Miettiikö vanhat ihmiset kuolemaa?

Anonyymi

Hei,
mietittekö vanhemmat ihmiset kuolemaa?

Olen huomannut, että omat vanhempani 60 ovat alkaneet puhua hengenlähdöstä, ylimääräisten "romujen" viennistä kaatopaikalle, taas yksi entinen työkaveri kuollut ja milloinhan omavuoro yms. asioita.

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se vanhalla ihmisellä, sanotaan yli 70 v., on realiteetti, joka on syytä ottaa huomioon. Turhaa roinaa on hyvä alkaa karsia ajoissa, ettei jää jälkipolvien raivattavaksi. Tämä ei silti tietystikään estä elämästä täyttä elämää vanhanakin. Moni nuori on paljon epätoivoisempi tulevaisuutensa suhteen.

    • Anonyymi

      Jäi siis hieman puutteelliseksi tuo aloitus. Miten mietitte kuolemaa, ei varmaan enää samanlainen suhtautuminen kuin nuorempana eli mennään eikä murehdita.
      Viekö yö unia tai muuta tällaista. Haluaako vielä kokea jotain uutta. Miettiikö niitä nuoruuden aikoja yms.
      Varmasti hyvin yksilöllistä, mutta syystä tai toisesta näitä asioita kiinnostaisi kuulla.

      • Anonyymi

        Joku miettii , joku ei Mieti mitään koskaan, huomaat sitten aikanaan että mietityttääkö


    • Anonyymi

      Joka ilta kun lamppu sammuu.

    • Anonyymi

      Omat vanhemmat yli 80 v. Kun jutellaan puhelimessakin niin isä tokaisee aina että soitellaan sitten jos on elossa, ja että päivä enää kerrallaan. Äiti taas on ruvennut siivoamaan turhaa tavaraa kellarista ja huolissaan siitä kuka sitä asunnon kalusteet vie pois kun on kuollut.

      Varmasti elämä tuossa iässä monella yhtä helvettiä, kun kuolemaa odottelee. Lisäksi fyysinen kunto usein huono. Mitähän joku Clint Eastwood ajattelee kun ikää on 91 vuotta? Vaikka kunto ikäisekseen hyvä niin elimistö vaan kuluu ja voi äkkisesti kuolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe