ette kai ole SYNTIFANITTANEET olympialaisia!!!???!!!

Olympialaiset, tuo TURHUUKSIEN TURHUUS!!!

VITSAUKSEN aikanakin on SYNTIPULLISTELTAVA!!!

Kaikkein TUOMITTAVINTA SYNTIPULLISTELU, SYNTILOIKKIMINEN, hEITTELY JA KIRMAAMINEN OVAT NAISIHMISILLÄ!!!

Naisina TIEDTÄÄN, että urheiluksikin kutsuttu humpuuki SATTUU utareisiin, jotka ovat tarkoitettu LASTEN RUOKKIMISEEN!!! Jo tämän tulisi OSOITTAA, että moinen turhuus EI OLE VAIMOVÄELLE SOVELIASTA!!! Eikä oikein miehillekään!!!

NYKYMIEHILLE suotakoon HIEMAN lihasharjoittelua, jotta pysyvät MIEHUUDESSA, mutta VAIMOVÄELLE sallittua ovat vain SOVELIAAT KIRISTELYHARJOITTEET!!!

24

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opettelisit edes kirjoittamaan, niin sinut voisi ehkä ottaa tosissaan.

    • Anonyymi

      On olemassa hyviä urheiluun tarkoitettuja rintaliivejä. Kokeile. Ne kyllä auttavat jos nyt et kovin rintava ole.

    • Anonyymi

      Muistaakseni Paavali piti urheilua hyödyllisenä.

    • Anonyymi

      Päivän trollaus.
      😁

      • Anonyymi

        Taitaa valitettavasti olla tosissaan☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa valitettavasti olla tosissaan☹️

        Ei voi olla.


    • Anonyymi

      Israel saa ylösnousemuksessa hyvän yleisurheilujoukkueen jalkeille.

      2.Samuelin kirja:
      23:8 Nämä ovat Daavidin sankarien nimet: Jooseb-Bassebet, tahkemonilainen, vaunusoturien päällikkö, hän, joka heilutti keihästään kahdeksansadan kaatuneen yli yhdellä kertaa.

      Tuomarien kirja:
      16:3 Mutta puoliyön aikana hän nousi, tarttui kaupungin portin oviin ja molempiin pihtipieliin, nosti ne salpoineen paikaltansa, asetti hartioilleen ja vei ne sen vuoren laelle, joka on vastapäätä Hebronia.

      2.Samuelin kirja:
      18:21 Sitten Jooab sanoi eräälle etiopialaiselle: "Mene ja ilmoita kuninkaalle, mitä olet nähnyt." Niin etiopialainen kumarsi Jooabille ja lähti juoksemaan.
      18:22 Mutta Ahimaas, Saadokin poika, sanoi taas Jooabille: "Tulkoon mitä tahansa, mutta minä juoksen etiopialaisen jälkeen." Jooab sanoi: "Miksi sinä juoksisit, poikani, eihän sinulle siitä ilosanomansaattajan palkkaa tule?"
      18:23 "Tulkoon mitä tahansa, mutta minä juoksen." Silloin hän sanoi hänelle: "Juokse sitten." Niin Ahimaas lähti juoksemaan Lakeuden tietä ja sivuutti etiopialaisen.

      • >Niin Ahimaas lähti juoksemaan Lakeuden tietä ja sivuutti etiopialaisen.

        Eikö Lakeuden tie ole Pohjanmaalla? Risti ainakin on. 😯


    • Anonyymi

      Aika HUVITTAVAA, että MINUN aikaisempi VIESTI on POISTETTU, mutta ALOITUS on SAANUT jäädä. OLEN seurannut OLYMPIALAISIA joka PÄIVÄ.

    • Anonyymi

      uskovaisissa kaikki voittaa 🤣 evoluutio jättää henkiin soveliaimman äärimmäisessä ympäristössä.😠

    • Anonyymi

      Ja jotkut ihmettelevät miksi uskovaisia pidetään tärähtäneinä.

      • aaaaaeikö ole vähän TÄRÄHTÄNYTTÄ pitää TÄRÄHTÄNEINÄ niitä jotka TÄYTTÄVÄT JUMALAN KÄSKYT JA PELASTUVAT, eli siis USSKOVIA!!!???!!! Eikö ole TÄRÄHTÄNYTTÄ jäädä omasta tahdostaan PELASTUKSESTA OSATTOMAKSI!!!???!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        aaaaaeikö ole vähän TÄRÄHTÄNYTTÄ pitää TÄRÄHTÄNEINÄ niitä jotka TÄYTTÄVÄT JUMALAN KÄSKYT JA PELASTUVAT, eli siis USSKOVIA!!!???!!! Eikö ole TÄRÄHTÄNYTTÄ jäädä omasta tahdostaan PELASTUKSESTA OSATTOMAKSI!!!???!!!

        Jahve yrittää pelastaa ihmiset itseltään, eikä siinäkään onnistu täydellisesti. Hän on liian rankka vastus itselleen.


    • Ei kait maratonarilla "utareet" heilu

    • Anonyymi

      Vai on sinusta urheileminen syntiä. Taidat olla aika yksin tuollaisen ajatuksen kanssa.

    • Anonyymi

      Ahneiden kroisosten olympikomitea on pahempi kuin piispalaitos!
      😁

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe