Ostin kaksi omenahillo possumunkkia

Anonyymi

Nam nam kyllä on hyvää.

14

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Munkit on herkkua,..syön aina 4 kerralla.

• Anonyymi

Munkit ja leivonnaiset on herkkua, mitä harvemmin niitä syö, niin sitä suurempi on nautinto.
        Jos joka päivä ahtaa munkkia naamaan, niin ei enää ole niin herkkua.
        Sellainen kanelikierre munkki on herkkua, että nautinnon väreet hivelee selkäpiitä.
        Tosin muutaman kerran on alkanut vatsassa pistämään tai kyljessä, kun on ahminut kanelikierremunkin, varmaan on senverran rasvainen herkku, että elimistö on koetuksella, mut ei haittaa, kun sellaisia syön niin harvoin.

• Anonyymi

Kuka tässä nyt päivittäin mitään munkkeja syö...jos ees kuukausittain..
      Kaurapuuroo siemenillä vedän joka päivä!

• Anonyymi

Kaurapuuron pintaan itse tehtyä sosetta omista omenista eikä tympimisestä tietoakaan. Nuorempana vetäisin kerran yhdeksän munkkia yhden päivän aikana. Nyt riittää enintään viisi munkkia vuodessa.

• Anonyymi

Höh! Vieläpä omenahillolla. Nyt on pakko myöntää, että olen hiem... suuresti kateellinen. Mutta olen toki samalla onnellinen puolestasi.

• Anonyymi

Oon laihtunut 13 kiloa. Nyt on varaa syödä munkkeja.

• Anonyymi

Kerran työmaalla kävi niin, että paikallisessa leipomossa oli jotain ongelmia, eikä kyennyt toimittamaan aamupossuja meille kahvihuoneeseen. Koko päivä oli pilalla ja työtkin tuli tehtyä vähän sinnepäin.

Joskus ihmisen elontie voi olla yllättävän pienestä asiasta kiinni.

• Anonyymi

Minun tyttöystävä on leipuri prismassa ja saan aina ilmaisia munkkeja.

• Yök..

• Anonyymi

Minus kyllä huvittavat nuo seiväshyppäys jutut, on varmaankin hauskaa tipahtaa pehmoiselle patjalle korkeuksista sitten.

• Anonyymi

Sinäkin tarvitset pehmustetun, nurkattoman huoneen, sekä valtavasti lääkkeitä.

• Anonyymi

Tulevaisuudessa patjankin korkeus on jotain viisi metriä, josta johtaa portaat sitten alas, kun hyppivät seipäillä lähemmäs kymmentä metriä?

• Anonyymi

Tänään ahmin eräällä taukopaikalla tautisen maistuvaisen sokerimunkin. Ei sisältänyt hilloa mutta muuten oli maku kohdillaan. Nam! - cu-

• Anonyymi

Oi että, kun on hyvää sellainen rapeakuorinen ja sokerinen hillopossu, jonka sisällä on hilloa, että pursuaa hilloa suuhun ja munkkipossusta, ainakin pari ruokalusikallista hilloa tai vaniljakreemiä vaniljapossussa.
      Ai että nousee sellaisia hyvänolon tunteita selkäpiitä pitkin ja aivoissa hyvänolon tunteita kuohuuuuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe