Masentaa jan turhautunut sinkkuuteen.

Anonyymi

En haluaisi aloittaa uutta ketjua ja ruikuttaa. Mutta haluan avautua. Tunnen vaa enempi ja enempi olevani nykyää yksin. Ei ihmiset halua netissä jutella ei missää baarissa. Kaikilla tuntuu olevan jo yli 30 omat kaveripiirit parisuhteet. Mä olen tosi erilainen. On varmasti vikaa mussa. Tää masentaa. Ei ole kavereita ollut noin 3 v. Ja olen jo 36v. Välillä ei tunnu jaksavan tätä elämää yksin. Kauan halunnut jo parisuhdetta. Yritän lähestyä oman ikäsiä vähä tukevampia naisia, mutta ei nekään halua mulle jutella. Mulla on vain äiti elämässä. Tunnen olevani aika näkymätön. Sain työpaikan missä joskus joku juttelee, muuten olen niin yksin. Ulkonäös ei ole vikaa. Enkä näytä vammaiselta. Olen vain miettiny. Onko tää mun kohtaloa olla aina yksinäinen ja erilainen!!!

T. Allu

289

917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitit uuden ketjun kuitenkin !

    • Anonyymi

      Et haluaisi avata uutta ketjua ja ruikuttaa, mutta avasit kuitenkin ja ruikutat :D

      Ei, se ole sun "kohtalo" olla aina yksin - olet itse osasi toiminnallasi valinnut. Et halua sitoutua hoidattamaan pääongelmiasi kuntoon vaan odotat ikuisesti, että joku taikoisi sut terveeksi. Ilman että sun tarttis ite tehä mitään.

      Olet oikeassa. Vika on sinussa.

    • Anonyymi

      Rumat miehet joutuu olee yksin eikä sille mitään voi. Sun pitää vaan jaksaa ja tyytyä tilanteeseen koska naiset ei muuta mieltään siihen että yhtäkkiä ne haluaisivat alkaa seurustella rumien miesten kanssa. Sadat tuhannet miehet joutuu elää yksin. Lottovoitto muuttaisi tilannetta ja sitten jos olisit rikas niin naiset alkais susta kiinnostumaan vaikka olisit rumakin. Ala lottoomaan joka viikkoo sadalla eurolla ja toivo että voitat miljoonia.

      • Anonyymi

        Allu ei ole ruma. Hän on julkaissut täällä kuviaan, joten tiedän miltä hän näyttää.


      • Anonyymi

        Miten niin olen ruma? Oletko nähnyt mut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu ei ole ruma. Hän on julkaissut täällä kuviaan, joten tiedän miltä hän näyttää.

        No en ole ruma.

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu ei ole ruma. Hän on julkaissut täällä kuviaan, joten tiedän miltä hän näyttää.

        Makuasioista voi aina kiistellä. Allun julkaisemat kuvat on nähty. Harvan mielestä on hyvännäköinen mies, mutta eipä se vaatimaton ulkonäkö Allun akuutein ongelma ole muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioista voi aina kiistellä. Allun julkaisemat kuvat on nähty. Harvan mielestä on hyvännäköinen mies, mutta eipä se vaatimaton ulkonäkö Allun akuutein ongelma ole muutenkaan.

        ”Vaatimattoman näköinen” ei tarkoita samaa kuin ”ruma”.

        En minäkään häntä komeana pidä, mutta en myöskään rumana. Tavallisen näköinen kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioista voi aina kiistellä. Allun julkaisemat kuvat on nähty. Harvan mielestä on hyvännäköinen mies, mutta eipä se vaatimaton ulkonäkö Allun akuutein ongelma ole muutenkaan.

        Olen kyllä komea. Tula katsomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä komea. Tula katsomaan.

        Et ole. Olen nähnyt kaikki kuvat joita olet täällä itsestäsi esitellyt. Olet varsin vaatimattoman näköinen ja hyvin kaukana komeasta.


    • Anonyymi

      "Ei ihmiset halua netissä jutella ei missää baarissa."

      Ei varmasti haluakaan, kun sun ainoa puheenaihe on sinä - sun ongelmat, sun vaivat, sun ulkonäkö, sun työ...

      Terapeutillekin maksetaan siitä että se jaksaa kuunnella sun avautumista susta itsestäsi. Ei sekään jaksaisi sua kuunnella ellei tienaisi siitä palkkaansa.

    • Anonyymi

      No niin. Mitä eilen kirjoitinkaan ketjussa "mies joka ei saa naista" (tai jotain sinne päin.)
      Siellä Allu hehkutti rahojaan ja palkkaansa, tienaa enemmän kuin vakityöntekijät, hänestä pidetään työpaikalla, kaikki menee nyt niiiiiiin paljon paremmin ja naisenkin ihan varmasti saa.
      Vastasin että epävakaa jyllää; velat muuttuu saataviksi kunnes aallonpohja taas paistaa. Ja ei mennytkään kuin vajaa vuorokausi ja tässä taas ollaan! :D

      Näitä "avautumisia" tulee kuin sieniä sateella, eiköhän tämä kaikki ole jo kuultu miljoona kertaa eikä edelleenkään jaksa kiinnostaa. Tympäisee koko ukko.

    • Anonyymi

      Allu, et ole vain vielä kohdannut sitä oikeaa naista.
      Rikkaudet siinä ei auta, joten turha on tuhlata rahansa lottoamiseen.
      Tsemppiä kaikille, jotka etsivät kumppania.

    • Anonyymi

      Ei naiset halua ruman miehen kanssa jutella edes netissä.

    • Anonyymi

      Terapeuttis on sanonut sulle painavana ohjeena, että sun pitäis pysyä poissa palstalla, kun saat vain täältä pahan mielen, ja palstan olevan sulle väärä paikka. Mitä vittua sä sitten täällä vielä teet? Ruikuttamassa ja jankuttamassa samoja asioita yhä uudelleen ja uudelleen, ja joita kukaan ei jaksa enää kuunnella?

      Tiedätkö mitä? Tällä uudella alotuksella sä vaan todistat sen, ettet edes halua saada päätäsi kuntoon. Sä et olis täällä mikäli haluaisit tehdä kaikkesi sen eteen, että saat mielenterveytesi kuntoon.

      Sinä olet vammainen, vaikka et siltä ulkoapäin näytä. Siinä että on vammainen ei ole mitään pahaa, sillä olen itsekin fyysisesti vammainen, vaikka sitä ei ulkoapäin musta huomaa. Mutta yksikään tervepäinen nainen ei halua alkaa huolehtimaan sekopäästä, joka ei itse edes halua saada muutosta aikaan.

      Ei ne pyöreät naiset halua sinua, osittain siksi että he ovat normaalilla älyllä varustettuja, ja sinä taas et ole, siksi että he eivät saa sinusta tasa-arvoista kumppania, jollaisen he haluavat. Mutta vaikka heikkolahjaisuutesi ei olisikaan joillekin naisille este, sinun valtavat mielenterveysongelmat, jotka eivät johdu pelkästään heikkolahjaisuudesta, ovat se suurin asia joka johtaa naisten antamaan pakkeja kohdallasi. Niin kauan kun et saa päätäsi kuntoon, et tule ketään saamaan.

      Kuten yksi vastaaja ylempänä sanoo, niin se ei ole kohtalon syytä miksi olet yksin vailla kavereita ja puolisoa. Sinä olet itse tuhonnut maineesi jo ajat sitten, ja mahdollisuudet saada kavereita ja puoliso ovat jo menneet. Sille asialle ei kukaan voi tehdä enää mitään. Mutta syypää siihen että olet yksin, ei ole kohtalo, vaan sun oma sekopäinen käytös ja riehuminen, joidenka takia sut jo laajasti tunnetaan, ja miksi yksikään nainen ei valitettavasti toistaiseksi halua olla sun kanssa missään tekemisissä. He pelkäävät sinua, koska olet arvaamaton, ja saatat koska tahansa menettää malttisi, ja alkaa riehumaan. Varsinkin jos olet juonut.

      Valitettavasti toi on tilanne, ja nykyisestä yksinäisyydestäsi saat syyttää vain itseäsi. Se on totuus.

      Koska lopetat juomisen? Vastaukseksi ei käy että kohta syksyllä. Päivämäärä ja kellonaika,ja vielä siten että pidät sen päätöksen. Siinä toinen syy, miksi ihmiset alkaa jo Etelä-Suomen alueella tunnistaa sinut jo deittipalveluissa, ja kohta livenä.

      Karua ja tylyä tekstiä, mutta oma aloituksesi osoittaa taas, että syytät tilanteesta kaikkia muita kuin sitä oikeaa syyllistä. Sinua itseäsi.

      Sä et voi heikkolahjaisuudelle mitään, mutta mielenterveydelle voit. Olemassa ei ole mitään taikapilleriä tai -keinoa, joka simsalabim poistaa kaikki sun ongelmat tuosta noin vain. Se on pitkä ja rankka matka mikä sulla on edessä, etkä vielä parissa kuukaudessa tai vuodessa tule pääsemään päätepisteeseen. Se vie vuosia, saada mielenterveys kuntoon, noin huonosta lähtötilanteesta mikä sulla on, ja sen matkan aikana ei mikään muu saa olla esteenä sen matkan onnistumiseen. Ja esteeksi luetaan muun muassa parisuhde ja naiset.

      Sulle on neuvottu täällä eri vertaistukiryhmiä, mutta torppaat kaikki neuvot, ja sitten valitat ettet saa apua, vaikka totuus on se, ettet itse tee mitään sulle neuvottua, vaan odotat muiden tekevän kaiken sun puolesta.

      Tervetuloa aikuisten maailmaan, jossa joutuu tekemään kaikki itse, jos jotain haluaa. Kukaan ei tee mitään sun puolesta, jos et itse tee asialla yhtään mitään.

      Joo joo, ei sun tarvi kuunnella tällasta paskaa... Jne jne... Pysy sitten poissa palstalla, sillä mitään päänsilitys- ja lässytysviestejä et tule enää saamaan.

      • Anonyymi

        Kyllä mä tiedän. Lopetan nyt alkoholin. Syön masennuslääkkeitä. Hommaan harrastuksen. Käyn töissä ja terapiassa. Haluan muuttua.


      • Anonyymi

        Eikö mussa ole sun mielestä mitään hyvää? Käyn töissä mulla on auto hieno asunto? En juo loppuvuoteen mulle riitti ja vannon sen.


      • Anonyymi

        Kyllä mut varmasti tunnetaan. Mutta mä käyn terapias. En juo enää. Käyttäydyn paremmin. En ole vammainen. Heikkolahjaisuudelle en voi mitään. Miksi mä sit sain vakituisen työn jos oon paska ihminen ja mut tunnetaan?


      • Anonyymi

        Joki paha karma ja kohtalo et jäin yksin. Sain vakityön . Kaikki ihmiset jopa vanhemmat hylänny mut ja mä tapan itteni puukolla kaula auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joki paha karma ja kohtalo et jäin yksin. Sain vakityön . Kaikki ihmiset jopa vanhemmat hylänny mut ja mä tapan itteni puukolla kaula auki.

        Ei, kyse ei ole pahasta karmasta tai kohtalosta. Olet ihan itse jokaisella teollasi ja valinnallasi oman kuoppasi kaivanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö mussa ole sun mielestä mitään hyvää? Käyn töissä mulla on auto hieno asunto? En juo loppuvuoteen mulle riitti ja vannon sen.

        Sulla on niitä hyviä puolia ja hyviä asioita, mutta ne hautautuu sen negatiivisen alle. Sä käyt töissä, ja olet saanut pidettyä työpaikan. Se on iso saavutus.

        Se osoittaa halukkuutta saada muutosta aikaan, että kun kysyt neuvoja siitä, että mitä voisit jonkin asian eteen tehdä, niin älä tyrmää sitä ehdotusta heti täysin. Mieti sitä, ota selvää netistä vaikka ehdotetusta tukiryhmästä, että mitä sen toiminnasta kerrotaan, ja jos mahdollista, niin käydä paikan päällä tutustumassa ennen varsinaista päätöstä, että mitä lopulta tekee sen ehdotuksen kanssa. Se on alku sille, että ottaa vastaan neuvoja, ja on valmis tekemään jotain pelkän siitä puhumisen lisäksi.

        Auto. Joo. Tee kolme listaa liittyen auton omistamiseen. Mitä hyötyä autosta on sulle, on yksi lista. Toinen on, että mitä haittoja ja kuluja autosta on sulle, ja kolmantena listana se, että pystytkö elämään ilman autoa. Siis että onko se käytännössä mahdollista. En tällä tarkoita sitä, että sun just nyt pitää luopua siitä autosta, tai ylipäätään luopua, mutta näin saat auton omistamisen kohdalla plussat ja miinukset ylös. Siis puolesta ja vastaan, ja pystyy vertailemaan ja miettimään onko auton pitäminen järkevää vai ei.

        Ja tee neljänteen listaan tulo- ja menolaskelma. Siis ihan yksinkertaisesti laitat allekkain ne mitä saat joka kuukausi tuloja, ja viereen allekkain mitä säännöllisisiä menoja sulla on. Siis vuokra, sähkö, ja muut säännölliset laskut. Myös kuukausiosuus velan takaisinmaksusta siihen menolistaan, siis se summa minkä joudut joka kuukausi maksamaan. Näin saat tietää paljonko sulla jää pakollisten menojen jälkeen käyttöön joka kuukausi.

        Sulla on kuitenkin ne 15 tonnin velat maksettavana, eikä niitä makseta kuukaudessa tai edes vuodessa. Siihen menee vuosia, eikä palkka yksinkertaisesti riitä kaikkeen siihen mitä haluaa.

        Auto on kallis ylläpidettävä, kun siitä pitää maksaa vakuutukset, jotka ei ole mitään halpoja. Samoin menee korjauksiin rahaa joka vuosi, jos auto ei ole 2019-2021 vuosien malleja. Bensat on kalliita, jopa 1,7€/l, joka on jo kallis, ja vielä voi nousta vaikka kuinka paljon. Mitä enemmän ajaa, sitä enemmän kuluu polttoainetta, ja sitä useammin joutuu tankkaamaan. Koska vanhemman auton joutuu katsastamaan kerran vuodessa, myös se maksaa.

        Tee nämä listat, ja laske onko sulla varaa pitää autoa. Siten aikuiset ihmiset selvittävät mitä tehdä erilaisten asioiden kanssa. Muista myös, että mikäli et maksaisi auton käytöstä, niin sulla jäisi joko enemmän rahaa palkasta käteen, tai pystyisi lyhentämään joka kuukausi vähän enemmän velkaa, jolloin velan takaisinmaksun aika lyhenisi.

        Alkoholista palaan sen verran, että niin kaupasta kuin baareissa/ravintoloista löytyy alkoholitonta olutta, siideriä, ja varmasti myös lonkeroa, jotka maistuvat samalta kuin alkoholipitoiset vastaavat. Äitini on jo vuosia ostanut alkoholittomia oluita itselleen, kun haluaa välillä juoda olutta mutta ei lääkityksensä vuoksi voi alkoholia juoda. Kokeile niitä. Kaupasta löytyy lukuisia eri vaihtoehtoja alkoholittomia versioita. Ei sitä tuopista ulkonäön perusteella erota, että on kyse alkoholittomasta juomasta.

        Mä ite hankin pleikkarin viime syksynä, ja oon siis työkyvyttömänä lähes persaukinen aina, mutta tiesin joutuvani jäämään pitkäksikin aikaan yksin neljän seinän sisälle, ja tiesin tarvitsevani tekemistä jotta viihdyn. Mulla on ollut pleikkari aikaisemminkin, ja oon pienestä muksusta lähtien tykännyt pelata videopelejä.

        En koskaan aiemmin ollut tykännyt mistään ammunta-/räiskintäpeleistä, enkä tykännyt aseista edes irl. Mietin pitkään syksyllä että tilaanko itselleni call of duty -sarjan ww2 pelin, koska olen muutoinkin kiinnostunut toisen maailmansodan ajasta. Vihdoin tein päätöksen että tilaan sen, ja tiedätkö mitä. Se päätös muutti mun elämäni. Nykyään en pelaa juuri muita pelejä kuin amnuntapelejä. Totesin, että ainakin kampanjoissa kun turhautuu siihen että jatkuvasti kuolee pelissä jossain kohdassa, ja tulee kiroiltua ja rähjättyä telkkarille (sitä tietenkään hajoittamatta), saa hyvin purettua samalla agressionsa ilman että kenellekään käy pahasti. Itselle tai toisille.

        Mieti konsolia ja pelaamista, jos et jotain muuta uutta harrastusta löydä. Tottakai konsolin ja pelien ostaminen on alkuun suurikin investointi, mutta kun on kerran pelin ostanut, sitä saa pelata niin paljon kuin peli kestää. Lisäksi on maksullinen palvelu, jossa voi verkossa pelata toisia ihmisiä vastaan, ja sitä kautta voi saada uusia kavereita, joiden kanssa jatkaa pelaamista.

        Älä hanki enää pikavippejä, ettei sun velkataakka enää lisäänny, vaan mieti ja laske että mihin asioihin sulla on varaa, ja mihin ei. Niin toimii vastuullinen ihminen. Muista se, että vuokraan, sähköihin ja muihin säännöllisiin menoihin on oltava rahaa maksaa ne, silloin kun niitten eräpäivä on. Jos niitä ei hoida kunnolla...varsinkin vuokraa, voi joutua kodittomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on niitä hyviä puolia ja hyviä asioita, mutta ne hautautuu sen negatiivisen alle. Sä käyt töissä, ja olet saanut pidettyä työpaikan. Se on iso saavutus.

        Se osoittaa halukkuutta saada muutosta aikaan, että kun kysyt neuvoja siitä, että mitä voisit jonkin asian eteen tehdä, niin älä tyrmää sitä ehdotusta heti täysin. Mieti sitä, ota selvää netistä vaikka ehdotetusta tukiryhmästä, että mitä sen toiminnasta kerrotaan, ja jos mahdollista, niin käydä paikan päällä tutustumassa ennen varsinaista päätöstä, että mitä lopulta tekee sen ehdotuksen kanssa. Se on alku sille, että ottaa vastaan neuvoja, ja on valmis tekemään jotain pelkän siitä puhumisen lisäksi.

        Auto. Joo. Tee kolme listaa liittyen auton omistamiseen. Mitä hyötyä autosta on sulle, on yksi lista. Toinen on, että mitä haittoja ja kuluja autosta on sulle, ja kolmantena listana se, että pystytkö elämään ilman autoa. Siis että onko se käytännössä mahdollista. En tällä tarkoita sitä, että sun just nyt pitää luopua siitä autosta, tai ylipäätään luopua, mutta näin saat auton omistamisen kohdalla plussat ja miinukset ylös. Siis puolesta ja vastaan, ja pystyy vertailemaan ja miettimään onko auton pitäminen järkevää vai ei.

        Ja tee neljänteen listaan tulo- ja menolaskelma. Siis ihan yksinkertaisesti laitat allekkain ne mitä saat joka kuukausi tuloja, ja viereen allekkain mitä säännöllisisiä menoja sulla on. Siis vuokra, sähkö, ja muut säännölliset laskut. Myös kuukausiosuus velan takaisinmaksusta siihen menolistaan, siis se summa minkä joudut joka kuukausi maksamaan. Näin saat tietää paljonko sulla jää pakollisten menojen jälkeen käyttöön joka kuukausi.

        Sulla on kuitenkin ne 15 tonnin velat maksettavana, eikä niitä makseta kuukaudessa tai edes vuodessa. Siihen menee vuosia, eikä palkka yksinkertaisesti riitä kaikkeen siihen mitä haluaa.

        Auto on kallis ylläpidettävä, kun siitä pitää maksaa vakuutukset, jotka ei ole mitään halpoja. Samoin menee korjauksiin rahaa joka vuosi, jos auto ei ole 2019-2021 vuosien malleja. Bensat on kalliita, jopa 1,7€/l, joka on jo kallis, ja vielä voi nousta vaikka kuinka paljon. Mitä enemmän ajaa, sitä enemmän kuluu polttoainetta, ja sitä useammin joutuu tankkaamaan. Koska vanhemman auton joutuu katsastamaan kerran vuodessa, myös se maksaa.

        Tee nämä listat, ja laske onko sulla varaa pitää autoa. Siten aikuiset ihmiset selvittävät mitä tehdä erilaisten asioiden kanssa. Muista myös, että mikäli et maksaisi auton käytöstä, niin sulla jäisi joko enemmän rahaa palkasta käteen, tai pystyisi lyhentämään joka kuukausi vähän enemmän velkaa, jolloin velan takaisinmaksun aika lyhenisi.

        Alkoholista palaan sen verran, että niin kaupasta kuin baareissa/ravintoloista löytyy alkoholitonta olutta, siideriä, ja varmasti myös lonkeroa, jotka maistuvat samalta kuin alkoholipitoiset vastaavat. Äitini on jo vuosia ostanut alkoholittomia oluita itselleen, kun haluaa välillä juoda olutta mutta ei lääkityksensä vuoksi voi alkoholia juoda. Kokeile niitä. Kaupasta löytyy lukuisia eri vaihtoehtoja alkoholittomia versioita. Ei sitä tuopista ulkonäön perusteella erota, että on kyse alkoholittomasta juomasta.

        Mä ite hankin pleikkarin viime syksynä, ja oon siis työkyvyttömänä lähes persaukinen aina, mutta tiesin joutuvani jäämään pitkäksikin aikaan yksin neljän seinän sisälle, ja tiesin tarvitsevani tekemistä jotta viihdyn. Mulla on ollut pleikkari aikaisemminkin, ja oon pienestä muksusta lähtien tykännyt pelata videopelejä.

        En koskaan aiemmin ollut tykännyt mistään ammunta-/räiskintäpeleistä, enkä tykännyt aseista edes irl. Mietin pitkään syksyllä että tilaanko itselleni call of duty -sarjan ww2 pelin, koska olen muutoinkin kiinnostunut toisen maailmansodan ajasta. Vihdoin tein päätöksen että tilaan sen, ja tiedätkö mitä. Se päätös muutti mun elämäni. Nykyään en pelaa juuri muita pelejä kuin amnuntapelejä. Totesin, että ainakin kampanjoissa kun turhautuu siihen että jatkuvasti kuolee pelissä jossain kohdassa, ja tulee kiroiltua ja rähjättyä telkkarille (sitä tietenkään hajoittamatta), saa hyvin purettua samalla agressionsa ilman että kenellekään käy pahasti. Itselle tai toisille.

        Mieti konsolia ja pelaamista, jos et jotain muuta uutta harrastusta löydä. Tottakai konsolin ja pelien ostaminen on alkuun suurikin investointi, mutta kun on kerran pelin ostanut, sitä saa pelata niin paljon kuin peli kestää. Lisäksi on maksullinen palvelu, jossa voi verkossa pelata toisia ihmisiä vastaan, ja sitä kautta voi saada uusia kavereita, joiden kanssa jatkaa pelaamista.

        Älä hanki enää pikavippejä, ettei sun velkataakka enää lisäänny, vaan mieti ja laske että mihin asioihin sulla on varaa, ja mihin ei. Niin toimii vastuullinen ihminen. Muista se, että vuokraan, sähköihin ja muihin säännöllisiin menoihin on oltava rahaa maksaa ne, silloin kun niitten eräpäivä on. Jos niitä ei hoida kunnolla...varsinkin vuokraa, voi joutua kodittomaksi.

        Hyviä neuvoja annoit, mutta epäilen ettei Allun kapasiteetti riitä niitä toteuttamaan.

        (Se maksullisten pelien pelaaminen oli kylläkin huono neuvo Allun kaltaiselle, helposti velkaantuvalle, henkilölle.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyse ei ole pahasta karmasta tai kohtalosta. Olet ihan itse jokaisella teollasi ja valinnallasi oman kuoppasi kaivanut.

        Olen mutta kokoajan muutun ja käyn töissä ja tienaan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mutta kokoajan muutun ja käyn töissä ja tienaan hyvin.

        Ei se töissä käyminen näytä noita sun mt-ongelmia helpottaneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä neuvoja annoit, mutta epäilen ettei Allun kapasiteetti riitä niitä toteuttamaan.

        (Se maksullisten pelien pelaaminen oli kylläkin huono neuvo Allun kaltaiselle, helposti velkaantuvalle, henkilölle.)

        Oli hyviä neuvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli hyviä neuvoja.

        Kyllä. Harmi vaan ettei allu kykene noin pitkää tekstiä lukemaan saati sisäistämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se töissä käyminen näytä noita sun mt-ongelmia helpottaneen.

        Ei näytä.. alkoholi pahentaa niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä.. alkoholi pahentaa niitä.

        Pitäisiköhän sitten lopettaa se alkoholin ottaminen kokonaan?


    • Anonyymi

      Jos sä tunnet tarvitsevasi avautua, niin voit tehdä sen vaikka kirjoittamalla itsellesi päiväkirjaa, joka itse asiassa on tällä hetkellä parempi keino kuin ruikuttaa täällä.

      • Anonyymi

        Miksen saisi ruikuttaa. Mulla on jatkuvasti paha mieli.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksen saisi ruikuttaa. Mulla on jatkuvasti paha mieli.?

        Tuleeko sulle näistä kommenteista sitten jotenkin parempi mieli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sulle näistä kommenteista sitten jotenkin parempi mieli?

        Ei tule..paska fiilis tulee. Kaikki vain haukkuu mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule..paska fiilis tulee. Kaikki vain haukkuu mua.

        Niin, pitäisikö sitten ruikuttaa sinne päiväkirjaan eikä palstoille?

        Saisit samalla tavalla ruikutettua, mutta ei tulisi kommentteja jotka harmittaa.


    • Anonyymi

      Voi Allu sinua. Itselläni on kropassa enemmän rautaa, kuin luuta. Aivoista on tuhoutun nyrkin kokoinen alue, tasapaino on mennyt, muisti ei toimi, käytän "merirosvolappua" halvauksen pysyväisvamman takia ja talvisin uskallan liikkua vain rollaattorin kanssa.

      Ei minulla silti ole vaikeuksia jutella naisten kanssa, saada heiltä seksiä tai jopa suhdetta. Tosin sekin helpottaa tilannettani jollain lailla, kun Eläkevarma hoitaa puolestani verotukset ja invalidivähennykset. Lisäksi lätkyttelevät tililleni kuukausittain rahaa.

      Oikeastaan kaikki laskutkin on automaattiveloituksella, joten ei minulla muutakaan tekemistä/murheita ole, kuin kirjoitella ATK:lla ja käyttää etanolipohjaista virkistysjuomaa.

      Ehkäpä siinä onkin salaisuus, kuinka saada ystäviä ja naisia. Ottaa vain löysin rantein, eikä jännitä. Aikoinaan, kun olin vielä työelämässä, niin aivan kamala stressi oli koko ajan. Silloin vielä oli pennutkit ala-ikäisiä. Mielestäni kaikkien muidenkin pitäisi päästä eläkkeelle vähän yli nelikymppisenä.

      Löytyisi nuoremmillekin muuta, kuin pätkä ja vuokratyötä. Sitäpaitsi tehkööt robotit paskaset hommat, kun kerran paremmin osaavat, eivätkä vaadi edes palkkaa.

      • Anonyymi

        Kun juo viinaa tapaa naisia.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun juo viinaa tapaa naisia.

        t. viinamies

        Näinhän se menee. En vain kehdannut sitä kirjoittaa muuten, kuin naamioituna pidempään höpötykseen, jossa kaikki muut ovat toissijaisia. Kiljua sekä seksiä pitää olla ja onkin. Syöminen on toistaiseksi vielä pakollista, mutta toivottavasti siihenkin keksitään jokin pilleri, josta saa tarvittavat ainekset kropalle.

        Viinassa on riittämiin energiaa, joten sen pilleri voinee olla hyvinkin pieni. Aikaisemmasta viestiketjuni vastauksista huomasin, että kanamunan kuoriakin voi morttelilla jauhettuna käyttää lisäravinteen tapaan ja luut vahvistuvat. Sekin helpottaa elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun juo viinaa tapaa naisia.

        t. viinamies

        En tapaa naisia.. juttelen naisille mut ne tavis pulllukatki karkaa pois. En kyl ruma ole. Tosi outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tapaa naisia.. juttelen naisille mut ne tavis pulllukatki karkaa pois. En kyl ruma ole. Tosi outoa.

        Miksi ne pullukat tavikset haluaisi epänormaalin, väkivaltaisen, mt-ongelmaisen miehen? Ei lihavuus tai tavallisuus tarkoita, että pitäisi huolia rinnalleen lapsen tasolle jämähtänyt heikkolahjainen naistenhakkaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne pullukat tavikset haluaisi epänormaalin, väkivaltaisen, mt-ongelmaisen miehen? Ei lihavuus tai tavallisuus tarkoita, että pitäisi huolia rinnalleen lapsen tasolle jämähtänyt heikkolahjainen naistenhakkaaja.

        En hakkaa naisia selvinpäin. En hauku. Osaan käyttäytyä ja olen rauhallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hakkaa naisia selvinpäin. En hauku. Osaan käyttäytyä ja olen rauhallinen.

        Joo, sun käytöstavat ja rauhallisuus on tullut täällä palstalla kyllä kaikille selväksi :D :D :D

        "En hakkaa naisia selvinpäin" voi hemmetti, no vau onpa hienoa että hakkaat naisia vaan kännissä :D :D :D Pitäisiköhän sitten ehkä lopettaa se dokaaminen jos et pysty olemaan hakkaamatta ihmisiä kännissä, voi vttu mikä apina oot :D :D :D


    • Anonyymi

      Jan turhautunut sinkkuuteen?

      • Näin mäkin alkuun oletin, mutta perus Allu-vuodatusta avautuikin luettavaksi 😄


      • Anonyymi

        Olen kun en saa tyttöystävää. Ei näin asiat pitäny mennä. Olen jo 36 ja katselen muita pariskuntia. Itse en kelpaa kellekkään. Taidan luovuttaa. Käyn 2 vuotta terapiassa.. teen kovaa töitä ja käyn töissä vuosia. Maksan velkani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kun en saa tyttöystävää. Ei näin asiat pitäny mennä. Olen jo 36 ja katselen muita pariskuntia. Itse en kelpaa kellekkään. Taidan luovuttaa. Käyn 2 vuotta terapiassa.. teen kovaa töitä ja käyn töissä vuosia. Maksan velkani.

        Eikö sun vanhemmat olekaan maksanu niitä sun velkoja? Eilen väitit, että ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sun vanhemmat olekaan maksanu niitä sun velkoja? Eilen väitit, että ovat.

        On ne maksaneet. Mulla olen velkaa nyt pankkiin lisää 15 tonnia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne maksaneet. Mulla olen velkaa nyt pankkiin lisää 15 tonnia.

        Ei hätää. Vakityö. Maksan ne pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne maksaneet. Mulla olen velkaa nyt pankkiin lisää 15 tonnia.

        Siis mitä? Sun porukat maksoi ne sun 20t velat pois ja heti perään otit 15t lisää velkaa? Mitä hittoa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä? Sun porukat maksoi ne sun 20t velat pois ja heti perään otit 15t lisää velkaa? Mitä hittoa???

        Yhtä järkyttynyt olen. Kuinkakohan mahtaa Allun raha-asioiden käydä, kun vanhemmista aika jättää eikä ole ketään maksamassa omasta puolesta velkoja.

        Pahaa pelkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä järkyttynyt olen. Kuinkakohan mahtaa Allun raha-asioiden käydä, kun vanhemmista aika jättää eikä ole ketään maksamassa omasta puolesta velkoja.

        Pahaa pelkään...

        Eiköhän tuo sitten dokaa ja riehu itsensä hautaan, kun ei enää ole edes sitä äitiä joka häntä jaksaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä? Sun porukat maksoi ne sun 20t velat pois ja heti perään otit 15t lisää velkaa? Mitä hittoa???

        Ei kyllä haha. 10 k oli velkaa. Olen ottanut lisää velkaa ja ostanut auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä järkyttynyt olen. Kuinkakohan mahtaa Allun raha-asioiden käydä, kun vanhemmista aika jättää eikä ole ketään maksamassa omasta puolesta velkoja.

        Pahaa pelkään...

        Ei ongelmia on työpaikka vuosia. Maksan velat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo sitten dokaa ja riehu itsensä hautaan, kun ei enää ole edes sitä äitiä joka häntä jaksaisi.

        Lopetin juomisen 3-4 kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ongelmia on työpaikka vuosia. Maksan velat pois.

        Voidaan kaivaa esiin ne sun viime vuoden ketjut, joissa kerrot että sulla on yli 18t velkaa.

        Olet ollut tuossa työssä muutaman kuukauden, et vuosia.

        Lopetit juomisen 3-4 kk sitten?

        Paskat lopetit. Ihan pari viikkoa sitten uhosit kännissä naisille ja jouduit vartijoiden niputtamaksi.

        Lakkaa valehtelemasta, olet palstalla liian tunnettu jotta voisit onnistuneesti ketään kusettaa.


      • Anonyymi

        Sä olet jo monta kertaa tässä vuosien mittaan täällä palstoilla elvistellyt, kuinka olet ryypännyt itsesi räkäkänniin ja hakannut naisia. Ei mitään uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet jo monta kertaa tässä vuosien mittaan täällä palstoilla elvistellyt, kuinka olet ryypännyt itsesi räkäkänniin ja hakannut naisia. Ei mitään uutta.

        Hakkaan naisia kokoajana jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakkaan naisia kokoajana jatkossa.

        Pääset sitten vihdoin sinne valtion laitokseen pakkohoitoon, jos niin toimit.


    • Anonyymi

      Et sä ole yksin. Sulla on seuraajia netissä ja tehtävä, ruikuttaa surkeuttasi naisrintamalla. Sulla on työpaikka, saat rahaa ja voit ostaa tyttöystävän, pumpattavan Barbaran. Sulla on asiat ihan hyvin. Älä vaan lopeta ruikutusta Allu.

      • Anonyymi

        Joopa joo en välitä kusipäistä. Hyvät jatkot.


    • Anonyymi

      Oon niin turhautunut. Oon kokoajan yksin. Käyn töissä ja hyvin menee. Välillä tuntuu miksi oon olemassa. Ei mun elämä ollut ennen tälläistä. Nsiset tuli juttelee. Oli kavereita. Emmä jakss tällästä. Mä en tutustu ihmisiin. Olen komea en vammainen. Käyn töissä. Olen aika ujo ja huonot sosiaaliset taidot. Olen yksinäinen. Lopetan baarit kaikki. Tulee niin paha mieli yksin eikä ole hauskaa ja en saa naista. Nyt käyn vaa terapias ja töissä.. mun pakko muuttua!!! Mun elämä ei voi jatkua näin.. kaikki muut saa parisuhteita. Tuntuu et asun niin vääräs paikas.. täälä vain pinnallisia naisia.

      • Anonyymi

        Nyt riitti. Käyn terapiiassa ja töissä. En juo ollenkaa pitkää aikaa. Mä en jaksa. Mä en näköjään naista saa. Rumahan en ole. Toki olen lihonut ja kaljamahaa. Mutta se ei ole este. Ja onhan mulla palkkatyö mistä tienaan 2k yli kk. Asiat sillee hyvin. Olen vaa masentunut ja turhautunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt riitti. Käyn terapiiassa ja töissä. En juo ollenkaa pitkää aikaa. Mä en jaksa. Mä en näköjään naista saa. Rumahan en ole. Toki olen lihonut ja kaljamahaa. Mutta se ei ole este. Ja onhan mulla palkkatyö mistä tienaan 2k yli kk. Asiat sillee hyvin. Olen vaa masentunut ja turhautunut.

        Masennan sinua lisää. Sitä en tiedä oletko ansainnut sen, mutta saatpahan kunnon murehtimista loppupäiväksi. Itse jäin eläkkeelle vuosia sitten 42 vuotiaana. Eäkkeeni on 2700€/kk. Siitä voit päätellä, mitä ansiotuloni olivat.

        Toisaalta vaihtaisin kaiken maallisen omaisuuteni terveyteen, mikäli se olisi mahdollista. Terveenä ja suht nuorena sinulla ei ole mitään turhautumisen aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masennan sinua lisää. Sitä en tiedä oletko ansainnut sen, mutta saatpahan kunnon murehtimista loppupäiväksi. Itse jäin eläkkeelle vuosia sitten 42 vuotiaana. Eäkkeeni on 2700€/kk. Siitä voit päätellä, mitä ansiotuloni olivat.

        Toisaalta vaihtaisin kaiken maallisen omaisuuteni terveyteen, mikäli se olisi mahdollista. Terveenä ja suht nuorena sinulla ei ole mitään turhautumisen aihetta.

        On..mä haluan kumppanin ja rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On..mä haluan kumppanin ja rakkautta.

        100% varmuudella et tule koskaan löytämään kumppania etkä rakkautta.


    • Anonyymi

      Jatkuvasti kauniita tyttöjä ja itse mä olen aina yksin. Taidan lähtee äitin luo ku mun elämäs ei ole muutakun äiti työ ja terapeutti.

    • Anonyymi

      Mua ei tiedäks kiinnosta kusipäät ihmiset. Taidan tappaa itseni puukolla kaula auki. En kestä tätä elämää yksin enää ja tälläsenä heikkolahjaisena yksinäisenä joka ei saa kumppania ja kavereita.

    • Anonyymi

      Työ ja raha ei auta. Olen monesti miettiny itsemurhaa. En tiedä miksi en ole tappanut itseäni. Outoa. Mun elämässä on paljon hyvää mutta ei se auta. Olen tosi yksinäinen.. ei tämä ole elämää..en halua elää näin

      T. Allu

    • Anonyymi

      Roikun äitissä ja käyn töis ja olen yksin.
      Pitääkö mun elää loppuelämäni vammaisena. Mieluite se hetki tulee kunnes tapan itseni.

    • Anonyymi

      Harmi oon komea ja pitkä. Mulla on vakityö ja semmosta. Mikää ei auta. Oon 36 v ja näen muita ihmisiä. Voi hitto oon erilainen. Asun ihan vääräs paikas kukaa ei halua musta kaveria. Pullukat tavis naiset ei halua edes jutella. Mulla ei ole enää keinoja. Kai olen vain erakoitunut. Lievällä kehitysvammalla. Kumma et töissä pärjään enkä ole saanut potkuja. Tosi erikoista.

      • Anonyymi

        Muuta muualle, jos kerran asut väärässä paikassa.

        Tiedät ihan hyvin miksei tavisnaiset halua jutella sun kanssa. Et ole tavismies. Et pysty keskustelemaan normaalien aikuisten tasolla. Ei tavisnaiset halua ottaa mieslasta vaivoikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta muualle, jos kerran asut väärässä paikassa.

        Tiedät ihan hyvin miksei tavisnaiset halua jutella sun kanssa. Et ole tavismies. Et pysty keskustelemaan normaalien aikuisten tasolla. Ei tavisnaiset halua ottaa mieslasta vaivoikseen.

        En muuta.. selvä. Otan sitten heikkolahjaisen naisen. Kai sellaisen saan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta muualle, jos kerran asut väärässä paikassa.

        Tiedät ihan hyvin miksei tavisnaiset halua jutella sun kanssa. Et ole tavismies. Et pysty keskustelemaan normaalien aikuisten tasolla. Ei tavisnaiset halua ottaa mieslasta vaivoikseen.

        Anteeks jos on kehitysvamma ja oon olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muuta.. selvä. Otan sitten heikkolahjaisen naisen. Kai sellaisen saan?

        Mitä sitten kitiset, että asut väärässä paikassa? Joko muutat muualle tai tyydyt asemaasi. Mitä toi hemmetin kitinä sua jeesaa?

        Et sä kyllä pääse ikinä ketään heikkolahjaistakaan naista OTTAMAAN, naiset kun ei tiiätkö ole mitään käpyjä joitain vaan poimitaan mukaan kysymättä.


      • Anonyymi

        Tässä taas hyvin käyttäytyvää ja rauhallista allua :D :D :D


    • Anonyymi

      Mä en jaksa enää. Jatkunu tämä 3 v jo. Yksin olo. Mä oon jo hullu. En juo enää ollenkaa nyt riitti. Terapia ai auta. Taidan varmaa hommata lisää apua. Mielenterveys seurasta keskustelua tai psykiatrinen sairaanhoitaja.. jos ei auta.. mun on pakko vetää kurkku auki tappaa itseni.

    • Anonyymi

      Mä oon tosi tyhmä. Musta tuli heikkolahjainen. Lievä kehitysvamma vähä sama asia. Nytki oon yksin. Lähden äitin luo en halua olla yksin.

    • Anonyymi

      Ehkä mulla ei ole keinoja enää. Parisuhdetta kenenkäänkaa. En edes ruman ja pullukan kans. Totta en kelpaa heillekkään vaikka mä en ole lihava itse ja ruma. Ehkä mun kohtaloa riistää itseltäni henki.

    • Anonyymi

      Jos joku haluaa ottaa yhteyttä tässä

      0469417643

    • Anonyymi

      tahtoo olla sinkuilla sama ongelma kun ongelmalle ei löydy ratkaisua niin ongelma jää olemaan,

    • Anonyymi

      Joko hyväksyn sen, että olen yksinäinen enkä saa koskaan naista, tai sitte tapan itseni kylmästi.

      T. Allu

      • Anonyymi

        olin yli 20 vuotta parisuhteessa niin yksinäisyys parisuhteessa on hankalenpaa kun syytä ei tiedä ,mutta sinkkuna yksinäisyydelle on selvä syy ,


    • Anonyymi

      Ja taas mennään.....

    • Anonyymi

      Toiset on vain elämänsä yksinäisiä. Ei kavereita. Ei toivettakaa parisuhteesta. Läheisyydestä. Seksistä.

    • Anonyymi

      En tiedä enää mitä sanoa. Kai mun pitää hyväksyy oma elämä yksin ja tälläsenä ku olen. Ja ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Näytän kaikki viestit mun terapeutille todella.

      • Anonyymi

        Muista näyttää koko tämä palsta ja myös omat kommenttisi täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista näyttää koko tämä palsta ja myös omat kommenttisi täällä.

        Todellaki. En tiedä haluanko omia näyttää.. se pitää mua hulluna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellaki. En tiedä haluanko omia näyttää.. se pitää mua hulluna.

        Miten se terapeutti ikinä voi auttaa sinua, kun et halua olla hänelle rehellinen ja näyttää että mitä sinä tänne nettiin itse kirjoittelet?

        Juuri tämän takia tuo terapia ei sua hyödytä, kun et kehtaa olla rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se terapeutti ikinä voi auttaa sinua, kun et halua olla hänelle rehellinen ja näyttää että mitä sinä tänne nettiin itse kirjoittelet?

        Juuri tämän takia tuo terapia ei sua hyödytä, kun et kehtaa olla rehellinen.

        No en kehtaa näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kehtaa näyttää.

        Kysyykö se terapeutti ikinä että mitä sä itse täällä kirjoittelet, kun saat sellaisia kommentteja, joita hänelle näytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyykö se terapeutti ikinä että mitä sä itse täällä kirjoittelet, kun saat sellaisia kommentteja, joita hänelle näytät?

        Jos on asiansa osaavasta- ja potilaaseensa paneutuvasta terapeutista kyse, niin hän käy tällä palstalla ihan itse selaamassa Allun kirjoituksia. Niin minä ainakin tekisin hänen sijassaan.

        Kyllä terapeutti tietää, että potilaat useinkin ovat epärehellisiä tekemisistään.


    • Anonyymi

      No haluaisin muuttua mut mä en osas. Rupeen ettiin kavereita. Nyt en juo enää.

      • Anonyymi

        Jaa tämä laulu taas? Montakos kertaa olet pelkästään viimeisen vuoden aikana väittänyt että loppuu alkon kiskominen? Hyvin on joka kerta lupaus pitänyt, viimeksi ryyppyreissu taisi päättyä siihen että vartijat niputti sut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tämä laulu taas? Montakos kertaa olet pelkästään viimeisen vuoden aikana väittänyt että loppuu alkon kiskominen? Hyvin on joka kerta lupaus pitänyt, viimeksi ryyppyreissu taisi päättyä siihen että vartijat niputti sut?

        Nyt loppu.joun jouluna piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt loppu.joun jouluna piste.

        Miksi pitää juoda jouluna?

        Sulla on vakava alkoholiongelma. AA-kerhosta tai A-killasta saisit apua ja voisit vihdoin lopettaa kokonaan ton viinalla läträämisen, ettei tarvitse pitää naurettavia taukoja joiden jälkeen vedät aina hirveät kännit ja joudut vartijoiden kanssa ongelmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää juoda jouluna?

        Sulla on vakava alkoholiongelma. AA-kerhosta tai A-killasta saisit apua ja voisit vihdoin lopettaa kokonaan ton viinalla läträämisen, ettei tarvitse pitää naurettavia taukoja joiden jälkeen vedät aina hirveät kännit ja joudut vartijoiden kanssa ongelmiin.

        No voi vittu.. edelleen mulla ei ole alkoholi ongelmaa juon kerran kuukaudessa. sekö tekee musta alkoholistin? No mä lopetin nyt alkoholin muutamaksi kuukaudeksi en juo ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää juoda jouluna?

        Sulla on vakava alkoholiongelma. AA-kerhosta tai A-killasta saisit apua ja voisit vihdoin lopettaa kokonaan ton viinalla läträämisen, ettei tarvitse pitää naurettavia taukoja joiden jälkeen vedät aina hirveät kännit ja joudut vartijoiden kanssa ongelmiin.

        No en sitten juo ollenkaa koskaa vittu... piste.. asia selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi vittu.. edelleen mulla ei ole alkoholi ongelmaa juon kerran kuukaudessa. sekö tekee musta alkoholistin? No mä lopetin nyt alkoholin muutamaksi kuukaudeksi en juo ollenkaan.

        Vedät juodessa aina hirveän kännin ja rupeat riehumaan. Se on alkoholismia.

        Alkoholismia ei ole pelkästään se, että tissuttelee päivittäin. Sinulla on vakava alkoholiongelma, kun ei tuo alkoholinkäyttö pysy kohtuullisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedät juodessa aina hirveän kännin ja rupeat riehumaan. Se on alkoholismia.

        Alkoholismia ei ole pelkästään se, että tissuttelee päivittäin. Sinulla on vakava alkoholiongelma, kun ei tuo alkoholinkäyttö pysy kohtuullisena.

        En kyllä vedä. Älä valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä vedä. Älä valehtele.

        Sinä tässä valehtelet itsellesi. Myönnä jo vihdoin alkoholiongelmasi ja hae apua, A-killat ja AA-kerhot on täynnä ihmisiä jotka myös ovat aiemmin väittäneet, ettei alkoholi ole heille ongelma.


    • Anonyymi

      Todellaki riittii tää juominen kaikki!!! En jaksa enää. Isoja muutoksia pitäs tulla. Kumppania en vissii koskaa saa. Joskus menen maksullisiin ja maksan olen hetken hiljaa. Uus elämä ja kavereita. Työpaikka hyvä ja vakituinen.

    • Anonyymi

      En jaksa enää tällästä.en todellakaa. Hyvä et käyn töissä ja on rahaa. Mutta ei se riitä yhtään.

    • Anonyymi

      "08.08.2021 15:42
      Anonyymi kirjoitti:
      Eikö sun vanhemmat olekaan maksanu niitä sun velkoja? Eilen väitit, että ovat.

      Allu:
      On ne maksaneet. Mulla olen velkaa nyt pankkiin lisää 15 tonnia."

      Siis oikeesti Allu mitä hittoa? Viime vuonna kerroit että sulla oli n.18t velkaa. Sun vanhemmat siis maksoi ne pois?
      Ja nyt olet taas ottanut 15t lisää velkaa???
      Mikä hitto sua vaivaa?????
      Onko ihme ettei edes sun vanhemmat halua enää olla sun kanssa tekemisissä!

      • Anonyymi

        Siis mitä ihmettä paskaa jauhat?


      • Anonyymi

        Ei ole koskaan ollut 18 k. 10 tonnia velkaa. Maksettu pois. Olen ottanut lisää velkaa. Se ei mua haittaa koska mulla on työpaikka.


      • Anonyymi

        Mua ei vaivaa mikään. Mikä sua vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole koskaan ollut 18 k. 10 tonnia velkaa. Maksettu pois. Olen ottanut lisää velkaa. Se ei mua haittaa koska mulla on työpaikka.

        Itsehän sinä olet täällä palstoilla retostellut, että sulla on lähes 20t velkaa. Turha sun on hämmästellä kun jatkuvasti raha-asioistasi tänne kertoilet, tietenkin ihmiset muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole koskaan ollut 18 k. 10 tonnia velkaa. Maksettu pois. Olen ottanut lisää velkaa. Se ei mua haittaa koska mulla on työpaikka.

        Kun sä noin huonosti talouttasi hoidat, että heti uudestaan velkaannut, niin turha sun on kuvitella jonkun naisen tuollaisen tuhlarin kanssa seukkaamaan alkavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sä noin huonosti talouttasi hoidat, että heti uudestaan velkaannut, niin turha sun on kuvitella jonkun naisen tuollaisen tuhlarin kanssa seukkaamaan alkavan.

        Surullinen tapaus. Ottaa velkaa, ei kykene maksamaan. Painostaa vanhempansa maksamaan velkansa. Ja ottaa heti lisää velkaa, jota ei myöskään kykene koskaan maksamaan.

        Ei ne vanhemmat ikuisesti näitä tämän nelikymppisen äijän velkoja maksele pois, kun ei näköjään oppi mene kaverilla jakeluun sitten millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sä noin huonosti talouttasi hoidat, että heti uudestaan velkaannut, niin turha sun on kuvitella jonkun naisen tuollaisen tuhlarin kanssa seukkaamaan alkavan.

        paskaa jauhat lisää. tienaan tosi hyvin töissä ja hoidan taloutta ja lainaani.. ei ole kuule siitä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paskaa jauhat lisää. tienaan tosi hyvin töissä ja hoidan taloutta ja lainaani.. ei ole kuule siitä kiinni.

        Miksi sitten sun vanhemmat makselee sun velkoja pois, jos kerran itse tienaat hurjan paljon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paskaa jauhat lisää. tienaan tosi hyvin töissä ja hoidan taloutta ja lainaani.. ei ole kuule siitä kiinni.

        Et hoida niin hyvin, että kukaan nainen haluaisi olla kanssasi kimpassa.


      • Anonyymi

        Eilen viimeksi ihan itse täällä kerroit, että sun vanhemmat maksaa sun velkoja pois :D


    • Anonyymi

      Allu on sekopää ei sellaista kukaan halua Pitä olla normaali järkinen eikä itkeä palstalla kirjoittaen tuhat viestiä itsestään ettei kelpaa naisille.

      • Anonyymi

        Sekopää mä joo oon. Ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekopää mä joo oon. Ihan sama.

        Ei kiinnosta. Sentää sekopäällä on työpaikka.


    • Anonyymi

      Sekopää mä joo oon. Iha sama.

    • Anonyymi

      Harmi ku nuorena sain naisia. Ikä vaikuttaa etten saa enää naisia.

      • Anonyymi

        Jos sua lohduttaa ajatella, että se on sun ikä joka ne naiset karkottaa, niin mikäs siinä.

        On se varmaan helpompi ajatella noin kuin myöntää itselleen, että pääkoppa on niin huonossa kunnossa ettei kykene ylläpitämään mitään sosiaalisia suhteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sua lohduttaa ajatella, että se on sun ikä joka ne naiset karkottaa, niin mikäs siinä.

        On se varmaan helpompi ajatella noin kuin myöntää itselleen, että pääkoppa on niin huonossa kunnossa ettei kykene ylläpitämään mitään sosiaalisia suhteita.

        En pysty siihen. Synnyin tälläsenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty siihen. Synnyin tälläsenä.

        Olen aina ollut vajaa olen kuin haamu mutta komea mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina ollut vajaa olen kuin haamu mutta komea mies.

        Ei mua kiinnosta mitä musta ajatellaan. Että heido. Ihmiset on julmia ilkeitä paskoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina ollut vajaa olen kuin haamu mutta komea mies.

        Heh, on sulla vahvat harhat taas käynnissä jos saat kuviteltua naamasi olevan millään tasolla komea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, on sulla vahvat harhat taas käynnissä jos saat kuviteltua naamasi olevan millään tasolla komea.

        Tule katsomaan. Olen todella komea.


      • Anonyymi

        Sinä olet näyttänyt monta kertaa kuvasi tällä palstalla. Hän on sen nähnyt.


      • Anonyymi

        No ihminen vanhentuu ja lihoo.. mitä sitte?


      • Anonyymi

        En varmaa olekkaa komea.. mutta en ruma.. mutta ei sen pitäisi olla este miksen saa kumppania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmaa olekkaa komea.. mutta en ruma.. mutta ei sen pitäisi olla este miksen saa kumppania.

        Ei sun naama olekaan se isoin ongelma, vaan tuo pään höttöinen sisältö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun naama olekaan se isoin ongelma, vaan tuo pään höttöinen sisältö.

        Sille en voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille en voi mitään.

        Voit, mutta et vaan jaksa vaivautua. Et noudata lääkäreiden etkä terapeuttien neuvoja.


    • Anonyymi

      Parempi tappaa ittensä. Mä en jaksa mun elämää. Ihmisiä. Paskanjauhantaa. Enkä saa naista

    • Anonyymi

      Paskat

    • Anonyymi

      Mä en kuuntele enää paskaa ja haukkumista yhtään. Hakatkaa päätänne seinää paskat

      • Anonyymi

        Ei sun tarvi kuunnella, mutta älä sitten tule palstalle narisemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tarvi kuunnella, mutta älä sitten tule palstalle narisemaan.

        en jaksa narista enää.. ihmiset jauhaa aina minusta paskaa.. puolet on niin huuhaa paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en jaksa narista enää.. ihmiset jauhaa aina minusta paskaa.. puolet on niin huuhaa paskaa.

        Kaikki mitä susta täällä "jauhetaan" on niitä asioita, joita olet itse vuosien mittaan täällä palstalla itsestäsi kertonut.


    • Anonyymi

      Ja allu taas esittelee todisteita siitä miten hyvin osaa käyttäytyä ja miten rauhallinen on :D :D :D

      Jospa näyttäisit sille terapeutille kaikki nää sun itsari-uhoilut ja muut palstalla riehumiset, voisi antaa terapeutille vähän perspektiiviä siitä millasen hullun kanssa se joutuu töitä tekemään :D :D :D

      • Anonyymi

        Hullu oon ja sairas. Hahahhahaha. Silti mulla on työpaikka.. ja rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu oon ja sairas. Hahahhahaha. Silti mulla on työpaikka.. ja rahaa.

        Ja 15t velkaa, nolla kaveria ja välit perheeseenkin menny.

        Sun elämä on yhtä glamouria :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja 15t velkaa, nolla kaveria ja välit perheeseenkin menny.

        Sun elämä on yhtä glamouria :D

        Palkka 2500 e kk ja vakityö. Maksan 2 v velat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkka 2500 e kk ja vakityö. Maksan 2 v velat pois.

        Tuosta palkasta kyllä valehtelet. Ei osa-aikaisesta postin lajittelusta noin paljoa makseta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkka 2500 e kk ja vakityö. Maksan 2 v velat pois.

        Ethän sä saanu niitä edellisiäkään 20t velkoja itse maksettua vaan pistit vanhempasi maksamaan ne pois :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä saanu niitä edellisiäkään 20t velkoja itse maksettua vaan pistit vanhempasi maksamaan ne pois :D :D :D

        20 tonnia mistä vitusta jauhat? no nyt on luottotiedot kunnos ja sain omin päin velkaa.. ja maksan itse velkani pois.. kylläkin vanhemmat maksoi 10 k velan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta palkasta kyllä valehtelet. Ei osa-aikaisesta postin lajittelusta noin paljoa makseta.

        Kyllä maksetaan yli 2 k. En valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 tonnia mistä vitusta jauhat? no nyt on luottotiedot kunnos ja sain omin päin velkaa.. ja maksan itse velkani pois.. kylläkin vanhemmat maksoi 10 k velan.

        Viime vuonna kerroit palstalla moneen kertaan että sulla oli yli 18t velkaa :D Kiva kun on rikkaat vanhemmat jotka maksoi ne velat pois :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä maksetaan yli 2 k. En valehtele.

        Ei makseta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta palkasta kyllä valehtelet. Ei osa-aikaisesta postin lajittelusta noin paljoa makseta.

        Maksetaan. Ja teen paljo töitä.


    • Anonyymi

      Allu hei, se että kerrot täällä ettet "kehtaa" näyttää terapeutille mitä kirjoittelet palstoilla on aika paljonpuhuvaa.
      Sua siis itseäsikin hävettää nämä jutut mitä tänne kirjoittelet?

      Eikös se sun terapeutti ole monta kertaa kehottanut, että lopeta palstoilla käyminen. Mitäpä jos viimein ryhtyisit kuuntelemaan sen lääkärin neuvoja, etkä enää kävisi näillä palstoilla?

      • Anonyymi

        Kyllä hävettää. Lopetin alkoholin juonnin nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hävettää. Lopetin alkoholin juonnin nyt.

        Nyt riitti baarit ja alkoholi. Kävin verikokeissa ja mulla ei hyvät tulokset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt riitti baarit ja alkoholi. Kävin verikokeissa ja mulla ei hyvät tulokset.

        En saa naista kun juon. Tajusin sen nyt. Haukun ihmisiä. Ei oo hauskaa. Ei oo kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa naista kun juon. Tajusin sen nyt. Haukun ihmisiä. Ei oo hauskaa. Ei oo kavereita.

        Loppuvuosi juomatta varmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuvuosi juomatta varmaan

        Oon lihonut. Hoidan itteni kuntoo ja kuntoilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon lihonut. Hoidan itteni kuntoo ja kuntoilen.

        Tää paska riittää!!!!


      • Anonyymi

        En jaksa enää käydä ja ruikuttaa. Heido.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuvuosi juomatta varmaan

        Loppuelämä juomatta olisi parempi.

        Tikkurilassa ja Myyrmäessä kokoontuu A-kilta niminen alkoholisteille tarkoitettu tukiryhmä. Käy siellä tutustumassa muihin alkoholisteihin ja saatat saada vertaistukea ja ehkä jopa kavereita!


    • Anonyymi

      Terapeutti on ammatti-ihminen, hän kyllä on taatusti muodostanut varsin hyvän kuvan Allusta ilman näihin palstasekoiluihin syventymättä.
      Hänellä on käytössä kaikkien mt-ihmisten aiemmat epikriisit ja oman ammattitaitonsa avulla kyllä pystyy näkemään missä mennään. Terapiakeskustelut paljastaa enemmän kuin uskottekaan.
      Ei Allu pysty ammatti-ihmistä huijaamaan.
      On varmasti turhauttavaa tämä tulokseton paikallaan tallaaminen. Epävakaata kun voidaan hoitaa ja melkoisen hyvillä tuloksilla KUNHAN asiakas on yhteistyökykyinen ja sitoutumaan valmis. Mitä A ei ole.
      Epävakaa on itse asiassa kiitollisin persoonallisuushäiriö hoitaa. Siinä saavutetaan parhaat tulokset p-häiriöiden hoidossa jos siis asiakas on halukas toipumaan. Muutenhan se on turhaa ajanhukkaa.

    • Anonyymi

      En jaksa välittää. Mun elämä.

    • Anonyymi

      Vituako välitän. Oon ihminen erikoinen outo. Yksinäinen. Heido. Samaa paskaa vuodesta toiseen.

    • Anonyymi

      olen jo 36 vuotias.. äitikin ihmettelee miksen saa kumppania että mitä sussa on vikana ettei sun ulkonäössä ja pituudessa ole mitään vikaa.. olet komea mies äiti sanoo. no ei kukaa nainen minusta kiinnostu ja lähesty. 3 v olen ollut yksin ja yksinäinen.. terapeutti ei osaa sanoa saanko naista.. en tiedä enää mitä tehdä. olen turhautunut ja jäänyt yksin.. tässä iässä pitäisi olla jo perhe.. tai kumppani naimisissa.. miksi muut saa.. miksi afrikkalainen saa.. miksi en minä saa..elämä on vain julmaa toisille.. toiset saa julman elämän ja naista ei saa kun maksamalla ja käymällä huorissa.

      • Anonyymi

        Et saa kavereita etkä naista siksi, että et suostu sitoutumaan pääsi kuntoon hoitamiseen. Itse olet tiesi valinnut, kun et noudata lääkärien neuvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa kavereita etkä naista siksi, että et suostu sitoutumaan pääsi kuntoon hoitamiseen. Itse olet tiesi valinnut, kun et noudata lääkärien neuvoja.

        Noudatan.. lopetin juomisen nyt pitkäksi aikaa.. ja hommaan päätäni kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noudatan.. lopetin juomisen nyt pitkäksi aikaa.. ja hommaan päätäni kuntoon.

        Sulla on niin paha alkoholiongelma että sun pitäisi lopettaa alkoholin käyttäminen kokonaan.

        Apua löytyy AA-kerhoista ja A-killasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on niin paha alkoholiongelma että sun pitäisi lopettaa alkoholin käyttäminen kokonaan.

        Apua löytyy AA-kerhoista ja A-killasta!

        Miksi kokonaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on niin paha alkoholiongelma että sun pitäisi lopettaa alkoholin käyttäminen kokonaan.

        Apua löytyy AA-kerhoista ja A-killasta!

        lopetin jo alkoholin en tarvitse mitään kerhoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kokonaan?

        Juuri siksi kokonaan, että vaikka pitäisit vuoden tai kahden tauon, niin jos sun pää on samassa kunnossa mitä se nyt on, käy samalla tavalla kun sen tauon jälkeen juot itsesi känniin. Siis alat taas riehumaan kännissä. Koska sulle ei sovi alkoholi, niin silloin se pitäisi jättää lopullisesti. Sinä et pysty enää siihen, että joisit yhden illan aikana korkeintaan tuopin tai kaksi. Siihen et enää pysty. Se on joko kännit tai ei juo ollenkaan. Kuulostaako tutulta?

        Ajatellaanpa huumeiden käyttäjää esimerkkinä. Kun narkkari vetää huumeita ja sekoilee, päättää hän viimeisimmän tripin jälkeen päästä huumeista kuiville, ja pitää niistä pari vuotta taukoa. Tauon aikana tuo narkkari ei käytä ollenkaan huumeita, mutta päättää sen tauon päätyttyä alkaa käyttämään kamaa satunnaisesti.

        Tauon loputtua narkkari lähtee bilettämään, ja vetää kamaa. Ensimmäiset viikot hän onnistuu pysymään suunnitelmassaan, mutta sen jälkeen ne käyttökertojen välit alkavat lyhentyä ja lyhentyä, kunnes jonkin ajan kuluttua tullaan siihen lopputulokseen, mikä oli ennen taukoa. Narkkari siis tarvitsee päivittäin huumeita, koska ei enää selviä ilman niitä.

        Sinä et käytä huumeita.....tai et ainakaan toivottavasti, mutta esimerkin huumeiden tilalle voidaan vaihtaa alkoholi, sillä vaihdosta huolimatta tarina pysyy tapahtumien suhteen täysin samanlaisena.

        Huumeiden käyttäjä on addiktoitutunut huumeisiin, ja alkoholisti on addiktoitutunut alkoholiin, eikä kumpikaan pysty olemaan ilman sitä.

        Siis Suomeksi alkoholisti on jäänyt koukkuun alkoholiin, ja narkkari on jäänyt koukkuun huumeisiin, eikä kumpikaan pysty vieroitusoireiden takia olemaan ilman sitä ainetta johon on jäänyt koukkuun. Yhtenä vieroitusoireena on jatkuva himo saada sitä mitä haluaa. Tuo himo on myös tupakoijilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri siksi kokonaan, että vaikka pitäisit vuoden tai kahden tauon, niin jos sun pää on samassa kunnossa mitä se nyt on, käy samalla tavalla kun sen tauon jälkeen juot itsesi känniin. Siis alat taas riehumaan kännissä. Koska sulle ei sovi alkoholi, niin silloin se pitäisi jättää lopullisesti. Sinä et pysty enää siihen, että joisit yhden illan aikana korkeintaan tuopin tai kaksi. Siihen et enää pysty. Se on joko kännit tai ei juo ollenkaan. Kuulostaako tutulta?

        Ajatellaanpa huumeiden käyttäjää esimerkkinä. Kun narkkari vetää huumeita ja sekoilee, päättää hän viimeisimmän tripin jälkeen päästä huumeista kuiville, ja pitää niistä pari vuotta taukoa. Tauon aikana tuo narkkari ei käytä ollenkaan huumeita, mutta päättää sen tauon päätyttyä alkaa käyttämään kamaa satunnaisesti.

        Tauon loputtua narkkari lähtee bilettämään, ja vetää kamaa. Ensimmäiset viikot hän onnistuu pysymään suunnitelmassaan, mutta sen jälkeen ne käyttökertojen välit alkavat lyhentyä ja lyhentyä, kunnes jonkin ajan kuluttua tullaan siihen lopputulokseen, mikä oli ennen taukoa. Narkkari siis tarvitsee päivittäin huumeita, koska ei enää selviä ilman niitä.

        Sinä et käytä huumeita.....tai et ainakaan toivottavasti, mutta esimerkin huumeiden tilalle voidaan vaihtaa alkoholi, sillä vaihdosta huolimatta tarina pysyy tapahtumien suhteen täysin samanlaisena.

        Huumeiden käyttäjä on addiktoitutunut huumeisiin, ja alkoholisti on addiktoitutunut alkoholiin, eikä kumpikaan pysty olemaan ilman sitä.

        Siis Suomeksi alkoholisti on jäänyt koukkuun alkoholiin, ja narkkari on jäänyt koukkuun huumeisiin, eikä kumpikaan pysty vieroitusoireiden takia olemaan ilman sitä ainetta johon on jäänyt koukkuun. Yhtenä vieroitusoireena on jatkuva himo saada sitä mitä haluaa. Tuo himo on myös tupakoijilla.

        Alkoholisti ei voi olla ilman alkoholia kovinkaan pitkiä aikoja. Lisäksi siitä tulee tapa, vaikka joisi vain viikonloppuisin. Ensin se riittää, mutta sitten alkaa tehdä mieli juoda satunnaisesti töiden jälkeen yksi kalja tai paukku. Pian sitä juo kaksi kertaa viikon aikana sen tölkin kaljaa töiden jälkeen, kunnes jonkin ajan kuluttua huomaa että juo joka päivä töiden jälkeen sen tölkin, mutta sen lisäksi ryyppää naamat viikonloppuisin.

        Ongelma on siinä, ettei muutaman viikon jälkeen enää riitä yksi tölkki töiden jälkeen, vaan pitää juoda kaksi tölkkiä. Pian pitää juoda joka päivä kolme tölkkiä....neljä tölkkiä, kunnes lopulta tulee se tilanne että tälle ihmiselle on tärkeintä juominen, ja töissä käynti ei enää kiinnosta, tai on saanut potkut juopottelemisen takia.

        Alkoholisti ei pysty lopettamaan juomista vaikka kuinka haluaisi. Ei edes silloin, jos se tapahtuu vain viikonloppuisin ja lomien ajan.

        Jos alkoholisti pääsee kuiville, mutta päättää myöhemmin juoda yhden tölkin kaljaa silloin tällöin, ja kuvittelee pystyvänsä hallitsemaan sairautensa, ettei päädy enää juopoksi, hän kuvittelee virheelliseati. Alkoholistille ei riitä se yksi juoma muutaman viikon jälkeen, vaan addiktio eli riippuvuus on yhä tallella.


      • Anonyymi

        Mähän oon niin paska ihminen. Käyn sentää töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri siksi kokonaan, että vaikka pitäisit vuoden tai kahden tauon, niin jos sun pää on samassa kunnossa mitä se nyt on, käy samalla tavalla kun sen tauon jälkeen juot itsesi känniin. Siis alat taas riehumaan kännissä. Koska sulle ei sovi alkoholi, niin silloin se pitäisi jättää lopullisesti. Sinä et pysty enää siihen, että joisit yhden illan aikana korkeintaan tuopin tai kaksi. Siihen et enää pysty. Se on joko kännit tai ei juo ollenkaan. Kuulostaako tutulta?

        Ajatellaanpa huumeiden käyttäjää esimerkkinä. Kun narkkari vetää huumeita ja sekoilee, päättää hän viimeisimmän tripin jälkeen päästä huumeista kuiville, ja pitää niistä pari vuotta taukoa. Tauon aikana tuo narkkari ei käytä ollenkaan huumeita, mutta päättää sen tauon päätyttyä alkaa käyttämään kamaa satunnaisesti.

        Tauon loputtua narkkari lähtee bilettämään, ja vetää kamaa. Ensimmäiset viikot hän onnistuu pysymään suunnitelmassaan, mutta sen jälkeen ne käyttökertojen välit alkavat lyhentyä ja lyhentyä, kunnes jonkin ajan kuluttua tullaan siihen lopputulokseen, mikä oli ennen taukoa. Narkkari siis tarvitsee päivittäin huumeita, koska ei enää selviä ilman niitä.

        Sinä et käytä huumeita.....tai et ainakaan toivottavasti, mutta esimerkin huumeiden tilalle voidaan vaihtaa alkoholi, sillä vaihdosta huolimatta tarina pysyy tapahtumien suhteen täysin samanlaisena.

        Huumeiden käyttäjä on addiktoitutunut huumeisiin, ja alkoholisti on addiktoitutunut alkoholiin, eikä kumpikaan pysty olemaan ilman sitä.

        Siis Suomeksi alkoholisti on jäänyt koukkuun alkoholiin, ja narkkari on jäänyt koukkuun huumeisiin, eikä kumpikaan pysty vieroitusoireiden takia olemaan ilman sitä ainetta johon on jäänyt koukkuun. Yhtenä vieroitusoireena on jatkuva himo saada sitä mitä haluaa. Tuo himo on myös tupakoijilla.

        Siis mitä vitun paskaa.. välillä juon 1 oluen terassille se jää siihen.. mitä hittoa tommosta paskaa jauhat.. olen ollut juomatta pitempää en juo joka vloppu.. totta että käytös muuttuu alkoholi ei sovi.. lääkäri on kieltänyt sen.. ihan sama. mä en jaksa tätä paskaa enää


      • Anonyymi

        Juuri sitä ne itse alkoholistit väittävät, koska eivät tajua olevansa alkoholisteja. Kuvittelevat pystyvänsä pitämään rajansa, mutta jota alko pyörittää kuin pässiä narussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä vitun paskaa.. välillä juon 1 oluen terassille se jää siihen.. mitä hittoa tommosta paskaa jauhat.. olen ollut juomatta pitempää en juo joka vloppu.. totta että käytös muuttuu alkoholi ei sovi.. lääkäri on kieltänyt sen.. ihan sama. mä en jaksa tätä paskaa enää

        Niin, sulle on lääkärit sanoneet että lopeta alkoholin juominen.
        Tiedät itsekin että käytöksesi muuttuu kun juot alkoholia.
        Joudut ongelmiin kun juot alkoholia.

        Ja silti et osaa olla ilman. Pidät välillä taukoa, jolloin et juo ollenkaan. Ja sitten vedät taas kännit ja joudut ongelmiin.

        Se on alkoholismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sulle on lääkärit sanoneet että lopeta alkoholin juominen.
        Tiedät itsekin että käytöksesi muuttuu kun juot alkoholia.
        Joudut ongelmiin kun juot alkoholia.

        Ja silti et osaa olla ilman. Pidät välillä taukoa, jolloin et juo ollenkaan. Ja sitten vedät taas kännit ja joudut ongelmiin.

        Se on alkoholismia.

        Ei itseasias ole.. jatkossa varmaan alkaan juomaa vähempiä määriä.


    • Anonyymi

      "En ole koskaan hakannut naisia selvinpäin."

      Ja tämä uuno ihmettelee kun ei naiset kiinnostu. Tyttöystävä saisi turpaan "vaan" parin kuukauden välein, kun A vetää perseet, mutta sitten ei taas pariin kuukauteen tulisi juotua niin sitten ei tulisi turpaan. Ennen seuraavaa känniä.

      • Anonyymi

        En hakannut koskaa mun entistä tyttöystävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hakannut koskaa mun entistä tyttöystävää.

        Mulla oli kaunis tyttöystävä... ja panimme ja olimme lähekkäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hakannut koskaa mun entistä tyttöystävää.

        Olet itse täällä moneen kertaan kertonut lyöneesi tyttöystäväsi kumoon, kun olitte kännissä ja tuli riitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse täällä moneen kertaan kertonut lyöneesi tyttöystäväsi kumoon, kun olitte kännissä ja tuli riitaa.

        joo no mun toinen tyttöystävä.. viimesin tyttöystävä en tehnyt hänelle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo no mun toinen tyttöystävä.. viimesin tyttöystävä en tehnyt hänelle mitään.

        Ahaa, eli tyttöystäväehdokkaan täytyy vaan toivoa, että et hakkaa juuri häntä?

        Ei ne sun vanhat synnit peseydy pois sillä, että et viimeisintä tyttöystävää hakannut. Edelleen pysyy faktana, että häntä edeltävää naista löit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, eli tyttöystäväehdokkaan täytyy vaan toivoa, että et hakkaa juuri häntä?

        Ei ne sun vanhat synnit peseydy pois sillä, että et viimeisintä tyttöystävää hakannut. Edelleen pysyy faktana, että häntä edeltävää naista löit.

        Sitten lyön naisia jatkossa kokoajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse täällä moneen kertaan kertonut lyöneesi tyttöystäväsi kumoon, kun olitte kännissä ja tuli riitaa.

        No sitte löin mitå sitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo no mun toinen tyttöystävä.. viimesin tyttöystävä en tehnyt hänelle mitään.

        Mutta tarvitsi silti veljensä apua päästäkseen sinusta eroon, kun et lopettanut eronne jälkeen hänen ahdistelemistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitte löin mitå sitte.

        "Mitä sitte"?

        Myönnät lyöneesi tyttöystävääsi ja ihmettelet, että mitä sitte?

        Sitä sitten, että olet väkivaltainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä sitte"?

        Myönnät lyöneesi tyttöystävääsi ja ihmettelet, että mitä sitte?

        Sitä sitten, että olet väkivaltainen.

        No sitten olen... hakkaan jokaisen naisen minkä nään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, eli tyttöystäväehdokkaan täytyy vaan toivoa, että et hakkaa juuri häntä?

        Ei ne sun vanhat synnit peseydy pois sillä, että et viimeisintä tyttöystävää hakannut. Edelleen pysyy faktana, että häntä edeltävää naista löit.

        Sitten löin.. ja menen kohta lyömään naisia ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten löin.. ja menen kohta lyömään naisia ulos

        Ja tuon takia sulla ei ole yhtään kaveria eikä naiset halua jutella sun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuon takia sulla ei ole yhtään kaveria eikä naiset halua jutella sun kanssa.

        Ei ole.. naiset jutteli mulle kun olin nuorempi ja sain seksiä.


    • Anonyymi

      Ihan sama.. töihin huomenna ja terapiaan.. emmä saa enää koskaa naista.. nuorempana selkeesti kelpasin ja mulla ei ollut maine menny.. nyt kaikki tuntee mut tinderissä ja baareissa.. en pääse treffeille ja ketään ei kiinnostu.

    • Anonyymi

      Ei tuu tinderissä enää yhtää osumia..vittu en jaksa elää enää.kaikki mut tuntee ja oon yksinäinen.

    • Anonyymi

      Mä en osaa vaa tappaa itteeni?

    • Anonyymi

      Musta ei oo mihkään.en saa parisuhdetta niin mieluite tapan itseni. En jaksa.

      • Anonyymi

        Yritetäänpä uskoa että siihen että elämä voittaa..


    • Anonyymi

      Ei se Allu vain ymmärrä eikä tajua että vaikka käärisit kakan kultakääreeseen se on edelleen kakka.
      Siellä sen hienon ja korean kääreen sisällä on jotain mitä kukaan ei halua.

      Sama se on ihmisen kohdalla: vaikka olisi Mr. Maailma ja kolme metriä pitkä, mutta jos ihmisen tärkein asia eli mielenterveys on pahasti vinksallaan se ei auta mitään.
      Kukaan, ei kukaan mieletään terve nainen halua miestä joka ei kykene toimimaan normaalissa arjessa normaaliin tapaan.
      Kun ei ole taitoa pitää solmia ja pitää yllä terveitä ihmissuhteita, on takuulla vaikeaa jos ei mahdotonta yhtään ketään löytää.
      Ja HUOM! Allu, tässä ei puhuta nyt pelkästään heikkolahjaisuudesta vaan paljon vakavammista ongelmista joiden takia sitä terapiaakin olet saanut. Ne ongelmat ovat suurin ja vakavin syy miksi jäät yksin.

      Tietenkin se, että asioitten oppimisessa ja sisäistämisessä on hankaluuksia ja puutteita varmasti vaikeuttaa myös terapiaprosessia varsinkin kun tuntuu sille että oma motivaatio ja ymmärrys puuttuu kokonaan.
      Väkisinhän kenenkään päähän ei mitään ajeta. Kyllä se täytyy pystyä myös vastaanottamaan ja käsittelemään.

      Mielenterveysongelmat ja alkoholi on todella huono yhdeistelmä. Ei ihme että mikään ei muutu eikä parane, päin vastoin pahenee.

      • Anonyymi

        Lopetin juomisen..tuntuu etten jaksa tätä paskaa enää. Haluan pois elämästä.


      • Anonyymi

        Joo mähän en tajua mitää.. miksi mä sitte pärjään postilla töissä jos olen vammainen saatika heikkolahjainen kertokaa se ihmiset? Mut olis jo aikoja sitte heitetty Postista ulos ja olisin saanut potkut ku en tajua mitää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin juomisen..tuntuu etten jaksa tätä paskaa enää. Haluan pois elämästä.

        "Lopetin juomisen" ... joo taas hetkeksi, kunnes taas aloitat :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mähän en tajua mitää.. miksi mä sitte pärjään postilla töissä jos olen vammainen saatika heikkolahjainen kertokaa se ihmiset? Mut olis jo aikoja sitte heitetty Postista ulos ja olisin saanut potkut ku en tajua mitää?

        Posti on iso firma, joka näyttää hyvältä kun palkkaa kaltaisiasi heikkolahjaisia tekemään hanttihommia. Voivat sitten elvistellä sillä, että työllistävät vaikeasti työllistettäviä ongelmatapauksia, kun ovat niin hyviä tyyppejä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posti on iso firma, joka näyttää hyvältä kun palkkaa kaltaisiasi heikkolahjaisia tekemään hanttihommia. Voivat sitten elvistellä sillä, että työllistävät vaikeasti työllistettäviä ongelmatapauksia, kun ovat niin hyviä tyyppejä siellä.

        Joopa joo ei ne kuule tiedä että olen heikkolahjainen.. vitun urpo.. ne luulee että olen normaali hyvä työntekijä. Mitä sitte paremmin mä tienaan postissa yli 2 k. ku istun työttömänä himas pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lopetin juomisen" ... joo taas hetkeksi, kunnes taas aloitat :D :D

        No mitä sitte jos alotan.. en mä koko elämääni rupee olee juomatta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo ei ne kuule tiedä että olen heikkolahjainen.. vitun urpo.. ne luulee että olen normaali hyvä työntekijä. Mitä sitte paremmin mä tienaan postissa yli 2 k. ku istun työttömänä himas pelle

        Usko huviksesi, ne aivan 100% varmuudella tietää että olet heikkolahjainen. Älä huijaa itseäsi kuvittelemalla, että ihmiset eivät huomaisi susta sitä ettet ole normaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sitte jos alotan.. en mä koko elämääni rupee olee juomatta :D

        Varmaan kannattaisi olla loppuelämä juomatta, kun tiedät itsekin että kännissä hakkaat naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kannattaisi olla loppuelämä juomatta, kun tiedät itsekin että kännissä hakkaat naisia.

        En ole juomatta loppuelämä. se on varmaan. en hakkaa naisia.. olen kerran tönäissyt naisen maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko huviksesi, ne aivan 100% varmuudella tietää että olet heikkolahjainen. Älä huijaa itseäsi kuvittelemalla, että ihmiset eivät huomaisi susta sitä ettet ole normaali.

        No en ole silti kehitysvammainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lopetin juomisen" ... joo taas hetkeksi, kunnes taas aloitat :D :D

        No ehkä en juo enää samoja määriä jatkossa.


    • Anonyymi

      Mussa saatana ei ole mitää hyvää. Parempi sit lopettaa työt. Alkaa hakkaa ihmisiä. Ja ruveta ryyppäämään. Mä aaatana jaksa enää. Lyökää päätä paskat seinään.

      T. Allu

    • Anonyymi

      Sitäpaitsi mulla menee siis paljo paremmin ku ennen. Olen ollut jo kauan töissä.. kokoajan saan rahaa tilille.. raha asiat hoidan hyvin, maksan velkaani.. pidän autoa.. toisilla ei ole edes autoa.. ja musta aina jauhetaa vaa paskaa.. velkaa on jota maksella pois.. kaikilla on velkaa.. alkoholisti en ole.. juon joskus vain 6 olutta ja osaan käyttäytyä.. en juo aina räkäkännejä.. mulla on ongelmia ja syön lääkkkeitä ja kokoajan haen apua.. haukkukaa vähä lisää.. en voi tosiaan heikkolahjaisuudelle mitää.. en tee mitää vitun aputöitä.. vaan ihan Postilla kunnon töitä hyvällä yövuorolisällä. Voi tulla joku sanoo päin naamaa oonko paska ihminen. Kai mä ammattilaista terapeuttia kuuntelen kun hän sanoi että mulla menee hyvin. No naista en tod näkösesti saa.. mutta aina voin käydä maksullisella. Eipä ne muutkaa naista saa. Mä elän ihan normi elämää ja nykyää menee hiton paljo paremmin mitä esim 3 v sitte. Olin ulosotossa ryyppäsin rahani ja veloissa. Nyt tienaan ja aina on rahaa.

      • Anonyymi

        Varmasti olen ihmisenä muuttunut pahempaa suuntaa. Mutta sanotaa näin että kun pysyn töissä ja musta tykätään töissä ja oon hyvä työssäni.. toiset on tosi huonoja töissä huomaan ettei ne osaa mitää.. mä sentää osaan ja mussa on paljon hyvää.. en vain ajattele paskaa.. harmi et oon alkanu ruikuttaa lisää ja naisia ei kiinnosta enää jutella ja tavata mua.. no ihminen muuttuu ja tarvii vain apua.. nyt laitan mun terapeutille sähköpostiin näitä viestejä.


      • Anonyymi

        Siis olitko sä juonut 6 olutta kun riehuit, uhkailit naisia ja päädyit vartijoiden niputtamaksi?

        Ei varmaan sitten kannata enää juoda sitäkään vähää, jos sikspäkki kaljaa tekee susta väkivaltaisen.

        Tikkurilan ja Myyrmäen A-killat ja AA-kerhot on alkoholisteille hyviä paikkoja löytää vertaistukea ja apua lopettamiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti olen ihmisenä muuttunut pahempaa suuntaa. Mutta sanotaa näin että kun pysyn töissä ja musta tykätään töissä ja oon hyvä työssäni.. toiset on tosi huonoja töissä huomaan ettei ne osaa mitää.. mä sentää osaan ja mussa on paljon hyvää.. en vain ajattele paskaa.. harmi et oon alkanu ruikuttaa lisää ja naisia ei kiinnosta enää jutella ja tavata mua.. no ihminen muuttuu ja tarvii vain apua.. nyt laitan mun terapeutille sähköpostiin näitä viestejä.

        Laita sille terapeutille sähköpostiin linkki näille keskustelupalstoille, niin se pääsee lukemaan mitä sä tänne kirjoittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olitko sä juonut 6 olutta kun riehuit, uhkailit naisia ja päädyit vartijoiden niputtamaksi?

        Ei varmaan sitten kannata enää juoda sitäkään vähää, jos sikspäkki kaljaa tekee susta väkivaltaisen.

        Tikkurilan ja Myyrmäen A-killat ja AA-kerhot on alkoholisteille hyviä paikkoja löytää vertaistukea ja apua lopettamiseen!

        En ollut.. join varmaa 12 lonkeroa ja viinaa.. mutta pystyn olee juomatta vähempiki.. en tarvi enempää.. siis en ole missää nimes alkoholisti :D naurettavaa paskaa :D.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut.. join varmaa 12 lonkeroa ja viinaa.. mutta pystyn olee juomatta vähempiki.. en tarvi enempää.. siis en ole missää nimes alkoholisti :D naurettavaa paskaa :D.

        Eli join nyt viimeksi vain 8 juomaa.. jätin siihen.. en ole alkoholisti.. ja osasin käyttäytyä.. en huutanut naisille sun muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olitko sä juonut 6 olutta kun riehuit, uhkailit naisia ja päädyit vartijoiden niputtamaksi?

        Ei varmaan sitten kannata enää juoda sitäkään vähää, jos sikspäkki kaljaa tekee susta väkivaltaisen.

        Tikkurilan ja Myyrmäen A-killat ja AA-kerhot on alkoholisteille hyviä paikkoja löytää vertaistukea ja apua lopettamiseen!

        Ei tee väkivaltaista.. ja osaan käyttäytyä ei missää nimes 6 olutta tee mitää väkivaltaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sille terapeutille sähköpostiin linkki näille keskustelupalstoille, niin se pääsee lukemaan mitä sä tänne kirjoittelet.

        laitan nyt terapeutilleni näitä viestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sille terapeutille sähköpostiin linkki näille keskustelupalstoille, niin se pääsee lukemaan mitä sä tänne kirjoittelet.

        Tai parempi että kertoo meille terapeuttinsa nimen, niin me voidaan huolestuneina kansalaisina postata sille linkki näihin allun juttuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut.. join varmaa 12 lonkeroa ja viinaa.. mutta pystyn olee juomatta vähempiki.. en tarvi enempää.. siis en ole missää nimes alkoholisti :D naurettavaa paskaa :D.

        "juon joskus vain 6 olutta ja osaan käyttäytyä"

        Nyt väitätkin että juotkin välillä 12 lonkeroa ja viinaa ja alat hakkaamaan ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laitan nyt terapeutilleni näitä viestejä.

        Laita sille terapeutille linkki tänne keskustelupalstalle, jotta se pääsee lukemaan mm. näitä sun itsari-uhoiluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sille terapeutille linkki tänne keskustelupalstalle, jotta se pääsee lukemaan mm. näitä sun itsari-uhoiluja.

        Laitoin hänelle jo viestejö sähköpostiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "juon joskus vain 6 olutta ja osaan käyttäytyä"

        Nyt väitätkin että juotkin välillä 12 lonkeroa ja viinaa ja alat hakkaamaan ihmisiä.

        Joskus juon. Nyt join 10 juomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin hänelle jo viestejö sähköpostiin

        Miksi häpeät niin paljon juttujasi täällä, ettet kehtaa näyttää palstaa kokonaisuudessaan sille terapeutille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus juon. Nyt join 10 juomaa

        Kuitenkin väität että juot maksimissaan vaan 6 olutta ja osaat käyttäytyä :D Vaikka tosiasiassa kiskot keittoa kaksin käsin ja riehut itsesi vartijoiden niputtamaksi :D Alkkis :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin väität että juot maksimissaan vaan 6 olutta ja osaat käyttäytyä :D Vaikka tosiasiassa kiskot keittoa kaksin käsin ja riehut itsesi vartijoiden niputtamaksi :D Alkkis :D

        En todellakaa juo aina yli 10 annosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi häpeät niin paljon juttujasi täällä, ettet kehtaa näyttää palstaa kokonaisuudessaan sille terapeutille?

        Koska nämä juttuni on jo sitä tasoa että joutuisin psykiatriselle osastolle.


    • Anonyymi

      ihmiset tahallaan haukkuu minua ku ei kestä enää mun ruikutusta ja haluavat jauhaa niin paljo paskaa musta ja niin paljo valehtelua.. että mua jopa naurattaa miten hulluja kusipäitä täälä on.. omasta mielestä mulla menee ihan hyvin.. koska terapeutti sanoi niin.. mun pitää alkaa ettii kavereita ja panostaa nyt elämääni.. ei jaksa juoda enää yhhtää.. parempi vaa olla kotona yksin.

      • Anonyymi

        Koska vituttaa kun ihmiset jauhaa musta paskaa.


    • Anonyymi

      Täällä taas tämä rauhallinen ja hyvin käyttäytyvä tavismies vauhdissa :D :D :D

    • Anonyymi

      Emmä jaksa enää teitä ihmisiä.. en tehdä alotuksia en kirjottaa tänne.. samaa paskaa vuodesta toiseen. Lopetin alkoholin käytön nyt piste. En juo enää. Joten kiitos ja hei. Alkaa taas työviikko ja kohta menen terapiaan.

    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      Kiva et lopetin juomisen ja mulla on töitä ja rahaa.

    • Anonyymi

      Hyvä. Lopeta juominen, jatka terapiaa ja töissä käymistä ja lakkaa käymästä nettipalstoilla. Siinä on jo hyvä alku pääkopan paranemista kohti!

    • Mitä vittua?!
      Aihe on maailman tylsin ja kolmesataa kommenttia alle vuorokaudessa.
      No ehkä se onkin vaan mun mielestä tylsä.

      Mä oon mitä oon...

      • Anonyymi

        Ei kai tässä ketään muutakaan kiinnosta, mutta monet tykkää härnätä Allua ja lisää pökköä pesään että saa sen hermostumaan.
        Sehän on tietysti nettikiusaamista mutta näinhän sitä toimitaan kun sopiva uhri saadaan.

        Eihän se mitenkään hienoa ole että ihmistä jolla kaikki ei ole kotona kiusataan mutta kyllä Allu itsekin provosoi ihan tahallaan ihmisiä kimppuunsa.


    • Anonyymi

      Sanoin terapeutilleni etten juo enää alkoholia monee kk.. en petä luottamusta ja helposti pystyn olee juomatta.

    • Anonyymi

      Nyt saa jo loppua tämä.

    • Anonyymi

      Mielenkiinnosta kysyn minkälainen suhde sinulla on teraputtiisi?
      Tarkoitan siis että vaikuttaa sille että pidät terapeuttia ikäänkuin kaverina, jonain joka on "sinun puolellasi" ilkeitä ihmisiä vastaan?
      Jolle riennetään kertomaan että nuo kiusaa, ja sitten yhdessä päivitellään ja kauhistellaan että onpas kamalaa?

      Tiedätkö, terapeutti ei ole kaveri. Hän on neuvonantaja ja tiennäyttäjä, ja sinun täytyy itse sitten se tie raivata ja kulkea.
      Terapeutti, jos on ammattitaitoinen, pitää ammatillista etäisyyttä joka tarkoittaa sitä että hän ei mene mukaan tuohon sinun touhuiluusi. Hän yrittää näyttää valoa mihin päin sinun pitäisi kulkea, ja tukea sitten alkuun.
      Tuo lapsekkuutesi luultavasti haittaa aika paljon terapiaprosessia.

      • Anonyymi

        No niin tiedostan, täälä vain minusta jauhetaan kokoajan paskaa ja puolet ei ole totta, olen voinut jotain sanoa itsestäni mutta se ei ole totta ehkä olen valehdellut, alkaa vain ottamaan päähän kaikki idiootit. Kyllä töissä minulle vähän jutellaan ja oon menny parempaa suuntaa, mutta silti en tunnu muuttuvani ja saamaan ihmisiä elämääni vaan oon jatkuvasti yksin ja mua haukutaan. No sille lapsellisuudelle en voi mitään. Mun on pakko se hyväksyä ja käydä terapiassa ja muuttua.


    • Anonyymi

      Ihme kun allusta ei ole pariin päivään kuulunut, onkohan se terapia auttanut vai onko tehnyt sen mistä aina puhuu 🤔

      • Anonyymi

        Varmaan taas ip-osoite bannattu, ei sitä juuri mikään muu pidä poissa palstoilta.


    • Anonyymi

      "Kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole."

      Lähelläni on kuolemantapaus, joka muistuttaa taas elämän rajallisuudesta.

      Älä tosiaan ruikuta, vaan elä. Hitot siitä, ettei ole naista. Sinulla on vielä sentään äiti, monilla ei ole ketään.

    Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3469
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      88
      2943
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      55
      2386
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2328
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      87
      2158
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1747
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1716
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1697
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      280
      1615
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1499
    Aihe