Marja Rantanen ja Juha Ahvio eivät hyväksy koronarokotusta. Rantanen on TMVohjelmissa usein vastustanut koronasuojausohjeita muutenkin ja ihaillut kaikkea koronarokotuskriittisyyttä vaikka hänen puheestaan on vaikea saada selvää ärrän takia.
Pasi Toivonen hyväksyy rokotteen. Päivi samoin.
Miten olette näin riitaisia.
Patmos riitainen rokotteesta
53
1395
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo lahkolaiset ovat riidoissa kaikkien kanssa, myös keskenään.
- Anonyymi
Hyvä aloitus!
👍- Anonyymi
Mitä hyvää ja rakentavaa siinä muka on?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluaisit vapaassa keskustelussa rakennettavan?
No kansallinen yksituumaisuus voisi olla sellainen jota kohti pyrkiä, mutta se tuskin toteutuu jonkin uskonnollisen vähemmistön ehdoilla.Anonyymi kirjoitti:
Rakensi ainakin minua ettei tulis mennä lähellä Patmos ettei saastuu.
Me näemme selvästi että kun ei ole vanhemmisto joka päättää selkeä linjoista keskenään niin julistetaan mitä sylki tuo.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakensi ainakin minua ettei tulis mennä lähellä Patmos ettei saastuu.
Me näemme selvästi että kun ei ole vanhemmisto joka päättää selkeä linjoista keskenään niin julistetaan mitä sylki tuo.Kyllä. Kaikenlainen epäjärjestys ja sekoilu pääsee valtaan kun ei ole asianmukaista organisaatiota.
Kristittynä kauhistuttaa miten paljon tuubaa tällaiset järjestöt ja "kaikenmaailman dosentit" suoltavat suustaan.
Ja järkyttää miten moni uskoo näihin ja toimii niiden mukaan. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kaikenlainen epäjärjestys ja sekoilu pääsee valtaan kun ei ole asianmukaista organisaatiota.
Kristittynä kauhistuttaa miten paljon tuubaa tällaiset järjestöt ja "kaikenmaailman dosentit" suoltavat suustaan.
Ja järkyttää miten moni uskoo näihin ja toimii niiden mukaan.Rakas !!
Lihallinen toiminta ja viisaus kantaa paljon JA PITKÄÄN ,, mutta ei Taivaaseen. Siinä toiminnassa ei esinny synnintuntoa eikä synninpistos vaan riemullisia ahaaa iloisia purskauttuja ...
- Anonyymi
Sananl.4:20-22 Poikani, kuutele minun puhettani, kallista korvasi minun sanoilleni. Äkööt ne väistykö silmistäsi, kätke ne sydämesi sisimpään; sillä ne ovat elämä sille, joka sen löytää, ja lääke koko ruumiillensa. Sananl.12:18. 13:17
Mitä Hittoa, eikö dosetti Juhis tosiaan hyväksy rokotusta? 😀
Jopa hänen pääkonttorinsa Rapakon takana on alkanut suositella niitä, kun muuten on vaara että republikaanit menettävät ratkaisevia ääniä kun äänestäjä on joko kuollut ennen aikojaan tai makaa letkuissa. Rokotehörhöthän ovat lähes kaikki donitseja.Ärräviasta voi muuten tehdä itselleen myönteisenkin tavaramerkin kuten TV-toimittaja Tero Karhu, joka aina reippaana ja innokkaana on kääntänyt pienen puutteensa voitokseen.
Kiihkouskovaispiireissä tällainen ei tietenkään ole mahdollista, kun elämänmyönteisyyttä ja muutakaan positiivisuutta ei ole juuri minkäänlaista. Ja puheviatkin ovat pahempia, kun porukassa ei ole valinnanvaraa.
Jeesuksen ilkikurista huumorintajua kyllä osoittaa, että hän lahjoittaa ärrävian yleensä ihmisille joilla on tuo paha konsonantti sekä etu- että takanimessä.- Anonyymi
Opetan juuri 4v tytölle ärrää. Kyllä se ottaa koville. Jos Marjallakin on sellainen suun rakenne että ärrä on erilainen. Joku täällä sanoi että Marjan ärrä tuli Ranskassa opiskellessa eikä se muutu enää suomalaiseksi. Sinänsä pikanttia.
- Anonyymi
Tiedän kokemuksesta, ettei ärrävika tule ranskan puhumisesta.:D:D Mulla oli lapsena ärrävika. Jostain syystä ruotsin opiskelu sisuunnutti korjaamaan sen. Menin metsään ja päristelin siellä itsekseni, kunnes ärrä rupesi kuulostamaan oikealta. Ei se vika suussa ollut, vaan tekniikassa. Puheopettajia ei noihin aikoihin maalla ollut, joten itse piti sekin hoksata.:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kokemuksesta, ettei ärrävika tule ranskan puhumisesta.:D:D Mulla oli lapsena ärrävika. Jostain syystä ruotsin opiskelu sisuunnutti korjaamaan sen. Menin metsään ja päristelin siellä itsekseni, kunnes ärrä rupesi kuulostamaan oikealta. Ei se vika suussa ollut, vaan tekniikassa. Puheopettajia ei noihin aikoihin maalla ollut, joten itse piti sekin hoksata.:D
Kannattaa harjoitella sopivilla kirosanoilla.
Ärrä parantuu.
- Anonyymi
Kiitos Pasi rokotusmyönteisyydestä
- Anonyymi
Pasi on järkevä, jalat maassa oleva ihminen. Jonkunhan siellä Patmoksessa täytyy olla järkeväkin, muuten menisi ihan hurlumhei-touhuksi.
- Anonyymi
Rantanen lääkärinä saisi olla varovainen puheissaan. Onkohan hän silti itse ottanut rokotteet? Ahvio ei ole kaikkien alojen asiantuntija, joten voisi vähän myös miettiä mitä puhuu vakavan kulkutaudin ollessa liikkeellä.
Miten heidän mielestään nyt sitten pitäisi toimia, antakoot konkreettisia vaihtoehtoja viranomaisille ym.- Anonyymi
Vakavan pandemia valheen ollessa liikkeellä kannattaa välttää myrkky-injektioita.
- Anonyymi
TÄH: "Pasi Toivonen hyväksyy rokotteen. Päivi samoin.
Miten olette näin riitaisia."
Kukahan tuo Pasi Toivonen on? Miksi olet noin ristiriitainen?Pasi Toivonen on viisikymppinen näiden palstojen kirjoittelija. Muun muassa paavinuskoinen. Tietääkseni ei ota rokotuksia.
- Anonyymi
Pasi Turunen
- Anonyymi
Erimielisyys ei tarkoita riitaisuutta paitsi dorkille, joilla ei pää skulaa.
Commandohauis- Anonyymi
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
Kaikki riitaisuus alkaa erimielisyydestä.
Tangoon tarvitaan kaksi. Riitely on syntiä. Haukkumisella siihen tanssiin kutsutaan, mutta siihen tulee vastata : Ei kiitos, en harjoita riidan syntiä. Riidanhaluinen ei aina saa riitelemään kanssaan houkuteltua. Kenenkään kristityn ei tule riidellä. Jos niin on tehnyt niin sitä kaduttava ja hylättävä riitelyt, tehdä parannus.
Kristityt: hakuun riita Raamattu, jos asiaan ei ole tullut huomiota kiinnitettyä.
Pian olen Jeesuksen luona. Jonakin päivänä.
https://www.youtube.com/watch?v=O9gBj8Mrous
Commandohauis
- Anonyymi
Minäkin olen koronarokotteen ottamisesta tällä hetkellä jossain 15 pros ottamisen kannalla 85% sanoo olla ottamatta.
Koronapassin tulemisen Suomeen oivalsin ennen kuin siitä oli puhe, silloin en tiennyt mikä se esikuvallinen pedonmerkki on, joka pakotetaan ottamaan ja jos ei ota niin elämää rajoitetaan jos ei ota.
Huom! En ole näitä ajatuksia muualta lukenut vaan nämä ovat omia ajatuksiani enkä tiedä onko Jumalan vaikutusta vai ei.
Sen vaan olen huomannut että päätelmäni osuvat kohdilleen näköjään liian hyvällä prosentilla.
Pedon merkki on lähellä ja se tulee yllättäen ja se otetaan vastaan kuten koronapassi. Näin mä vaan päättelen. Jokin osa minussa toivoo että päättelen väärin sen minkä tunnen munaskuissa asti, en minä muuten vaan näpyttele vaan kun olen sinua varten, älä hätäänny vaikkakin joudut vaikeaan aikaan. En oikein niele pretribulaation koukkua, näen koukun olevan madossa kiinni, mutta näkeekö kala omiaan? Se selvitetään siinä onko Jumalan seurakunta ylöstemmattu, pakoon Jumalan päästämänä otettu pois maan päältä kun antikristus aloittaa valhejumalana Jerusalemin seuraavassa temppelissä.
Olisin mielelläni väärässä lihani puolesta, ja mulla onkin toivoa vielä siitä että ylöstempaus olisi ensin, sitten antikristus Jerusalemin temppelissä jumalaroolissa, sitten Jeesus tulee Sotaherrana.
Mutta tuota järjestystä en löydä Raamatusta? Kootuista selityksistä sen löydän, mutta Raamatusta se on löydyttäväennen kuin voin olla aivan varma.
Ylöstempaus on kristittyjen pakoonpääsy ja pelastus.
Commandohauis- Anonyymi
Koronarokotuksen saamiseksi ei vaadita pedon kumartamista ja palvontaa, siksikään se ei voi monien muidenkin syiden lisäksi olla mikään pedon merkki.
Pedon merkin varma tunnusmerkki on se, että sen saadakseen/ottaakseen vaaditaan pedon palvontaa jumalana ja Jeesuksen Kristuksen kieltämistä. Se jolla on ymmärrys ymmärtää kyllä tämän ja ei varmasti kukaan sitä vahingossa saa/ota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronarokotuksen saamiseksi ei vaadita pedon kumartamista ja palvontaa, siksikään se ei voi monien muidenkin syiden lisäksi olla mikään pedon merkki.
Pedon merkin varma tunnusmerkki on se, että sen saadakseen/ottaakseen vaaditaan pedon palvontaa jumalana ja Jeesuksen Kristuksen kieltämistä. Se jolla on ymmärrys ymmärtää kyllä tämän ja ei varmasti kukaan sitä vahingossa saa/ota.Missä Raamatussa sanotaan ettei sitä voi tietämättömät ottaa? Esim. 14v tai jälkeenjääneet, kuurot, sokeat?
Ja eikö Raamatun määrittelemät hullut ole hengellisesti sokeita?
" Hullu sanoo sydämessään:Jumalaa ei oo."
Peto pakottaa ottamaan merkkinsä, mutta olen kiinnostunut tietämään liittyykö pedon merkin ottamiseen vaatimusta epäjumalanpalvonnasta. Voihan se ollakin niin.Ainakin se toistaisi historiassa tapahtuneita vastaavanlaisia vaatimisia kumartaa epäjumalina kulloinkin vallassa olevia hallitsijoita. Itse en Jeesusta kiellä miltään osin vaan uskon Häneen sellaisena pakettina kuin olen Raamatusta saanut Hänestä Jumalakuvaa Ihmisen Poikana.
Koronapassi eristää koronarokottamattomia. Pedon merkki eristää pedon merkin ottamatta jättäneitä. Heitä myöskin murhataan antikristuksen käskystä pedon merkin ottaneiden toimesta. Olen nähnyt unen kuinka kieltäydyn ottamasta pedonmerkkiä. Siinä tilanteessa minulta kysyttiin otanko pedonmerkkiä ja vastasin en ota. Sain myrkkypiikin ja kuolin siihen nopeasti, kivuttomasti, valmiina lähtemään voittajana. Mielessäni sanoin vielä piikin saatuani Jeesukseen keskittyneenä: " Minä tulen nyt luoksesi, Jeesus."
Tilanne jännitti mutta pystyin toimimaan loppuhetket ilman shokkia, paniikkia, piikin saatuani olin voittajana selvinnyt mutten silloin unessa ymmärtänyt alkuunkaan miten suuri voitto oli. Unelmani on kuolla marttyyrina tai päästä ylöstempaukseen, mutta haluan ylösnousta kuolleista marttyyrikuoleman jälkeen.
Kaikkihan eivät halua kuolla marttyyreina vaan jotenkin muuten.
Commandohauis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pedon merkin varma tunnusmerkki on se, että sen saadakseen/ottaakseen vaaditaan pedon palvontaa jumalana ja Jeesuksen Kristuksen kieltämistä. Se jolla on ymmärrys ymmärtää kyllä tämän ja ei varmasti kukaan sitä vahingossa saa/ota.Ei vapaaehtoisesti, mutta
kovasti painostamalla ja sitten estämällä "normaalia" elämää
Katsele mitem koronapassi on autraliassa tahi kanadassa.
Tässä mallia saksasta joka turvaan kansalaisten terveyttä!
(eli sarkasmia!)
YK:n erityistarkkailija Saksan poliisiväkivallasta: ”Viranomaiset näkevät oman kansan vihollisenaan”
https://twitter.com/StanM3/status/1421905660686573577?ref_src=twsrc^tfw
ja
https://twitter.com/Willow__Bella/status/1421878398503247876?ref_src=twsrc^tfw
Joten kyse ei ole terveyden suojelusta vaan, koko maailman alistamisesta.
Lisää voi lukea:
https://mvlehti.net/2021/08/06/ykn-erityistarkkailija-saksan-poliisivakivallasta-viranomaiset-nakevat-oman-kansan-vihollisenaan/
- Anonyymi
Koronapassi on suosittelen ja keskivaativan painostamisen siirtymäaika kovennettuun painostamiseen. Kaava on samankaltainen pedonmerkkiin nähden. Koronapassia voidaan myös pakottaakin ottamaan seuraavana askeleena. Lakimuutos silloin edessä eli ei ihan heti.
Veikkaan, että rutto poikineen ajaa maailmantalouden alas. Jatkuessaan tämä ruttoilu aiheuttaa sen jos reaktiot pysyvät yhtä eristyksellisinä.
Playstatin 5 on tästä selvä merkki kun niitä ei saada TOIMITETTUA riittävästi pelimiehille.Toimitusongelmia on muuallakin. Esim. Kirjakauppaan tilattu Raamattu jäi toimittamatta. Kirjakaupassa annettiin katteeton lupaus.
Commandohauis- Anonyymi
"Koronapassia voidaan myös pakottaakin ottamaan seuraavana askeleena. Lakimuutos silloin edessä eli ei ihan heti."
Jos tämä on Perustuslain takaama oikeus kansalaisille, tulee olla 5/6 osaa.
no se tuskin on ongelma sillä kokoomus!
jossain lukee, missä lie, että "potilas" voi ja saa, kieltäytyä hoidosta.
- Anonyymi
Kyllä Raamattu kieltää koronarokotteen ottamisen. Lukekaa tarkemmin!
- Anonyymi
Jaa, missä kohtaa?
- Anonyymi
Uskovien ei tule olla peloissaan ja hätääntyneinä
Jumalalle on kansamme.
se että vielä ei ole ensimmäinen Sinetti auki joten se valkoinen hevonen ei ole vielä tullut.
sitä en voi sanoa kuinka nopeasti tämä ensimmäinen sarja, sinetit avataan ja
toinen sarja Pasuunat.
Kuten Paavali kirjoittaa:
2 tes 2
1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
Kuitenkin tämä on erittäin lähellä.
ja seuraava tulee olla myös esillä mitä ei paimenet, opettajat eikä "kukaan" uskalla julistaa!
Ilm. 2:
20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
eli, SEURAKUNNAN eli "kirkkojen" sisällä:
USKOVIA TULEE KUOLEMAAN!
ja KAIKKI seurakunnat sen saavat tuntea!
eli ei salassa oleva seikka.
ja taas, kuten aina sanon teille.
LUKEKAA JUMALAN SANAA, ja suosittelen 33/38 Raamattua.
sekä rukoilkaa ja pyrkikää tekemää sitä mikä on hyvää ja otollista Jumalalle.
eli auttamaan, ensijaisesti omia, eli OMAA perhekuntaa eli omia lihallisia veljiä ja siskoja
sekä
Veljiä ja sisaria Herrassa..
On aika laittaa kinastelut ja tappelut pois.
Joten, älkää tapelko :)
1. Moos. 45:24
Sitten hän päästi veljensä menemään ja sanoi heille: "Älkää riidelkö matkalla".
Herra Jeesus tulee pian, eli sanan voi kääntää myös. äkkiä eli yllättäen :)
jos jalat ovat tulleet matkalla likaiseksi, niin ei tarvi pestä koko ruumista, riittää että pesee jalat:
eli tunnusta Herralle joka päivä ja monesti jos on aihetta, syntisi, pahat tekosi ja vääryytesi.
Jos omatunto ei saa rauhaa, tunnusta jollekin luotettavalle Herran palvelijalle.
miehet miehille ja naiset naisille.
ja Herra antaa anteeksi, sekä oman tunnustuksen että luotettevalle tehdyn tunnustuksen.
ja
Jumalan antama RAUHA, suojelee ja varjelee ajatukset eli "yhden" osan SYDÄMESTÄ josta elämä lähtee.
Olkaa rauhassa eli Jumalan suojassa
Fil. 4:7
ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.- Anonyymi
Olen usein vaatinut liberaaliteologeja ja naisia erotetuksi paimen tehtävästä ja kirkon ja seurakunnan jäsenyydestä jokaista jumalatonta, jokaista joka ei usko sydämessään Jeesukseen.
Minulle vastataan: " Antaa Viljan ja Myrkkyvalheviljan kasvaa yhdessä kunnes Jeesus erottaa Viljan ja Myrkkyvalheviljan toisistaan ettei ihmisen tekiessä erotuksentyötä tapahtuisi katastrofaalinen virhe kun ihminen arvioi kuka on Vilja ja kuka on Valhevilja.
Tuo on siis paimenten yleisvastaus ollut mulle kun vetoapua etsin Ilm. 2:20- hieman eteenpäin seurakunnan suhteessa Iisebeliin, eksyttäjiin.
Ilmestyskirjasta saamani ymmärryksen mukaisesti näen niin että eksyttäjät tulee erottaa rikkaviljoina aitokristittyjen, viljan, joukosta.
On muitakin eksyttäjiä kuin liberaaliteologit, mutta he ovat pesiintyneet kirkkoihin jumalattomina palkankorotuksia vaatien itselleen.
Lukekaa aidot kristityt paimenet ajatuksella Raamatusta millaiseksi Raamattu määrittelee Iisebelin, mitä Iisebel ajattelee, onko hänellä Kristuksen mieli, onko hän kristitty vai saatanan kätyri. Mihin Iisebel pyrkii. Ja kun näihin sinulla on vastaus niin ota selvää onko liberaaliteologia kristinusko vai epäjumalanpalvonta. Jos vastaat epäjumalanpalvonta niin ymmärrät syyn miksi Jeesuksella on sydämessään sua vastaan tämä Ilm.2:20 ?
Kaikille paimenille, miten vastaat Jeesukselle kun hän sanoo sulle ilm. 2:20- 24 sanat, tai pelkästään jakeen 20.
Mun sanomana et sano mulle kuin että antaa Viljan ja rikkaviljan kasvaa yhdessä, ts. siinähän liberaaliteologit eksyttävät, case closed, next?
Entä miten vastaat Jeesukselle?
Muuttuuko vastaus ?
Commandohauis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen usein vaatinut liberaaliteologeja ja naisia erotetuksi paimen tehtävästä ja kirkon ja seurakunnan jäsenyydestä jokaista jumalatonta, jokaista joka ei usko sydämessään Jeesukseen.
Minulle vastataan: " Antaa Viljan ja Myrkkyvalheviljan kasvaa yhdessä kunnes Jeesus erottaa Viljan ja Myrkkyvalheviljan toisistaan ettei ihmisen tekiessä erotuksentyötä tapahtuisi katastrofaalinen virhe kun ihminen arvioi kuka on Vilja ja kuka on Valhevilja.
Tuo on siis paimenten yleisvastaus ollut mulle kun vetoapua etsin Ilm. 2:20- hieman eteenpäin seurakunnan suhteessa Iisebeliin, eksyttäjiin.
Ilmestyskirjasta saamani ymmärryksen mukaisesti näen niin että eksyttäjät tulee erottaa rikkaviljoina aitokristittyjen, viljan, joukosta.
On muitakin eksyttäjiä kuin liberaaliteologit, mutta he ovat pesiintyneet kirkkoihin jumalattomina palkankorotuksia vaatien itselleen.
Lukekaa aidot kristityt paimenet ajatuksella Raamatusta millaiseksi Raamattu määrittelee Iisebelin, mitä Iisebel ajattelee, onko hänellä Kristuksen mieli, onko hän kristitty vai saatanan kätyri. Mihin Iisebel pyrkii. Ja kun näihin sinulla on vastaus niin ota selvää onko liberaaliteologia kristinusko vai epäjumalanpalvonta. Jos vastaat epäjumalanpalvonta niin ymmärrät syyn miksi Jeesuksella on sydämessään sua vastaan tämä Ilm.2:20 ?
Kaikille paimenille, miten vastaat Jeesukselle kun hän sanoo sulle ilm. 2:20- 24 sanat, tai pelkästään jakeen 20.
Mun sanomana et sano mulle kuin että antaa Viljan ja rikkaviljan kasvaa yhdessä, ts. siinähän liberaaliteologit eksyttävät, case closed, next?
Entä miten vastaat Jeesukselle?
Muuttuuko vastaus ?
Commandohauis"Entä miten vastaat Jeesukselle?"
Herra anna minulle rajaton valta suomessa ja suomalaisiin ja suomessa olevai kohtaan ja kaikkea mikä liityy tavalla tahi toisella suomeen.
Tämä on vastaus, jos Herra kysyy jotain minulta, kuka lie olen.
- Anonyymi
Toisaalta ymmärrän miten ihmisen muisti / huomiokyky on lyhyt ajan saatossa. Reilu vuosi sitten mediassa keskusteltiin / alan ihmiset Suomen alkaessa RNA rokotteen testaamiseen. Oli mm tämä tiedote;
>>Yhtenä mahdollisuutena pidetään kansainvälisen kumppanin kanssa tehtävää yhteistyötä, jonka osana koronarokotteen eri testivaiheita voitaisiin tehdä myös suomalaisilla vapaaehtoisilla.<<THL:n ylilääkäri Hanna Nohynekin ajatus.
No, ilmentääkö tämä RNA rokotteella rokottaminen tätä suunnitelmaa? Ei. Nyt on laajennettu mielikuva koskettamaan koko Suomen kansaa eli RNA testiin laitetaan koko kansa. Siis testi, joka päättyy 2023 ja tämän jälkeen tutkitaan RNA rokotteen vaikutukset ihmiseen ja jos hyvin käy - rokote saa myyntiluvan.
Itse erikoisesti ihmettelen mikä ihmeen haloo on näistä rokottamattomista ihmisistä. Siis ihmisistä, jotka ovat RNA rokotteen vastaisia. Ehkä noin 20%, jopa alle. Rokotetuthan THL mukaan on turvassa eli rokottamattomista ei ole edes haittaa rokotetuille, vaan itselleen.
Moni mieluimmin haluaa sairastaa K-viruksen kuin olla mukana tässä RNA rokotteen testissä, koska rokotteen haittoja ei kukaan tiedä - vielä.
Niin, miksi K-virukseen ei THL anna lupaa saada sairastamalla immuunivastetta, vaan ehdotomasti rokottamisen kautta? Todellisesti emme edes tiedä miten haasteellinen on normi ihmisen sairastaa sairaus. Puhutaan vain tartuntaluvuista - EI - miten ihmiset sairastavat viruksen.
Niin, miksi THL ja alan ihmisten mielikuvat on täynnä ristiriitaisuutta ja erikoisesti ovat laskelmoivaa ajattelua - tilanteen mukaan. Tutkikaa mitä alan ihmiset kertoivat vuosi sitten? Aivan kuin eivät olisi alan asiantuntijoita...
Markku Lievonen- Anonyymi
Hyvin vähän on esillä, RUUMIIN AVAUS pöytäkirjoja, eli syyt tahi oletukset mistä kuolema sitten tuli.
eli miksi niitä ei anneta kansalle tutkittavaksi, jos ne osoittavat tieteellisesti että kuoleman syy on korona virus.
eli suomessa on erittäin korkea arvoisia, eli päteviä kuolin syyn tutkijoita, mutta missä ovat tutkijoiden rapotit?
joten ne ei kestä päivän valoa.
Huijarit ja petturit tahtovat että uhri ei saa aikaa miettiä ja tutkia, joten heillä on kova kiire että petos ja valhe menee läpi..
tämä on koko maailman ajama asia nyt, valtava kiire.
jo se että monet maksavat isoja rahoja että kansa ottaa rokotteen!
niistä. "asiantuntijoista" mitä viime päivänä on jotain suusta ulos, he kaikki jättävät ovat auki eli mahdollisuuden että se tulee myös suomeen
Ota rokete ja olet ikuisesti vapaa veroista ja veloista (yk agenda 2030)!
tahi suomaisille annetaan vuoden viinat jos otat rokotteen.
eli jokainen tietää voitelun vaikutuksen!
joten, itse katson Jumalan puoleen, jos Jumala vielä armahtaa eli antaa maailmalle lisää aikaa ellei
Ilmestyskirjan tapahtumat alkavat pian.
se että tämä aika on joustava on Herran Sanoissa:
Matt. 24:20
Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
Mark. 13:18
Mutta rukoilkaa, ettei se tapahtuisi talvella.
Joten yksi ihminen voi rokouksella vaikuttaa että talvella "tapahtuvaksi" suunniteltu, tapahtuma, "Jumalan aikataulun" mukaan voi siirtyä kesäksi.
missä on sitten ne, Mooksekset ja Samuelit ja Eliakset!
Toki heitä tulee, mutta "ehtiikö" tähän hätään.
ellei, maailman syntivelka on täynnä eikä Jumala enää anna aikaa.
meille jotka uskomme seon yksi ja sama, ja voitto ja riemu:
Me pääsemme kotiin.
maailma sitä vastoin saa palkkansa, ja sitä mitä huutavat.
PS 2
He kyllä pääsevät eroon Jumalasta!
Mutta ei Jumalan tuomiosta eikä Vihasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin vähän on esillä, RUUMIIN AVAUS pöytäkirjoja, eli syyt tahi oletukset mistä kuolema sitten tuli.
eli miksi niitä ei anneta kansalle tutkittavaksi, jos ne osoittavat tieteellisesti että kuoleman syy on korona virus.
eli suomessa on erittäin korkea arvoisia, eli päteviä kuolin syyn tutkijoita, mutta missä ovat tutkijoiden rapotit?
Huijarit ja petturit tahtovat että uhri ei saa aikaa miettiä ja tutkia, joten heillä on kova kiire että petos ja valhe menee läpi..
niistä. "asiantuntijoista" mitä viime päivänä on jotain suusta ulos, he kaikki jättävät ovat auki eli mahdollisuuden että se tulee myös suomeen
joten, itse katson Jumalan puoleen, jos Jumala vielä armahtaa eli antaa maailmalle lisää aikaa ellei
Joten yksi ihminen voi rokouksella vaikuttaa että talvella "tapahtuvaksi" suunniteltu, tapahtuma, "Jumalan aikataulun" mukaan voi siirtyä kesäksi.
Me pääsemme kotiin.
PS 2
Mutta ei Jumalan tuomiosta eikä Vihasta.Loistava kirjoitus! Lisää tällaista!
You made my day! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me pääsemme kotiin.
PS 2
Mutta ei Jumalan tuomiosta eikä Vihasta.Yksi tekijä on se ettei ruumiinavausta tehdä teho-osastolla tehdä kaikille vainajille, jolloin toissijaista ( oikeaa ) kuolinsyytä ei saadakaan selville. Hoitohenkilökunta on ehkäpä hyvinkin tietoinen hoitovirheistä ja voi tapauskohtaisesti puhua omaiselle: Kun kuolinsyy on tiedossa niin ruumiinavausta ei tarvitse tehdä?
Jos hoitohenkilökunta tietää ettei kuoleman aiheuttanut hoitovirhettä ole tapahtunut niin sitten: Onko teillä mitään sitä vastan, että ruumiinavaus tehdään ja tarkastellaan vastaajan reaktio ja vastauksen sisältö. Miksi? Mahdollisen murhan myrkyllä tehtynä ja perinnön saamisen takia?
Commandohauis - Anonyymi
Kieltäydyt Markku varmasti myös kalliista tehohoidosta, jos saat vakavan koronnan? Se olisi velvollisuutesi, jos laiminlyöt rokotteen ottamisen.
Nyt tiedetään jo hyvin, mietn haasteellista normi ihmisen on sairastaa virus. Perusterveitäkin on kuollut tautiin, vaikkakin riski on pienempi. Lisäksi pitkittynyt korona iskee myös nuoriin. Eräillä oireet ovat kestäneet jo toista vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistava kirjoitus! Lisää tällaista!
You made my day!"Loistava kirjoitus! Lisää tällaista!
You made my day!"
minäkin osan englantia vaikka kaikki eivät usko :)
joten olisi hyvä jos Herra sallisi minun kysyä. asiayhteyden ollessa oikea, kaikilta päätäjiltä:
"You feelining lucky"
nimi merkki magnun "44 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieltäydyt Markku varmasti myös kalliista tehohoidosta, jos saat vakavan koronnan? Se olisi velvollisuutesi, jos laiminlyöt rokotteen ottamisen.
Nyt tiedetään jo hyvin, mietn haasteellista normi ihmisen on sairastaa virus. Perusterveitäkin on kuollut tautiin, vaikkakin riski on pienempi. Lisäksi pitkittynyt korona iskee myös nuoriin. Eräillä oireet ovat kestäneet jo toista vuotta.Jos tarkkoja ollaan. En ole varma sairastinko keväällä koronan. Oli flunssan kaltaiset oireet ja viikossa ohi. Todettakoon, etten ole ottanut rokotetta kausi influenssaankaan ja en ole myöskään sairastanut. Taas tiedän miten rokotettuja on sairastunut. Tavallisen flunssan sairastan ehkä joka vuosi - ehkä harvemmin.
Itse ymmärrän, miten ihmisen stressitasolla on erittäin suuri merkitys mm sairastavuuuteen / immuunivasteen syntymisen heikentymiseen. Stressaantunut ihminen sairastelee erittäin herkästi.
Taas Kristuksen mielisyys on paras lääke stressin alentamisessa.
Markku Lievonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tiedetään jo hyvin, mietn haasteellista normi ihmisen on sairastaa virus. Perusterveitäkin on kuollut tautiin, vaikkakin riski on pienempi. Lisäksi pitkittynyt korona iskee myös nuoriin. Eräillä oireet ovat kestäneet jo toista vuotta.Huomioithan, ettei tämä uudenajan RNA rokote estä koronaan sairastumista kuin myöskään viruksen levittämistä. Kaksi rokotusta saaneita ihmisiä on myös sairastuneet koronaan. Toki viruksen tartumista tulee estää kaikin mahdollisin, mutta en näe viisaaksi osalistua tämän rokotevalistajan testiin, joka päättyy 2023. Rokotteen vaikutuksista ei kukaan vielä edes tiedosta. Testi on kesken.
Markku Lievonen
- Anonyymi
Kaikki rokottamattomat siis massatapahtumaan, jossa heille tartutetaan korona. Eloonjääneillä on sitten luonnollisella tavalla saatu immuniteetti. Osalla mahdollisesti taudin aiheuttamia ikuisia vaivoja.
- Anonyymi
Ajattele tarkoin. Täällä päin oli ongelma ja on vieläkin ajoittain, ettei korona potilaat sairastaessaan pysy kotona, vaan huitelevat pitkin kyliä / kauppoja. No, jos ihminen sairastuu vaikka kausi influenssaan - takaan ja alleviivaan, ettei haluja ole kylillä juoksennella. Omalle kohdalle riittää jo lämmön nousu 37C ja räkätauti, niin peti on ainut paikka jossa haluan olla.
Tutki väitetäni. Suomessa tiedostetaan mediassa vain sairastaneet, jotka ovat hauraita ihmisiä - heikko kuntoisia tai jotain sairautta potevia.
Muuten tämä uutinen oli MTV uutiset sivulla 1998.
"Tänä talvena influenssaviruksia on eristetty ja tutkittu normaalia enemmän ja hyvin yleinen puheenaihe on ollut, ettei influenssasta tunnu millään paranevan, vaikka esimerkiksi kuume on poissa. Itse virustutkimuksista ei ole löytynyt mitään erikoisuutta, vaikka pitkään poteminen on ollut yleistä. Yhtenä selityksenä sairaudelle pidetään influenssaviruksen elimistöön jättämää pientä myrkky- eli toksinimäärää, jota on ainakin toistaiseksi ollut mahdoton jäljittää."
Sairaudet / flunssatkin koettelee ihmistä.
Markku Lievonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele tarkoin. Täällä päin oli ongelma ja on vieläkin ajoittain, ettei korona potilaat sairastaessaan pysy kotona, vaan huitelevat pitkin kyliä / kauppoja. No, jos ihminen sairastuu vaikka kausi influenssaan - takaan ja alleviivaan, ettei haluja ole kylillä juoksennella. Omalle kohdalle riittää jo lämmön nousu 37C ja räkätauti, niin peti on ainut paikka jossa haluan olla.
Tutki väitetäni. Suomessa tiedostetaan mediassa vain sairastaneet, jotka ovat hauraita ihmisiä - heikko kuntoisia tai jotain sairautta potevia.
Muuten tämä uutinen oli MTV uutiset sivulla 1998.
"Tänä talvena influenssaviruksia on eristetty ja tutkittu normaalia enemmän ja hyvin yleinen puheenaihe on ollut, ettei influenssasta tunnu millään paranevan, vaikka esimerkiksi kuume on poissa. Itse virustutkimuksista ei ole löytynyt mitään erikoisuutta, vaikka pitkään poteminen on ollut yleistä. Yhtenä selityksenä sairaudelle pidetään influenssaviruksen elimistöön jättämää pientä myrkky- eli toksinimäärää, jota on ainakin toistaiseksi ollut mahdoton jäljittää."
Sairaudet / flunssatkin koettelee ihmistä.
Markku LievonenNiin, Markku, niin.
- Anonyymi
Matt.12:25 Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä. Mark.3:24-26 Ja jos jokin valtakunta riitautuu itsensä kanssa, ei se valtakunta voi pysyä pystyssä. Ja jos jokin talo riitautuu itsensä kanssa, ei se talo voi pysyä pystyssä. Ja jos saatana nousee itseänsä vastaan ja riitautuu itsensä kanssa, ei hän voi pysyä, vaan hänen loppunsa on tullut. Luuk.11:17-18 Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, ja talo kaatuu talon päälle. Jos nyt saatanakin on riitautunut itsensä kanssa, kuinka hänen valtakuntansa pysyy pystyssä? Tehän sanotte minun Beelsebulin voimalla ajavan ulos riivaajia. Luuk.12:51-54 Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta. Sillä tästedes riitautuu viisi samassa talossa keskenään, kolme joutuu riitaan kahta vastaan ja kaksi kolmea vastaan, isä poikaansa vastaan ja poika isäänsä vastaan, äiti tytärtä vastaan ja tytär äitiänsä vastaan, anoppi miniäänsä vastaan ja miniä anoppiansa vastaan. Miik.7:6 Sillä poika halveksii isää, tytär nousee äitiänsä vastaan, miniä anopiansa vastaan; ihmisen vihamiehiä ovat omat perhekuntalaisensa. Hes.7:6-8
- Anonyymi
HERKKÄ JA KIITOLLINEN MIELI.
Kävin viimeisessä koronatautini jälkitarkastuksessa, viisi kuukautta ja kaksi päivää sen jälkeen, kun ambulanssi kiidätti minut Meilahteen. Loppulausunnon saan kahden viikon sisällä.
Näyttää siltä, että minä selvisin koronasta ilman jälkitauteja. Mieleni on seesteinen ja kiitollinen. Hilkulla hengen lähtö oli, mutta sain jatkoajan. Teho-osastolla näin niin monen lähtevän lakana kasvojen päällä, että minun on vaikea ymmärtää koronan vähättelijöitä. Vähättelyt syntyvät joko pelosta, ennakkoluuloisuuteen taipuvaisesta luonteesta tai tietämättömyydestä.- Anonyymi
"Teho-osastolla"
Okei. mikä sairaala ja kuinka monta tehohoitopaikkaa siellä oli?
nyt, missä sairaalassa sitten lähti paljon väkeä kuolleena, toki sen voit paljastaa niin että joku voi sitten antaa siihen oman "vastineen" ? - Anonyymi
Kaikki poisnukkuneet lakanoidaan, mutta kaikki eivät olleet teho-osastolla kiinaviruksen takia, kaikkien lakanoitujen kuolinsyy ei ollut kiinavirus?
Commandohauis
- Anonyymi
Ei missään nimessä kannata ottaa rokotetta! Ei ensimmäistä, eikä toista! Kannattaa kuolla Raamattu kainalossa.
- Anonyymi
Rokote suojaa sinua ja läheisiäsi. Rokottamattomana olet vaarana muille.
Jos sinä saat koronan ja sun vaimo saa sulta tartunnan ja kuolee siihen, niin onko syy sinun?- Anonyymi
"Rokote suojaa sinua ja läheisiäsi. "
tutkijat jopa suomessa on toista mieltä että, edes kaksi piikiä ei suojaa rokotettuja.
johon mihin tietotehtaaseen viittaat?
itse viittaan WHO
CDC
THL
Israelin "thl".
joten ei muuta kuin menet penkomaan!
"Rokottamattomana olet vaarana muille. "
Taas tutkijat ovat varmoja että rokotetut, lisäävät rokottamattomien tartuntoja. - Anonyymi
Ei ole.
Syy on viruksien, ei ihmisen, ellei tämä tahallisesti sitten levitä muiden terveydestä piittaamatta.
Mulla on rakkauden sanelema pakko olla nyt eristyksissä 2 viikkoa. Ellei tämä varmuudella selviä joksikin flunssaksi. Olen nyt ollut tautinen yli 2vrk, aamulla su tulee 3vrk täyteen tätä jotakin sairautta. Olo on seesteinen, nenä tuhisee, yskiessä sattuu yhteen ja samaan paikkaan , lihasperäinen arkuus, ei luuperäistä.
Kiitos suuresti paranemistoivotuksista!
Katsotaan ottaako Herra minut vai jättääkö vielä tänne. Kumpikin käy mulle. Herraan turvaan ja luotan eläessa ja kuollessa.
" Jokaisen on joskus kuoltava. "
Faijan luokse pääseminen on odottamani hetki. Kerron silloin uutiset mitä on tapahtunut ruumiskuolemansa jälkeen maan päällä samalla kun hän esittelee uusia asioita. Kuoltuani haluan tavata Jeesuksen, maallisen isäni, Kalevi Lehtisen, kaikki varmaan tulevat tutuiksi, pelastuneet ikuisessa elämässä. Onkohan mahdollista tutustuttua kaikkiin pelastuneisiin muistaa heidän nimensä ulkomuistista, miljoonien nimet...
No Big Deal,
kuten Kanadassa sanotaan.
Commandohauis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1121744- 1711658
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691558Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231348Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901245Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c72985Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146983- 98947
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192858Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud213809