FAKE COVID-19

Get the latest disinformation from the WHO about coronavirus. Kuitenkin jos etsit totuutta ja tahdot pelastua ikuisesta helvetin tulesta, niin lue Raamattua Matt.10:28 Ja älkäät peljätkö niitä, jotka ruumiin tappavat, ja ei voi sielua tappaa; mutta peljätkäät enemmin sitä, joka voi sekä sielun että ruumiin helvetissä hukuttaa.

20

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnut taantuvan. Tämä ei liittynyt edes Covidiin, saati sitten arvoihin tai etiikkaan.

      • Kyllä kai rehellisyys kuuluu arvoihin ja etiikkaan? Matteus.12:35 Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.


      • kioski21 kirjoitti:

        Kyllä kai rehellisyys kuuluu arvoihin ja etiikkaan? Matteus.12:35 Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.

        Ei se, että kirjoitat valheita oikein oikeuta kirjoittamaan niitä etiikkapalstalle. Muutenhan tänne voisi suoltaa mitä sontaa tahansa.


    • Totuus ei siis ole soveliasta teidän arvoihin tai etiikkaanne? Joh.17:17 Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.

      • Totuss soveltuu oikein hyvin ainakin minun arvoihini ja eettinen ohjenuorani rakentuukin sen varaan.

        Siksi tuollainen tietoinen valehtelu ja lähes rikollisen roskan välittäminen ärsyttääkin. Ajattele nyt, joku heikommin koulutettu voi vaikka uskoa noita väitteitä, jättää rokotteet ottamatta (ja ehkä jopa pakottaa muita jättämään rokotteet ottamatta) ja levittää omalta osaltaan tauteja.


      • Anonyymi

        Vai totuus! Täynnä höpöhöpö juttuja. Kaiken lisäksi itse "Jumalan Sana" teki oharit:

        27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
        28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

        Tulematta jäi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai totuus! Täynnä höpöhöpö juttuja. Kaiken lisäksi itse "Jumalan Sana" teki oharit:

        27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
        28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

        Tulematta jäi!

        Mark.9:3 ja hänen vaatteensa tulivat hohtaviksi, niin ylen valkoisiksi, ettei kukaan vaatteenvalkaisija maan päällä taida semmoiseksi valkaista.
        9:4 Ja heille ilmestyivät Elias ynnä Mooses, ja nämä puhuivat Jeesuksen kanssa.


    • Uskon, että sinä uskot niin, itse en näissä asioissa anna kirjanoppineille arvoa, sillä he ovat helsinginsanomien opetuslapsia eikä siis mitään tekemistä totuuden kanssa. Mitä mieltä olet Bidenin pikku bonareista talebaneille. https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/news-nation/u-s-leaves-behind-85-billion-in-military-weapons-and-equipment-all-grabbed-by-taliban-in-afghanistan

      • Heh. Asiantuntijat. Mitä ne mistään tietävät. Mitä nyt vuosikausia ovat alaa opiskelleet ja tutkineet, mutta kyllä netistä höpöhöpövideoita katsomalla totuudenmukaisemman kuvan saa.

        Vai miten se meni?


      • TheRat kirjoitti:

        Heh. Asiantuntijat. Mitä ne mistään tietävät. Mitä nyt vuosikausia ovat alaa opiskelleet ja tutkineet, mutta kyllä netistä höpöhöpövideoita katsomalla totuudenmukaisemman kuvan saa.

        Vai miten se meni?

        1. MOOSEKSEN KIRJA 1
        1 Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
        2 Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä.
        3 Ja Jumala sanoi: tulkoon valkeus, ja valkeus tuli.
        4 Ja Jumala näki valkeuden hyväksi. Niin Jumala eroitti valkeuden pimeydestä:...
        https://www.bible.com/fi/bible/60/GEN.1.FI1776


      • kioski21 kirjoitti:

        1. MOOSEKSEN KIRJA 1
        1 Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
        2 Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä.
        3 Ja Jumala sanoi: tulkoon valkeus, ja valkeus tuli.
        4 Ja Jumala näki valkeuden hyväksi. Niin Jumala eroitti valkeuden pimeydestä:...
        https://www.bible.com/fi/bible/60/GEN.1.FI1776

        Pahojakin ongelmia?

        Kun huomaat olleesi täysin väärässä, päätät siteerata randomin kohdan Raamatusta? Ei anna hirveän tervettä kuvaa sinusta.


      • TheRat kirjoitti:

        Pahojakin ongelmia?

        Kun huomaat olleesi täysin väärässä, päätät siteerata randomin kohdan Raamatusta? Ei anna hirveän tervettä kuvaa sinusta.

        Ensin pitää ymmärtää mistä olemme tulleet, koko luomakunta todistaa Raamatun todeksi.


      • kioski21 kirjoitti:

        Ensin pitää ymmärtää mistä olemme tulleet, koko luomakunta todistaa Raamatun todeksi.

        Ei oikein toimi, että pompit yhdestä järjettömyydestä toiseen. Jokin koherentti ajatusmalli pitäisi saada nyt taustalle...


      • TheRat kirjoitti:

        Ei oikein toimi, että pompit yhdestä järjettömyydestä toiseen. Jokin koherentti ajatusmalli pitäisi saada nyt taustalle...

        Ongelma on siis siinä, että kirjanoppineet saavat vaikka yliopistosta kivan hatun, se nousee päähän he mielistelevät toisiaan ja korottavat itsensä pikkujumaliksi ja julistavat,että teillä muilla ei saa olla muita mielipiteitä kuin esim HS "kukku lehti" julistaa, sillä meillä on kiva hattu.


      • kioski21 kirjoitti:

        Ongelma on siis siinä, että kirjanoppineet saavat vaikka yliopistosta kivan hatun, se nousee päähän he mielistelevät toisiaan ja korottavat itsensä pikkujumaliksi ja julistavat,että teillä muilla ei saa olla muita mielipiteitä kuin esim HS "kukku lehti" julistaa, sillä meillä on kiva hattu.

        Mielipiteitä saa toki olla.

        Jos niitä levittelee sekavasti ja epäasiallisesti, eikä pysty niitä mitenkään perustelemaan, ei pitäisi yllättyä, jos tulee tyrmätyksi.

        Esimerkiksi Mooseksen kirjan lainaaminen (ilman mitään saatetta), kun puhutaan aivan siihen liittymättömistä asioista, on aika sekopäistä.


      • TheRat kirjoitti:

        Mielipiteitä saa toki olla.

        Jos niitä levittelee sekavasti ja epäasiallisesti, eikä pysty niitä mitenkään perustelemaan, ei pitäisi yllättyä, jos tulee tyrmätyksi.

        Esimerkiksi Mooseksen kirjan lainaaminen (ilman mitään saatetta), kun puhutaan aivan siihen liittymättömistä asioista, on aika sekopäistä.

        Aivan, se on sinun mielipide .


      • Anonyymi
        kioski21 kirjoitti:

        Ensin pitää ymmärtää mistä olemme tulleet, koko luomakunta todistaa Raamatun todeksi.

        Koko Luomakunta todistaa Koraanin todeksi!


    • Anonyymi

      Hyvä linkki. Saako kiittää Jumalaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe