÄIJÄT-HÄMEEN ja Kanta-Hämeen sairaaloista on kuulunut hämmentäviä uutisia. Sairaaloiden koronaviruspotilaista suuri osa on sellaisia, jotka ovat jo saaneet rokotteen.

        Kanta-Hämeen keskussairaalassa Hämeenlinnassa ja sairaanhoitopiirin terveyskeskussairaaloissa on kolmisenkymmentä koronaviruspotilasta, joista ainakin puolet on saanut ensimmäisen rokoteannoksen.

        https://www.hs.fi/tiede/art-2000007982176.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PÄIJÄT-HÄMEEN ja Kanta-Hämeen sairaaloista on kuulunut hämmentäviä uutisia. Sairaaloiden koronaviruspotilaista suuri osa on sellaisia, jotka ovat jo saaneet rokotteen.

        Kanta-Hämeen keskussairaalassa Hämeenlinnassa ja sairaanhoitopiirin terveyskeskussairaaloissa on kolmisenkymmentä koronaviruspotilasta, joista ainakin puolet on saanut ensimmäisen rokoteannoksen.

        https://www.hs.fi/tiede/art-2000007982176.html

        Ovat juuri saaneet, siis alle kaksi viikkoa sitten?

        Kun sain rokotuksen, minulle annettiin käteen paperi jossa kerrottiin että rokotus alkaa vaikuttaa noin kahden viikon päästä.. Tiesin sen kyllä jo ennestään. Tämä on ihan julkista tietoa eikä mikään salaisuus.

        Jos joku on saanut tartunnan juuri ennen rokotusta tai rokotusta seuranneen kahden viikon aikana, niin vasta-aineet eivät ole ehtineet muodostua. Silloin voi sairastua rokotuksesta huolimatta.

        Kaikissa rokotuksissa, siis muissakin kuin korona rokotuksissa, on sama juttu: eivät ne suojaa tartunnalta saman tien ja siltä istumalta. Rokotuksen ansiosta elimistö alkaa muodostaa vasta-aineita, mutta ei se tapahdu päivässä eikä kahdessa. Ei pidä rynnätä piikiltä päästyä suoraan tartubtalähteille. Vähän malttia.

        Ei aspiriinikaan tehoa minuutissa, kyllä siihen puoli tuntia menee. Jos saat hammaslääkärissä puudutuksen poraamista varten, niin ei sekään tepsi ennen kuin hetken päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat juuri saaneet, siis alle kaksi viikkoa sitten?

        Kun sain rokotuksen, minulle annettiin käteen paperi jossa kerrottiin että rokotus alkaa vaikuttaa noin kahden viikon päästä.. Tiesin sen kyllä jo ennestään. Tämä on ihan julkista tietoa eikä mikään salaisuus.

        Jos joku on saanut tartunnan juuri ennen rokotusta tai rokotusta seuranneen kahden viikon aikana, niin vasta-aineet eivät ole ehtineet muodostua. Silloin voi sairastua rokotuksesta huolimatta.

        Kaikissa rokotuksissa, siis muissakin kuin korona rokotuksissa, on sama juttu: eivät ne suojaa tartunnalta saman tien ja siltä istumalta. Rokotuksen ansiosta elimistö alkaa muodostaa vasta-aineita, mutta ei se tapahdu päivässä eikä kahdessa. Ei pidä rynnätä piikiltä päästyä suoraan tartubtalähteille. Vähän malttia.

        Ei aspiriinikaan tehoa minuutissa, kyllä siihen puoli tuntia menee. Jos saat hammaslääkärissä puudutuksen poraamista varten, niin ei sekään tepsi ennen kuin hetken päästä.

        ""Ovat juuri saaneet, siis alle kaksi viikkoa sitten?""

        Lopeta se vänkääminen! Tuossahan sanottiin "KAIKKIEN rokotuksista oli kulunut jo pitkä aika. Ainakin yhdessä tapauksessa henkilö oli ehtinyt jo saada molemmat rokoteannokset."

        Vaikka rokotteet EIVÄT SATAPROSENTTISESTI SUOJAA TAUDILTA ja välistä rokotettu voi saada tartunnan, on ajateltu, että rokotuksesta syntynyt immuniteetti kuitenkin lieventää tautia. Aina tauti ei silti jää lieväksi, kuten sairaalatapaukset osoittavat.

        Eli vaikka on molemmat rokotukset, niin voit saada koronan ja riskinä on rokotuksien haittavaikutukset siihen päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat juuri saaneet, siis alle kaksi viikkoa sitten?

        Kun sain rokotuksen, minulle annettiin käteen paperi jossa kerrottiin että rokotus alkaa vaikuttaa noin kahden viikon päästä.. Tiesin sen kyllä jo ennestään. Tämä on ihan julkista tietoa eikä mikään salaisuus.

        Jos joku on saanut tartunnan juuri ennen rokotusta tai rokotusta seuranneen kahden viikon aikana, niin vasta-aineet eivät ole ehtineet muodostua. Silloin voi sairastua rokotuksesta huolimatta.

        Kaikissa rokotuksissa, siis muissakin kuin korona rokotuksissa, on sama juttu: eivät ne suojaa tartunnalta saman tien ja siltä istumalta. Rokotuksen ansiosta elimistö alkaa muodostaa vasta-aineita, mutta ei se tapahdu päivässä eikä kahdessa. Ei pidä rynnätä piikiltä päästyä suoraan tartubtalähteille. Vähän malttia.

        Ei aspiriinikaan tehoa minuutissa, kyllä siihen puoli tuntia menee. Jos saat hammaslääkärissä puudutuksen poraamista varten, niin ei sekään tepsi ennen kuin hetken päästä.

        Yleistä tietoa että myös rokotetut voivat sairastua koronaan. Myös ne joiden rokotuksesta on kulunut yli 2 viikkoa.
        Rokotteen teho laskee parissa kuukaudessa vain 18%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Ovat juuri saaneet, siis alle kaksi viikkoa sitten?""

        Lopeta se vänkääminen! Tuossahan sanottiin "KAIKKIEN rokotuksista oli kulunut jo pitkä aika. Ainakin yhdessä tapauksessa henkilö oli ehtinyt jo saada molemmat rokoteannokset."

        Vaikka rokotteet EIVÄT SATAPROSENTTISESTI SUOJAA TAUDILTA ja välistä rokotettu voi saada tartunnan, on ajateltu, että rokotuksesta syntynyt immuniteetti kuitenkin lieventää tautia. Aina tauti ei silti jää lieväksi, kuten sairaalatapaukset osoittavat.

        Eli vaikka on molemmat rokotukset, niin voit saada koronan ja riskinä on rokotuksien haittavaikutukset siihen päälle.

        Rokotuksen suoja siis laskee ajan myötä, tammikuussa rokotetun suoja enää 16% deltavarianttia vastaan. Kun rokotusten tielle lähtee, se tie on loputon. Siis joka vuosi, ja jos näin ei tee, on ottanut rokotteen riskin turhaan. Yhdysvaltojen rokoteviraston pomo oli taannoin huolissaan boostin, siis 3.piikin mahdollisesti lisääntyneistä haittavaikutuksista. Esim anafylaksioista. Kuten hiusvärikin, joskus se kamelin selkä katkeaa, herkistyminen. Puhumattakaan muista mahdollisista haittavaikutuksista. Siis verrattava kausi-influenssarokotteeseen teholtaan. Paitsi että teknologia aivan uusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat juuri saaneet, siis alle kaksi viikkoa sitten?

        Kun sain rokotuksen, minulle annettiin käteen paperi jossa kerrottiin että rokotus alkaa vaikuttaa noin kahden viikon päästä.. Tiesin sen kyllä jo ennestään. Tämä on ihan julkista tietoa eikä mikään salaisuus.

        Jos joku on saanut tartunnan juuri ennen rokotusta tai rokotusta seuranneen kahden viikon aikana, niin vasta-aineet eivät ole ehtineet muodostua. Silloin voi sairastua rokotuksesta huolimatta.

        Kaikissa rokotuksissa, siis muissakin kuin korona rokotuksissa, on sama juttu: eivät ne suojaa tartunnalta saman tien ja siltä istumalta. Rokotuksen ansiosta elimistö alkaa muodostaa vasta-aineita, mutta ei se tapahdu päivässä eikä kahdessa. Ei pidä rynnätä piikiltä päästyä suoraan tartubtalähteille. Vähän malttia.

        Ei aspiriinikaan tehoa minuutissa, kyllä siihen puoli tuntia menee. Jos saat hammaslääkärissä puudutuksen poraamista varten, niin ei sekään tepsi ennen kuin hetken päästä.

        "Ei aspiriinikaan tehoa minuutissa, kyllä siihen puoli tuntia menee"

        se alkaa tehota sitten, kun se on liuennut.

        Juuri siksihän eräs lääkefirma mainostaa kilpailevaa nestemäistä särkylääkettä, jossa tehoaine on valmiiksi liuenneena, ja joka siksi vaikuttaa nopeammin kuin nieltävät tabletit (mutta tuo nestemäinen versio maksaa enemmän).

        Mutta tässä kikka-6, jolla saat saman nopeusedun maksamatta senttiäkään lisää:

        Ota se aspirin tai disperin, mutta älä niele tablettia, vaan ensin pureskele se jauheeksi, sitten suuhun nestettä (ihan maun mukaan vettä, maitoa, mehua tai vaikkapa colajuomaa), purskuttele niin, että se suussa tässä vaiheessa jo jauheena oleva pureskeltu tabletti liukenee nopeasti siihen nesteeseen, ja nyt koko sekoituksen voi nielaista - alkaa vaikuttaa selvästi nopeammin, kuin sama tabletti nieltynä tekisi.


      • Anonyymi

        Kuinka moni rokotettu on Suomessa sairastunut koronaan?

        Olen saanut lapsena rokotuksen myös pakaralihakseen. Ei siinä mitään ongelmaa ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PÄIJÄT-HÄMEEN ja Kanta-Hämeen sairaaloista on kuulunut hämmentäviä uutisia. Sairaaloiden koronaviruspotilaista suuri osa on sellaisia, jotka ovat jo saaneet rokotteen.

        Kanta-Hämeen keskussairaalassa Hämeenlinnassa ja sairaanhoitopiirin terveyskeskussairaaloissa on kolmisenkymmentä koronaviruspotilasta, joista ainakin puolet on saanut ensimmäisen rokoteannoksen.

        https://www.hs.fi/tiede/art-2000007982176.html

        Luin jutun.Päijät-Hämeestä.

        Siinä EI kerrottu että rokotetut joutuivat sairaalahoitoon koronataudin vuoksi. Eivät joutuneet.

        Siinä kerrottiin, että rokotetut olivat saaneet koronan vasta sairaalassa, jonne olivat tulleet ihan muusta syystä. Siis valmiiksi sairaina kuitenkin. Lisäksi kerrottiin, että rokotettujen koronaan sairastuneiden oireet olivat hyvin lieviä. Heitä hoitava lääkäri sanoi, että ilman rokotusta he olisivat todennäköisesti saaneet vakavamman tautimuodon.

        Tämähän on täysin linjassa sen kanssa mitä rokotuksesta on sanottu:
        1. se ei täysin suojaa tartunnalta mutta rokotettu saa tartunnan epätodennäköisemmin kuin rokotettu, ja
        2. jos rokotettu sairastuu, hän ei saa silti vakavaa tautimuotoa.

        Eli mitä uutta ja dramaattista tuossa muka oli?


    • Anonyymi

      Mie en lähe treffeille naisen kanssa, mie en lähe treffeille miehen kanssa, sit mie en lähe treffeille koiran kanssa.
      Mie en lähe rokotetun kanssa, mie en lähe rokottomattoman kanssa, Mie en lähe sairastamattoman kanssa ja sit mie en lähe apinan kanssa.
      Mie en lähe treffeille komean kanssa, mie en lähe treffeille ruman kanssa ja mie en lähe taviksen kanssa.
      Mie en lähe naapurin kanssa, mie en lähe läheltä olevan kanssa ja en varmasti lähe kaukaa olevan kanssa.
      Mie en lähe kouluttamattoman kanssa enkä myös koulutetun kanssa.
      Sit mie en lähe lyhen kanssa ja mie en lähe pitkä kanssa, myöskään en lähe lihavan kanssa enkä laihan kanssa. Sit en lähe vihreän kanssa enkä punaisen kanssa.
      No nyt mie meen vaan en tuu.
      Voi kun jäi vielä niin paljon lähtemättä.

    • Anonyymi

      Juurikin näin. Kolmatta rokotetta odotellessa. Israelissa rokotetaan jo kolmatta kertaa kaikkia. Suomessa ollaan armottoman hitaita, haittaa tosiaan monen elämää deittailun lisäksi.

    • Anonyymi

      Rokotteista kuolleita ei Suomessa ole. Jos et ota rokotetta, sairastut ennemmin tai myöhemmin, näin se menee ja tämän sanoi 100 % lääkäri, joka kattellut, kun rokottamattomat kuolee käsiin ja anelee sitten rokotetta, joka liian myöhäistä. Mikä ihmeen metsäläiskansapalsta tämä on?, luettelo lainkaan uutisia/ seuraatteko televisiota/ radiota?

      • Anonyymi

        -Mitkä on rokotteen pitkäaikaiset vaikutukset? Luuletko että rokoteen otto on kuolema/ ei oiretta?
        -lääkärikin on vain ihminen. Jos on perus lääkäri niin mun arvostus on nolla. Kokemus ratkaisee,ei titteli.
        -kaikki voi edelleen kantaa vuorista,myös rokotettu
        -luetko sinä muuten mitään oikeaa mediaa esim maailmalta? Vai perustuuko sinun tietosi esim iltasanomien ja HS hömppään


      • Anonyymi

        Tavallinen infulenssakin menee vuosittain lähes koko väestön läpi. Monet eivät edes huomaa tätä. Sama juttu koronan kanssa. Kaikki riippuu ihmisen omasta, luonnollisesta immuniteetistä. Nuorilla ihmisellä saattaa nenä vuotaa hieman yhtenä päivänä. Suurimmalla osalla suomalaisia on jo immuniteettiä koronaperheen viruksia vastaan.
        Se mikä on tulevaisuuden ongelma, on koronarokotteiden aiheuttamat veritulpat ja rokotteen aiheuttama immuunikato.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen infulenssakin menee vuosittain lähes koko väestön läpi. Monet eivät edes huomaa tätä. Sama juttu koronan kanssa. Kaikki riippuu ihmisen omasta, luonnollisesta immuniteetistä. Nuorilla ihmisellä saattaa nenä vuotaa hieman yhtenä päivänä. Suurimmalla osalla suomalaisia on jo immuniteettiä koronaperheen viruksia vastaan.
        Se mikä on tulevaisuuden ongelma, on koronarokotteiden aiheuttamat veritulpat ja rokotteen aiheuttama immuunikato.

        Eikä mene! Lopeta tollainen pastan jauhanta.
        Olis kyllä hiton hyvä kun olisit koulussa opetellut hahmottamaan suuruusluokkia ha ymmärtämään common flu:n (kausiflunssa) ja influenssan eron.
        Puhumattakaan låhdekritiikistä, kyvystä erottaa lääketieteelliset faktat fiktiosta sekä se, että nyt jylläävä SARS-COV-19 on vakavin ja tappavin virus joka nykymaailmaa on kohdannut.
        Joskin COVid on koronavirus, koronavirusten lahko on laaja.
        Siihen kuuluu paljon ihmisellekin 'vaarattomia' nuhakuumetta aiheuttavia tauteja, joiille siis näin ollen EI OLE kehittynyt luontaista immuniteettia ja siksi niitä sairastetaan.

        Covid EI ole vaaraton eikä muiden koronavirusten antama heikko tai olematon immuunisuoja auta tippaakaan.

        Nyt pää pois puun takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mene! Lopeta tollainen pastan jauhanta.
        Olis kyllä hiton hyvä kun olisit koulussa opetellut hahmottamaan suuruusluokkia ha ymmärtämään common flu:n (kausiflunssa) ja influenssan eron.
        Puhumattakaan låhdekritiikistä, kyvystä erottaa lääketieteelliset faktat fiktiosta sekä se, että nyt jylläävä SARS-COV-19 on vakavin ja tappavin virus joka nykymaailmaa on kohdannut.
        Joskin COVid on koronavirus, koronavirusten lahko on laaja.
        Siihen kuuluu paljon ihmisellekin 'vaarattomia' nuhakuumetta aiheuttavia tauteja, joiille siis näin ollen EI OLE kehittynyt luontaista immuniteettia ja siksi niitä sairastetaan.

        Covid EI ole vaaraton eikä muiden koronavirusten antama heikko tai olematon immuunisuoja auta tippaakaan.

        Nyt pää pois puun takaa.

        Puhut täyttä asiaa mutta mahtaako mennä noiden persupuupäiden kalloon mikään? Viina pilannut niiltä järjen ja loppu järki meni kun piti kyhäillä foliopipoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen infulenssakin menee vuosittain lähes koko väestön läpi. Monet eivät edes huomaa tätä. Sama juttu koronan kanssa. Kaikki riippuu ihmisen omasta, luonnollisesta immuniteetistä. Nuorilla ihmisellä saattaa nenä vuotaa hieman yhtenä päivänä. Suurimmalla osalla suomalaisia on jo immuniteettiä koronaperheen viruksia vastaan.
        Se mikä on tulevaisuuden ongelma, on koronarokotteiden aiheuttamat veritulpat ja rokotteen aiheuttama immuunikato.

        Pfizerin rokote EI aiheuta mitään veritulppia, se on Astra Zeneca joka näin tekee ja sekin vain tietyille ihmisille! Esim. niille jotka käyttää ehkäisypillereitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pfizerin rokote EI aiheuta mitään veritulppia, se on Astra Zeneca joka näin tekee ja sekin vain tietyille ihmisille! Esim. niille jotka käyttää ehkäisypillereitä!

        Pfizer aiheuttaa veritulppia aivoihin.


      • Anonyymi

        Usko toki kaikki minkänIltajuoruista luet!


      • Anonyymi

        Voi pojua. Menikö iltapaskan nyyhkytarina satasella läpi? Oot tainnu koronat jo sairastaa kun se kuulemma laskee älykkyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Mitkä on rokotteen pitkäaikaiset vaikutukset? Luuletko että rokoteen otto on kuolema/ ei oiretta?
        -lääkärikin on vain ihminen. Jos on perus lääkäri niin mun arvostus on nolla. Kokemus ratkaisee,ei titteli.
        -kaikki voi edelleen kantaa vuorista,myös rokotettu
        -luetko sinä muuten mitään oikeaa mediaa esim maailmalta? Vai perustuuko sinun tietosi esim iltasanomien ja HS hömppään

        Tuo lääkäri, joka on vain ihminen, on itse hoitanut koronaan kuolemassa olevia rokottamattomia! Eiköhän hän tiedä jotain asiasta kun on itse ollut paikan päällä! Siis nähnyt omin silmin!

        Mutta usko sinä venäläisten toimittamaan MV-lehteen. Siellähän ne terveydenhoitoalan asiantuntijat ovat.


    • Anonyymi

      Täällä yks täyspäinen heteromies joka on ottanut molemmat rokotteet, ainoa haittavaikutus oli että ekalla kerralla käsi oli seuraavan päivän arka ja sekin meni äkkiä ohi, toisella kerralla ei tullut mitään haittavaikutuksia! Joten se todistaa että rokotevastaiset on niitä vastuuntunnottomia höyrypäitä jotka pelkää kaikkea muuta paitsi koronaa itsessään.

      Ja sinä aloittaja vaikutat vastuuntuntoiselta, eikä miltään höyrypäältä! Pidä linjasi, olen kanssasi samoilla linjoilla!

      • Anonyymi

        Samoin minä olen ottanut molemmat rokotteet! Treffit pitää kyllä unohtaa koska.... No, tämä on hieman noloa, koska toisen rokotuksen jälkeen ei ole penis enää seisonut, ei sitten millään!
        Olen jälkeenpäin lukenut että rokotuksen piikkiproteiinit tukkivat hiusverisuonet. Eipä sitten kerrottu ennen rokotusta:(
        Pelottaa että tila jää pysyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minä olen ottanut molemmat rokotteet! Treffit pitää kyllä unohtaa koska.... No, tämä on hieman noloa, koska toisen rokotuksen jälkeen ei ole penis enää seisonut, ei sitten millään!
        Olen jälkeenpäin lukenut että rokotuksen piikkiproteiinit tukkivat hiusverisuonet. Eipä sitten kerrottu ennen rokotusta:(
        Pelottaa että tila jää pysyväksi.

        Kaks lääketehtaan trollia taas äänessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaks lääketehtaan trollia taas äänessä

        Haista sinä persujulli paska, minä EN ole mikään lääketehtaan trolli vaan tervejärkinen joka haluaa suojella itseään ja muita koronalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minä olen ottanut molemmat rokotteet! Treffit pitää kyllä unohtaa koska.... No, tämä on hieman noloa, koska toisen rokotuksen jälkeen ei ole penis enää seisonut, ei sitten millään!
        Olen jälkeenpäin lukenut että rokotuksen piikkiproteiinit tukkivat hiusverisuonet. Eipä sitten kerrottu ennen rokotusta:(
        Pelottaa että tila jää pysyväksi.

        **ttu mitä paskaa.
        Putteko käski kertoa, vai Huuhtanen & Luukkainen? Vai yhdessäkö kokeilitte jöpöttääkö ja totesitte että foliohattu estää seisokin.
        Miten oot voinut edes testata mokomaa kun et rokotetta uskaltanut ottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minä olen ottanut molemmat rokotteet! Treffit pitää kyllä unohtaa koska.... No, tämä on hieman noloa, koska toisen rokotuksen jälkeen ei ole penis enää seisonut, ei sitten millään!
        Olen jälkeenpäin lukenut että rokotuksen piikkiproteiinit tukkivat hiusverisuonet. Eipä sitten kerrottu ennen rokotusta:(
        Pelottaa että tila jää pysyväksi.

        Jos viagralla nousisi, pfizerin käyrä nyt ainaki


    • Anonyymi

      No ei se rokote suojaa sinuakaan....siihen ei auta maskit eikä läskit jos tartunnan saa.

    • Anonyymi

      Minusta tämä korona varovaisuus on lähtenyt täysin lapsesta. Ymmärrän toki kaikki jotka eivät ole perusterveitä tai että lähipiirissä on vanhempia ihmisiä että haluavat välttää tämän.

      Ensinnä rokotteet ei estä sairastumista koronaan. Ne suojaa ihmistä siten että keho tunnistaa viruksen nopeampaa ja että pahat oireet välttyy ja paranet luultavasti nopeampaa. Mutta edelleen jos olet riskiryhmässä esim niin voit sairastua.

      Toisena viruksen kantaminen. Jokainen meistä voi kantaa sitä. Lapset ja aikuiset, rokotteen saaneet ja ei rokotteen saaneet. Näistä kahdesta esim media kirjoittaa jatkuvasti väärää tietoa.

      Ei ole väärin jos perusterve ei halua ottaa rokotetta. Elämä on valintoja ja ei se rokotekkaan aina riskitön ole. Minulla on monia läheisiä 30v sairastanut nyt koronaa ja rokote tai ei niin kuumetta kummosempaa ei ole ollut (delta variantti)

      Esim Virossa käydessäni juuri kukaan ei pitänyt maskia, ihmiset eli normaalisti. Olisiko aika Suomessakin?

      Katsokaa kuolleisuutta esim Euroopassa. Korona tappaa todennäköisesti vain sairaita jo ennestään. Missä tilastot esim alle 50-60v kuolemista?

      Eli olisiko aika lopettaa se korona varovaisuus ja lukea oikeaa mediaa (pois nämä Suomen höpö mediat) ja alkaa elään elämää.

      Nimimerkillä: tuplarokotus ja sosiaalinen elämä Helsingin keskustassa.

      • Anonyymi

        Siis koronaan kuolee nuoriakin ja ihan perusterveitä! Joten varovaisuus on siis tarpeen ja JOKAINEN IHMISELÄMÄ ON TÄRKEÄ! Iästä ja terveydestä riippumatta joten sinä voisit pysyä hiljaa siellä. Se mitä virolaiset tekee on heidän asiansa mutta olkaamme me suomalaiset paljon heitä viisaampia. Otetaan tuplarokotus, pidetään turvaväliä ja käytetään maskia, pestään kädet jne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis koronaan kuolee nuoriakin ja ihan perusterveitä! Joten varovaisuus on siis tarpeen ja JOKAINEN IHMISELÄMÄ ON TÄRKEÄ! Iästä ja terveydestä riippumatta joten sinä voisit pysyä hiljaa siellä. Se mitä virolaiset tekee on heidän asiansa mutta olkaamme me suomalaiset paljon heitä viisaampia. Otetaan tuplarokotus, pidetään turvaväliä ja käytetään maskia, pestään kädet jne!

        Jos pitää olla noin pöpökammoinen niin mene terapiaan. Jättäkää normaalit ihmiset rauhaan ei jaksa yhtään koronapsykoosipotilasta katella.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis koronaan kuolee nuoriakin ja ihan perusterveitä! Joten varovaisuus on siis tarpeen ja JOKAINEN IHMISELÄMÄ ON TÄRKEÄ! Iästä ja terveydestä riippumatta joten sinä voisit pysyä hiljaa siellä. Se mitä virolaiset tekee on heidän asiansa mutta olkaamme me suomalaiset paljon heitä viisaampia. Otetaan tuplarokotus, pidetään turvaväliä ja käytetään maskia, pestään kädet jne!

        Heikot sortuu elon tiellä. Jos johonkin lunssaan kehtaa nuorena kuolla, niin aiheesta meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pitää olla noin pöpökammoinen niin mene terapiaan. Jättäkää normaalit ihmiset rauhaan ei jaksa yhtään koronapsykoosipotilasta katella.

        Menisit SINÄ sinne terapiaan, koronan suhteen on hyvä olla hieman pöpökammoinen!


    • Anonyymi

      Kannattaisi myös varmaan kysyä vielä, että minkä valmistajan ja milloin laitettu rokotus. Sekä tietty kartoittaa riskikäyttäytyminen.

      Esim. Pfizer toimii noin puoli vuotta nyt vallalla olevaa varianttia vastaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vihdoinkin järjen ääni näiden maallikkojen seassa!


    • Anonyymi

      ""Rokotteista kuolleita ei Suomessa ole.""

      Älä puhu paskaa! https://www.lansivayla.fi/paikalliset/4223292

      ""Jos et ota rokotetta, sairastut ennemmin tai myöhemmin, näin se menee ja tämän sanoi 100 % lääkäri, joka kattellut, kun rokottamattomat kuolee käsiin ja anelee sitten rokotetta, joka liian myöhäistä.""

      Niin. Mitä sitten? Ei terve ihminen kuole koronaan.

      • Anonyymi

        On mennyt nuoria, vanhoja, täysin ennalta terveitä.
        Viime vuoden maaliskuussa kun kunnassa alkoi koronaa olla, jätin baarissa käynnit, kahvilassa käynnit jne., eikä ole aikomusta treffeillä jollei tautia tukahduteta maasta. Päivittäin kävin kahvilassa, kerran viikkoon baarissa. Kaupassa käyntiä vähensin.
        Sitä paitsi jokainen nainen viime vuosina on polttanut tupakkaa, tilastoissa sanovat että harva niin tekisi mutta toisenlaista on baareissa, joten lyhyeksi jäänyt tutustuminen. Rokotteet otettu mutta riskiryhmää ja voisi olla tartunta vaarallinen. Yskittää se tupakka ihan vaatteistakin niin mahdotonta sellaista tapailla. Oli yökerho tai pubi, tupakkaa polttavat mitä ei siellä huomaa vaan vasta myöhemmin.


      • Anonyymi

        Fimea on rokote- ja lääkeainehaittoja suomessa virallisesti käsittelevä laitos ja sen oman tiedotuksen mukaan suomessa on kuollut noin 100 ihmistä koronarokote haittoihin. Ei kuolemaan johtaneita haittoja oli viime kuun puoliväliin mennessä havaittu yli 8000 kpl. Sittemmin fimea on pyytänyt ettei haittailmoituksia tehtäisi jo tiedetyistä haitoista vaikka olisivat vakaviakin, koska haittailmoituksia tulee niin paljon ettei niiden käsittelyyn löydy resursseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fimea on rokote- ja lääkeainehaittoja suomessa virallisesti käsittelevä laitos ja sen oman tiedotuksen mukaan suomessa on kuollut noin 100 ihmistä koronarokote haittoihin. Ei kuolemaan johtaneita haittoja oli viime kuun puoliväliin mennessä havaittu yli 8000 kpl. Sittemmin fimea on pyytänyt ettei haittailmoituksia tehtäisi jo tiedetyistä haitoista vaikka olisivat vakaviakin, koska haittailmoituksia tulee niin paljon ettei niiden käsittelyyn löydy resursseja.

        LOPETA JO TOI VALHEIDEN SUOLTAMINEN!!!!!
        Suomessa kuollut vain 1 ihminen Astra Zenecan aiheuttamaan harvinaiseen verenhyytymishäiriöön!!!! Siis toistan 1 ainoa ihminen kuollut A-Z rokotteeseen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LOPETA JO TOI VALHEIDEN SUOLTAMINEN!!!!!
        Suomessa kuollut vain 1 ihminen Astra Zenecan aiheuttamaan harvinaiseen verenhyytymishäiriöön!!!! Siis toistan 1 ainoa ihminen kuollut A-Z rokotteeseen!!!

        Löydät lähteestä fimea.fi seuraavan asian: Haittavaikutusilmoitukset, joissa on ilmoitettu kuolemantapauksesta

        Fimeassa on 27.7.2021 mennessä käsitelty 100 koronarokotuksiin liittyvää haittavaikutusilmoitusta, joissa kerrotaan potilaan menehtyneen. Yhdeksän potilaista oli saanut Spikevaxin, 14 Vaxzevrian ja loput 77 Comirnatyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydät lähteestä fimea.fi seuraavan asian: Haittavaikutusilmoitukset, joissa on ilmoitettu kuolemantapauksesta

        Fimeassa on 27.7.2021 mennessä käsitelty 100 koronarokotuksiin liittyvää haittavaikutusilmoitusta, joissa kerrotaan potilaan menehtyneen. Yhdeksän potilaista oli saanut Spikevaxin, 14 Vaxzevrian ja loput 77 Comirnatyn.

        Noita tuotenimiä avaan sen verran että Spikevax on Modernan tuote, Vaxzevria on Astra Zenecan ja Comirnaty on Pfizerin tuote.


      • Anonyymi

        Eli siis fimea ja thl valehtelevat 77 ihmisen kuolleen pfizerin rokotteeseen?


      • Anonyymi

        Voi kuolla. Et voi tuntea immunijärjestelmäsi toimintaa niin hyvin, että tietäisit miten se reagoi uuteen virukseen. Sitä paitsi suuri osa kuolee juuri immunijärjestelmän ylireagointiin, jota lääkärit hillitsevät kortisonilla. Osa teholle joutuvista kuolisi parin viikon päästä vaikka voisit poistaa ovella joka viruksen. Älkää aliarvioiko immunijärjestelmää.


      • Anonyymi

        Impotentteja on jo tilastoissa 50%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis fimea ja thl valehtelevat 77 ihmisen kuolleen pfizerin rokotteeseen?

        Fimean haittavaikutusepäilyn luokittelun tekee ilmoittaja, yleisimmin potilas. Iso osa ei lue edes kriteerejä ja vaikka päänsärky voi olla luokiteltu vakavaksi haitaksi (kun ilmoittaja kokee itsensä kipeäksi eikä jaksa lukea, että vakava tarkoittaa pysyvää haittaa, kuolemaa tms.)

        FIMEA on julkisuudessa kertonut monta kertaa tilastointi tavasta ja miten heidän tilataan pitää tulkita ja mitä tilasto tarkoittaa. FIMEA on myös todennut julkisuudessa, että koronarokotte on voitu todentaa vain yhden tapauksen kuolinsyyksi. Jos potilas saa piikin ja kuolee kotonaan ennen immuniteetin syntyä, kuolema tilastoidaan noihin mainittuihin sataan kuolleeseen. Jos potilas elää viimesiä hetkiään vanhusten kodissa ja kuolee rokotuksen jälkeen tai tappaa itsensä sekskäytöllä, hän on silloinkin tuossa sadan ihmisen tilastossa. Kuoleman syy pitää kuitenkin todentaa ennen kuin totuus on selvillä.

        Tässäkin ketjussa on referoitu virallisia lukuja ja ne löytyy myös HS (olisikonollyt eilinen?).


      • Anonyymi

        "Niin. Mitä sitten? Ei terve ihminen kuole koronaan."

        Yhtälailla tervekin voi kuolla koronaan, on jopa kuollutkin!


    • Anonyymi

      Ei rokotetun pidä mennä treffeille kuin toisen rokotetun kanssa, koska on todettu että piikkiproteiinit saattavat levitä rokotetusta rokottamattomaan intiimissä kanssakäymisessä. Rokotuksen vapaaehtoisesti ottaneen on myös kannettava vastuunsa siitä.

      • Anonyymi

        Et ole tainnut ikinä olla treffeillä, jos luulet että siellä ollaan "intiimissä kanssakäymisessä". Treffeillä juodaan kahvia tai teetä ja jutellaan. Ehkä käydään kävelyllä ja kaljallakin. Olen ollut kymmenillä treffeillä. Yksilläkään ei ole harrastettu seksiä.

        Vai se, joka ei ole käy yt treffeillä, luulee että siellä sekstataan.


    • Anonyymi

      Just olivat tuolla hämeessä lääkärit testanneet että 2×rokotettukin voi tartuttaa. Ei ole mitään huuhaata.

      • Anonyymi

        Juuri siksi me tuplarokotetutkin pidämme maskia ja turvavälejä! Sekä desinfioimme käsiämme!


    • Anonyymi

      Ei kannata treffata, muutako etänä.

      • Anonyymi

        Miten treffailet etänä?Ei paljon lämmitä.


    • Ottaen huomioon että ympäri maailman tulee nyt lukuisia ilmoituksia naisilta että koronarokotteen jälkeen naisten kuukautiskiertoihin on tullut vaikutuksia ja muutoksia aletaankin olla ihan eri pelikentällä - sillä mikä vaikutus rokotteella on jatkossa esimerkiksi mahdolliseen lapsettomuuteen, sikiön kasvuun, syntyvän lapsen terveyteen jne. ei ole varmuutta koska ei ole mitään tietoa miten rokote vaikuttaa näissä, ja kukaan ei halua alkaa koekaniiniksi lasten kanssa... siinä alkaakin olla mielenkiintoista perustella edelleen Koronarokotteilla pakottamista ja rahastusta vs. lapset ja syntyvyys ja mitä tuhoa rokote mahdollisesti tekee...

      • Anonyymi

        Voin lähettää sulle lisää foliota sekä ylä-että alapäähän.
        Haluatko? Tarpeeksi vahvaa on hatun tekoon.


    • Anonyymi

      En lähde rokotetun kanssa treffeille kun rokote tekee impotentiksi

      • Anonyymi

        Järkyttävää,ja lisää keskenmenoja.Ajattelisivat edes tulevaa lasta jos ei itseään.


      • Anonyymi

        Tekee, ja hedelmättömäksi


    • Anonyymi

      Koronarokote on haitallisempi kuin itse korona.

      • Anonyymi

        Älä viitsi jauhaa paskaa, koronaan voi kuolla, myös perusterveetkin mutta rokotteeseen taas ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi jauhaa paskaa, koronaan voi kuolla, myös perusterveetkin mutta rokotteeseen taas ei!

        Miten on sitten mahdollista että fimean mukaan rokotteeseen on kuollut jo yli sata ihmistä suomessa? Kyllähän näilläkin palstoilla joku jo väitti thl:n ja fimean olevan ruplarahoitteisia propagandalaitoksia, mutta mitään todisteita siitä ei esitetty.


      • Anonyymi

        Noin on.


      • Anonyymi

        Valhe tuohon rokotteeseen on kuollut Suomessa jo lapsia ja vauvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on sitten mahdollista että fimean mukaan rokotteeseen on kuollut jo yli sata ihmistä suomessa? Kyllähän näilläkin palstoilla joku jo väitti thl:n ja fimean olevan ruplarahoitteisia propagandalaitoksia, mutta mitään todisteita siitä ei esitetty.

        Voi vittu mitä potaskaa, koronarokotteeseen EI ole kuollut yli 100 ihmistä vaan vain 1 ja sekin A-Z:n rokotteesta johtuvaan HARVINAISEEN verenhyytymään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valhe tuohon rokotteeseen on kuollut Suomessa jo lapsia ja vauvoja

        ÄLÄ VIITSI VALEHDELLA! LAPSIA JA VAUVOJA KUN EI ROKOTETA, AINAKAAN VIELÄ!


    • Anonyymi

      En kyllä lähtisi koronauskovaisen kanssa treffeille🤔

      • Anonyymi

        En minäkään. Joku standardi pitää olla.


    • Anonyymi

      Haluan treffeille rokotetun, varakkaan ja koulutetun naisen kanssa. Sellaisen joka osaa käyttäytyä ja maksaa myös minun osuuteni. Sivistymättömät ja rokottamattomat muijat täytyy merkitä hiha merkillä, vaikkapa keltaisella tähdellä. Jotta kunnon miehet eivät haksahda rokottamattomiin koukkunokkiin.

      • Anonyymi

        Jaa että perintöä odotellessa...


      • Anonyymi

        Täällä ainakin yksi mies joka haluaa naisen, siis morsiamen, äiti minulla jo on enkä toista sellaista tarvi!


    • Anonyymi

      Mahtaako aloittaja tietää että myös rokottamattomat levittävät covid-19?

      • Anonyymi

        Kyllä se on täysin rokotettujen pandemia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on täysin rokotettujen pandemia.

        Tarkoitin että rokote on haitallisempi kuin itse korona.Satun tietàmään,yrittävät vaan salata sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on täysin rokotettujen pandemia.

        Niin on.


    • Anonyymi

      Vaikka olisit kaunis, seksikäs (mitä et ole) ja ainoa nainen maailmassa en lähestyisi kaltaistasi vajukkia pitkällä tikullakaan.

    • Anonyymi

      Entäs kun oma hieroja on rokotevastainen? Menee vaihtoon...

    • Anonyymi

      Ihan fiksulta kuulostava toimintatapa kyllä. Nehän ovat yleisimmin noita elämämkalluja jotka vinkuvat rokotteen haittavaikutuksista ja uskovat suureen maailmanmatoon joten heidän missaamisellaan ei kyllä menetä mitään.

    • Anonyymi

      Täällä kommentoitiin,ettei tule rokotteesta sivuvaikutuksia.Kyllä tulee,nyt 6 viikkoa särkevä,niin ettei paljon kävellä jaksa eikä pysty.Petissä menee osa päivästä.Silmän ympärystää särkee ja vuotaa vettä. Kaikki oireet tulivat muutaman päivän sisällä rokotuksesta.
      Aloin peräämään korvauksia kun Marin sanoi,että kaikki korvataan mitä haittavaikutuksia rokotteesta tulee,mutta ei korvata kun ei oltu tehty siitä kuitenkaan päätöksiä.

      • Anonyymi

        Sairastin koronan lievänä alkuvuodesta. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia tasapainon kanssa. Kävin ottamassa rokotteen ja seuraavana aamuna huimasi todella pahasti. Erittäin kovaa huimausta on jatkunut jo kuukauden. En pysty urheilemaan ja kaaduin jopa tasaisella maalla kävellessäni ns. kovaa alas, vaikka olen nuori ja urheilullinen. Huimaus on erittäin kovaa edestakaista heilumista jota on vaikea selittää. Toivon todellakin, että tämä loppuisi.


      • Anonyymi

        Oletkos varma että ne oireesi on oikeita eikä kuviteltuja ja peräisin rokotteesta eikä siitä että olet jo ennestään saanut koronan eikä rokote ehtinyt vaikuttaa ja ennalta estää?


      • Anonyymi

        Samariini nyt puhuu niin paljon muutakin pashaa,, aito sosiaalidemokraatti.
        "Korvataan",,, samalla lailla kun sikainfluenssarokotteidenkin aiheuttamat narkolepsiatapaukset? Elämänlaatu "fituiksi" ja kolmekymppiä kuussa oireiden tasaamiseksi ja SannaMariinien mielestä ollaan sujut,, jep, jep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos varma että ne oireesi on oikeita eikä kuviteltuja ja peräisin rokotteesta eikä siitä että olet jo ennestään saanut koronan eikä rokote ehtinyt vaikuttaa ja ennalta estää?

        No joo, siis kaikki oireethan voidaan panna koronan piikkiin, keksivät tän long covidinki.
        Ihan jo rokotettujen oikeussuojanki kannalta olis hyvä rokottamaton verrokkijoukko, johon oikeudenkäynneissä voidaan sitten viitata, etsittäessä syyllistä erilaisiin oireisiin ja häiriöihin. Sehän on tietenki näiden piikkifirmojen intressikin saada kaikki samaan rokotettuun tilanteeseen, jolloin oireiden syitä ei kaikkien tieteen sääntöjen mukaan voida enää löytää.


      • Juuri tuosta syystä pistos on vapaaehtoinen, jos se olisi pakollinen valtio olisi velvollinen korvaamaan sivuoireista aiheutuneet vahingot.
        Sekä lääkeyhtiöiden vastuuvapaus alle vuodessa kehitetystä pistoksesta riittä minulle siihen että en sitä myrkkyä kehooni vielä ota, katsotaan 5-10 vuoden päästä......

        Tällä hetkellä keinona käytetään yhteisöllistä painostusta rokottamattomien ehdollistamiseksi, tätä tekee pelokas lammaslauma joka uskoo kaiken minkä päivälehdet sille syöttää.
        Omilla aivoilla ajattelu ja lähdetietojen kyseenalaistaminen edes aiheesta tuntuu olevan näinä päivinä harvinaista, ikävä kyllä.

        Ne suuren rahan lääkeyhtiöt ajattelevat välittävät vain voitoista, siinä ei pienen ihmisen henki tai terveys paljon paina.
        Muistakaa esim, sikapiikit, talidom, näidenkin piti olla turvallisia ja jokainen voi googlata nämä sitten ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samariini nyt puhuu niin paljon muutakin pashaa,, aito sosiaalidemokraatti.
        "Korvataan",,, samalla lailla kun sikainfluenssarokotteidenkin aiheuttamat narkolepsiatapaukset? Elämänlaatu "fituiksi" ja kolmekymppiä kuussa oireiden tasaamiseksi ja SannaMariinien mielestä ollaan sujut,, jep, jep.

        Jos ootte nähny videot haittavaikutuksista niin otatte mieluummin kuulan kalloon mitä rokotteen


    • Anonyymi

      Pysy sitten kotona äläkä tällä narise treffille menoistasi. Se on ihan vapaaehtoista.

    • Anonyymi

      Sikäli yksiin menee että minäkään en lähtisi treffeille rokotetun kanssa,ei tosiaankaan kiinnosta.

    • Anonyymi

      https://tokentube.net/channel/3525698870/kesis89/videos

      Hei! Sensuroiko muut sosiaaliset mediat kaiken tärkeän tiedon, jota haluat tuoda ihmisille? Onneksi on vaihtoehto- TOKENTUBE. Pyydä ylläpidolta lupaa alkaa sisällöntuottajaksi, tai tule vain katsomaan TOTUUTTA.😎

      UNOHTAKAA PELKO

    • Anonyymi

      Jos sä et ole aivan susiruma rasvakasa niin mä voisin tarjota sulle piikkejä tiheämpään tahtiin kuin THL suosittelee. Piikin tehon vaikutusaika riippuu hieman myös potilaan tarpeesta.

    • Anonyymi

      Ei tuommoosen puolijauhoisen kanssa kukaan älyissään oleva parisuhteeseen ala.
      Nää oot vissiin ko neulatyyny jos otat piikin jokaiseen tautiin mitä lehrissä mainostavat?
      Sa ny minkä vuaksi terveen ihmisen tulis mennä piikille? Ihanko ja vaan sen takia notta se virus vaan keksii hankalamman muaron tuannempana ja saat rahoottaa lääkevirmojen pisneksiä? Eikö oo kummallista, notta suosittelevat kolmatta rokotetsatsia ja samaan hengenlähtöön koroottavat piikkien hintoja? Haiskas pisnekselle jonka sut on saatu mukaan.
      Ma en tuommoosen kans rehveille lähtisi vaikka uisit niis rokotteissas.

    • Anonyymi

      Taitaa suolaliuos tai vesi ajaa saman asian rokotettaessa.eli yhtä tehokkaita .

    • Anonyymi

      En lähde rokotetun kanssa treffeille koska niillä on lerppu housussa

    • Anonyymi

      Itse en lähtisi rokotetun kanssa!

    • Anonyymi

      Trolloloo! Lol.

    • Anonyymi

      vaihda vasempaan käteen jos ei oikea suostu "treffeille" urpo

    • Anonyymi

      Aloittaja asuu hyvinkäällä ja todella vaikeaksi tiedetty monin tavoin, joten älkää reakoiko hänen juttuihinsa.

    • Anonyymi

      Tämän ketjun lukemisen jälkeen olen varma etten tapaile rokottamatonta, Syy on läheisteni turvallisuus, mutta taustalla vaikuttaa asioita, jotka myös sulkee seurustelun ja tapailun mahdollisuuden. Tieteilijänä en kestäisi keskustella tyypin kanssa, joka vahvasti väittää ja väittää virheellisiä ja väärin ymmärrettyjä asioita (MV-lehti tms. mahdollisesti lähteenä). Ja uskoo olevansa maallikkona asiantuntija (kuten Trump aikanaan suositteli desinfiointiaineen juontia). Ihminen, joka tuohon pystyy samaan kuin T on joko maaninen tai muuten sekaisin.

      Asioista saa olla eri mieltä vahvasti, kunhan osaa kuunnella vastapuolen perustelun ja tarkistaa omat tietolähteensä luotettavasta lähteestä, jos ristiriitaa asioita syntyy. Mielipiteen esittäjä tai vaikka jokainen tavallinen lääkäri ei ole korona-asiantuntija, ja lehdet julkaisee usein juttuja, jossa alkuperäistä tutkimusta siteerataan looppien takia ihan erilailla mitä kirjottajat kirjoittaa tai laitetaan otsikko, josta saa eri kuvan kuin varsinaista looppi-julkaisusta. Fiksu ihminen ymmärtää, että myös tutkimus voi olla väärässä. Ensimmäinen tulos on usein enemmän alustava tietoa ja johtopäätöksiä kuin varmaa faktaa, ja tulos muuttuu totuudeksi vasta kun riittävän moni on pystynyt saamaan saamaan tuloksen. Suomen viranomaiset harvemmin siteeraa tutkimustuloksia ennen kuin tiedeyhteisö on tunnustanut tulokset yleiseksitotuudeksi.

      Kukin saa valita ottaako rokotteen. Minusta siitä ei tarvitse tapella. Kaikki, jotka ei ota, tulevat suurella todennäköisyydellä koronan saaman ennemmin tai myöhemmin (jos laumaimmuniteettiä ei saada). Kuolleista ja sairaalahoidetuista löytyy myös nuoria sen todistaa vaikka Ruotsin tai Suomen tilastot. Toki vakavia seurauksia saavia on tietysti vähemmän kuin 80-vuotiaissa. Esim. Ruotsissa 40-49v teholle on joutunut 1.3% ja kuollut 0.6%. Suomen ikärakenteella tuo tarkoittaisi 2000
      kuolutta 40-49v miestä ajan kanssa ilman rokotteita (kun kaikki ovat ajan kanssa saaneet koronan). Kukaan ei tiedä (jos ei ole riskiryhmää) onko vaarassa vai ei.

      En tapailisi persua myöskään arvomaailman erojen takia, vaikken ole vihervasemmistolainenkaan itse. Koska puoluetaustaa on epäsopiva kysyä heti, rokotesuhtautuminen tulee olemaan korrektitapa testata sopivuutta. Ihan niin kuin rokotteen ottamisen kanssa, saa jokainen itse valita millaisen puolison haluaa. Rokottamaton saa myös valita vapaasti toisen samanlaisen.

    • Anonyymi

      En mä ainakaan ihmisen rokotetietoja kysele ku treffeille menen. Jokainen ottaa influenssaerokotteenki jos haluaa.

    • Anonyymi

      En tiedä onko kommenttini relevantti mutta vastaan silti. Minua ei ole rokotettu sillä olen raskaana ja lääkäri sekä neuvola suositteli etten ottaisi liian vähän testattua rokotusta sars-covid-19 virusta vastaan ennen kuin lapsi on syntynyt, sillä haittavaikutuksista sikiölle ei tiedetä tarpeeksi. Suojellakseni sekä itseäni että sikiötä en menisi treffeille kenenkään kanssa oli sitten rokotettu tai ei sillä kaikki voivat levittää sars-covid-19 virusta. Itse jouduin lopettamaan työt liian aikaisin, koska en pystynyt suojaamaan itseäni virustartunnalta tarpeeksi, sillä varsinkin rokotetut asiakkaat eivät käyttäneet maskia, sillä he kokivat ettei heidän tarvitse, vaikka yhtä lailla he levittävät virusta. Ymmärrän, että kaikki eivät pysty käyttämään terveydellisistä syistä maskia, varsinkaan helteillä, mutta toivon että ihmiset muilla keinoin pyrkisivät olemaan varovaisempia. Kannattaa myös muistaa että rokotekriittisyys ja rokotevastaisuus on kaksi eri asiaa. Mielestäni on yleisesti hyvä olla kriittinen asioita ja ilmiöitä kohtaan varsinkin jos ne koskettavat omaa elämää, eikä uskoa kaikkea heti sinisilmäisesti mitä media tai korkeampi virkavalta sanoo. Uskon, että parin vuoden päästä vasta tiedämme paremmin mitkä ovat koronarokotteen haittavaikutukset kuten kävi pandemrix rokotteen kanssa joka oli aivan liian nopealla aikataululla otettu käyttöön.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Rokotekriittisyys yleensäkin on aivan eri asia kuin kriittisyys nimenomaan kokeellisia lääkeaineita tai rokotteita vastaan, joista tiedetään vielä melko vähän. Tieteellisellä ajatusmaailmalla ajatteleva henkilö arvioi tilanteita itsenäisesti olemassa olevan datan ja tiedettyjen faktojen perusteella. Ei seiskan julkkisjuorujen, iltasanomien tai lääketehtaiden mainosten kautta. Onnea ja pitkää ikää lapsellesi.


    • Anonyymi

      En lähde treffeille rokotetun kanssa. Liian vaarallista. Kai vielä älykkäitä rokottamattomia on mistä valita.

    • Anonyymi

      Voihan Hän olla niin allerginen ettei pystytä rokottamaan.

    • Anonyymi

      Itse harrastan suojaamatonta seksiä ainoastaan testattujen ihmisten kanssa.
      Muutoin FFP3 ja Long John kondomi rullattuna best before teksteihin asti.
      Hieman haittaa, jos suupalloa haluaa käyttää, mutta mitä sitä ei turvallisuuden eteen tekisi.

    • Anonyymi

      Vitun hölmö. Rokote suojaa vain pahimmilta oireita ei tarttumisesta. Voit itse lievä oireisena levittää koronaa enemmän kuin rokottamattomat.

    • Anonyymi

      Mitä väliä....kun ei kaikki kuitenkaan tule sitä ottamaan. Mutta siis jos olet riskiryhmään kuuluva niin sitten ymmärrän kyllä, mutta en jos et ole niin en ihan ymmärrä

    • Anonyymi

      No et kyllä itekkään mitenkään täyspäiseltä vaikuta...

      Mutta kaikin mokomin, mee ihan vapaasti treffeille jonkun toisen koronakultin kannattajan kanssa... 🤧😷😱🐑

      Tosin itekään en minkään koronahysteerikon kanssa treffeille lähtis...

      Ps
      Tää nykymenohan on samantyylistä kuin joku 40-80 luvun etelä Afrikan apartheid systeemi, tai natsisaksan juutalaisten vainoaminen. Huomaatteko yhtäläisyydet?

    • Anonyymi

      Ei kiitos, 100 kertaa ennemmän yksin kuin USKOVAISEN seurassa.

    • Anonyymi

      Rokotuskammoinen on vajaavainen…. Kuka haluaa sellaisen reppanariipan elämälleen!

    • Anonyymi

      Tuo on hyvä ja kannatettava periaate. Kuten olet huomannut niin meitä on vähän ja minullakin on jo vaimo, joten onnea etsintään.

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin sähkölaudan kanssa treffeille, pelle laudat kulkevat hulppeat 25km/h ja kortsu paketti mukaan sekä koko kumi asu.

    • Anonyymi

      ...Turha sitä on väripadon vieressä yötä yökötellä himon loiste silmissä...

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ätmit lukevat siis MV-lehteä. Yllätyinkö? En.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmit lukevat siis MV-lehteä. Yllätyinkö? En.

        Eipä ollut yllätys että huora on heti haukkumassa ätmiksi kun joku laittaa faktoja pöytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmit lukevat siis MV-lehteä. Yllätyinkö? En.

        Ehkä ätmien uskomukset komeista panoalfoista ovat nekin peräisin MV-lehdestä? Sekö on teidän tietolähteenne, oli sitten kyse politiikasta, terveydenhoidosta, yhteiskunnasta, naisista, seksistä ja seurustelusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut yllätys että huora on heti haukkumassa ätmiksi kun joku laittaa faktoja pöytään.

        Mitävittua lehti faktaa 😂😂😂

        Älä ala äitiis neuvoon äläkä nimittelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitävittua lehti faktaa 😂😂😂

        Älä ala äitiis neuvoon äläkä nimittelemään.

        Kuule poika, siivoapa suusi! Tukkapöllyä saat ja viikon kotiarestia tuollaisesta kielenkäytöstä. Lue läksyt ja siivoa huone. Kännykkä otetaan nyt sinulta pois kun äidin kielloista huolimatta käyt lukemassa MV-lehteä!

        Terveisin Äiti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut yllätys että huora on heti haukkumassa ätmiksi kun joku laittaa faktoja pöytään.

        MV-LEHDESTÄKÖ opit senkin että ventovieraista naista sopii huoritella?


    • Anonyymi

      Terveystietojaan ei kukaan fiksu ihminen kerro toisille !
      Ei niitä tarvitse kertoa työn antajallekaan .

    • Anonyymi

      Käykö kuitenkin HIV ja Kuppa potilaat, onko edes toivoo?

      Entä jos mulla onki vaan nuha?

    • Anonyymi

      Rokotevastaiset haluavat treffata vain toisia samalla tavoin ajattelevia.. Sen kyllä ymmärtää, koska yleensä parisuhteeseen toivoo ihmistä, jolla olisi maailmanmenosta jotensakin samansuuntaiset ajatukset. Kovin erilainen maailmankuva ei ennusta hyvää ja toimivaa parisuhdetta.

      Samasta syystä minä en tahdo tavata rokotuksista kieltäytyjää. Etsin parisuhdekumppania. En siis halua tavata ihmistä joka uskoo salaliittoteorioihin. Kuten en halua tavata ihmistä, joka uskoo ufohin, kuhne- ja energiahoitoihin, kummituksiin tai horoskooppeihin.

      Teillä, jotka uskotte salaliittoteorioihin rokotusten vaarallisuudesta, voi kyllä olla aikamoisia vaikeuksia treffikumppanin löytämisessä: tällä hetkellä 70% suomalaisista on jo saanut ainakin yhden rokotuksen. 40% on saanut molemmat. Luvussa on mukana koko väestö, myös alle 16-vuotiaat. Aikuisväestöstä yli 70% on siis rokotettuja.

      Mistä siis enää löydätte sen foliohattupäärakastettunne? Olette vähemmistö.

      Täällä haukutaan ihmistä joka ei periaatteessa lähde treffeille rokottamattoman kanssa.

      En lähtisi minäkään. Ei kiinnosta treffailla ketään huuhaajuttuihi uskovaa sekopäätä eikä vastuutonta tartuntojen levittäjää. Haluan tavata selväpäisen ihmisen joka tuntee vastuunsa pandemian tukahduttamisessa ja ajattelee muitakin kuin itseään.

      Eri asia, jos on joku sairaus tai muu lääketieteellinen syy joka estää rokottamisen. Tietysti voisin treffata tällaista ihmistä. Hänen ei varsinkaan pidä tavata ihmistä joka kieltäytyy rokotuksesta ihan vain tyhmyyttään tai laiskuuttaan. On todellakin olemassa ihmisiä jotka haluaisivat rokotuksen mutta sairauden vuoksi eivät voi sitä ottaa. Niitäkin ihmisiä voisitte foliohattuhölmöt vähän ajatella. Levitätte virusta ja vaarannate nuo ihmiset.

      Rokotettukin voi sitä levittää, mutta ei niin todennäköisesti. Rokotus suojaa myös tartunnalta sinänsä, tosin ei täydellisesti, mutta ennen kaikkea vakavalta tautimuodolta.

      Koronarokotuksen vaarallisuudesta höpöttävät ovat keskimääräistä useammin myös fasisteja, rasisteja ja misogyynejä. Heidän joukossaan on keskimääräistä enemmän niitä, joiden mielestä Suomen suurimmat ongelmat ovat maahanmuuttajat, luonnonsuojelu, feminismi ja nuorista kauniista naisista muodostuva hallitus. Tuolla tavalla ajattelevien tapaaminen ei kiinnosta.

      Olen huomannut, että rokotusvastaiset ovat keskimääräistä useammin myös kouluttamattomia ja sivistymättömiä. Monet heistä eivät osaa edes kirjoittaa. Surkealla suomen kielellä rustattuja sekopäätekstejä en jaksa lukea. Haluan tavata sivistyneen ja älykkään ihmisen. En luku- ja kirjoitustaidotonta idioottia.

      • Anonyymi

        Onhan se hienoa kun voit tuollatavalla kuvitella olevasi jotenkin fiksumpi ja toisten ihmisten yläpuolella jos joku ei satu olemaan kaikesta samaa mieltä sinun kanssasi.

        Onkohan tullut edes mieleen ettei kaikki rokotevastaiset ole välttämättä mitään foliohattuja vaan aidosti huolissaan siitä onko nämä kokeelliset rokotteet edes turvallisia. Entä jos niistä koituukin pidemmällä aikavälillä paljon enemmän haittaa kuin tästä koronaviruksesta?

        T: Fasisti, Rasisti, Misogynisti, Vihreitä vihaava Ätmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hienoa kun voit tuollatavalla kuvitella olevasi jotenkin fiksumpi ja toisten ihmisten yläpuolella jos joku ei satu olemaan kaikesta samaa mieltä sinun kanssasi.

        Onkohan tullut edes mieleen ettei kaikki rokotevastaiset ole välttämättä mitään foliohattuja vaan aidosti huolissaan siitä onko nämä kokeelliset rokotteet edes turvallisia. Entä jos niistä koituukin pidemmällä aikavälillä paljon enemmän haittaa kuin tästä koronaviruksesta?

        T: Fasisti, Rasisti, Misogynisti, Vihreitä vihaava Ätmi.

        Unohdin mainita vihaavani myös feministejä koska feminismi on periaatteellisista syistä väärin ja se sortaa miehiä.

        T: Fasisti, Rasisti, Misogynisti, Vihreitä vihaava Ätmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin mainita vihaavani myös feministejä koska feminismi on periaatteellisista syistä väärin ja se sortaa miehiä.

        T: Fasisti, Rasisti, Misogynisti, Vihreitä vihaava Ätmi.

        Feministien takia tulee sitten myös näitä incel-miehiä jotka pahimmassa tapauksessa alkavat tappaa naisia katkeroituessaan siitä etteivät kelpaa kenellekkään.

        T: Fasisti, Rasisti, Misogynisti, Vihreitä vihaava Ätmi.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe