Onko jumala välinpitämätön vai olematon?

Anonyymi

Jumala ei ole reagoinut mitenkään sen paremmin naispappeihin kuin sateenkaariliittoihin. Onko hän välinpitämätön vai olematon? Vai onko sillä edes väliä?

7

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumala on huomannut naispappien toimivan oikein hyvin, eikä sateenkaariliitoistakaan ole harmia muille kuin Räsäselle ja sen pienelle kannattajajoukolle.

• Anonyymi

Juurikin niin!

• Joo, jumala on nähnyt, että naispapit eivät harjoita pedofiliaa eikä heillä ole seksiorjiakaan. Hän katuu syvästi, että antoi vallan alkuun miehille.

• Anonyymi

Mielikuvituskaverit voi tehdä mitä milloinkin 🤣

• Anonyymi

>Onko jumala välinpitämätön vai olematon?

Jumala on kärsivällinen.

"...halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?"
      Room. 2:4

• Anonyymi

Paavalin synnin valtakunnan Jumala on VT:n Jahve saatana, ja tämän Jumalan kuuntelu edellyttää juuri taivasten valtakunnan perkaamisen pois.

<<"...halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?"
        Room. 2:4<<

Ei ole mikään ihme, että Paavali saa manipuloitua seuraajansa päät sekaisin. Samainen Roomalaiskirje.

Room. <<7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.<<

Toivottavasti pikimiten päästään siihenkin asti, että Paavaliin liittyvät tekstit lailla kielletään.

• Anonyymi

Kumpaako Raamatussa esiintyvää Jumalaa tarkoitat - VT:n synnin valtakunnan Jahvea vaiko Jeesuksen puhumaa taivasten valtakunnan Isä Jumalaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      53
      5897
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4615
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4372
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4151
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      95
      3761
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2463
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2369
    8. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2099
    9. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1229
    10. Mikset pidä yhteyttä?

Miksi et? Ei sun ois tarvinnut sanoa niin tarkoittamatta. Särit mun sydämen. Sinun pitäis jo tietää paremmin.
      Ikävä
      6
      1030
    Aihe