Sanotaan että sulanutta jäätelöä ei saa pakastaa uudelleen. Kuitenkin kun syö suoraan paketista ja pistää syönnin jälkeen takaisin pakastimeen, niin osa jäätelöstä pohjalla on ehtinyt sulamaan. Onko siis vaarallista saada listeria ym. jäätelöstä näin?
Onko jäätelöä turvallista syödä suoraan paketista?
Anonyymi
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Vaniljajäätelö, ja sitten laitat sen päälle suuria sokeroituja vadelmia.
Paketista sellainen sentin paksuinen liuska vaniljajäätelö alle. - Anonyymi
Voihan sitä lohkaista pakettijäätelöstä sellaisen palasen, jonka syö ja laittaa paketin sen jälkeen pakkaseen, eikä pitää koko pakettia huoneenlämmössä, kun syö jäätelöä.
- Anonyymi
Jäätelö leikataan pakkauksesta asetille ja loput pakkaseen.
- Anonyymi
En tykkää syödä jäätelöä lautaselta koska se hemmetin lusikan kilke kuuluu naapuriin tosi kovaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1421712Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751367- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591168
- 1191055