enemmän katukuvassa, niin on muualla EU:n maita. USA:ssakin unionin lippu (tähtilippu heilläkin) näkyy kaikkialla arkipäivinä kodeissa ym.
Suomessa pitäisi EU-lippu näkyä
11
491
Vastaukset
- eiköhän
Suomen lippu jää kohta pois käytöstä ja saadaan oma tähtilippu, Oodi ilolle korvaa maamme laulun ja Finlandia hymnin.
- fin
Onkohan näitä provoilijoita yksi vai useampia tällä palstalla?
EU-lipun käyttö julkisesti tulisi kiellettävä ja tähän syyllistyville olisi määrättävä sakkoja ja pakkotyötä.
- Kalaharin konsuli
Paras on kuule kun isketään sulle tähtipelle lippu persuuksiin ja ripustetaan julkkispaikalle
lipputnkook sopivan köyden nokkaan,niin eiköhän maanpetturuus puheet unohdu.150%. vastarintamassa
ei tartte kaikkien olla pitkän ruskean kielen omaavia persnuolijoita ja brysselin kumartajia.- poliitikkoihin
onko suomen poliitikot edes jotenki päteviä jostain avierosta jauhetaan enemmän kuin asiosta. tuskin ne on päteviä eu:ssakaan kun meiltäkin sinne laitettiin semmosia mistä halutaan lähinnä eroon.koko touhu on nykyään veron alennuksia ja säästöjä/leikkauksia ihan aikusten oikeesti kuinka paljon rikkaat tarvii lisää että riittää. kansantaloudella menee hyvin mutta kansalla huonosti.pikkusen joskus ihmetyttää.
Olisiko liputuksella tai liputtamatta jättämisellä jotain psyyken kanssa tekemistä? Kysyn vaan. Porukka, mikä ei kaipaa auktoriteettejä, vähät välittää liputuksista, ja v.v. ! Onko
päätelmässä älliä ?
vom- 1_X
Niitten tähtien tilalle pitäisi muuttaa sirpit/vasarat ja lipun väri punaiseksi. Kuvaisi paremmin tätä EU:n touhua!!! Saatana!
Kuvaelemasi lippu olisi " Bon", mutta mielipiteesi EU:sta ei ole yhtäpitävä todellisuuden kanssa!.
vom
- huhhuhh
Eikös sen voi vetää ihan ilmankin Suomen lippua kotisalkoon?
Onko tietoa? - suurisuomalainen
mistä EU:ssa on kysymys, ketkä kannattavat EU:ta.
Juuri tuollaiset tolvanat,
"USA:ssakin unionin lippu (tähtilippu heilläkin) näkyy kaikkialla arkipäivinä kodeissa ym."- huhhuhh
Eiköhän maamme suurimmat tolvanat kävele vastustaja-änkyröiden tuohivirsuissa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443