Naapurin kaksoiselämä, osa 20

Tunnistin eilen kyllä heti, että jalassasi olleet sukat olivat nimenomaan Markun liikkeestä.”, hän jatkoi hymyillen. – ”Markku ei ole sanallakaan maininnut käynnistäsi liikkeessä. Hänen periaatteinaan on alusta asti ollut asiakkaiden täysi anonymiteetti ja luottamus sekä laadukkaat tuotteet.”

- ”Minä jo ajattelin, että Markku.. tuota, varmaan kertoi sinulle, että kävin hänen liikkeessään..”, sanoin Kirsille. – ”Ostin minä kyllä sieltä vähän muutakin...”, jatkoin hieman nolona, vaikkei siihen mitään syytä ollutkaan.

- ”Niinkö? Mitä ostit?”, Kirsi innostui.

- ”Pitkät lateksikäsineet ja sitten sitä pukemista helpottavaa ainetta.”, vastasin. – ”Markku antoi vielä kiillotusaineen kaupan päälle.”

- ”Voi, ne käsineet ovat AIVAN IHANAT!”, Kirsi sanoi silmät hehkuen.

- ”Joo, on ne kyllä...aika..öh..kiihottavat päällä.”, virnistäen totesin.

Kirsi nauroi sydämelisesti ja minuakin alkoi naurattaa. – ”No, ilmankos sieltä sitten huutoa kuului eilen!”, Kirsi kiusotellen kihersi naurun lomassa.

- ”Saanko kysyä yhtä asiaa?”, kysyin Kirsiltä nyt jo vakavoituen.

- ”Tottakai, Satu.”

- ”Tuota..miten sinä noihin lehtiin olet oikein päätynyt kuvattavaksi ja miksi sinut tunnetaan niisä Brigittenä?”, kysyin.

- ”Markku haluaa, että kaikki liikkeisiin ostettavat tuotteet kokeillaan itse aina ennenkuin niitä aletaan tuoda maahan. Olen aina ollut halukas kokeilemaan kaikkea uutta. Markku tuskaili ongelman kanssa alussa, joten tulin sitten ehdottaneeksi, että jospa minä voisin auttaa ’koeajamalla’ tuotteet. Markku hyväksyi ajatuksen ja niin maahantuonti saatiin kunnolla käyntiin. Minulle alkoi pikkuhiljaa kertyä pvc- ja lateksiasuja enemmän kuin olisin ikinä ehtinyt missään pitämään, joten päätin sitten myöhemmässä vaiheessa keskittyä vain lateksiin. Näkemäsi lehdet ovat itseasiassa osa firman tuotekuvastoa. Niitä voi tilata kuten lehtiäkin, mutta niillä ei silti ole samoja rasitteita kuin tavallisilla lehdillä. Tuotekuvaston tilaajia on ympäri maailmaa. Kuvasto on laadukas kuten tuottetkin, ja koska minä kokeilen tuotteet ja tiedän niiden ominaisuudet aika tarkkaan, on aika luonnollista, että esittelen ne myös tuotekuvastossa. En välitä esiintyä kuvastossa oikealla nimelläni, kuten ei muutkaan kuvastossa esiintyvät mallit. Brigitte on helppo ja naseva nimi kielestä riippumatta. Siinäpä se noin pähkinänkuoressa olikin.”, Kirsi sanoi.

- ”Uskomatonta!”, henkäisin silmät suurena.

- ”Totta joka sana.”, hymyili Kirsi.

- ”Kuule... tuota.. olisi minulla vielä yksi.. öh..aika intiimi kysymys..”, sanoin Kirsille ja tunsin punan nousevan jo poskilleni.

- ”Niin?”, hän sanoi.

- ”Kun siinä yhdessä kuvasarjassa se toinen nainen pukee sinun päällesi sellaiset shortsit joissa on sisäpuolella kaksi.. öh.. kumista penistä.. Niin eikö se ollut aika epämukava juttu?..Vai?”. Tunsin suuni kuivuvan.

- ”Ei suinkaan! Ne ovat japanilaiset tanssihousut ja erittäin kiihottavat päällepuettuina. Jutun juoni onkin juuri siinä, että niitä voi käyttää milloin vain ja minkä asun kanssa tahansa. Katso vaikka!”, Kirsi vastasi ja kiskoi vaatteet päältään.

En ollut uskoa silmiäni! Kirsin tavallisten vaatteiden alta paljastui kaunis vaaleansininen kiiltävä lateksibody, joka suorastaan nuoli Kirsin ihoa. Kirsi raotti bodyn haarakappaletta ja pyysi minua lähemmäs katsomaan. Hän näytti, että oli pukenut tanssihousut bodyn alle. Tanssihousut olivat saman väriset kuin bodykin, siksi niitä ei kunnolla nähnyt. Huumaava tunne täytti minut kun ajattelin, että Kirsin täytti kaksi keinopenistä ja että ne olivat olleet hänen sisällään jo ainakin neljä tuntia! Kirsi oli istunut, seissyt ja kävellyt, joten olisi siinä luullut olevat kiihotusta jo tarpeeksi.

- ”Mutta..jos ne ovat päälläsi pitkiä aikoja, niin mitäs jos satutkin laukeamaan esimerkiksi kaupan kassalla?”, kysyin posket hehkuen.

- ”Kultapieni, niin tapahtuu jatkuvasti!”, Kirsi nauraa kujersi ja jatkoi: - ”Minä pystyn kontrolloimaan aika hyvin kroppani, eikä monesti kaupassa vieressä seisova tiedä edes, että olen juuri saanut mahtavan orgasmin!”, hän jatkoi nauraen.

- ”Uskomatonta..”, ihmettelin ääneen.

- ”Haluaisitko sinäkin kokeilla tällaisia?”, Kirsi kysyi ja tuli lähemmäs.

Vatsaani kouristi kiihkon tunne, kun kuulin Kirsin kysymyksen.

- ”Tuota...olisiko se mahdollista? Voisin minä ehkä halutakin...”, vastasin.
- ”Hieno juttu!”, Kirsi hihkaisi ja ampaisi lateksibody kiiltäen vaatehuoneeseen. Kuulin hänen äänensä hieman vaimeampana kun hän vielä lisäsi: ”Ihanaa, Satu, että saan auttaa sinua! Teen sen niin mielelläni! Luulen, että saamme kyllä aikamoisen session aikaiseksi tänään..” Kuulin vielä hänen innostuneen kiherryksensä vaatehuoneesta. Tosin, korvissani humisi, kiihtymys kuivasi suutani ja jalkani alkoivat täristä pelkästä ajatuksesta, että pukisin päälleni samanlaisen asun kuin Kirsilläkin on...

0

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1888
      2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        118
        1839
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1828
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1610
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        60
        1432
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1256
      7. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1153
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1148
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1138
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1127
      Aihe