Paljonko aikaa käytät Etsimiseen

Anonyymi

Etsin (kallasin kuten pohjalaiset sanoo) polkupyörää kuuluvia erikseen aikaisemmin ostettuja etu- ja takavaloja. Meni puoli tuntia. En löytänyt, mutta löysin pitkään hukassa olleen heijastin-kuminauhan, joka laitetaan käsivarteen. Löysin erikoisen pihavalaisimen polttimon tarkan mallin, jonka olin kirjoittanut ylös ja jota tarvitsen kun lamppu palaa. (Oikean lampun löytyminen kaupasta on nykyisin kiven takana, kun valaisu-arvot ovat muuttuneet.)
Luovutin ja köllähdin sohvalle ja sitten muistin, missä fillarin valaisimet olivat, aivot ovat ihmeelliset. Tämä toistuu - jos ei päivittäin - niin ainakin viikoittain - aina tavara viimein löytyy.
Onko tuttua? Kuluuko sinulta aikaa kallaamiseen?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etsin milloin mitäkin, useimmiten löytyykin. Viimeksi katos puhelin, kaveri soitti numerooni ja siellähän känny oli nojatuolin istuimella.
      Pöyröötä.

    • Anonyymi

      Minä olen joutunut kutsua naapurin meille soittamaan puhelimeeni, oli niin outoon paikkaan pujahtanut. Yhtään ei kannata: laitan tuon hetkeksi tuohon... vaan aina juuri sille kuuluvalle paikalle.

    • Anonyymi

      Pienemmät tavarat löytyvät auton penkkien välistä.

    • Anonyymi

      Eikös joka kylältä löydy sellainen henkilö jonka luota löytää hävinneen tavaransa?

      • Anonyymi

        Sehän on minun käsilaukkuni, nykyisin reppuni. Minulla on tapana lähtiessäni kerätä pöydältä omat ja toisten tavarat reppuuni. Kotona sitten äimistelen, soittelen ja palauttelen. Viimeksi ystävää tervehtiessäni otin hänen tupakat reppuuni, en polta.
        Aikanaan kun perheessä oli jotakin hukassa, vaikka lapselta takki, isäntä sanoi, katsokaa äidin käsilaukusta.


    • Anonyymi

      Hm. Silmälasejani usein huomaan etsiskeleväni, muuten ei näkisi kirjoitella suvakkien ja matujen vastaisia kommentteja tänne.

    • Aina etsin jotain,
      eikä se ole mitään minkä olisin kadottanut.
      Se voi olla uutta ja ihmeellistä,
      tai tuttua ja turvallista.
      Välillä katoaa sanatkin
      ja joskus tulee mieleen,
      että minne nämä päivät oikein katoavat.
      Mystillistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      207
      2734
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      451
      2438
    3. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      27
      1537
    4. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1468
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      71
      1281
    6. Laskutehtävä

      Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      86
      1048
    7. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      140
      1003
    8. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      7
      984
    9. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      70
      950
    10. Kuka mielessäsi pyörii?

      Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?
      Ikävä
      77
      923
    Aihe