Kaikki nämäkin on kastettu

Vesikasteella, kukin siihen uskoon, jolla heidät on onnellisiksi saatu.

Eikä Pyhjä Henkeä ole kenelläkään.


adventisti - aglikaanit - alfalaiset -ateistit - babtistit - birkittalaissisaret branhamilaiset-cityseurakuntalaiset - dominikaanit - elämänsanalaiset slevy:n miespapit -slevy:n naispapit - elämänlähdeläiset - eläväsanalaiset ekumeeniset -exoduslaiset - hartaanselkäläiset - henotesläiset - helluntailaiset hengenuudistuslaiset -heränneet - esikoiset - ilosanomalaiset israelinystävät - jehovalaiset -Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset - katolilaiset - katolilaiset kylväjät kansanraamattuseuralaiset - kalleimman veren sisaret kansanlähetysläiset - kuninkaansoturit - kristilliset eläkeläiset kriisipalvelulaiset - kellonkartanolaiset - kotisatamalaiset - luterilaiset lähetysseurakuntalaiset - luthersäätiöläiset - lasarusveljet - lähdekalliolaiset - maranatalaiset - metodistit - missionuoret - mormoonit - munkkiluostarin munkit -nunnaluostarin nunnat - nokialaiset onewayhouselaiset - ortodoksit pelastusarmeijalaiset - patmoslaiset - palatsiseurakuntalaiset paavalinsynodilaiset - paratiisikotilaiset - pikkuesikoiset - radiodeiläiset priskillalaiset - pyhänikolauslaiset - perjantaikristuksellelaiset raamattupuhuulaiset -risteyspaikkalaiset - ristiretkeläiset rukouspalvelulaiset - rukousystäväläiset -rauhansanalaiset rauhanyhdistysläiset ristiinnaulittulaiset - ropolaiset -saalemilaiset sanansaattajalaiset - scientologilaiset - siloalaisetstefanuslaiset suomenraamattuopistolaiset - teologiset instuuttilaiset - bernaakkelilaiset takeitnowlaiset - tuomasmessulaiset - totuudenystäväläiset tunnustukselliset luterilaiset - torontonsiunaajalaiset - uusheränneet - uusapostoliset - uusiviiniläiset - vapaakirkolliset - vanhauskoiset vapaamuurarit - viadolorosalaiset - vineyardilaiset - yhteyskristuksessalaiset - yhteysliikeläiset - yeshualaiset.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monia jopa useamman kerran.

    • Anonyymi

      "Eikä Pyhjä Henkeä ole kenelläkään."

      Ja sinullako muka on? Olet vain yksi paha ihminen muiden joukossa. Olethan jäänyt kiinni suoranaisesta valehtelusta ja herjaamisestakin lukuisia kertoja. Joten et ole mikään hyvä ihminen.

      • Jatkan vielä:

        Jos olisin vaikka vain yhden ainoan kerran valehdellut gtai Pyhää Henkeä herjannut, olisin siellä riettauden virassa sinunkin paras kaverisi.

        Sillä tällainen laki on minulle saneltu marraskuussa 1988, kohta 33 vuotta sitten.

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Tiedätkö, että esi-isäsi tappoivat lähettäjäni 33 vuotiaana?


    • Jos ei olisi, ei Saatanalla olisi ollut mitään syytä
      käskeä sinua herjaamaan tätä Henkeä.

      Mistä ihmiset tietävät, että sinä olet minut lähettänyt?

      Ihmiten vihasta sinä sen tiedät, vastasi Pyhä Henki.


      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
      He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
      He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

      Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

      Kun kaikki vihaavat, et sinäkään voi olla mikään poikkeus.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei sellaista ole erikseen. Kaste on oikea kun ensimmäisen kerran kastetaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista ole erikseen. Kaste on oikea kun ensimmäisen kerran kastetaan

        Tuolla uskolla on Saatana sinutkin saanut omakseen.

        ¨Herjaat tätä Pyhän Hengen ilmoitusta:

        Yksi kaste on Pyhän Hengen kaste

        Vähän ennen kuin Saatanan palvelijat Jumalan Pojan tappoivat,
        Hänellä oli jyrkkä kielto ja ilmoitus maailmaan jääville opetuslapsilleen:

        "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä.
        Siihen ei ole enää montakaan päivää.
        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin,
        ja te olette minun todistajani Jerusalemissa,
        koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Ennen opetuslapsia tämän kasteen sai tämä mies:

        Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
        "Tämä on juutalaisten kuningas."
        Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta.
        Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"
        Mutta toinen moitti häntä:
        "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta?
        Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."
        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
        Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

        Vesikaste jäi tämän maailman ruhtinaalle, ja hänelle Golgatalla heitettyjen pappien tehtäväksi, Liitämällä ihmiset jäseniksi erihenkisiin kristinuskon lahkoihin.

        Ja kova riitely käy edelleen siitä upotetaanko vai valelellaanko vedellä.

        Pyhän Hengen kasteesta ei muuta tule kuin vesikasteella kastettujen herjaukset, koska tämä kaste annetaan aina suoraan taivaasta, ilman ihmiskäsiä:

        "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat.

        Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tästä alkoi minunkin taivastie Sanna myrskyn päivänä 11.8.1985.


      • Vesikaste on tänäkin päivänä pakanallinen kaste,

        Koska se jäi Golgatalla pakanain apostoli Paavalin perustamille kristityille.

        Tästä alkoi kristinusko, Jumalan lähettämä Raju eksytys.

        "Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
        Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat."

        Se liittyy tähän Jeesukselle annettuun tehtävään:
        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

        Temppelin väliverhon takana oli se paikka, jossa Jumala puhui papeille. Koska Jeesuskaan ei saanut valittua kansaa pois pappien valheista, Jumala hylkäsi lopullisesti papit, ja ihmisten rakentamat jumalanhuoneet, kun Hesekielin ja Malakin ennustukset toteutuivat:

        "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan
        Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

        "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
        Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet. Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

        Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet." "Te papit, teitä koskee tämä sana: .

        -- Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon."

        "Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot.
        Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten.
        Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä. Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.

        Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot.
        Niin minäkin teen teidät halveksituiksi ja saatan teidät häpeään kaiken kansan silmissä. Te ette pysyneet minun teilläni, vaan opettaessanne katsoitte, keitä kuulijat olivat."

        Tästä alkoi koko maailmassa Jumalan lähettämä raju eksytys. Kun Jumala hylkäsi esivallat, kelvottomat papit, ja siirsi heidät parempaa palkkaa maksaan Saatanan ammattiliittoon, koska:
        "Palkkapaimen ei ole oikea paimen."

        Jumala oli armollisempi pappeja kohtaan kuin mitä oli Suomen posti pakettilajittelijoita kohtaan.
        Ilmeisesti siksi, koska tiesi heidän hyvin hoitavan ihmiskunnan pitämisen hänen lähettämässä RAJUSSA EKSYTYKSESSÄ.
        - - -
        Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Enää ei hänen pappien tarvitse kuunnella Jumalan ÄLKÄÄ-puheita:
        Älkää tehkö, Älkää luulko, Älkää hokeko, Älkää ruvetko, Älkää olko, Älkää tuomitko, Älkää pelätkö, Älkää menkö, Älkää varatko jne.

        Nyt he saavat toimia omien halujensa mukaan, saadakseen ympärilleen mahdollisimman paljon niitä, joilla on sama halu, koska palkkapaimenen pitää palkallaan elää.


    • Anonyymi

      Parhamista on levitetty täällä tahallaan väärää tietoa.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Fox_Parham

      Finally, the District Attorney decided to drop the case. Parham and his supporters insisted that the charges had been false, and were part of an attempt by Wilbur Voliva to frame him.[23] Parham had previously stopped preaching at Voliva's Zion City church in order to set up his Apostolic Faith Movement. However, Parham's opponents used the episode to discredit both Parham and his religious movement.

      Käännös:
      Lopulta käräjäoikeus päätti luopua tapauksesta. Parham ja hänen kannattajansa väittivät, että syytteet olivat vääriä, ja ne olivat osa Wilbur Volivan yritystä vangita hänet. [23] Parham oli aiemmin lopettanut saarnaamisen Volivan Siion Cityn kirkossa perustaakseen apostolisen uskonnon. Parhamin vastustajat käyttivät kuitenkin jaksoa häpäistäkseen Parhamin ja hänen uskonnollisen liikkeensa.

    • Kyllä on Saatanalla jo eväät vähissä.

      Vaikka ei uskoisi.

      "Kun Parhami tulee, te tulette tuntemaan koko totuuden"

    • Anonyymi

      Gerhard Olsen-Smild perusti Suomeen 40 helluntaiseurakuntaa 1920-luvulla.

      Tuomittiin Helsingin raastuvanoikeudessa 6 kk vankeuteen "homoseksuaalisen hurjastelun takia" ja karkotettiin Norjaan, mistä karkasi Baltian maihin julistamaan samaa ilosanomaa.

      • Lihan himon veljiä he olivat.

        Salli minun ihmetelleä, että tuollaisilla tarinoilla on Saatana antanut sinullekin ikioman uskosi.


      • Lars Leevi Laestadius 21 erihenkistä ukonlahkoa.

        Kaikilla sama isä.isä Luther, sama isä ja sama äiti, luterilainen porttokirkko.


    • Anonyymi

      Tarkoitus pyhittää keinot.

      • Pieni korjaus:

        Tarkoitus pyhittää tekopyhien keinot.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      637
      4708
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3221
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2479
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 252
      1877
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      97
      1354
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe