Kirkkon liberaalinen halvan armon kirous..

Kun olet ottanut vastaan halvan armon ja sen hengen joka halua pitää sinut synnissä niin ei merkitsee sinulle mitään tai ei ainakaan Pyhän Raamatun merkitystä sanoista kuin Täydellisyys , Puhtaus , Pyhyys , Vapaa, Sovitus , Nuhteeton , Synnitön ? "

Halpa armolla ei ole mitää tekemistä Pyhä Raamatun joka näyttää että sinun tulis olla TÄYDELLINEN PUHTAUDESSA PYHYYDESSÄ VAPAUDESSA SOVITUKSESSA SYNNITTÖMYYDESSÄ VANHURSKAUDESSA !!!

Jos olet ottanut vastaan halpa armo tuettakseen sinun elämä synnissä ja vahvistaa synnin sinussa niin et ole Kristuksessa.
Koska Paavali joka oli entnen syntinen ja pahantekijä vääryydessä sanoi. Ja todisti !!

1. Tim. 1:13

minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän. Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa;

Room. 11:30

Samoin kuin te ennen olitte Jumalalle tottelemattomia, mutta nyt olette saaneet laupeuden näiden tottelemattomuuden kautta,

Room. 6:17

Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut,

OLETKO SYNNIN PALVELIJA EDELLEEN VAI OLETKO SIIRRETTY POIS SYNNEISTÄ JA SYNNIN TEKEMINEN NIINKUIN PAAVALI SAI ARMON JA PÄÄSI KRISTUKSEEN. ???

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirkkoihin on jo pitkään kärrätty jos jonkinlaisia armoautomaatti"laitteita" samaan tyyliin kuin keskiajalle - vaikka nyt tyyliä jos vaan rahaa kirstuun kilahtaa niin armo ihmiseen vilahtaa.

• Mutta ajattele nyt miten asiat on muuttunut keskiajalta paljon. Silloin tuotiin valheet miekkalla Jokainen joka ei kirkkon kaste ottanut vastaan huijjaus valhe pelastukseksi,, niin sai kokea miten miekka vilahti ja päät putosi.
        Nyt on keksitty että kun vauva ei voi,, eikä pysty panna vastaan niin tehdän heitä kirkkon kansaksi kastamalla heidät joka on sitten mukamas Jumalan kansa Ja on pelastus sitten valmis ja pakoon ei pääsee vaikka murhaisi satoja ja kävis huoratalossa tai olis siihen jäsen.
        Niin ainakin Tauno Roto väittää kivenkova ja onhan hän niin oppinut farisealainen että tiedä tarkkaan mikä on kirkkon vasjopuoli tässä asiassa.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Mutta ajattele nyt miten asiat on muuttunut keskiajalta paljon. Silloin tuotiin valheet miekkalla Jokainen joka ei kirkkon kaste ottanut vastaan huijjaus valhe pelastukseksi,, niin sai kokea miten miekka vilahti ja päät putosi.
        Nyt on keksitty että kun vauva ei voi,, eikä pysty panna vastaan niin tehdän heitä kirkkon kansaksi kastamalla heidät joka on sitten mukamas Jumalan kansa Ja on pelastus sitten valmis ja pakoon ei pääsee vaikka murhaisi satoja ja kävis huoratalossa tai olis siihen jäsen.
        Niin ainakin Tauno Roto väittää kivenkova ja onhan hän niin oppinut farisealainen että tiedä tarkkaan mikä on kirkkon vasjopuoli tässä asiassa.

jos ei perisyntiä, usko, ei myönnä, ei ymmärrä, niin sitten herjataan "halvalla armolla",

Raamatussa:

"Kuinka voisi ihminen olla puhdas, kuinka vaimosta syntynyt olla vanhurskas !"
        "Katso pyhiinsäkääm hän ei luota, eivät taivaatkaan ole puhtaat HÄNEN silmissänsä".
        Job: 15: 14-15

"ei ole KETÄÄN vanhurskasta, ei AINOATAKAAN"
        Room: 3: 10

"niinkuin TAHRATTU vaate, on meidän OMA vanhurskautemme"
        Jes: 64: 6

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Mutta ajattele nyt miten asiat on muuttunut keskiajalta paljon. Silloin tuotiin valheet miekkalla Jokainen joka ei kirkkon kaste ottanut vastaan huijjaus valhe pelastukseksi,, niin sai kokea miten miekka vilahti ja päät putosi.

"Nyt on keksitty että kun vauva ei voi,, eikä pysty panna vastaan niin tehdän heitä kirkkon kansaksi kastamalla heidät joka on sitten mukamas Jumalan kansa"

Miekkaa eikä tappamista nyt enää tarvita, kun vauvat eivät pane vastaan. Mutta periaate on sama kuin keskiajalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Nyt on keksitty että kun vauva ei voi,, eikä pysty panna vastaan niin tehdän heitä kirkkon kansaksi kastamalla heidät joka on sitten mukamas Jumalan kansa"

Miekkaa eikä tappamista nyt enää tarvita, kun vauvat eivät pane vastaan. Mutta periaate on sama kuin keskiajalla.

edellinen on nille, jotka ei raamatusta ole tutkineet, kastetta kokonaisuudessaan, = koko raamattu.
        Vanha testamentti kertoo Jeesuksen syntymä, Jeesuksen kärsimyksen, ja jo Jeesuksen syntymän, kuin myös Vanha testamentti kertoo, myös kasteen, Vanhan liiton "kaste" oli 8 päivän ikäisetn poikalasten ympärileikaus,(miehestä on siemen lähtevä) siis Jumalan säätämä, - = Jumalan liitto.
        Paavali kirjoittaa ympärileikkauksesta kasteen vertauskuvana:

"HÄNESSÄ te olette ympärileikatut, ette käsin tehdyllä ympärileikkauksella, vaan lihan ruumiin poisriisumisella, KRISTUKSEN ympärileikkauksella ollen haudattuina HÄNEN kanssaan KASTEESSA, jossa te olette herätetyt uskon kautta, jonka VAIKUTTAA Jumala, joka herätti hänet kuolleista"

"Kol: 2: 11-12Uusi liitto: Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin ja Juudan heimon kanssa uuden liiton"
        Jer: 31: 31

• Anonyymi kirjoitti:

jos ei perisyntiä, usko, ei myönnä, ei ymmärrä, niin sitten herjataan "halvalla armolla",

Raamatussa:

"Katso pyhiinsäkääm hän ei luota, eivät taivaatkaan ole puhtaat HÄNEN silmissänsä".

"ei ole KETÄÄN vanhurskasta, ei AINOATAKAAN"
        Room: 3: 10

Rakas . Et ymmärrä mitä tuo tarkoittaa. >>
        Raamatussa:

Katsos perusopetus on että Poika meidän Jumalamme Jeesus Kristus tuli vapauttamaan sinut kirousta ja perisynnistä kuolemalla sinun puolesta että sinä voit yhtyä Hänen kuolemassa !!
        Kuoleman kautta kuolet kirouksesta perisynnistä vapaiksi.
        -------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tottakai on "OMA vanhurskautemme" saastainen .
        Yritä nyt jo löytää Jeesuksen Vanhurskauden äläkä puolusta itsesi.
        Ja mene omavanhurskauden taakse ja luulee siinä ettei Jumala näkee sun syntiä.

Synnin palkka on kuolema..

• Anonyymi kirjoitti:

edellinen on nille, jotka ei raamatusta ole tutkineet, kastetta kokonaisuudessaan, = koko raamattu.
        Vanha testamentti kertoo Jeesuksen syntymä, Jeesuksen kärsimyksen, ja jo Jeesuksen syntymän, kuin myös Vanha testamentti kertoo, myös kasteen, Vanhan liiton "kaste" oli 8 päivän ikäisetn poikalasten ympärileikaus,(miehestä on siemen lähtevä) siis Jumalan säätämä, - = Jumalan liitto.
        Paavali kirjoittaa ympärileikkauksesta kasteen vertauskuvana:

"HÄNESSÄ te olette ympärileikatut, ette käsin tehdyllä ympärileikkauksella, vaan lihan ruumiin poisriisumisella, KRISTUKSEN ympärileikkauksella ollen haudattuina HÄNEN kanssaan KASTEESSA, jossa te olette herätetyt uskon kautta, jonka VAIKUTTAA Jumala, joka herätti hänet kuolleista"

"Kol: 2: 11-12Uusi liitto: Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin ja Juudan heimon kanssa uuden liiton"
        Jer: 31: 31

Aivan ja se Kaste jonka Johannes Kastaja ilmoitti olevan tulossa pelastaa sinut jos annat Jeesus kastaa sut ei vedellä vaan Hengellä ja Tulella niinkuin Johannes ilmitti-

Matt. 3:11

Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.

Mark. 1:8

Minä kastan teidät vedellä, mutta hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä."

Luuk. 3:16

niin Johannes vastasi kaikille sanoen: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.

Joh. 1:33

Ja minä en tuntenut häntä; mutta hän, joka lähetti minut vedellä kastamaan, sanoi minulle: 'Se, jonka päälle sinä näet Hengen laskeutuvan ja jäävän, hän on se, joka kastaa Pyhällä Hengellä'

• Anonyymi

Aloittajalla näyttää olevan hurmostila päällä joten ei se voi luterlainenkaan olla. Parempi kun tuokin pysyisi vaan oman lahkonsa palstalla hihhuloimassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      2126
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1447
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      212
      1299
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1172
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      80
      1150
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1079
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      68
      996
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      64
      988
    9. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      125
      984
    10. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      223
      925
    Aihe