Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hiilidioksidimyrkytys

Anonyymi

Olen jo pitkään harkinnut erilaisia keinoja kuolla, ja olen tullut siihen lopputulokseen että hiilidioksidimyrkytys olisi kivuttomin ja paras tapa päästä pois täältä. Keinon miinuspuoli on se, että jos jokin menee pieleen, voin saada aivovaurion. Haluaisinkin tietää, onko kenelläkään kokemusta kyseisestä keinosta ja millaisesta aivovauriosta on kyse. Kiitos

10

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsemurha ei ole ratkaisu mihinkään tai minkäänlaiseen ongelmaan. Hae apua niin pystyt käsittelemään ja ratkaisemaan elämän umpisolmut. Kyllä tässä maassa vielä saa apua mielenterveysongelmiin, eikä ole häpeä pyytää apua. Jokainen elää sen vuoksi, että oppii kaikista eteen tulevista ongelmista ja vaikeuksista. Niitä on jokaisella. Ja niistä selviää.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä selviä jos ei henkisesti jaksa velkojen takia tai jos on parantumattomasti sairas. Äläpäs aliarvioi toisten ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä selviä jos ei henkisesti jaksa velkojen takia tai jos on parantumattomasti sairas. Äläpäs aliarvioi toisten ongelmia.

        Toki kaikilla on oikeus ja mahdollisuus velloa surkeudessaan ja itsesäälissään, vaikka koko elämänsä. Jos apua ei halua, niin se on oma valinta. Mutta ei se netissä valittaminenkaan taida apua ongelmiin tuoda ? Saa olla juuri niin surkea kuin haluaa. Kyse on elämänhallinnasta.


      • Anonyymi

        Mutta jos haluaa apua itsemurhan tekemiseen, niin sitähän tässä maassa ei saa. Väkisin pakotetaan pysymään elossa, ettei vaan kenellekään tulisi paha mieli. Ei kaikista ole eläjiksi, vaikka muut kuinka niin kuvittelisivat ja tahtoisivat. Meille joillekin ainoa toive olisi päästä pois, mutta eikö vaan siitäkin joku parempi ihminen tule aina syyllistämään. Vaikka itse vaan tahtoisi mennä pois ilman, että tarvisi ottaa asian kanssa mielettömiä riskejä.

        Paljon vähemmän maailmaan pahaa siunaantuu meistä elävänä kuolleista ja mahdollisesti ajoissa pois pääsevistä kuin joistakin pitkään elävistä itsekkäistä. En minä ainakaan halua täällä enää roikkua toisten taakkana ja yhteiskunnan vähäisten varojen tuhlaana, sillä sitähän olen ja tulen myös jatkossa olemaan, jos ei elämäni pääty pian. Itse olen sikäli onnekas, että minulla on kyllä jo valmiina itse hankittu varma keino päättää päiväni. Joudun vain odottamaan, että läheiset poistuvat ensin ja se odotus on ollut pitkä.


      • Anonyymi

        300d mersu ja pumpusta syöttö täysille. Tulloo putkesta nii mustaa, et ku sen massuunsa vetää, nii enkelit laulaa """"""""""


    • Anonyymi

      Hiilidioksidi vain syrjäyttää happea, eli kyseessä on tukehtuminen. Vastaa samaa kuin vetäisi muovipussin päähänsä.

      • Anonyymi

        korjaan, että oli tarkoitus kirjoittaa hiilimonoksidi eli häkä eikä hiilidioksidi


      • Anonyymi

        vangit kuulemma tappaa itsensä usein muovipussi päähän-systeemillä, the fall-rikossarjassa se pahis sarjamurhaaja Paul Spector tappoi itsensä muovipussi päähän ja vielä kaulaan vyö kireälle.


    • Anonyymi

      Olen kerran saanut häkämyrkytyksen kun nukuin huoneessa jossa laitoin tottumattomana pellit kiinni liian aikaisin.
      Nukuin huoneessa yön, ja aamulla heräsin niin valtavaan päänsärkyyn ja oksennukseen että en eläissäni ole toista kertaa moista kokenut.
      Koko päivän oksensin ja makasin ja podin kaikkien helvetin tuskien päänsärkyä.
      Minut pelasti ilmeisesti se, että talo jossa nukuin oli vanha ja jo sen verran hatara että ilma kuitenkin vaihtui tarpeeksi etten kuollut.
      Aivovauriota en varmasti saanut, sillä tämä tapahtui 16-vuotiaana ja sen jälkeen olen suorittanut mm. akateemisen tutkinnon ja toimin alalla joka vaatii kirkkaita aivoja.
      Jos aikoo tappaa itsensä tällä konstilla kannattaa huolehtia että huone tai paikka missä on, on varmasti tiivis. Muuten voi käydä kuten minulle ja silloin ei kyllä naurata...

      • Anonyymi

        Hiilidioksidi (limsa- tai olutpullon kuplat) on eri asia kuin hiilimonoksidi (häkä).

        Hiilidioksidi syrjäyttää tiavuutensa verran hengitettävää ilmaa, hiilimonoksidi sitoutuu veren hemoglobiiniin jolloin hapettuminen estyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe