Marinin hallituksen suosio tulee laskemaan koronatartuntojen kasvua vastaavasti. Kupla puhkeaa.
Maailma ei ole vain koronaa ja selkeää julistamista. Pitää tehdä työllisyystoimia, jotka ovat välttämättömyys hyvinvointyhteiskunnan ylläpitämiseksi.
Tässä tärkeimmässä asiassa, tärkeimmässä asiassa, ay-demareiden täyttämä hallitus on kelvoton. Oikeat työllisyystoimet eivät onnistu. Ne on tiedossa, mutta hallitus on kyvytön. Marin on kaukana Lipposen viisaudesta ja Urpilaisen kyvykkkyydestä. On naivia sanoa muuta.
Keskusta on "aisankannattaja" tässä tragediassa.
Keskusta tekee Suomen hyvinvoinnin alasajon mahdolliseksi
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kommarit kuten Kontula tai Andersson ja Arhinmäki eivät itse muuta johonkin kommunisiseen maahan, kun heistä se on paras järjestelmä? Suomi on ihan hyvä ilman kommunisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440