Naapurin kaksoiselämä, osa 29

Hän antoi minulle hieman aikaa sulatella kuulemaani ja jatkoi sitten: - ”Mentäisiinkö toimistooni?”.

Lähdimme nousemaan portaita yökerhon sivuseinältä kohti hänen toimistoaan. Toimisto oli erittäin siisti, avara, hyvällä maulla sisustettu ja sieltä oli täysin esteetön näkymä alapuolella juhliviin asiakkaisiin. Jenni käveli omalle paikalleen, Kirsi ja minä jäimme toiselle puolelle pöytää. Kirsi riisui kuljettajan päähineensä ja takkinsa. En ollut uskoa silmiäni! Päähineen alta paljastui hartioille ulottuva paksu, vaalea tukka, joka kehysti hänen uskomattoman kauniita kasvojaan. Takki oli ollut pitkä - nilkkoihin asti ulottuva - ja nyt huomasin miksi. Jennillä oli päällään upea lateksikorsetti, joka peitti myös hänen täyteläiset rintansa. Korsetti oli fantastisen upea ja se hyväili hänen uumaansa ilmeisen tiukalla puristuksella, koska saatoin selvästi erottaa vyötäröltä tiimalasin muodot. Korsettiin oli kiinnitetty ihanat nylonsukat, joissa oli leveät pitsikoristeet reunassa. Jaloissan hänellä oli korokepohjaiset, korkeakorkoiset ja tiukat polvipituiset lateksisaappaat. Käsissään hänellä oli samanlaiset pitkävartiset lateksikäsineet kuin minäkin olin ostanut. Jennillä ei näyttänyt olevan minkäänlaisia pikkupöksyjä, joten hänen täysin sileäksi ajeltu alapäänsä näkyi kutsuvana. Hän seisoi hetken paikallaan kuin poseeraten minulle ja Kirsille. Kirsi katseli häntä kiiltävin silmin ja minusta hetken aikaa näytti kuin he olisivat olleet...tuota...rakastavaiset...valmiina syöksymään toistensa kimppuun. Tuokio meni kuitenkin hetkessä ohi ja Jenni pyysi meitä istumaan.

Jenni kaivoi työpöydän laatikosta muutaman paperin ja ojensi ne minulle. Katsoin papereita ja huomasin ne lomakkeiksi. Jenni pyysi kohteliaasti, että täyttäisin lomakkeet huolellisesti ja allekirjoittaisin ne. Kysyin varovasti mitä lomakkeita ne olivat ja mihin niitä käytetään. Hän selitti, että kysymyksessä oli jäseneksi rekisteröityminen sekä vaitiolositoumus. Rekisteröityminen tehtiin kuulemma kerran jokaiselle, joka yökerhossa juhli ylipäätään. Jäseneksi pääseminen edellytti sitä, että oli valmis pukeutumaan asianmukaisesti yökerhon yleisen ilmapiirin mukaan tai kulloisenkin tilaisuuden edellyttämällä tavalla. Jäsenille tultaisiin tiedottamaan yökerhon tapahtumista Internetissä. Vaitiolositoumuksesta Jenni selitti, että jäsen ei missään olosuhteissa saanut kertoa yökerhon sijaintia eikä yhteystietoja eikä paljastaa mitään, mitä on mahdollisesti nähnyt. Juuri sen turvin muun muassa juomien hinnat olivat kuulemma reilusti yökerhojen keskitason alapuolella ja juhliin ei tarvinnut pelätä kenenkään ei-toivotun henkilön ilmestyvän. Täytin lomakkeet, allekirjoitin suostumukseni ja palautin ne sanoen: - ”Aika tiukat ohjeet..”.

Jenni mapitti lomakkeet ja vastasi: - ”Niin, meidän on pakko suojella itseämme, koska kukaan muu sitä ei varmasti tee. Näin on ollut yökerhon käynnistämisestä lähtien ja systeemi on toiminut erinomaisesti eikä kellään tietääkseni ole ollut pahaa sanottavaa siitä.” Hän kääntyi minua kohti ja ojensi täysin mustan luottokortin kokoisen muovilevyn ja sanoi: - ”Tässä on jäsenavain yökerhoon siltä varalta, että tulet joskus yksin. Pidä hyvä huoli siitä, äläkä hukkaa sitä.”. Kiitin ja katselin avainlevyä kädessäni. Kirsi kääntyi minua kohti ja suuteli hellästi maistellen huuliani. Tunsin hieman kipristelyä vatsan pohjassa. Kirsi sanoi hiljaa pitäen huuliansa omiani vasten: - ”Ihanaa, Satu, että olet nyt jäsen!”. Hän suuteli minua vielä kerran, tällä kertaa vaativammin. Hän pyöritti kieltään kieltäni vasten, näykki hieman hampaillaan huuliani, sitten taas suuteli rajusti. Hengitykseni kävi hieman raskaammaksi kun aloin lämmetä suudelmien myötä. Jenni käveli luoksemme ja kumartui Kirsin puoleen suudellen tätä intohimoisesti. Minä seurasin tätä sangen kiihottavaa näkyä viidentoista sentin päästä. Tunsin nenässäni Jennin vienon parfyymin tuoksun. Se ei todellakaan ollut mitään markettien kympin pullojen tuoksuja, vaan naisellisen aistikas, ihanan raikas ja ilmeisen hinnakas tuoksu. Jenni lopetti Kirsin suutelemisen ja siirtyi minun kimppuun. Hän painoi hellästi huulensa minua vasten ja suuteli ensin varovaisesti kuin tuntumaa hakien, sitten kiihkeämmin. Taivas, että hän suutelikin hyvin! Tuntui kuin hän olisi halunnut syödä minut siinä paikassa, niin kiihkeästi hän huuliaan käytti välillä ihanasti näykkien hampailla. Kirsi siirtyi aivan viereeni ja nosti kätensä rinnalleni. Henkäisin terävästi kun tunsin hänen kosketuksensa lateksiasuni läpi.

Kirsi hyväili rintojani välillä jo kovettuneita nännejäni kevyesti puristellen samalla kun Jenni suuteli minua ahnaasti. Jennin kädet seikkailivat vuoron perään reisilläni ja Kirsin takapuolen päällä. Kirsi suuteli minua välillä vaativasti, välillä Jenniä, siirtyen kohta taas takaisin minuun, kunnes antoi taas vuoron takaisin Jennille. Hengitykseni oli tiheää ja tunsin kiihottuvani enemmän ja enemmän. Tunsin myös kuinka aloin kostua ylläni olevien tanssihousujen vuoksi.

0

1421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        241
        3744
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        27
        2274
      3. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        24
        2111
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        90
        2005
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        92
        1685
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        24
        1391
      7. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        8
        1291
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        36
        1287
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1227
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1218
      Aihe