Raasheporin linnoja, keshkiaikaishia naisia, miniretiishejä, kovashti koshua taksheja rikshojja kiinalaishia kyllä nyt on maailmankirjat sekashi..
maailmankirjat sekashi
9
59
Vastaukset
- Anonyymi
onhan tuossa menussasi vaikka mitä tarjottavaa kansalle. Sekasin varmasti menheekin. Valinnan vaikkeush kun on montaa sorttia. Yks makia juttu jonka voisi lisätä rätinkiin. Sellainen kahden istuttava kantotuoli tarvittaisiin ja aisoihin 4 rotevaa kantajaa molempiin päihin. Löytyiskö jostain hervokin liiterin perukoilta sellainen kantotuoli vanhalle paapalle joka haluaa nähdä mualimaa kun se vielä on mahdollista ja kierrellä pitkin poikin Suomea, . Mieluusti 1800 alkupuolen mallia. Kantajien rekrytointi on oma keissinsä. Mutta siitä tuonempana, mutta kantotuoli siis ekana. terveisin Portsan Pappa Turusta
- Anonyymi
Tästä on tullu tieto korkealta taholta että sekashi ovatten mualiman kirjat.
Nämäkin talibanit. Ne katto allakasta miloin pitää laittaa haisemaan tiukemhan moodin mukaan.
Nouseva kuu ja Sturnuksen renkhaatkin just asemissaan.
Länsi kaatui aamutohveleissas. Tätä murehditaan monessa kuppilassa parhaillas.Talibanin johdolla ei ole kännyköitä ei edes puhelimia. Ne haluaa elää keskiajalla,. Vaan miksim naiset pitää hunnuttaa? Eikö talibaneilla ole itsehillintää? Vai pelkäävätkö naisia? Minä rakastan naisia sopisi kyllä että nekin mua niinkuin joskus ennen... mutta kuten sanoit..maailman kirjat on sekashi ja niin taitaa olla iso osa ihmisporukastakin.
Missä saturnuksen renkaat missä ressu retfoorti? Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria niin moni tarjoaa vain pelkkiä hu..oria.. kuka tulee vastaan? kuka on se oikeaa?- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
Talibanin johdolla ei ole kännyköitä ei edes puhelimia. Ne haluaa elää keskiajalla,. Vaan miksim naiset pitää hunnuttaa? Eikö talibaneilla ole itsehillintää? Vai pelkäävätkö naisia? Minä rakastan naisia sopisi kyllä että nekin mua niinkuin joskus ennen... mutta kuten sanoit..maailman kirjat on sekashi ja niin taitaa olla iso osa ihmisporukastakin.
Missä saturnuksen renkaat missä ressu retfoorti? Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria niin moni tarjoaa vain pelkkiä hu..oria.. kuka tulee vastaan? kuka on se oikeaa?En vaan jaksa kuunnella Ressua kun se määkii kakskymppisen äänellä, vaikka ite on 3x20 vuotta.
- Anonyymi
nys se on iskenyt, sotaneuroosi. minuu ahistaa afgaanien elämäntilanne. residentti piten pötki pakoon. olen puhunut.
- Anonyymi
Hoota ei tietenkhän laiteta paikhan kuin paikhan. Sama sääntö kuin kerjätessä; ei samana päivänä samaan talhon.
- Anonyymi
Sekasin ovatten ilmatkin. Nys sentään pohjoisesta päin puhaltelee; viilentää ilman sopivatteks hiukan näin läskimooseksellekin.
Kuuntelin tuossa Yle-radion lintujenmuuttoiltaa. Ne ovatten usein oikeessa. Muuttopuuhissakin, Niillä on myötä tuuli matkustaa pohjolasta poies. Talvikaudeksi.
Viimiin kesäpäivä oli eilen. Hävisin rahaa ykskäsirosvolle. Se kenkuttaa.Uintikelit harvenevat mutta kylmä tuulahdus pohjoisesta tulee tarpeeseen. Kämpän sisälämpötila voi tippua peräti 26 plus asteeseen HRRRR..
- Anonyymi
Kova kurssi on taas edessä tarkenemisen suhteen. Onneksi liiterissä on kuivaa klapia poltella uuneissa vappuun asti.
Palellaan sitä kerrostaloissakin, kertovat. Olen kokeillut nuorempana. Kolmevuorotyössä oli toimiva ratkaisu.
Ostin pienen mökkirähjän kesäpaikaksi 12.000 markalla. Olen kunnostanut sitä omilla ja lainatuilla rakentajilla 30 kesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun334943- 713234
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813111Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3092614- 412232
- 542171
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211371Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo151360- 471308
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui271220