Jos nämä häirikkötarkoituksessa päivittäin kirjoitetut kymmenet viestit Hilkka sitä, Paavo tätä, Aulis jotain muuta jatkuvat, Alavus- keskustelupalsta saatetaan poistaa kokonaan. Järki käteen siis tässäkin.
Ymmärrättekö pellet tätä?
77
1833
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta nyt Nuorisoseura johtotähti on vauhdissa! Kun kirjoitetaan murhasta, josta 40 vuotta vaiettiin ja kyläpahaa piti pelossa muutama maalaisliiton nuorisoseuralainen Paavo, niin vähintäänkin nyt voi sentään jo puhua, kun pääpukarit makaa maassa.
- Anonyymi
Suurin osa täällä EI asu Sydänmaalla eikä märehdi päivät pitkät jotain vanhaa henkirikosta!
- Anonyymi
👍🏻👍🏻👍🏻
Tai eikö mode voisi jotenkin puuttua tähän Hilkkailuun??! Yksi Hilkka-ketju riittäis, kiitos! 🙏🏻- Anonyymi
Enemmänhän täällä on näitä NS poikien sotkuja, kopiointia ja lapsellisia vetoja!
- Anonyymi
juu tään alavus-palstan voi kyllä poistaa. ihan hyvin.
- Anonyymi
Kaikki pois ja uusi alku nollasta.
- Anonyymi
Pelottako teitä, isiänne tai sukujanne nämä Hilkka-kirjoitukset? Tuleeko yhä uutta tietoa käytöksestä 1971 ja lähestyykö murhan totuus liian lähelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottako teitä, isiänne tai sukujanne nämä Hilkka-kirjoitukset? Tuleeko yhä uutta tietoa käytöksestä 1971 ja lähestyykö murhan totuus liian lähelle?
Voi hyvää päivää! Eiköhän tuo NS-nimike ole jäänyt jo sinne 70-luvulle?! 😄 Eipä täällä juurikaan sen ja aiemman ajan nuorisoseuralaiset taida liikkua. Paria fanaattista Hilkka-Sherlockia lukuunottamatta. 🕵🏻♂️🕵🏻♂️
Olisi hyvä ajatus "pudottaa pommi" tämän Alavus-palstan päälle ja aloittaa täysin uusi. Sellainen johon sallittaisiin vain yksi Hilkka-Sherlockien keskusteluketju. - Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvää päivää! Eiköhän tuo NS-nimike ole jäänyt jo sinne 70-luvulle?! 😄 Eipä täällä juurikaan sen ja aiemman ajan nuorisoseuralaiset taida liikkua. Paria fanaattista Hilkka-Sherlockia lukuunottamatta. 🕵🏻♂️🕵🏻♂️
Olisi hyvä ajatus "pudottaa pommi" tämän Alavus-palstan päälle ja aloittaa täysin uusi. Sellainen johon sallittaisiin vain yksi Hilkka-Sherlockien keskusteluketju.Hilkan omaiset ei tykkää kun joku hullu kirjoittaa heidän läheisestään puuta heinää.
- Anonyymi
Haluatteko aivan oikeasti, että palsta poistuu? Jos ei puhe auta, seuraava toimenpide saattaa havahduttaa.
- Anonyymi
Saitti on kestänyt 30 vuotta parempaakin. Te nassikat tätä sotkette, kun ei teillä ole kykyä, taitoa, eikä omakohtaisa osaamista mihinkään!
- Anonyymi
En koe olevani "nassikka", mutta, ärsyttää kun kaikki nykyajan asiat tai ihan mitkä asiat vaan jäävät täällä tämän Hilkka-vouhkauksen alle. Aina kun joku erehtyy aloittamaan jonkun Hilkattoman ketjun, niin samantien joku tekee Hilkka-nostoja niin että Hilkkaa on taas ainakin viiden ketjun verran ensimmäisenä. Ihan olisi jopa ASIALLISTA JA HUOMAAVAISTA pitää yllä vain yhtä Hilkka-ketjua eikä tuollaista järjetöntä pommitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koe olevani "nassikka", mutta, ärsyttää kun kaikki nykyajan asiat tai ihan mitkä asiat vaan jäävät täällä tämän Hilkka-vouhkauksen alle. Aina kun joku erehtyy aloittamaan jonkun Hilkattoman ketjun, niin samantien joku tekee Hilkka-nostoja niin että Hilkkaa on taas ainakin viiden ketjun verran ensimmäisenä. Ihan olisi jopa ASIALLISTA JA HUOMAAVAISTA pitää yllä vain yhtä Hilkka-ketjua eikä tuollaista järjetöntä pommitusta.
Miksi sinä ja nuorisoseurakaverisi olette avanneet 139 ketjua "tutkimukset kontoperällä, niinimaalla, meni sopaksi, paripyörät ...... luin jallua, luin kallea, tutkin sitä, tutkin tätä ja 20 muuta"
Minä luulen, että nämä meidän ajatukset ja arvelut 6.6.1971 yön tapahtumista on nyt niin lähellä totuutta, että teille ja suvullenne on tullut palko, häpeä ja kiire pyrkiä vaikka lopettamaa saitti, ette tyhmimmätkin ala miettiä ja hoksaamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä ja nuorisoseurakaverisi olette avanneet 139 ketjua "tutkimukset kontoperällä, niinimaalla, meni sopaksi, paripyörät ...... luin jallua, luin kallea, tutkin sitä, tutkin tätä ja 20 muuta"
Minä luulen, että nämä meidän ajatukset ja arvelut 6.6.1971 yön tapahtumista on nyt niin lähellä totuutta, että teille ja suvullenne on tullut palko, häpeä ja kiire pyrkiä vaikka lopettamaa saitti, ette tyhmimmätkin ala miettiä ja hoksaamaan.Mitkä hemmetin nuorisoseurakaverit? 😄 Ei vuonna 2021 ole mitään nuorisoseurakavereita, 90-luvun alussa kävin pari kertaa Alavuden ns:llä nuorisobileissä, mutta ei mulla ollut erikseen silloinkaan mitään nuorisoseurakavereita. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen, että nämä meidän ajatukset ja arvelut 6.6.1971 yön tapahtumista on nyt niin lähellä totuutta, että teille ja suvullenne on tullut palko, häpeä ja kiire pyrkiä vaikka lopettamaa saitti, ette tyhmimmätkin ala miettiä ja hoksaamaan.Usko nyt jo kun sanotaan että on pelkästään ärsyttävää että täällä on tätä Hilkka-asiaa näin paljon, ilman mitään muita taka-ajatuksia.
- Anonyymi
Vuonna 2015 hallituksessa puolustusministeri ja ulkoministeri olivat persuja. Puolustusministeri määräsi varusmiehet kantamaan kunniavieraiden matkatavaroita, ja ulkoministeri kehui ruotsalaisia kuinka hyvin he laskivat vieraat Ruotsin läpi Haaparantaan.
- Anonyymi
Uskokaa nyt hyvällä ja ellei tämä lopu niin saa jatkua ikuisesti, kuin Mustanmaan kissamurhista kirjoittelu.
- Anonyymi
Tappoiko Aulis kissat?
- Anonyymi
Kissamurhista on keskusteltu vasta neljä vuotta. Hilkasta 50.
Menkää ottamaan osaa kissakeskusteluihin. Niitä on varmaan jotain sata, kunhan kaivelette Lapuan palstaa. Siellä vastaukset on järkevämpiä.
- Anonyymi
nyt on vahvistettu. alavus-palsta tullaan poistamaan, heti kun bittijono sen sallii.
- Anonyymi
Kiitos ei. Äläkä avaudu enempää fantasioistasi. Väärä palsta.
- Anonyymi
Poistotoimet on jo aloitettu! hyvin moni ip-osoite alavudelta joutuu myös bänniin!!??
- Anonyymi
Aiotko hnkkiutua känniin? Hyvin rimmaa 🤪
- Anonyymi
Se on oikein teille pedofiileille
- Anonyymi
buahahahahahahaha!!! tilalle tulee Töysä-palsta.
- Anonyymi
Öööööööööö. Never höööörd 😝 Töysä? Mikä kylä ja missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öööööööööö. Never höööörd 😝 Töysä? Mikä kylä ja missä?
Olen kuullut että Töysä on nykyään kylä alavuden kyljessä, mutta Töysäläisten rahoilla on suuri merkitys siihen että alavus on ns. itsenäinen kunta.
Useimmat varmaan jo ymmärtävät, että nämä kaikki aloitukset ja vastaukset niihin ovat kirjoitettu manian vallassa?
Aloittaja elää omassa mielikuvitusmaailmassaan eikä sen todellisuutta muuta mikään, ellei hän pääse asianmukaiseen hoitoon.
Jos joku tietää kuka näitä aloituksia tekee, niin hän voisi ottaa yhteyttä omaisiin, että ovatko he tietoisia asiasta.
Lääkäriltäkin asiaa voisi kysyä, mutta tahdonvastaisen hoidon kynnys on Suomessa kovin korkea. Jos potilas ei aiheuta vaaraa, niin ei onnistu. Vaarasta tässä tuskin on kyse.
Voi, voi. Synkkä tilanne. Toivottavasti edes omaiset löytyvät, että heitä voisi hieman valistaa herran (?) tekemisistä.- Anonyymi
Sinut me jo tunnemmekin. Kerran viikossa esiinnyt amatööripsykologina, joka on lukion psykologian kirjasta opetellut sanontoja.
Anonyymi kirjoitti:
Sinut me jo tunnemmekin. Kerran viikossa esiinnyt amatööripsykologina, joka on lukion psykologian kirjasta opetellut sanontoja.
Niinkö luulet? Turha kai sinullekaan on alkaa vastaan väittämään.
- Anonyymi
hälläväliä kirjoitti:
Niinkö luulet? Turha kai sinullekaan on alkaa vastaan väittämään.
Ei kannata, loputon suo näköjään. Paras kun kukaan ei kommentoisi näitä Hilkka-juttuja niin eipä kukaan yksin jaksa kovin kauan vääntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata, loputon suo näköjään. Paras kun kukaan ei kommentoisi näitä Hilkka-juttuja niin eipä kukaan yksin jaksa kovin kauan vääntää.
Miksi aherrat tätä Tero? Miksi et syö Cipralexiäsi ja tuijota ulos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästikään tunne ketään maanis-depressiivistä? Ei ne juttukaveria tarvitse.
- Anonyymi
jo nyt on osa Bännissä!
- Anonyymi
et syö Cipralexiäsi
- Anonyymi
Nyt Tero-Ari-Petteri soitan äitillesi ja sanon tulevani....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Tero-Ari-Petteri soitan äitillesi ja sanon tulevani....
kenen kissat oli vapaana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kenen kissat oli vapaana?
tyälä ol maisan mirri .
- Anonyymi
Nyt kaikki tekemään ilmiantoja massapostituksesta jokaisesta Hilkka-ketjusta ja postauksesta.
Ähtärin panda-ripuliketjutkin loppuivat sitkeällä ilmiantamisella.- Anonyymi
Nyt Tero-Ari-Petteri paljastaa ilkeän teinisielunsa, jota nuorisoseuraliike on treenannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Tero-Ari-Petteri paljastaa ilkeän teinisielunsa, jota nuorisoseuraliike on treenannut.
kenen nuarisoseura? alavus on outo palsta!
- Anonyymi
joko pian poistuu, täällä vain on sääskiniemi tapeetilla??!!
- Anonyymi
jo on osa poisteeu pännissä!
- Anonyymi
Hallitseeko tässä kukaanhilkka-damatiikaka?
- Anonyymi
Yrittääkö tässä joku myydä pellettikuormaa pelleteille?
- Anonyymi
hyvä logiigga ! alvus-pellejä.
- Anonyymi
joo.
- Anonyymi
jo on rahoittuunnu , pänniä on jaettu !,,
- Anonyymi
Hilkan tappaja ei pakosta ollut mies.
- Anonyymi
Aulis ja Osvald tietää vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aulis ja Osvald tietää vielä.
Kuka oli se mies joka siihen aikaan kuljeskeli tehtaan markilla vaikkei ollut sielä töis?
Sitä ei kukaa tuntenu vaikka moni näki, olis pitäny enämpi ottaa puheeksi mutta jostaki syystä kaikki oli vain hiljaa.
Se eräski tj jonka kans sillon asiasta puhuun oli muka unohtanu kun aikain päästä otin puheeksi.
Joku hämärä siinä oli kun se sillä tavalla sielä kulki.
- Anonyymi
Laitan ny tännekki, Alavuren kuningas, sen kun tiärätte, tiärätte kaike.
- Anonyymi
Voi pakanan pakanan pakana
- Anonyymi
Niin niin, minä arvasin tämä.
- Anonyymi
Nuorisoseura on kouluttanut häiriköitä Hilkka-keissiin kimppuun!
- Anonyymi
Tapaus ei anna rauhaa siitä se johtuu.
- Anonyymi
On kyllä hyvin organisoitua toimintaa🤭
- Anonyymi
Kuka se Alavuden kuningas on / oli ?
- Anonyymi
Likainen juttu on likainen, vaikka mitä yrittäisit
- Anonyymi
eksä pese sitä koskaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eksä pese sitä koskaan?
Tämä likaa, joka kyselee kerta viikossa miksi kirjoitetaan Hilkasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä likaa, joka kyselee kerta viikossa miksi kirjoitetaan Hilkasta?
A oli kyllä julmettu nuijuuttelija, kuinkahan monta seki on alukuhun laitellut ? Tossa sitä poikain kans laskeskeltiin niin epävirallinen arvionti lopetettiin 20 jälkeen ja nämä oli aikavarmoja. Se maine oliniin kova kun se sen yhren akan halakoo näin jottei se kävelemähän päässy , äijällensä valahti jotta minä tuala liiveris sahapukiin päälle kaaroon ja ny oon kipiä. Äijäntyhymä vain tuumas jotta kyllä minä sitä pukkia kattelin, aivan ku olis ollu karvoos. Kai se nyt karvoos oli kun A oli sitä akkaa pukkia vasten ryskytelly,. Tästäkin tuli sitten tenava jotta näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A oli kyllä julmettu nuijuuttelija, kuinkahan monta seki on alukuhun laitellut ? Tossa sitä poikain kans laskeskeltiin niin epävirallinen arvionti lopetettiin 20 jälkeen ja nämä oli aikavarmoja. Se maine oliniin kova kun se sen yhren akan halakoo näin jottei se kävelemähän päässy , äijällensä valahti jotta minä tuala liiveris sahapukiin päälle kaaroon ja ny oon kipiä. Äijäntyhymä vain tuumas jotta kyllä minä sitä pukkia kattelin, aivan ku olis ollu karvoos. Kai se nyt karvoos oli kun A oli sitä akkaa pukkia vasten ryskytelly,. Tästäkin tuli sitten tenava jotta näin.
No voi , minä tiedän kuka se tenava on. Oikeaa isäänsä ei ole koskaan arvannut vaan luulee tänäkin päivänä kasvatti isäänsä siittäjäkseen. Minä en sitä kavalla mutta on tämä ollut touhua ja kuinka monta näitä on ? Joka kylässä näitä miehiä on joita naiset ei vaan voi vastustaa. A oli sellainen.
- Anonyymi
Moni asia mietityttää hilkka casessa, mm postiauton rahastaja sekä kuljettaja.
Mitään mainintaa näistä ei ole vaikka varmana tietona puhutaan että jotakin näkivät
ja kuulivat.
Ministerikö johti tutkimusta kun on niin luvattoman huonosti tehty, viattomat vain sai kärsiä. - Anonyymi
Tänään yrittää Hilkan murhaa valehdella ja vääntää toisaalle saman verran kuin heidän vanhempansakin yrittivät 1971.
- Anonyymi
Ne yrittää saada huomion muualle ja pohdinnat pois netistä mutta turha toivo, ei se nuon mee.
Rutsaisen murhasuvun avutonta rääpellystä. - Anonyymi
Haisee niin murhasuvun kotitekoisilta jutuilta nämä räpellykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heille taisi tulla erävoitto nyt hetkeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heille taisi tulla erävoitto nyt hetkeksi?
Näin on käynyt, suvulla on vaikutusvaltaa ja kontakteja tarvittaviin tahoihin ja näin keskustelu asiasta tyrehtyy, tulee jäämään tahrana kylän historiaan vaan eipä ole ensimäinen tahra, muuta löydykään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Murhasuku ja uhriluku sama?
- Anonyymi
Se 51. murhayö lähestyy. Ei kulje enää Jussi samaan aikaan katsomassa mettän läpi Paavoa äestämässä neljän kilometrin päässä. Ajaako Nisula enää tanssikuljetuksia?
- Anonyymi
Ei ole enää tanssikuljetuksia. Ei Jussi katsele viidakon läpi kilometreittäin keskiyöllä. Ei vaan nähnyt Aulista siellä tiellä. Piti käskeä se nainen näkemään, kun katseli samaan aikaan Niemistönmäelle Paavoa itse.
- Anonyymi
51 vuotta Hilkan taposta tuli täyteen. Salailua jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enää tanssikuljetuksia. Ei Jussi katsele viidakon läpi kilometreittäin keskiyöllä. Ei vaan nähnyt Aulista siellä tiellä. Piti käskeä se nainen näkemään, kun katseli samaan aikaan Niemistönmäelle Paavoa itse.
Mitähän siinäkin oli takana heti ensimmäisestä päivästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän siinäkin oli takana heti ensimmäisestä päivästä?
Todellisen tekijän suojaaminen. Meni vissiin niin lähelle.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979