Hei ömm eli tos ehk tunti sitte ku yritin saada sytkäristä yhtä osaa pois puukolla nii puukko osu sormeen ja puukko oli tosi likane mit no sit menin äkkii vessaan laittaa lastarii ja siit tuli vähän verta mut ei siin sit mitää mut ihan yht äkkii alko pääs vaan sumenee ja enkä enää nähny mitään, kävelin ihan sokeena takas mun huoneseen enkä niiku muista et näinkö sillon matkalla jotai ja sit tulin mun sängylle makaan ja siin alko helpottaa paitsi et mun pään sisäs oli joku outo ääni joka vaan kiihty koko ajan kunnes jossain kohtaa hiljeni ja loppu nyt haava ei ei vuoda mut on ihan liila ja jomottaa sekä kuumottaa siihen
Sain haavan ja melkein pyörryin
Anonyymi
1
58
Vastaukset
- Anonyymi
Käy näyttää terkkarissa ettei oo tulehtunu ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440