Ymmärrättekö pellet tätä?

Anonyymi

Jos nämä häirikkötarkoituksessa päivittäin kirjoitetut kymmenet viestit Hilkka sitä, Paavo tätä, Aulis jotain muuta jatkuvat, Alavus- keskustelupalsta saatetaan poistaa kokonaan. Järki käteen siis tässäkin.

77

1833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mutta nyt Nuorisoseura johtotähti on vauhdissa! Kun kirjoitetaan murhasta, josta 40 vuotta vaiettiin ja kyläpahaa piti pelossa muutama maalaisliiton nuorisoseuralainen Paavo, niin vähintäänkin nyt voi sentään jo puhua, kun pääpukarit makaa maassa.

• Anonyymi

Suurin osa täällä EI asu Sydänmaalla eikä märehdi päivät pitkät jotain vanhaa henkirikosta!

• Anonyymi

👍🏻👍🏻👍🏻

Tai eikö mode voisi jotenkin puuttua tähän Hilkkailuun??! Yksi Hilkka-ketju riittäis, kiitos! 🙏🏻

• Anonyymi

Enemmänhän täällä on näitä NS poikien sotkuja, kopiointia ja lapsellisia vetoja!

• Anonyymi

juu tään alavus-palstan voi kyllä poistaa. ihan hyvin.

• Anonyymi

Kaikki pois ja uusi alku nollasta.

• Anonyymi

Pelottako teitä, isiänne tai sukujanne nämä Hilkka-kirjoitukset? Tuleeko yhä uutta tietoa käytöksestä 1971 ja lähestyykö murhan totuus liian lähelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelottako teitä, isiänne tai sukujanne nämä Hilkka-kirjoitukset? Tuleeko yhä uutta tietoa käytöksestä 1971 ja lähestyykö murhan totuus liian lähelle?

Voi hyvää päivää! Eiköhän tuo NS-nimike ole jäänyt jo sinne 70-luvulle?! 😄 Eipä täällä juurikaan sen ja aiemman ajan nuorisoseuralaiset taida liikkua. Paria fanaattista Hilkka-Sherlockia lukuunottamatta. 🕵🏻‍♂️🕵🏻‍♂️

Olisi hyvä ajatus "pudottaa pommi" tämän Alavus-palstan päälle ja aloittaa täysin uusi. Sellainen johon sallittaisiin vain yksi Hilkka-Sherlockien keskusteluketju.

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvää päivää! Eiköhän tuo NS-nimike ole jäänyt jo sinne 70-luvulle?! 😄 Eipä täällä juurikaan sen ja aiemman ajan nuorisoseuralaiset taida liikkua. Paria fanaattista Hilkka-Sherlockia lukuunottamatta. 🕵🏻‍♂️🕵🏻‍♂️

Olisi hyvä ajatus "pudottaa pommi" tämän Alavus-palstan päälle ja aloittaa täysin uusi. Sellainen johon sallittaisiin vain yksi Hilkka-Sherlockien keskusteluketju.

Hilkan omaiset ei tykkää kun joku hullu kirjoittaa heidän läheisestään puuta heinää.

• Anonyymi

Haluatteko aivan oikeasti, että palsta poistuu? Jos ei puhe auta, seuraava toimenpide saattaa havahduttaa.

• Anonyymi

Saitti on kestänyt 30 vuotta parempaakin. Te nassikat tätä sotkette, kun ei teillä ole kykyä, taitoa, eikä omakohtaisa osaamista mihinkään!

• Anonyymi

En koe olevani "nassikka", mutta, ärsyttää kun kaikki nykyajan asiat tai ihan mitkä asiat vaan jäävät täällä tämän Hilkka-vouhkauksen alle. Aina kun joku erehtyy aloittamaan jonkun Hilkattoman ketjun, niin samantien joku tekee Hilkka-nostoja niin että Hilkkaa on taas ainakin viiden ketjun verran ensimmäisenä. Ihan olisi jopa ASIALLISTA JA HUOMAAVAISTA pitää yllä vain yhtä Hilkka-ketjua eikä tuollaista järjetöntä pommitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe olevani "nassikka", mutta, ärsyttää kun kaikki nykyajan asiat tai ihan mitkä asiat vaan jäävät täällä tämän Hilkka-vouhkauksen alle. Aina kun joku erehtyy aloittamaan jonkun Hilkattoman ketjun, niin samantien joku tekee Hilkka-nostoja niin että Hilkkaa on taas ainakin viiden ketjun verran ensimmäisenä. Ihan olisi jopa ASIALLISTA JA HUOMAAVAISTA pitää yllä vain yhtä Hilkka-ketjua eikä tuollaista järjetöntä pommitusta.

Miksi sinä ja nuorisoseurakaverisi olette avanneet 139 ketjua "tutkimukset kontoperällä, niinimaalla, meni sopaksi, paripyörät ...... luin jallua, luin kallea, tutkin sitä, tutkin tätä ja 20 muuta"
        Minä luulen, että nämä meidän ajatukset ja arvelut 6.6.1971 yön tapahtumista on nyt niin lähellä totuutta, että teille ja suvullenne on tullut palko, häpeä ja kiire pyrkiä vaikka lopettamaa saitti, ette tyhmimmätkin ala miettiä ja hoksaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä ja nuorisoseurakaverisi olette avanneet 139 ketjua "tutkimukset kontoperällä, niinimaalla, meni sopaksi, paripyörät ...... luin jallua, luin kallea, tutkin sitä, tutkin tätä ja 20 muuta"
        Minä luulen, että nämä meidän ajatukset ja arvelut 6.6.1971 yön tapahtumista on nyt niin lähellä totuutta, että teille ja suvullenne on tullut palko, häpeä ja kiire pyrkiä vaikka lopettamaa saitti, ette tyhmimmätkin ala miettiä ja hoksaamaan.

Mitkä hemmetin nuorisoseurakaverit? 😄 Ei vuonna 2021 ole mitään nuorisoseurakavereita, 90-luvun alussa kävin pari kertaa Alavuden ns:llä nuorisobileissä, mutta ei mulla ollut erikseen silloinkaan mitään nuorisoseurakavereita. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko nyt jo kun sanotaan että on pelkästään ärsyttävää että täällä on tätä Hilkka-asiaa näin paljon, ilman mitään muita taka-ajatuksia.

• Anonyymi

Vuonna 2015 hallituksessa puolustusministeri ja ulkoministeri olivat persuja. Puolustusministeri määräsi varusmiehet kantamaan kunniavieraiden matkatavaroita, ja ulkoministeri kehui ruotsalaisia kuinka hyvin he laskivat vieraat Ruotsin läpi Haaparantaan.

• Anonyymi

Uskokaa nyt hyvällä ja ellei tämä lopu niin saa jatkua ikuisesti, kuin Mustanmaan kissamurhista kirjoittelu.

• Anonyymi

Tappoiko Aulis kissat?

• Anonyymi

Kissamurhista on keskusteltu vasta neljä vuotta. Hilkasta 50.
        Menkää ottamaan osaa kissakeskusteluihin. Niitä on varmaan jotain sata, kunhan kaivelette Lapuan palstaa. Siellä vastaukset on järkevämpiä.

• Anonyymi

nyt on vahvistettu. alavus-palsta tullaan poistamaan, heti kun bittijono sen sallii.

• Anonyymi

Kiitos ei. Äläkä avaudu enempää fantasioistasi. Väärä palsta.

• Anonyymi

Poistotoimet on jo aloitettu! hyvin moni ip-osoite alavudelta joutuu myös bänniin!!??

• Anonyymi

Aiotko hnkkiutua känniin? Hyvin rimmaa 🤪

• Anonyymi

Se on oikein teille pedofiileille

• Anonyymi

buahahahahahahaha!!! tilalle tulee Töysä-palsta.

• Anonyymi

Öööööööööö. Never höööörd 😝 Töysä? Mikä kylä ja missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öööööööööö. Never höööörd 😝 Töysä? Mikä kylä ja missä?

Olen kuullut että Töysä on nykyään kylä alavuden kyljessä, mutta Töysäläisten rahoilla on suuri merkitys siihen että alavus on ns. itsenäinen kunta.

• Useimmat varmaan jo ymmärtävät, että nämä kaikki aloitukset ja vastaukset niihin ovat kirjoitettu manian vallassa?
      Aloittaja elää omassa mielikuvitusmaailmassaan eikä sen todellisuutta muuta mikään, ellei hän pääse asianmukaiseen hoitoon.

Jos joku tietää kuka näitä aloituksia tekee, niin hän voisi ottaa yhteyttä omaisiin, että ovatko he tietoisia asiasta.
      Lääkäriltäkin asiaa voisi kysyä, mutta tahdonvastaisen hoidon kynnys on Suomessa kovin korkea. Jos potilas ei aiheuta vaaraa, niin ei onnistu. Vaarasta tässä tuskin on kyse.
      Voi, voi. Synkkä tilanne. Toivottavasti edes omaiset löytyvät, että heitä voisi hieman valistaa herran (?) tekemisistä.

• Anonyymi

Sinut me jo tunnemmekin. Kerran viikossa esiinnyt amatööripsykologina, joka on lukion psykologian kirjasta opetellut sanontoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinut me jo tunnemmekin. Kerran viikossa esiinnyt amatööripsykologina, joka on lukion psykologian kirjasta opetellut sanontoja.

Niinkö luulet? Turha kai sinullekaan on alkaa vastaan väittämään.

• Anonyymi
        hälläväliä kirjoitti:

Niinkö luulet? Turha kai sinullekaan on alkaa vastaan väittämään.

Ei kannata, loputon suo näköjään. Paras kun kukaan ei kommentoisi näitä Hilkka-juttuja niin eipä kukaan yksin jaksa kovin kauan vääntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata, loputon suo näköjään. Paras kun kukaan ei kommentoisi näitä Hilkka-juttuja niin eipä kukaan yksin jaksa kovin kauan vääntää.

Miksi aherrat tätä Tero? Miksi et syö Cipralexiäsi ja tuijota ulos?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et selvästikään tunne ketään maanis-depressiivistä? Ei ne juttukaveria tarvitse.

• Anonyymi

jo nyt on osa Bännissä!

• Anonyymi

et syö Cipralexiäsi

• Anonyymi

Nyt Tero-Ari-Petteri soitan äitillesi ja sanon tulevani....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt Tero-Ari-Petteri soitan äitillesi ja sanon tulevani....

kenen kissat oli vapaana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kenen kissat oli vapaana?

tyälä ol maisan mirri .

• Anonyymi

Nyt kaikki tekemään ilmiantoja massapostituksesta jokaisesta Hilkka-ketjusta ja postauksesta.
      Ähtärin panda-ripuliketjutkin loppuivat sitkeällä ilmiantamisella.

• Anonyymi

Nyt Tero-Ari-Petteri paljastaa ilkeän teinisielunsa, jota nuorisoseuraliike on treenannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt Tero-Ari-Petteri paljastaa ilkeän teinisielunsa, jota nuorisoseuraliike on treenannut.

kenen nuarisoseura? alavus on outo palsta!

• Anonyymi

joko pian poistuu, täällä vain on sääskiniemi tapeetilla??!!

• Anonyymi

jo on osa poisteeu pännissä!

• Anonyymi

Hallitseeko tässä kukaanhilkka-damatiikaka?

• Anonyymi

Yrittääkö tässä joku myydä pellettikuormaa pelleteille?

• Anonyymi

hyvä logiigga ! alvus-pellejä.

• Anonyymi

joo.

• Anonyymi

jo on rahoittuunnu , pänniä on jaettu !,,

• Anonyymi

Hilkan tappaja ei pakosta ollut mies.

• Anonyymi

Aulis ja Osvald tietää vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aulis ja Osvald tietää vielä.

Kuka oli se mies joka siihen aikaan kuljeskeli tehtaan markilla vaikkei ollut sielä töis?
        Sitä ei kukaa tuntenu vaikka moni näki, olis pitäny enämpi ottaa puheeksi mutta jostaki syystä kaikki oli vain hiljaa.
        Se eräski tj jonka kans sillon asiasta puhuun oli muka unohtanu kun aikain päästä otin puheeksi.
        Joku hämärä siinä oli kun se sillä tavalla sielä kulki.

• Anonyymi

Laitan ny tännekki, Alavuren kuningas, sen kun tiärätte, tiärätte kaike.

• Anonyymi

Voi pakanan pakanan pakana

• Anonyymi

Niin niin, minä arvasin tämä.

• Anonyymi

Nuorisoseura on kouluttanut häiriköitä Hilkka-keissiin kimppuun!

• Anonyymi

Tapaus ei anna rauhaa siitä se johtuu.

• Anonyymi

On kyllä hyvin organisoitua toimintaa🤭

• Anonyymi

Kuka se Alavuden kuningas on / oli ?

• Anonyymi

Likainen juttu on likainen, vaikka mitä yrittäisit

• Anonyymi

eksä pese sitä koskaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eksä pese sitä koskaan?

Tämä likaa, joka kyselee kerta viikossa miksi kirjoitetaan Hilkasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä likaa, joka kyselee kerta viikossa miksi kirjoitetaan Hilkasta?

A oli kyllä julmettu nuijuuttelija, kuinkahan monta seki on alukuhun laitellut ? Tossa sitä poikain kans laskeskeltiin niin epävirallinen arvionti lopetettiin 20 jälkeen ja nämä oli aikavarmoja. Se maine oliniin kova kun se sen yhren akan halakoo näin jottei se kävelemähän päässy , äijällensä valahti jotta minä tuala liiveris sahapukiin päälle kaaroon ja ny oon kipiä. Äijäntyhymä vain tuumas jotta kyllä minä sitä pukkia kattelin, aivan ku olis ollu karvoos. Kai se nyt karvoos oli kun A oli sitä akkaa pukkia vasten ryskytelly,. Tästäkin tuli sitten tenava jotta näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A oli kyllä julmettu nuijuuttelija, kuinkahan monta seki on alukuhun laitellut ? Tossa sitä poikain kans laskeskeltiin niin epävirallinen arvionti lopetettiin 20 jälkeen ja nämä oli aikavarmoja. Se maine oliniin kova kun se sen yhren akan halakoo näin jottei se kävelemähän päässy , äijällensä valahti jotta minä tuala liiveris sahapukiin päälle kaaroon ja ny oon kipiä. Äijäntyhymä vain tuumas jotta kyllä minä sitä pukkia kattelin, aivan ku olis ollu karvoos. Kai se nyt karvoos oli kun A oli sitä akkaa pukkia vasten ryskytelly,. Tästäkin tuli sitten tenava jotta näin.

No voi , minä tiedän kuka se tenava on. Oikeaa isäänsä ei ole koskaan arvannut vaan luulee tänäkin päivänä kasvatti isäänsä siittäjäkseen. Minä en sitä kavalla mutta on tämä ollut touhua ja kuinka monta näitä on ? Joka kylässä näitä miehiä on joita naiset ei vaan voi vastustaa. A oli sellainen.

• Anonyymi

Moni asia mietityttää hilkka casessa, mm postiauton rahastaja sekä kuljettaja.
      Mitään mainintaa näistä ei ole vaikka varmana tietona puhutaan että jotakin näkivät
      ja kuulivat.
      Ministerikö johti tutkimusta kun on niin luvattoman huonosti tehty, viattomat vain sai kärsiä.

• Anonyymi

Tänään yrittää Hilkan murhaa valehdella ja vääntää toisaalle saman verran kuin heidän vanhempansakin yrittivät 1971.

• Anonyymi

Ne yrittää saada huomion muualle ja pohdinnat pois netistä mutta turha toivo, ei se nuon mee.
        Rutsaisen murhasuvun avutonta rääpellystä.

• Anonyymi

Haisee niin murhasuvun kotitekoisilta jutuilta nämä räpellykset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heille taisi tulla erävoitto nyt hetkeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heille taisi tulla erävoitto nyt hetkeksi?

Näin on käynyt, suvulla on vaikutusvaltaa ja kontakteja tarvittaviin tahoihin ja näin keskustelu asiasta tyrehtyy, tulee jäämään tahrana kylän historiaan vaan eipä ole ensimäinen tahra, muuta löydykään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Murhasuku ja uhriluku sama?

• Anonyymi

Se 51. murhayö lähestyy. Ei kulje enää Jussi samaan aikaan katsomassa mettän läpi Paavoa äestämässä neljän kilometrin päässä. Ajaako Nisula enää tanssikuljetuksia?

• Anonyymi

Ei ole enää tanssikuljetuksia. Ei Jussi katsele viidakon läpi kilometreittäin keskiyöllä. Ei vaan nähnyt Aulista siellä tiellä. Piti käskeä se nainen näkemään, kun katseli samaan aikaan Niemistönmäelle Paavoa itse.

• Anonyymi

51 vuotta Hilkan taposta tuli täyteen. Salailua jatkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole enää tanssikuljetuksia. Ei Jussi katsele viidakon läpi kilometreittäin keskiyöllä. Ei vaan nähnyt Aulista siellä tiellä. Piti käskeä se nainen näkemään, kun katseli samaan aikaan Niemistönmäelle Paavoa itse.

Mitähän siinäkin oli takana heti ensimmäisestä päivästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän siinäkin oli takana heti ensimmäisestä päivästä?

Todellisen tekijän suojaaminen. Meni vissiin niin lähelle.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1698
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1442
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    5. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      120
      1266
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1219
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      148
      1191
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1165
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1091
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      979
    Aihe