Miksi ei tiedoteta koronasta?!!! Väkeä pilvin pimein karanteeneissa pois työpaikoilta.
Korona Parkanon tiedottaminen missä?
12
979
Vastaukset
- Anonyymi
Yksikin maksaa huonossa kunnossa kun sai 2 korona piikin saas nähdä selviääkö.
- Anonyymi
Niinpä, Jotkut pitävät lääkäreitä jumalina. Ei nekään kaikkea tiedä. On se piikki niin hätäisesti kyhätty että ei siitä tiedä.. No rokotevalmistajat saavat miljardeja. Kannattaa tyrkyttää ja mainostaa..
- Anonyymi
Koronapiikin ottaneet ovat ottaneet kovan riskin testaamattomalla lääkeyehytaiden rahanahneuksissaan laittamalla koko ihmiskunnan testiryhmäksi rokotekokeilulla, ne jotka ovat lähteneet tähän koronaroketehumpuukiin saivat loppuelämäksi varata uusia rokotusaikoja. Lääketiede on jo nyt todennut että koronarokote tuhoaa ihmisen oman immuniteettikadon jonka jälkeen olet koronapiikkiriippuvainen jos haluat elää. Minä en tarvitse Koronavilkkua enkä Koronapassia
- Anonyymi
Otat rokotteen tai et, se on sinun valintasi. Lääketiede ei kuitenkaan taida olla sinun alaasi.
- Anonyymi
Kuinka paljon yhteen tekstiin voi saadakaan kirjoitus- ja asiavirheitä😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otat rokotteen tai et, se on sinun valintasi. Lääketiede ei kuitenkaan taida olla sinun alaasi.
Tääkin julkkis, Niko saarinen otti sen piikin. Ja silti sairastui koronaan. Kyllä on hyödytön ja surkea piikki !
- Anonyymi
täällä on nyt pitkänaamojen juttutuokio menossa. mitä paasaa jokin samannäköinen ei ole mikään pakko ottaa piikkiä syö sitten vaikka asperiinia
- Anonyymi
Piikitelkää keskenänne toisianne. Vaikka 44 kertaa päivässä. Ja hommatkaa niitä turhia passeja.
- Anonyymi
Älkää lukeko hömppäuutisia . Ei kukaan tiedä rokotteesta ja kukaan ei tiedä montako on sen avulla selviytynyt. Antakaa jokaisen joko ottaa tai olla ottamatta rokotetta ja käyttäkää sitä järkeänne jos vielä on jäljellä johonkin tärkeämpään asiaan kuin täällä notkumassa ja typeriä kommentteja kirjoittamassa.
- Anonyymi
sain minäkin rokotteen ja kumminkin sairastuin. Onneksi tauti oli lievempi, mutta kuukauden päivät meni. Enkä viitsi alkaa pähkäilemään olisiko tauti ollut pahempi ilman rokotetta vai ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421881- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91274Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691