Lasten hyväksikäyttö ja yksinhuoltajuus

Anonyymi

Katsoin juuri televisiosta dokumentin jossa nainen kertoi miten äidin uusi miesystävä oli käyttänyt häntä hyväkseen kun hän oli 8 vuotias.
Ovatko naiset oikeasti noin pöteröitä että antavat lapsen olla uuden miesystävän kanssa valvomatta itse tilannetta?
Tuli heti kuva jossa äiti ei omaa suojeluvaistoa koska se suojeleminen olisi tuollaisessa tilanteessa vain äidin tehtävä. Hulluja on Suomi täynnä.

Ikävää sinänsä että nämä yksinäiset yksinhuoltajat eivät ymmärrä edes sitä että tulisi olla korkea kynnys edes näyttää uutta miesystävää lapsille. Vasta sen jälkeen kun olisi varmistunut miehen kunnollisuudesta näin voisi tehdä ettei anna ihan holtitonta kuvaa omille lapsilleen omilla toimillaan.
Voi lapsi parkoja, he joilla on holtiton ajattelematon äiti.

Itse olen pari kertaa tuollaiseen tilanteeseen joutunut. Nainen ei ole sanonut sanaakaan lapsista jotka odottavat kotona kun he miehen sinne vievät. Tiedostettua tilanteen on ainut ajatus poistua koska onhan jonkun suojeltava lapsia ja heidän ajatusmaailmaa jos äiti itse ei olisi siihen kykenevä. Ei ole lapsen silmille suotuisaa nähdä äidin uusia poikaystäviä ja mitä he touhuavat kotiin tullessa.

Hyi hyi, naisten tulisi ajatella järkevästi jos heillä olisi jälkikasvua. Vastuu pienistä ihmisaluista on suuri, suurempi asia mitä se oma ihon kaipuu. Tällaisia naisia Suomessa on muuten melkoisen paljon.

94

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No en tiedä, minä olisin varmaan se toinen ääripää joka ei helposti luota lapsiaan muiden huomaan. En tiedä onko sekään kovin kivaa, jos on luotettava ja ei luoteta.

      Omaan ja läheisen elämään ja lapsuuteen kuuluu tuollasta seksuaalista ahdistelua, hyväksikäyttöäkin. Niin sepä se pitääkin valppaana.

      • Yksi asia mitä joskus olen miettinyt, että jos joskus olisi tilanne, että oltais erottu ja uudet kumppanit löydetty. Että mimmoisia ne kumppanit on meidän lapsia kohtaan.

        Voihan ex miehen uusi nainenkin olla miehen lapsia kohtaan täys mulkku. Harrastaa kiusaamista ja perseilyä, kun toisen silmä välttää näkemästä.

        Henkilökohtaisesti se olis aika paha juttu. Tokihan lapset osaa myös sepittää, jos eivät vaan tykkää uusista kumppaneista. Mutta jos todellakin olis näyttöä, että joku uusi kumppani kiusaa, harrastaa jotain piinaa.

        Vilja Erikan äitipuoli tyyppiä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Yksi asia mitä joskus olen miettinyt, että jos joskus olisi tilanne, että oltais erottu ja uudet kumppanit löydetty. Että mimmoisia ne kumppanit on meidän lapsia kohtaan.

        Voihan ex miehen uusi nainenkin olla miehen lapsia kohtaan täys mulkku. Harrastaa kiusaamista ja perseilyä, kun toisen silmä välttää näkemästä.

        Henkilökohtaisesti se olis aika paha juttu. Tokihan lapset osaa myös sepittää, jos eivät vaan tykkää uusista kumppaneista. Mutta jos todellakin olis näyttöä, että joku uusi kumppani kiusaa, harrastaa jotain piinaa.

        Vilja Erikan äitipuoli tyyppiä.

        Hyvä ajatus sinulla. Jopa näin miehenä en katsele uusia naisia koska sehän suorastaan "hävettäisi" näyttäytyä omalle pienelle tyttärelle jonkun toisen naisen seurassa.
        Lapsen elämänkatsomus on ja elämisen helppous on ainakin minulle tärkeämpi asia mitä ehkä ne elämättä jäävät nautinnolliset hetket joita joku tapahtuma voisi eteeni tuoda.
        Ainakin tällä hetkellä en olisi edes kykenevä ajattelemaan uutta naista koska se häiritsisi nykyisen elämän harmoniaa ja kasvatustyötä. Tuo voimakas omien halujen aikakausi taisi mennä jo kun järki ohjaa, eivät hetkelliset tunteet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ajatus sinulla. Jopa näin miehenä en katsele uusia naisia koska sehän suorastaan "hävettäisi" näyttäytyä omalle pienelle tyttärelle jonkun toisen naisen seurassa.
        Lapsen elämänkatsomus on ja elämisen helppous on ainakin minulle tärkeämpi asia mitä ehkä ne elämättä jäävät nautinnolliset hetket joita joku tapahtuma voisi eteeni tuoda.
        Ainakin tällä hetkellä en olisi edes kykenevä ajattelemaan uutta naista koska se häiritsisi nykyisen elämän harmoniaa ja kasvatustyötä. Tuo voimakas omien halujen aikakausi taisi mennä jo kun järki ohjaa, eivät hetkelliset tunteet.

        Yym, ainakin hyvin tarkkaan kannattaa tutustua ihmiseen jonka päästää kalleimpiaan lähelle, eli lapsiaan.

        Mua ei hävettäisi, mutta tuskin kovin pian näytille toisin ainakaan kumppanina. Luulen, että tapailisin omalla ajallani, kun lapset olisi isällään. Ja tutustuminenkin varmaan etenisi "tässä on äidin ystävä", tyyliin. Ei mikään rakastaja tms.

        Kaikessa rauhassa.

        Kyllä ne omat lapset on joo etusijalla ja pitääkin olla, jopa ne aikuiset lapset. Ne on aina sun lapsiasi ja kukaan ei kiilaa siihen väliin, en kiilaisi itsekkään kenenkään vanhemman ja lapsen väliin. Olen aina valmis siihen, että oma lapsi on ensimmäinen. Muut tulee niiden jälkeen.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Yym, ainakin hyvin tarkkaan kannattaa tutustua ihmiseen jonka päästää kalleimpiaan lähelle, eli lapsiaan.

        Mua ei hävettäisi, mutta tuskin kovin pian näytille toisin ainakaan kumppanina. Luulen, että tapailisin omalla ajallani, kun lapset olisi isällään. Ja tutustuminenkin varmaan etenisi "tässä on äidin ystävä", tyyliin. Ei mikään rakastaja tms.

        Kaikessa rauhassa.

        Kyllä ne omat lapset on joo etusijalla ja pitääkin olla, jopa ne aikuiset lapset. Ne on aina sun lapsiasi ja kukaan ei kiilaa siihen väliin, en kiilaisi itsekkään kenenkään vanhemman ja lapsen väliin. Olen aina valmis siihen, että oma lapsi on ensimmäinen. Muut tulee niiden jälkeen.

        Moniko nainen tyytyisi olemaan se ikuinen kakkonen? Monet naiset haluavat miehen palvovan itseään ja tekevän vain sitä mitä he omassa pienessä päässään ovat suunnitelleet?
        Turha ottaa siis riskejä, ei ainakaan vielä moneen vuoteen. Tytöt pitävät yleensä isiään maailman parhaana ihmisenä, miksi tulisi rikkoa se idyli vain sen vuoksi kun "isäkin on ihminen" :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moniko nainen tyytyisi olemaan se ikuinen kakkonen? Monet naiset haluavat miehen palvovan itseään ja tekevän vain sitä mitä he omassa pienessä päässään ovat suunnitelleet?
        Turha ottaa siis riskejä, ei ainakaan vielä moneen vuoteen. Tytöt pitävät yleensä isiään maailman parhaana ihmisenä, miksi tulisi rikkoa se idyli vain sen vuoksi kun "isäkin on ihminen" :)

        No minä ainakin tyydyn olemaan kakkonen, jos kumppanin lapsi on ykkönen. Niinhän se on nytkin, vaikka ollaa ydinperhe ja biologiset vanhemmat. Väistyn koska vaan syrjään, jos lapset tarvii isäänsä. Itsestään selvää mulle.

        Lapset ennen minua. Aina. Niin myös ne olisi uuden kumppanin kanssa, hänen lapset ennen minua ja minun lapset ennen kumppaniani. Toki vain niissä tilanteissa, kun on pakko valita. Eikä molempia voi valita.

        Joku hätä vaikka lapsella, tottakai vanhempi pitää olla lapsensa tuki ja turva. Mihin voi kaikki yhdessä ryhtyä, ryhdytään, mutta on tilanteita että vain oma vanhempi ja oma lapsi tarvii toisensa ja se on todellakin ok.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No minä ainakin tyydyn olemaan kakkonen, jos kumppanin lapsi on ykkönen. Niinhän se on nytkin, vaikka ollaa ydinperhe ja biologiset vanhemmat. Väistyn koska vaan syrjään, jos lapset tarvii isäänsä. Itsestään selvää mulle.

        Lapset ennen minua. Aina. Niin myös ne olisi uuden kumppanin kanssa, hänen lapset ennen minua ja minun lapset ennen kumppaniani. Toki vain niissä tilanteissa, kun on pakko valita. Eikä molempia voi valita.

        Joku hätä vaikka lapsella, tottakai vanhempi pitää olla lapsensa tuki ja turva. Mihin voi kaikki yhdessä ryhtyä, ryhdytään, mutta on tilanteita että vain oma vanhempi ja oma lapsi tarvii toisensa ja se on todellakin ok.

        Minusta kenenkään lapsille ei pidä olla mustis. Kipeetä olis olla mustis, jos äiti on lapselleen äiti. Isä lapselleen isä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Minusta kenenkään lapsille ei pidä olla mustis. Kipeetä olis olla mustis, jos äiti on lapselleen äiti. Isä lapselleen isä.

        Sinulla on omia lapsia joten ymmärrät, on olemassa myös naisia joilla ei ole lapsia tai vaikka olisikin kaikki eivät ymmärrä sitä jos joku olisi tärkeämpi mitä he joskus olisivat. Näitä haluan omaa aikaa yksin tai kaksin ihmisiä on vissiin suurin osa. En tuota ihmettele, eihän toisen tunnetiloihin helposti voi samaistua.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Minusta kenenkään lapsille ei pidä olla mustis. Kipeetä olis olla mustis, jos äiti on lapselleen äiti. Isä lapselleen isä.

        Toki ymmärrän, että jos kaksi eronnutta vanhempaa yrittää suhdetta, on heidän tosissaan sitä suhdettakin haluttava. Senkin eteen vaivaa nähtävä. Eihän sekään pysy hengissä, jos aina on joku este yhdessä ololle.

        Että pitää sitä aikaa löytyä myös sille kumppanille, jos sellaisen mielii saada ja pitää. Ettei keksimällä keksi lapsista syytä, ettei voi nähdä taaskaan.

        Todelliset esteet on todellisia, tekosyyt on tekosyitä.

        Jos nyt mietin, että olis tilanne, että lapset olis isällään ja mulla olis tärskyviikko uuden kumppanin kanssa ja äkisti lasten iskälle tulee sairastuminen tai joku muu pakko olla töissä pidempään, niin olishan mun pakko jeesata.

        Ottaa koppi lapsistani ja siirtää tapaamista tai sopia tapaaminen sitten lasten läsnäoloon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on omia lapsia joten ymmärrät, on olemassa myös naisia joilla ei ole lapsia tai vaikka olisikin kaikki eivät ymmärrä sitä jos joku olisi tärkeämpi mitä he joskus olisivat. Näitä haluan omaa aikaa yksin tai kaksin ihmisiä on vissiin suurin osa. En tuota ihmettele, eihän toisen tunnetiloihin helposti voi samaistua.

        Nojoo, tokihan sen vanhempana sisäistää. Onhan siinä sekin vaara, että joku ei ymmärrä tärkeysjärjestyksiä samoin.

        Ja sekin vaara, että kovin helposti jätetään viitsimästä ja sanotaan, että lapsi tarttee, emmä pääse. Ettei edes oikeasti yritetä järkätä kahdenkeskistä aikaa.

        No toki seksin harrastamiseen riittää mainiosti yön tunnit, osakin niistä kun muksut nukkuu. Onhan se vähän varovaisempaa silloin, kun seinilläkin on korvat ja silmät, mutta onnistunee jos laittaa onnistumaan. :)

        Mutta yhdessä menemiset, tapahtumat yms. riennot voi olla kortilla, jos muksuja ei saa hoitoon kellekkään luotettavalle. Sitten pitää soveltaa. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Nojoo, tokihan sen vanhempana sisäistää. Onhan siinä sekin vaara, että joku ei ymmärrä tärkeysjärjestyksiä samoin.

        Ja sekin vaara, että kovin helposti jätetään viitsimästä ja sanotaan, että lapsi tarttee, emmä pääse. Ettei edes oikeasti yritetä järkätä kahdenkeskistä aikaa.

        No toki seksin harrastamiseen riittää mainiosti yön tunnit, osakin niistä kun muksut nukkuu. Onhan se vähän varovaisempaa silloin, kun seinilläkin on korvat ja silmät, mutta onnistunee jos laittaa onnistumaan. :)

        Mutta yhdessä menemiset, tapahtumat yms. riennot voi olla kortilla, jos muksuja ei saa hoitoon kellekkään luotettavalle. Sitten pitää soveltaa. :)

        Onneks mä olen siitä helppo, että en tarvi juhlia ja humua, kunhan saan olla edes koti-iltaa viettämässä rakastetun seurassa. Ei mee herneet nenään, jos ei pääse maailmaa kiertämään. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Yym, ainakin hyvin tarkkaan kannattaa tutustua ihmiseen jonka päästää kalleimpiaan lähelle, eli lapsiaan.

        Mua ei hävettäisi, mutta tuskin kovin pian näytille toisin ainakaan kumppanina. Luulen, että tapailisin omalla ajallani, kun lapset olisi isällään. Ja tutustuminenkin varmaan etenisi "tässä on äidin ystävä", tyyliin. Ei mikään rakastaja tms.

        Kaikessa rauhassa.

        Kyllä ne omat lapset on joo etusijalla ja pitääkin olla, jopa ne aikuiset lapset. Ne on aina sun lapsiasi ja kukaan ei kiilaa siihen väliin, en kiilaisi itsekkään kenenkään vanhemman ja lapsen väliin. Olen aina valmis siihen, että oma lapsi on ensimmäinen. Muut tulee niiden jälkeen.

        Onhan noita lapsen hyväksikäyttäjiä ollut rippileireillä, valmentajina, omia sukulaisia.. viimeksi oli tämä ratsastuskoulukohu.. ☹


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No minä ainakin tyydyn olemaan kakkonen, jos kumppanin lapsi on ykkönen. Niinhän se on nytkin, vaikka ollaa ydinperhe ja biologiset vanhemmat. Väistyn koska vaan syrjään, jos lapset tarvii isäänsä. Itsestään selvää mulle.

        Lapset ennen minua. Aina. Niin myös ne olisi uuden kumppanin kanssa, hänen lapset ennen minua ja minun lapset ennen kumppaniani. Toki vain niissä tilanteissa, kun on pakko valita. Eikä molempia voi valita.

        Joku hätä vaikka lapsella, tottakai vanhempi pitää olla lapsensa tuki ja turva. Mihin voi kaikki yhdessä ryhtyä, ryhdytään, mutta on tilanteita että vain oma vanhempi ja oma lapsi tarvii toisensa ja se on todellakin ok.

        Kyllä, lapset ensin. ☝️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onhan noita lapsen hyväksikäyttäjiä ollut rippileireillä, valmentajina, omia sukulaisia.. viimeksi oli tämä ratsastuskoulukohu.. ☹

        Niinpä. Ihmisiä jotka pyörii lapsen arjessa aika usein. Niitä luotettuja vieläpä. :(


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä, lapset ensin. ☝️

        Ehdottomasti.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Yym, ainakin hyvin tarkkaan kannattaa tutustua ihmiseen jonka päästää kalleimpiaan lähelle, eli lapsiaan.

        Mua ei hävettäisi, mutta tuskin kovin pian näytille toisin ainakaan kumppanina. Luulen, että tapailisin omalla ajallani, kun lapset olisi isällään. Ja tutustuminenkin varmaan etenisi "tässä on äidin ystävä", tyyliin. Ei mikään rakastaja tms.

        Kaikessa rauhassa.

        Kyllä ne omat lapset on joo etusijalla ja pitääkin olla, jopa ne aikuiset lapset. Ne on aina sun lapsiasi ja kukaan ei kiilaa siihen väliin, en kiilaisi itsekkään kenenkään vanhemman ja lapsen väliin. Olen aina valmis siihen, että oma lapsi on ensimmäinen. Muut tulee niiden jälkeen.

        On aivan tarpeetonta vertailla omaa suhdetta lapsiin ja muihin ihmisiin. Suhde lapsiin on aina erilainen kuin kehenkään muuhun. Aivan kuten suhde omiin vanhempiin.

        Etenkin tässä vaiheessa, kun kaikki oman lapsuuden ja nuoruuden ihmiset alkavat olla lähemmäs satavuotiaita huomaa, että nyt on viimeisiä aikoja nauttia heidän seurastaan. He menevät omien aikuisen lasten edelle monessa asiassa. Olen onnellinen, että lapset pitävät tätä myös itsestäänselvyytenä ja haluavat olla mukana auttamassa ja kunnioittavat (iki)vanhoja sukulaisiaan. Kuten myös jeesaavat toisiaan tarvittaessa.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko nainen tyytyisi olemaan se ikuinen kakkonen? Monet naiset haluavat miehen palvovan itseään ja tekevän vain sitä mitä he omassa pienessä päässään ovat suunnitelleet?
        Turha ottaa siis riskejä, ei ainakaan vielä moneen vuoteen. Tytöt pitävät yleensä isiään maailman parhaana ihmisenä, miksi tulisi rikkoa se idyli vain sen vuoksi kun "isäkin on ihminen" :)

        Naiset haluavat tasaveroisen suhteen. Ei mitään palvontaa. Älähän palvo myöskään tytärtäsi. Lapset kaipaavat huoltamista, ohjaamista, turvaa ja rakkauttakin, mutta ei palvontaa. Sillä kasvatetaan pahimmassa tapauksessa narsisteja.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        On aivan tarpeetonta vertailla omaa suhdetta lapsiin ja muihin ihmisiin. Suhde lapsiin on aina erilainen kuin kehenkään muuhun. Aivan kuten suhde omiin vanhempiin.

        Etenkin tässä vaiheessa, kun kaikki oman lapsuuden ja nuoruuden ihmiset alkavat olla lähemmäs satavuotiaita huomaa, että nyt on viimeisiä aikoja nauttia heidän seurastaan. He menevät omien aikuisen lasten edelle monessa asiassa. Olen onnellinen, että lapset pitävät tätä myös itsestäänselvyytenä ja haluavat olla mukana auttamassa ja kunnioittavat (iki)vanhoja sukulaisiaan. Kuten myös jeesaavat toisiaan tarvittaessa.

        - Sheena

        Nojoo, puhuin tosiaan tilanteista jossa lapsi tarvitsee kipeämmin vanhempaansa, kun kumppani. En niinkään tuota ikäihmisten ja aikuisten lasten välistä edelle laittoa niinkään miettinyt tuossa.

        Mulla on vielä pienet lapset, kukaan ei mene heidän edelle. Ei edes mun vanhemmat. Jos hätä on, lapseni menee etusijalle.

        Eri asia arkiset höhellykset, kun kaikki rullaa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Nojoo, puhuin tosiaan tilanteista jossa lapsi tarvitsee kipeämmin vanhempaansa, kun kumppani. En niinkään tuota ikäihmisten ja aikuisten lasten välistä edelle laittoa niinkään miettinyt tuossa.

        Mulla on vielä pienet lapset, kukaan ei mene heidän edelle. Ei edes mun vanhemmat. Jos hätä on, lapseni menee etusijalle.

        Eri asia arkiset höhellykset, kun kaikki rullaa.

        Niitä tilanteita mitä meinasin voi olla aikuisenkin lapsen sairastumiset, muut elämän kriisit ja avun tarpeet, yleensä silloin kun arki ei enää rullaakkaan harmonisesti.

        Niin mun mielestä olis noloa laittaa oma lapsi hopealle ja kumppani etusijalle. Mikään meno ja riento tms. ei saa mennä oman lapsen avuntarpeen ohi.

        Kumppanin on kyettävä astumaan sivuun ja tehtävä tietä silloin, eikä ainakaan kiilata lapsen ja vanhemman väliin. Tuskin kelleen on epäselvää, että kun arki rullaa, se rullaa ja silloin aikuiset lapset tuskin paljon vanhemman perään kyseleekään. :)

        Joutaa touhottaa vaikka niiden ikivanhojen kanssa. :)


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Onhan noita lapsen hyväksikäyttäjiä ollut rippileireillä, valmentajina, omia sukulaisia.. viimeksi oli tämä ratsastuskoulukohu.. ☹

        Ratsastus- ja ravitalleilla käy paljon lapsia ja nuoria. Siellä pedofiilt valitettavasti saa mahdollisuuden.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Yksi asia mitä joskus olen miettinyt, että jos joskus olisi tilanne, että oltais erottu ja uudet kumppanit löydetty. Että mimmoisia ne kumppanit on meidän lapsia kohtaan.

        Voihan ex miehen uusi nainenkin olla miehen lapsia kohtaan täys mulkku. Harrastaa kiusaamista ja perseilyä, kun toisen silmä välttää näkemästä.

        Henkilökohtaisesti se olis aika paha juttu. Tokihan lapset osaa myös sepittää, jos eivät vaan tykkää uusista kumppaneista. Mutta jos todellakin olis näyttöä, että joku uusi kumppani kiusaa, harrastaa jotain piinaa.

        Vilja Erikan äitipuoli tyyppiä.

        Itselleni tuli mieleen just Vilja Eerikan tapaus kun aloitusta luin. Kaikenlaisia hulluja ja pedofiileja voi olla missä vain. Kuka tahansa voi hetken mukavaa esittää mutta tilaisuuden tultua voi hirveydet tapahtua.. Luottamus syntyy vasta vuosien tuttavuuden jälkeen kun toisen tuntee paremmin.
        Vielä, eikö se säätöjen järkkäily vie liikaa sitäpaitsi aikaa pois lapselta? Lapsi on pieni vain hetken, ei siihen uusia kumppanetta kannata väliin tunkea voimia ja aikaa viemään. Varmasti kerkee seikkailla myöhemminkin.


    • Anonyymi

      Yksinhuoltaja etsii elättäjää hinnalla millä hyvänsä.

    • Anonyymi

      Kohta lapset jo aikuisia. Niin ei enään sitten vaikuta vaikka alkais seurustella.

    • Anonyymi

      Ydinoperhe ei ole enää pop. Feminismi, avioerot ja lasten huostaanotot, nehän on kaikki seuranneet toisiaan ja nyt on tullut mukaan sateenkaariperheet ja kaikenmaailman poluamoriat, ei varmaan ainakaan lasten hyvinvointi parane.

      -harmiseikirj-

      • Heh, miten vaikkapa mun lapset kärsisi, jos seurustelisin naisen kanssa? Olettaen, että psyykeltään terveen naisen, joka ei mun lapsille olis persereikämäinen.

        En mä kyllä sellasta muijaa sietäisi silmissäni, joka mun lapsille olis paskamainen.


      • Onko sulla mitään vakuuttavaa dataa siitä, että lasten hyväksikäytöt olisivat lisääntyneet?

        Mitä avioeroihin tulee, musta on hyvä vain ettei ole pakko olla loppuelämäänsä kestämättömässä suhteessa monesti vielä väkivaltaisen ja lapsia hyväksikäyttävän mulkun kanssa. Ennen se oli vaan kestettävä.

        Huostaanotoissa on useinkin kyse siitä, että kynnys sellaiseen on nykyään niin matala.

        Jotain dataa voisit myös kertoa sateenkaariperheiden vahingollisuudesta lapsiin!
        Tai tasa-arvon (feminismin) haitallisesta vaikutuksesta lasten kehitykselle.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Onko sulla mitään vakuuttavaa dataa siitä, että lasten hyväksikäytöt olisivat lisääntyneet?

        Mitä avioeroihin tulee, musta on hyvä vain ettei ole pakko olla loppuelämäänsä kestämättömässä suhteessa monesti vielä väkivaltaisen ja lapsia hyväksikäyttävän mulkun kanssa. Ennen se oli vaan kestettävä.

        Huostaanotoissa on useinkin kyse siitä, että kynnys sellaiseen on nykyään niin matala.

        Jotain dataa voisit myös kertoa sateenkaariperheiden vahingollisuudesta lapsiin!
        Tai tasa-arvon (feminismin) haitallisesta vaikutuksesta lasten kehitykselle.

        Googlaa itse lisää:

        https://www.swarthmore.edu/writing/growing-under-rainbow-a-study-child-development-lesbigay-households

        https://www.mhanational.org/issues/lgbtq-communities-and-mental-health

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, miten vaikkapa mun lapset kärsisi, jos seurustelisin naisen kanssa? Olettaen, että psyykeltään terveen naisen, joka ei mun lapsille olis persereikämäinen.

        En mä kyllä sellasta muijaa sietäisi silmissäni, joka mun lapsille olis paskamainen.

        Näistä on jo keskusteltu, suljet silmäsi ongelmilta kun kuvittelet kaikkien sateenkaarien olevan yhtä vastuullisia ja terveitä kuin sinä, eivät ole.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näistä on jo keskusteltu, suljet silmäsi ongelmilta kun kuvittelet kaikkien sateenkaarien olevan yhtä vastuullisia ja terveitä kuin sinä, eivät ole.

        -harmiseikirj-

        Yhym, mutta pidät kuitenkin mua terveenä? :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Yhym, mutta pidät kuitenkin mua terveenä? :)

        Sillä tavalla suhteellisen terveenä että uskon kyllä että ajattelet lasten parasta, moni muu ei ajattele, viittaan taas niihin huostaanottoihin. Se eilinenkin juttu, muija avoimesti kehuu tahtovansa kihelmöintiä elämään vaikka on ihan pieni lapsi, varmaan jää heitteille ja monta kertaa kun polyamoria äippä ja iskä hakee kihelmöintejään.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Yhym, mutta pidät kuitenkin mua terveenä? :)

        Eli se ydinajatus ennen oli biologiset vanhemmat äiti ja isä jotka kumpikin oli valmiita tekemään kaikkensa omien lastensa eteen ja tekivätkin. Nyt ajatus tuntuu olevan että yhteiskunta kyllä huolehtii lapsista, isän ja äidin tulee ennenkaikkea saada nauttia elämästä yhdessä tai erikseen, useimmiten erikseen.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä tavalla suhteellisen terveenä että uskon kyllä että ajattelet lasten parasta, moni muu ei ajattele, viittaan taas niihin huostaanottoihin. Se eilinenkin juttu, muija avoimesti kehuu tahtovansa kihelmöintiä elämään vaikka on ihan pieni lapsi, varmaan jää heitteille ja monta kertaa kun polyamoria äippä ja iskä hakee kihelmöintejään.

        -harmiseikirj-

        No ilman seksiä voi elää oikein hyvin. Ilman lapsia on jo kurjempaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli se ydinajatus ennen oli biologiset vanhemmat äiti ja isä jotka kumpikin oli valmiita tekemään kaikkensa omien lastensa eteen ja tekivätkin. Nyt ajatus tuntuu olevan että yhteiskunta kyllä huolehtii lapsista, isän ja äidin tulee ennenkaikkea saada nauttia elämästä yhdessä tai erikseen, useimmiten erikseen.

        -harmiseikirj-

        Okei. No minusta vanhempien kuuluu huolehtia ensisijaisesti itse lapsistaan. Hummaa sitten, jos on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa itse lisää:

        https://www.swarthmore.edu/writing/growing-under-rainbow-a-study-child-development-lesbigay-households

        https://www.mhanational.org/issues/lgbtq-communities-and-mental-health

        -harmiseikirj-

        Ihan mielenkiintoisia linkkejä laitoit.

        Ensimmäinen lähinnä kumosi kuvitelmasi samansukupuolisten vanhempien huonommuudesta.
        Toisesta taas paljastui, että mielenterveys- ja muut ongelmat johtuvat nimenomaan ahdasmielisen (konservatiivisen) ympäristön suvaitsemattomuudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiintoisia linkkejä laitoit.

        Ensimmäinen lähinnä kumosi kuvitelmasi samansukupuolisten vanhempien huonommuudesta.
        Toisesta taas paljastui, että mielenterveys- ja muut ongelmat johtuvat nimenomaan ahdasmielisen (konservatiivisen) ympäristön suvaitsemattomuudesta.

        Mites toi nyt tulikin vahingossa anonyymina...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näistä on jo keskusteltu, suljet silmäsi ongelmilta kun kuvittelet kaikkien sateenkaarien olevan yhtä vastuullisia ja terveitä kuin sinä, eivät ole.

        -harmiseikirj-

        Sinä kuvittelet sateenkaariperheiden olevan kaikki holtittomia seksihurjastelijoita ja bilettäjiä, kun taas heteroperheet kaikki ns. kunnollisia.

        Mistä olet tuollaisen harhan kehittänyt?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Sinä kuvittelet sateenkaariperheiden olevan kaikki holtittomia seksihurjastelijoita ja bilettäjiä, kun taas heteroperheet kaikki ns. kunnollisia.

        Mistä olet tuollaisen harhan kehittänyt?

        En todellakaan ajattele kaikkien olevan holtittomia, mistä tuo ajatus kun juurihan kerroin ajattelevani että MCML... varmaan osaa asettaa lasten edun itsensä edelle, niin varmaan moni muukin mutta te tomppelit ette tajua että te ette ole kaikki, ja tässä meneillään olevassa sateenkaariagendassa häärää sellaisia ihmisiä mukana että siitä varmasti tulee seurauksia. Vaikka tuollaisia:

        https://www.partisaani.com/news/decadence/2021/08/06/trans-ja-vasemmistoaktivisti-chris-chan-pidatetty-epailtyna-79-vuotiaan-aitinsa-raiskaamisesta/

        https://www.partisaani.com/news/decadence/2021/08/01/brittitoimittaja-lapsille-tulisi-tehda-omaa-pornoa/

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/berliinin-viranomaiset-sijoittivat-lapsia-pedofiileiksi-todetuille-sijaisvanhemmille-paatoksia-oli-tekemassa-psykologi-hanen-tarkoitusperansa-eivat-jaaneet-epaselviksi/7850972#gs.8aqud1

        Täältä Suomestakin löytyy kaikenlaista toimijaa, tomppeli pitää olla jos ei näe agendan vaaroja.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ajattele kaikkien olevan holtittomia, mistä tuo ajatus kun juurihan kerroin ajattelevani että MCML... varmaan osaa asettaa lasten edun itsensä edelle, niin varmaan moni muukin mutta te tomppelit ette tajua että te ette ole kaikki, ja tässä meneillään olevassa sateenkaariagendassa häärää sellaisia ihmisiä mukana että siitä varmasti tulee seurauksia. Vaikka tuollaisia:

        https://www.partisaani.com/news/decadence/2021/08/06/trans-ja-vasemmistoaktivisti-chris-chan-pidatetty-epailtyna-79-vuotiaan-aitinsa-raiskaamisesta/

        https://www.partisaani.com/news/decadence/2021/08/01/brittitoimittaja-lapsille-tulisi-tehda-omaa-pornoa/

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/berliinin-viranomaiset-sijoittivat-lapsia-pedofiileiksi-todetuille-sijaisvanhemmille-paatoksia-oli-tekemassa-psykologi-hanen-tarkoitusperansa-eivat-jaaneet-epaselviksi/7850972#gs.8aqud1

        Täältä Suomestakin löytyy kaikenlaista toimijaa, tomppeli pitää olla jos ei näe agendan vaaroja.

        -harmiseikirj-

        "ette tajua että te ette ole kaikki"

        Mistäköhän "teistä" mahdat puhua kun puhut minusta?
        En ole sateenkaari-ihminen enkä ole kasvanut sateenkaariperheessä. En myöskään ole homo enkä transsukupuolinen. Olen vain keski-ikäinen suomalainen heteromies ja isä.

        Aika kovasti tunnut silti yleistävän sateenkaari-ihmiset tietynlaisiksi, ja vielä mainitsemalla että voi joku harva poikkeus olla heidän joukossaan.
        Oikeesti kaikissa perhemalleissa löytyy jos jonkinlaista säheltäjää.

        Pitäisikö mun linkittää sulle heteroperheiden insesti-, raiskaus ja pahoinpitelytapauksia tai murhia uskoaksesi ettei kaikki heteroperheet ole mitään huippuvanhempia?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        "ette tajua että te ette ole kaikki"

        Mistäköhän "teistä" mahdat puhua kun puhut minusta?
        En ole sateenkaari-ihminen enkä ole kasvanut sateenkaariperheessä. En myöskään ole homo enkä transsukupuolinen. Olen vain keski-ikäinen suomalainen heteromies ja isä.

        Aika kovasti tunnut silti yleistävän sateenkaari-ihmiset tietynlaisiksi, ja vielä mainitsemalla että voi joku harva poikkeus olla heidän joukossaan.
        Oikeesti kaikissa perhemalleissa löytyy jos jonkinlaista säheltäjää.

        Pitäisikö mun linkittää sulle heteroperheiden insesti-, raiskaus ja pahoinpitelytapauksia tai murhia uskoaksesi ettei kaikki heteroperheet ole mitään huippuvanhempia?

        Olenko väittänyt että kaikki heteroperheet on huippuvanhempia? en, ovat kaukana siitä ja mitä enemmän on hajonneita perheitä sen vähemmän on niitä huippuja. Minä väitän että ydinperhe jossa molemmat vanhemmat on niitä omia alkuperäisiä on turvallisin ympäristö lapselle hyväksikäyttöä ja muutakin väkivaltaa ajatellen, jopa ne huonotkin vanhemmat varmaan on enimmkseen on sellaisia etteivät omalla biologiselle lapselleen tahdo pahaa. No laita nyt tähänkin vastineeksi joku jänkäjänkä uusioperheihanuudesta, nehän ne varmaan on parhaita kun voi olla monta iskää ja äiskää ja setiä ja tätejä ja serkkuja vaikka miten paljon, ihannetapauksessahan ne toimiikin mutta ei aina.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olenko väittänyt että kaikki heteroperheet on huippuvanhempia? en, ovat kaukana siitä ja mitä enemmän on hajonneita perheitä sen vähemmän on niitä huippuja. Minä väitän että ydinperhe jossa molemmat vanhemmat on niitä omia alkuperäisiä on turvallisin ympäristö lapselle hyväksikäyttöä ja muutakin väkivaltaa ajatellen, jopa ne huonotkin vanhemmat varmaan on enimmkseen on sellaisia etteivät omalla biologiselle lapselleen tahdo pahaa. No laita nyt tähänkin vastineeksi joku jänkäjänkä uusioperheihanuudesta, nehän ne varmaan on parhaita kun voi olla monta iskää ja äiskää ja setiä ja tätejä ja serkkuja vaikka miten paljon, ihannetapauksessahan ne toimiikin mutta ei aina.

        -harmiseikirj-

        "Minä väitän että ydinperhe jossa molemmat vanhemmat on niitä omia alkuperäisiä on turvallisin ympäristö lapselle hyväksikäyttöä ja muutakin väkivaltaa ajatellen"

        Eikä tarvitse edes etsiä esimerkkejä, jotka todistavat tämän päättömäksi väitteeksi.
        Mainitsemasi perhemalli ei ole ikinä ehkäissyt hyväksikäyttöä eikä väkivaltaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olenko väittänyt että kaikki heteroperheet on huippuvanhempia? en, ovat kaukana siitä ja mitä enemmän on hajonneita perheitä sen vähemmän on niitä huippuja. Minä väitän että ydinperhe jossa molemmat vanhemmat on niitä omia alkuperäisiä on turvallisin ympäristö lapselle hyväksikäyttöä ja muutakin väkivaltaa ajatellen, jopa ne huonotkin vanhemmat varmaan on enimmkseen on sellaisia etteivät omalla biologiselle lapselleen tahdo pahaa. No laita nyt tähänkin vastineeksi joku jänkäjänkä uusioperheihanuudesta, nehän ne varmaan on parhaita kun voi olla monta iskää ja äiskää ja setiä ja tätejä ja serkkuja vaikka miten paljon, ihannetapauksessahan ne toimiikin mutta ei aina.

        -harmiseikirj-

        Seuraus ihailemastasi perhemallista..
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17066118/hs-venalaista-rakkautta


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        "Minä väitän että ydinperhe jossa molemmat vanhemmat on niitä omia alkuperäisiä on turvallisin ympäristö lapselle hyväksikäyttöä ja muutakin väkivaltaa ajatellen"

        Eikä tarvitse edes etsiä esimerkkejä, jotka todistavat tämän päättömäksi väitteeksi.
        Mainitsemasi perhemalli ei ole ikinä ehkäissyt hyväksikäyttöä eikä väkivaltaa.

        "Eikä tarvitse edes etsiä esimerkkejä, jotka todistavat tämän päättömäksi väitteeksi.
        Mainitsemasi perhemalli ei ole ikinä ehkäissyt hyväksikäyttöä eikä väkivaltaa."

        Juuri näin. Kulissien takana on tapahtunut ennenkin.


      • Anonyymi

        Lasten hyvinvointi menee aina vanhempien (mitä sukupuolta tahansa) hyvinvoinnin mukaan. Jos vanhemmat kittaavat kaljaa kokoajan ja heillä on ongelmia elämänhallinnassa, lapset eivät varmasti voi hyvin.

        Itse tunnen myös polyperheitä, sateenkaariperheitä ym. ja heidän lapset voivat erinomaisesti. Eivätkä huuda 15 kertaa viidessä sekunnissa "mä haluun, mä haluun, mä haluun, mä haluun...ää-ää-ä mä haluun..." kuten eilen yksi lapsi sivistyneessä paikassa. Meinasin puuttua asiaan, mutta sitten pakenin muualle vähäksi aikaa ja odotin, että perhe lähti. Huh. Hirveitä lapsia ja etenkin aikuisia, kun eivät voi sanoa "ole hiljaa nyt - nyt käyttäydytään".

        - Sheena


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        "ette tajua että te ette ole kaikki"

        Mistäköhän "teistä" mahdat puhua kun puhut minusta?
        En ole sateenkaari-ihminen enkä ole kasvanut sateenkaariperheessä. En myöskään ole homo enkä transsukupuolinen. Olen vain keski-ikäinen suomalainen heteromies ja isä.

        Aika kovasti tunnut silti yleistävän sateenkaari-ihmiset tietynlaisiksi, ja vielä mainitsemalla että voi joku harva poikkeus olla heidän joukossaan.
        Oikeesti kaikissa perhemalleissa löytyy jos jonkinlaista säheltäjää.

        Pitäisikö mun linkittää sulle heteroperheiden insesti-, raiskaus ja pahoinpitelytapauksia tai murhia uskoaksesi ettei kaikki heteroperheet ole mitään huippuvanhempia?

        "ettei kaikki heteroperheet ole mitään huippuvanhempia"

        Joo ei ole. Kelpo vanhemmuus ei ole vanhempien sukupuolisesta suuntautumisesta kiinni todellakaan.

        - Sheena


      • JustJust kirjoitti:

        "Minä väitän että ydinperhe jossa molemmat vanhemmat on niitä omia alkuperäisiä on turvallisin ympäristö lapselle hyväksikäyttöä ja muutakin väkivaltaa ajatellen"

        Eikä tarvitse edes etsiä esimerkkejä, jotka todistavat tämän päättömäksi väitteeksi.
        Mainitsemasi perhemalli ei ole ikinä ehkäissyt hyväksikäyttöä eikä väkivaltaa.

        "Eikä tarvitse edes etsiä esimerkkejä, jotka todistavat tämän päättömäksi väitteeksi.
        Mainitsemasi perhemalli ei ole ikinä ehkäissyt hyväksikäyttöä eikä väkivaltaa."

        Kyllä ne on eronnut joita tämmöistä Suomessa tapahtunut, joten sinkkuja on paljon tästä syystö.


    • Anonyymi

      Korkeastikoulutetuissa jännissä on pedofiileja ja tinderimiehissä niin ei normaali mies kaitse ja elätä toisten äpäriä ei edes asu heidän kanssaan

      • "ei normaali mies kaitse ja elätä toisten äpäriä ei edes asu heidän kanssaan"

        Mä olen sitten kai epänormaali, kun voin rakastaa myös toistenkin lapsia.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        "ei normaali mies kaitse ja elätä toisten äpäriä ei edes asu heidän kanssaan"

        Mä olen sitten kai epänormaali, kun voin rakastaa myös toistenkin lapsia.

        Minäkin olen epänormaali ja haluan ollakin, jos kyky rakastaa muidenkin lapsia on epänormaalia.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Tuli mieleen eräs nainen, jota joskus treffasin pari kertaa, kunnes kertoi tyttärestään ja siitä miten likkaan suhtautui ja teki kyllä selväksi, ettei ollut toivottu. Lyhyestä virsi kaunis, tapailusta meni maku ja numeron sai poistaa. Muistin tuosta dokkarista toisen, nimeltään eye of the devil ohjannut joku vega. On tuupissa. Katsoin pari mintsaa alkua ja kalsealta vaikuttaa. Katson myöh. loppuun. - cu-

    • Anonyymi

      Katsoin samaisen ohjelman kokonaan ja tuli kyllä taas sellainen olo, että kyllä miehet on sikoja ja kaikki hyväksikäyttäjät joutaisivat saunan taakse. Voin ihan pahoin niiden lasten ja naisten puolesta, joita oli kohdeltu tavalla jota ei kukaan ansaitse. Luulisi,että nykypäivänä olisi mahdollista saada kiinni kaikki hyväksikäyttäjät jollain konstilla ja kunnon tuomiot niille, eikä silitellä vaan päätä ja koiteta ymmärtää. Ei ne kuulkaa muutu miksikään, jos on luonteeltaan sellainen, että pystyy tekemään lapselle pahaa, niin kyllähän ne kusipäät siitä nauttivat eivätkä välitä seurauksista, yrittävät vain salata tekosiaan mahdollisimman pitkään, hyi helvetti. Ja naiset, teillä on naisenvaisto, luottakaa siihen, jos luulette miestenne puuhaavan jotain salaa, niin ottakaa asiasta selvää.
      Pelastetaan lapset näiltä hirviöiltä !!!

      • Anonyymi

        Painavaa tekstiä.


    • Anonyymi

      Minä, itse lapsena hyväksikäytön uhriksi joutuneena olen erittäin ohutnahkainen ja erittäin varovainen joka ikisen miehen suhteen. En kykene luottamaan ja se että sen yhden kerran luotin oli todella ihme ja elämäni typeryys.
      Kun tyttäreni oli 15-vuotias, seurustelin erään miehen kanssa joka todellakin sai minut luottamaan. Olimme tunteneet kolme vuotta kun tämä sitten tapahtui.
      Tyttäreni oli silloin kun tapasinne 12-vuotias, ja kaikki sujui varsin hyvin. Aloin uskoa että kaikki miehet eivät ole sikoja, ja kuinkans kävi!
      Eräänä päivänä kun olin palaamassa koiran kanssa lenkiltä ja mies oli meillä odottamassa, törmäsin tyttäreeni joka istui bussipysäkillä ja sanoi että ei uskalla olla kotona.
      Kysyin tietysti mistä on kyse ja hän kertoi miehen ehdotelleen suorin sanoin ja lähestyneen iljettävällä tavalla. Oli vielä sanonut että ei kerrota tästä äidille. (Tyttö oli siis 15 silloin.)
      Raivostuin niin että näin kaikki punaisen sävyt, jos minulla olisi ollut ase olisin käyttänyt sitä!
      Painelin kotiin ja pistin iljetyksen koville. Yritti ensin kiistää mutta onneksi tyttäreni oli rohkea ja uskalsi puolustautua. Äijä pellolle siitä paikasta eikä mitään asiaa meille sen jälkeen. Eikä kenelläkään muullakaan äijällä sen puoleen. Jatkoimme elämää tyttären kanssa kahden enkä totisesti huoli yhtäkään miestä elämääni enää koskaan.

      En todellakaan voi ymmärtää miten voi olla niin kieroutunut ihminen että lasten kimppuun käy? Ja näitä on paljon! Näitä fantasioita saa välillä lukea täältäkin ja pedofiilimatkailu on valtavan suosittua maihin joihin mennään vartavasten käyttämään jopa ihan pieniä lapsia hyväksi.
      Luota sitten näihin. Minä en.

      • Anonyymi

        Hyvä jos tyttäresi on ollut rohkea ja kertoi sinulle eikä mies päässyt lasta hyväksikäyttämään.
        Mielestäni yksi mikä on tärkeää on olla se biologinen suhde omaan isään. Ainakin itse katson elämäntehtäväksi suojella omia lapsiani kaikelta pahalta oman parhaan kykyni mukaan.

        Miehiä on Suomessa 2,7 miljoonaa, isiä jotka ovat vielä seksuaalisesti aktiivisessa iässä on vain 0,7 miljoonaa jos otetaan ne pois laskuista jotka ovat jo isoisiä.
        Suomessa on 130 000 naista jotka asuvat lapsen tai lapsien kanssa kahdestaan, isien ollessa ns. etäisiä.

        Kyselyyn vastanneista alle 30-vuotiaista lapsettomista miehistä puolet suunnitteli lasten hankintaa, kun taas 30–34-vuotiaana sitä suunnitteli joka kolmas ja 35–39-vuotiaiden ikäryhmässä joka neljäs lapseton mies. Miehistä viidesosa suunnitteli lasten hankintaa vielä yli 40-vuotiaana.

        Kysynkin millaisen onnen tarvitseekaan 35-vuotias yksinhuoltajaäiti jos vielä haluaa tavata miehen jolla ei olisi omia lapsia ja joka edes haluaisi elää lapsiarkea?
        Tilastojen valossa lapsettomat miehet 35-39-vuotiaat kun eivät edes enää halua lapsia edes naisen kanssa jolla ei olisi vielä lapsia. Tai haluaa, joka mutta vain joka neljäs. Kuinka moni lapseton alkaa isäksi ns. vieraalle lapselle ja kuinka kyvykäs hän olisi tukemaan elämän eri käänteissä?

        Tilastojen valossa myös ymmärrän jos se 35-vuotias nainen etsii lastensa isäksi alle 30-vuotiaita miehiä kun ne miehet ovat vielä siinä iässä että lapsia vielä edes haluavat elämäänsä sen oman armaansa kanssa.

        Näitä tilastoja on hyvä tutkailla myös pedofilian aihepiirissä. Todennäköisesti lapseton yli 35-vuotias mies voi olla se suurin riskitekijä yksinhuoltajille ja heidän lapsilleen? Herätyskellot tulisi soida, miksi miehellä ei olisi jo omia biologisia lapsia, onko halunnut sellaisia ja miksi nyt olisi valmis ottamaan sen "isyyden taakan" joka ei aina ole yhtä helppoa juhlaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos tyttäresi on ollut rohkea ja kertoi sinulle eikä mies päässyt lasta hyväksikäyttämään.
        Mielestäni yksi mikä on tärkeää on olla se biologinen suhde omaan isään. Ainakin itse katson elämäntehtäväksi suojella omia lapsiani kaikelta pahalta oman parhaan kykyni mukaan.

        Miehiä on Suomessa 2,7 miljoonaa, isiä jotka ovat vielä seksuaalisesti aktiivisessa iässä on vain 0,7 miljoonaa jos otetaan ne pois laskuista jotka ovat jo isoisiä.
        Suomessa on 130 000 naista jotka asuvat lapsen tai lapsien kanssa kahdestaan, isien ollessa ns. etäisiä.

        Kyselyyn vastanneista alle 30-vuotiaista lapsettomista miehistä puolet suunnitteli lasten hankintaa, kun taas 30–34-vuotiaana sitä suunnitteli joka kolmas ja 35–39-vuotiaiden ikäryhmässä joka neljäs lapseton mies. Miehistä viidesosa suunnitteli lasten hankintaa vielä yli 40-vuotiaana.

        Kysynkin millaisen onnen tarvitseekaan 35-vuotias yksinhuoltajaäiti jos vielä haluaa tavata miehen jolla ei olisi omia lapsia ja joka edes haluaisi elää lapsiarkea?
        Tilastojen valossa lapsettomat miehet 35-39-vuotiaat kun eivät edes enää halua lapsia edes naisen kanssa jolla ei olisi vielä lapsia. Tai haluaa, joka mutta vain joka neljäs. Kuinka moni lapseton alkaa isäksi ns. vieraalle lapselle ja kuinka kyvykäs hän olisi tukemaan elämän eri käänteissä?

        Tilastojen valossa myös ymmärrän jos se 35-vuotias nainen etsii lastensa isäksi alle 30-vuotiaita miehiä kun ne miehet ovat vielä siinä iässä että lapsia vielä edes haluavat elämäänsä sen oman armaansa kanssa.

        Näitä tilastoja on hyvä tutkailla myös pedofilian aihepiirissä. Todennäköisesti lapseton yli 35-vuotias mies voi olla se suurin riskitekijä yksinhuoltajille ja heidän lapsilleen? Herätyskellot tulisi soida, miksi miehellä ei olisi jo omia biologisia lapsia, onko halunnut sellaisia ja miksi nyt olisi valmis ottamaan sen "isyyden taakan" joka ei aina ole yhtä helppoa juhlaa.

        "Kysynkin millaisen onnen tarvitseekaan 35-vuotias yksinhuoltajaäiti jos vielä haluaa tavata miehen jolla ei olisi omia lapsia ja joka edes haluaisi elää lapsiarkea?"

        Mikäköhän idea joillain yksinhuoltajaäideillä on vaatimus, ettei miehellä saisi olla omia lapsia?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        "Kysynkin millaisen onnen tarvitseekaan 35-vuotias yksinhuoltajaäiti jos vielä haluaa tavata miehen jolla ei olisi omia lapsia ja joka edes haluaisi elää lapsiarkea?"

        Mikäköhän idea joillain yksinhuoltajaäideillä on vaatimus, ettei miehellä saisi olla omia lapsia?

        Sellaisia on aika paljon koska eivät halua lasten mukana sitä toista naista elämäänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia on aika paljon koska eivät halua lasten mukana sitä toista naista elämäänsä.

        Mun tyttöystäväni eivät ole koskaan edes tavanneet lapseni äitiä.

        Eiku ihan viimeinen tapas kerran ohimennen.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        "Kysynkin millaisen onnen tarvitseekaan 35-vuotias yksinhuoltajaäiti jos vielä haluaa tavata miehen jolla ei olisi omia lapsia ja joka edes haluaisi elää lapsiarkea?"

        Mikäköhän idea joillain yksinhuoltajaäideillä on vaatimus, ettei miehellä saisi olla omia lapsia?

        Ehkäpä sellainen "idea" että uusperheen arkea sekoittaa minun, sinun ja mahdolliset meidän tulevat lapset. Ja miehen ex saattaa olla hyvinkin vaativainen kaiken suhteen?

        Itse yksinhuoltajana hain miestä, jolla ehdottomasti on lapsia. Eikä siinä vielä kaikki. Halusin ettei lapset ole nuorempia kuin omani. Kukin tyylillään.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä sellainen "idea" että uusperheen arkea sekoittaa minun, sinun ja mahdolliset meidän tulevat lapset. Ja miehen ex saattaa olla hyvinkin vaativainen kaiken suhteen?

        Itse yksinhuoltajana hain miestä, jolla ehdottomasti on lapsia. Eikä siinä vielä kaikki. Halusin ettei lapset ole nuorempia kuin omani. Kukin tyylillään.

        - Sheena

        Löytyykö miten helposti kumppaniainesta, kriteereillä missä lapset ei saa olla nuorempia, kun omat?

        Itse kuvittelen, huom. kuvittelen että olis vaikeeta löytää ikäisiäni jolla olis yhtä nuoria lapsia, kun mulla. Eli melkeenpä olis pakko hyväksyä, että itsellään on isot lapset mun lapsien ollessa vielä nappuloita. Siis jos nyt etsisin kumppania, koko ajanhan ne kasvaa.

        Mut harvalla 45v. on enää alakouluikäisiä.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Löytyykö miten helposti kumppaniainesta, kriteereillä missä lapset ei saa olla nuorempia, kun omat?

        Itse kuvittelen, huom. kuvittelen että olis vaikeeta löytää ikäisiäni jolla olis yhtä nuoria lapsia, kun mulla. Eli melkeenpä olis pakko hyväksyä, että itsellään on isot lapset mun lapsien ollessa vielä nappuloita. Siis jos nyt etsisin kumppania, koko ajanhan ne kasvaa.

        Mut harvalla 45v. on enää alakouluikäisiä.

        Ja harva niistäkään kellä on muuten sitten kumppaniksi välttis sopisi persoonaltaan tms.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ja harva niistäkään kellä on muuten sitten kumppaniksi välttis sopisi persoonaltaan tms.

        Ehkä pitäis katsella sitten itseään reilusti nuorempia, joilla voi olla samaa ikäryhmää lapset. 28-45 ikähaarukka. Vaikkapa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ehkä pitäis katsella sitten itseään reilusti nuorempia, joilla voi olla samaa ikäryhmää lapset. 28-45 ikähaarukka. Vaikkapa.

        Ja pitäis vieläpä olla nainen, mies ei käy.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Löytyykö miten helposti kumppaniainesta, kriteereillä missä lapset ei saa olla nuorempia, kun omat?

        Itse kuvittelen, huom. kuvittelen että olis vaikeeta löytää ikäisiäni jolla olis yhtä nuoria lapsia, kun mulla. Eli melkeenpä olis pakko hyväksyä, että itsellään on isot lapset mun lapsien ollessa vielä nappuloita. Siis jos nyt etsisin kumppania, koko ajanhan ne kasvaa.

        Mut harvalla 45v. on enää alakouluikäisiä.

        Mun tyttö oli vielä alta kymmenen kun olin tuon ikäinen.


      • JustJust kirjoitti:

        Mun tyttö oli vielä alta kymmenen kun olin tuon ikäinen.

        Mut naisissa taitaa harvempi olla?


    • Anonyymi

      Minä oon ainakin tosi uupunut siihen miten joku synnyttänyt äiti hakeekin sitten uusia poikaystäviä.

      Mutta, näinhän se sitten ehkä on ,että se tehdään mihin on opittu??

      Itse olisin mielelläni synnyttänyt jo kaksikymmentävuotta sitten...

      Olin piässyt jo kaikesta irti vaikka jalat olivatkin " takapakissa".

      Onko ne sitä vieläkin, en tiedä mutta jälleen haluaisin pojan ...näinä kahtena päivänä.

    • Anonyymi

      Miksi miehet panevat huonoja ja holtittomia naisia, miksei kiltit ja kunnolliset kelpaa?

    • Anonyymi

      Rakkaus ja se, että ei halua olla yksin tekee ihmisen sokeaksi. Ei halua nähdä totuutta silmien edessä, vaan kieltää sen viimeiseen asti.

    • Anonyymi

      Olen kanssa katsonut joskus niitä ohjelmia, missä niitä lihavia ihmisiä koitetaan saada laihtumaan, niin hekin ovat jotkut olleet äidin uuden kumppanin hyväksikäyttämiä lapsena. On muutama tyyppi siinä ohjelmassa kertonut, että isäpuoli raiskasi lapsena.

    • Anonyymi

      Ei tulisi mieleenkään esitellä ketään miestä omille lapsille. Tähän perheeseen ei tilapäishoidot mahdu enkä muunlaisia miehiä huoli.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä periaate tilapäishoitonaiselta.

        Vähän eri asia sitten meillä, jotka kaipaamme parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä periaate tilapäishoitonaiselta.

        Vähän eri asia sitten meillä, jotka kaipaamme parisuhdetta.

        Parisuhde on yliarvostettu. Se tuo aina tullessaan enemmän vaivaa ja harmia verrattuna niihin harvoihin hyviin puoliin. Työmäärä ja stressi lisääntyy hirveästi.

        Mulla on nyt helppo ja tasapainoinen, mukava elämä lasten kanssa. Mies pilaisi kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhde on yliarvostettu. Se tuo aina tullessaan enemmän vaivaa ja harmia verrattuna niihin harvoihin hyviin puoliin. Työmäärä ja stressi lisääntyy hirveästi.

        Mulla on nyt helppo ja tasapainoinen, mukava elämä lasten kanssa. Mies pilaisi kaiken.

        Ota nainen


    • Anonyymi

      Miksi ei eron jälkeen voi vaan olla lasten kanssa , aina pitää olla joku karvaperse kainalossa.

      • Anonyymi

        Kysymys oli ehkä osoitettu naisille, sillä yleensähän erossa mies joutuu eroon lapsistaan. Ei välttämättä kokonaan, mutta lähes joka päiväksi kuitenkin (riippuu ihan naisen armollisuudesta).
        Niinä useimpina päivinä kun ei ole lapsia, olisi kiva olla edes nainen vierellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys oli ehkä osoitettu naisille, sillä yleensähän erossa mies joutuu eroon lapsistaan. Ei välttämättä kokonaan, mutta lähes joka päiväksi kuitenkin (riippuu ihan naisen armollisuudesta).
        Niinä useimpina päivinä kun ei ole lapsia, olisi kiva olla edes nainen vierellä.

        Tai sitten voisi vihdoin kasvaa aikuiseksi ja opetella olemaan yksin. Harva haluaa alkaa toisen kainalosauvaksi.


      • Voi toki ollakin. Eihän väkisin pidä ottaa jotakuta vaan, kunhan joku vaan on.

        Eikä niitä varteenotettavia, suht tervepäisiä vastaan kulje ihan yhtenään. Että helposti käykin niin, ettei ketään edes löydy, vaikka sopivan osuessa sellaisen ottaiskin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten voisi vihdoin kasvaa aikuiseksi ja opetella olemaan yksin. Harva haluaa alkaa toisen kainalosauvaksi.

        Mut jos edes halinalleksi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten voisi vihdoin kasvaa aikuiseksi ja opetella olemaan yksin. Harva haluaa alkaa toisen kainalosauvaksi.

        Onko mielestäsi ainoa syy seurustelulle joka kainolosauvana olo tai sen kaipuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mielestäsi ainoa syy seurustelulle joka kainolosauvana olo tai sen kaipuu?

        Siltä se nykyään tuntuu. Jos joskus joku mies minusta kiinnostuu, niin ei koskaan itseni takia, vaan mukanani tuomien etujen takia. Pelkkää hyväksikäyttöä se on, halutaan seksiä, hoivaa ja huolenpitoa ilman että itse tarjoaa yhtään mitään vastalahjaksi. Pelkkiä vaatimuksia vain. Ei kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siltä se nykyään tuntuu. Jos joskus joku mies minusta kiinnostuu, niin ei koskaan itseni takia, vaan mukanani tuomien etujen takia. Pelkkää hyväksikäyttöä se on, halutaan seksiä, hoivaa ja huolenpitoa ilman että itse tarjoaa yhtään mitään vastalahjaksi. Pelkkiä vaatimuksia vain. Ei kiitos.

        Aika turhanaikanen ihminen sitten olet, jollei sussa itsessäsi ole mitään kiinnostavaa.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Aika turhanaikanen ihminen sitten olet, jollei sussa itsessäsi ole mitään kiinnostavaa.

        Ilmeisesti sitten olenkin. Eipähän tarvitse haaveilla mistään rakkaudesta ja parisuhteesta, hakekoot miehet noihin niitä parempia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti sitten olenkin. Eipähän tarvitse haaveilla mistään rakkaudesta ja parisuhteesta, hakekoot miehet noihin niitä parempia naisia.

        Sinulla on ihailtavan hyvä itsetunto, pidän sinun tyylistä.


    • Anonyymi

      Hyihyi. On mielenkiintoa osua kerralla. Tietkö?

    • Anonyymi

      Syyllistät nyt taas lapsen/lasten äitiä, vaikka tässä miesystävä oli se pahis. Usein hyväksikäyttäjä on oma biologinen isä tai sukulaismies tai joku muu tuttu läheinen mies.

      Äiti ei voi olla lapsen kanssa 24/7 vuosikausia. Parasta olisi opettaa lapsi ajattelemaan ja suojelemaan itseään. Etenkin sitä mikä ei ole sallittua muiden ihmisten taholta.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Sheena, olen mies ja ymmärrän ettei miehiä tai naisia voi kukaan täysin kontrolloida.

        Jos minulla olisi tytär miten suojelisin omaa tytärtäni, eikös olisi ensin hyvä tiedostaa se miten hänen hyvinvointi on pitkälle vain minun tekemien päätösteni lopputuotoksia?
        Jos joku nainen käyttäisi tytärtäni hyväkseen minun kotonani kuka on se joka olisi tehnyt arviointivirheen? Minä, tytär vai joku muu?
        Minulle ei riitä vastaukseksi että se nainen olisi tehnyt väärin, olisin antanut siihen tilaisuuden joten...syy olisi täysin minun.


    • Anonyymi

      Vapaa-ajattelisuus ei juuri muuta edusta.

    • Anonyymi

      Tietää tapahtunen ihan lähivuosina ja edelleen pääkaupunkiseudulla (Espoo jne.) , että yksinhuoltaja äidin uusi miesystävä -bedofiili käyttää perheen tyttöä hyväksi äidin suostumuksella. Näin saadan laskut maksettu ja vuokra kulut hoidettua.
      Hyvä naapuri

    • Anonyymi

      Tuskimpa lastensuojelu lukee näitä, mutta tapahtuu parasta aikaa Espoossa, että uusperheen isäpuoli käyttää alaikäistä tyttölasta hyväkseen äidin suostumuksella päivittäin. Heti aamulla ennen töihinmenoa, ruokatunneilla ja iltamyöhään.
      Täällä pahviseinälähiössä kaikki kuuluu naapuriin. Sysi
      Lastensuojeluilmoitus on tekeillä.

    • Anonyymi

      Kyllähän maailmassa naiiveja ihmisiä riittää. Toisella puolella stten ovat taitavat valehtelijat ja manipuloijat. Siitä toisen kunnollisuudesta varmistuminen ei aina ole ihan helppoa, ei tässä asiassa eikä missään muussakaan.

    • Anonyymi

      Tämä on yhteiskuntaa rasittava ongelma tämä poliisimiesten korruptio.

    • Anonyymi

      Eihän sitä uutta puolisoa voi koskaan ottaa. Ensin on lapset joita suojella ja sitten lapsenlapset. Kenessä vaan voi olla pimeä puoli. Vain itsensä tietää.

    • Anonyymi

      Kyllä myös ihan biologinen isä on käyttänyt lapsiaan hyväksi. Etenkin uskonnollisissa piireissä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3983
    2. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      95
      3321
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      92
      3121
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2445
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2222
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1850
    7. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      335
      1814
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1806
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1800
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1660
    Aihe