Keskustelut Suomi24:ssä herättää oikein tunnetta, poliittiset keskustelut käydään miten vaan, eikä pysytä aiheessa. Keskustelu syöveristä löytyy turhaa spammia, samasta viestistä. Suomi24 on Suomen kuumin keskustelufoorumi kaikelle tälle roskalle? Koska keskustelu käydään nyymisti.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Keskustelun ominaiuuksiin kuuluu rönsyily. Se alkaa yleensä siinä vaiheessa, kun alkuperäistä aihetta on tongittu tarpeeksi.
Toinen syy keskustelun ajautumisesta uusille urille on siitä syntynyt vielä kiinnostavampi aihe.
Kummassakaan ei ole mitään pahaa. - Anonyymi
Kuinka sivusto voi mainostaa itseään sanoilla 'keskustele vapaasti' kun tämä ei pidä lainkaan paikkaansa.
On tullut vaikutelma että heti kun esim hyvin perusteltua ja solvaamatonta kritiikkiä saanut julkkis tai toimittaja vetää herneen nokkaan ja valittaa sivustolle, rientää sivusto blokkaaman tavis kommentoijan ip:n
Tämäkö on vapaata keskustelua?
Ennemminkin sitä voisi kutsua selkärangattomaksi pehvan nuolemiseksi. - Anonyymi
Moktar.Gubta saa kirjoittaa ihan mitä tahtoo ja s24 siunaa hänen sadat kunnianloukkauksensa.
- Anonyymi
Kokoajanhan täällä poistetaan ihan ok viestejä eikä törky viestejä 🤔.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527