Kun te kaikki uskotte

Että kaikkien näiden erihenkisten uskonlahkojen perustajat ovat Jeesukselta Kristukselta saaneet Hengen ja tehtävän:

adventisti - aglikaanit - alfalaiset -ateistit - babtistit - birkittalaissisaret branhamilaiset-cityseurakuntalaiset - dominikaanit - elämänsanalaiset slevy:n miespapit -slevy:n naispapit - elämänlähdeläiset - eläväsanalaiset ekumeeniset -exoduslaiset - hartaanselkäläiset - henotesläiset - helluntailaiset hengenuudistuslaiset -heränneet - esikoiset - ilosanomalaiset israelinystävät - jehovalaiset -Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset - katolilaiset - katolilaiset kylväjät  kansanraamattuseuralaiset - kalleimman veren sisaret kansanlähetysläiset - kuninkaansoturit - kristilliset eläkeläiset  kriisipalvelulaiset - kellonkartanolaiset - kotisatamalaiset - luterilaiset lähetysseurakuntalaiset - luthersäätiöläiset - lasarusveljet - lähdekalliolaiset - maranatalaiset - metodistit - missionuoret - mormoonit - munkkiluostarin munkit -nunnaluostarin nunnat - nokialaiset  onewayhouselaiset - ortodoksit pelastusarmeijalaiset - patmoslaiset - palatsiseurakuntalaiset paavalinsynodilaiset - paratiisikotilaiset - pikkuesikoiset - radiodeiläiset priskillalaiset - pyhänikolauslaiset - perjantaikristuksellelaiset raamattupuhuulaiset -risteyspaikkalaiset - ristiretkeläiset rukouspalvelulaiset - rukousystäväläiset -rauhansanalaiset rauhanyhdistysläiset  ristiinnaulittulaiset - ropolaiset -saalemilaiset sanansaattajalaiset - scientologilaiset - siloalaisetstefanuslaiset suomenraamattuopistolaiset - teologiset instuuttilaiset - bernaakkelilaiset takeitnowlaiset -  tuomasmessulaiset - totuudenystäväläiset tunnustukselliset luterilaiset - torontonsiunaajalaiset - uusheränneet - uusapostoliset - uusiviiniläiset - vapaakirkolliset - vanhauskoiset vapaamuurarit - viadolorosalaiset - vineyardilaiset - yhteyskristuksessalaiset - yhteysliikeläiset - yeshualaiset.

Silloin te pidätte Kristusta valehtelijana:

"Te olette lähtöisin Saatanasta.
Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

"Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? "

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet?"

Siksi minäkään en ole poikkeus.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nämä ihmisparat eivät ole pystyneet uskomaan edes tätä Jeesuksen tärkeintä varoitusta:

      Jeesus sanoi: "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
      He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
      Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.

    • Anonyymi

      Jos dissaat käytännössä kaikki kirkkokunnat ja uskonlahkot, niin miten voi siis pelastua sinun mielestä? Uskomalla VAIN sinuunko!?

      • Kun Jumala Golgatalla - kostoksi maailmalle hänen Poikansa tappamisesta - heitti tappamisen junailleet esivallan ja kaikki papit Saatanalle.

        Hän aloitti itse etsiä omiaan Saatanan haltuun jäteystä maailmasta:

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Jeesuksen ilmoitusten mukaisesti:

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
        Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tämän mukaisesti hän on minuakin jo äidin kohdusta asti johdattanut. Ensiksi 40 vuotta Jumalan vihaa kokien.

        Koska tällä vihan tunteella hän piti minusta huolen, ettei mikään uskonlahko saanut minua peräänsä,

        MIHIN TEILLÄ ON KIIRE? 
        Kun ette malta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?
        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.
         "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.
        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:
        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt." 

        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, enne kuin Jumala ehtii väliin.

        Siksi sillä on jumalanhuoneet, valtava pappien armeija,pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitäKirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö
        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen:

        "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."
        Se on siinä.

        Eikä siihen enää Pyhällä HJengellä ole mitään mahdollisuutta.

        Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kun Jumala Golgatalla - kostoksi maailmalle hänen Poikansa tappamisesta - heitti tappamisen junailleet esivallan ja kaikki papit Saatanalle.

        Hän aloitti itse etsiä omiaan Saatanan haltuun jäteystä maailmasta:

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Jeesuksen ilmoitusten mukaisesti:

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
        Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tämän mukaisesti hän on minuakin jo äidin kohdusta asti johdattanut. Ensiksi 40 vuotta Jumalan vihaa kokien.

        Koska tällä vihan tunteella hän piti minusta huolen, ettei mikään uskonlahko saanut minua peräänsä,

        MIHIN TEILLÄ ON KIIRE? 
        Kun ette malta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?
        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.
         "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.
        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:
        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt." 

        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, enne kuin Jumala ehtii väliin.

        Siksi sillä on jumalanhuoneet, valtava pappien armeija,pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitäKirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö
        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen:

        "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."
        Se on siinä.

        Eikä siihen enää Pyhällä HJengellä ole mitään mahdollisuutta.

        Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.

        Jatkan vielä:

        Mitä minuun uskomiseen tulee - uskotko tämän:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kun Jumala Golgatalla - kostoksi maailmalle hänen Poikansa tappamisesta - heitti tappamisen junailleet esivallan ja kaikki papit Saatanalle.

        Hän aloitti itse etsiä omiaan Saatanan haltuun jäteystä maailmasta:

        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Jeesuksen ilmoitusten mukaisesti:

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
        Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tämän mukaisesti hän on minuakin jo äidin kohdusta asti johdattanut. Ensiksi 40 vuotta Jumalan vihaa kokien.

        Koska tällä vihan tunteella hän piti minusta huolen, ettei mikään uskonlahko saanut minua peräänsä,

        MIHIN TEILLÄ ON KIIRE? 
        Kun ette malta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?
        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.
         "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.
        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:
        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt." 

        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, enne kuin Jumala ehtii väliin.

        Siksi sillä on jumalanhuoneet, valtava pappien armeija,pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitäKirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö
        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen:

        "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."
        Se on siinä.

        Eikä siihen enää Pyhällä HJengellä ole mitään mahdollisuutta.

        Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.

        Tulipa virhe, jonka korjaan:

        Eikä siihen enää Pyhällä Hengellä ole mitään mahdollisuutta.

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden.

        Mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti, pelastuu."


    • KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

      Tämän laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
      Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

      Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Ja niin alkoi Kristinusko. 
      Saatanan seurakuntien perustamiset.

      "Hän antoi seurakunnalle sekä apostolit että profeetat ja evankeliumin julistajat, sekä paimenet että opettajat, varustaakseen kaikki seurakunnan jäsenet palvelutyöhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen."

      Kaikki rakentavat kuollutta ruumista, kun elävästä Hengestä ei ole mitään tietoa.

      Kun aika oli kypsä alkoivat  ristiretket.

      Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.

      "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

    • Kuka tämä mies on, jos hän ei ole Teuvo Suni?

      "Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt. 
      Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.
      Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin.
      Hän tallaa valtiaita kuin lokaa, tai niin kuin savenvalaja polkee saveaan.

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
      He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.

      He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

      Pyhitä heidät totuudellasi.
      Sinun sanasi on totuus."

    • Miksi olette tulleet tänne ilman taivaan hääpukua, Pyhää Henkeä?

      Herätetyt eivät saaneet sanaakaan suustaan.

    • Anonyymi

      Näitä kaikki yhdistää vain Saatanan heille lahjoittama Jeesuksesta vuodattama veri.

      Minä näin Golgatan
      Jeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

      "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
      Kuolema tuolle miehelle!"

      "Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

      Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

      Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle;
      "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

      Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

      "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

       "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

      " Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

      "Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
       Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

      "Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

      Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.
      Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:

       "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

      • Totuutta kirjoitit, vaikka oletkin Anonyymi.

        Kun minä unohdin kirjautua.


    • Eikö täälläole edes yhtä ihmistä. joka uskoisi, että kaikki Kristuskon liikkeet, joita kugtsuutaan herätysliikkeiksi ovatkin Saatanan tappovälineen ja Jeesuksen veren voimalla maailmalle runnottuja Saatanan nukutusliikkeitä?

      Kaikki niin erimielisiä ettei tämä Jeesuksen ilmoitus koskaan pääse toteutumaan:

      Että he yhtä olisivat.

      Ekumeniakin kun on yhdessä eksyttämistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3619
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1419
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1249
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1144
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1038
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe