maailmankirjat sekashi

Raasheporin linnoja, keshkiaikaishia naisia, miniretiishejä, kovashti koshua taksheja rikshojja kiinalaishia kyllä nyt on maailmankirjat sekashi..

9

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

onhan tuossa menussasi vaikka mitä tarjottavaa kansalle. Sekasin varmasti menheekin. Valinnan vaikkeush kun on montaa sorttia. Yks makia juttu jonka voisi lisätä rätinkiin. Sellainen kahden istuttava kantotuoli tarvittaisiin ja aisoihin 4 rotevaa kantajaa molempiin päihin. Löytyiskö jostain hervokin liiterin perukoilta sellainen kantotuoli vanhalle paapalle joka haluaa nähdä mualimaa kun se vielä on mahdollista ja kierrellä pitkin poikin Suomea, . Mieluusti 1800 alkupuolen mallia. Kantajien rekrytointi on oma keissinsä. Mutta siitä tuonempana, mutta kantotuoli siis ekana. terveisin Portsan Pappa Turusta

• Anonyymi

Tästä on tullu tieto korkealta taholta että sekashi ovatten mualiman kirjat.
      Nämäkin talibanit. Ne katto allakasta miloin pitää laittaa haisemaan tiukemhan moodin mukaan.
      Nouseva kuu ja Sturnuksen renkhaatkin just asemissaan.

Länsi kaatui aamutohveleissas. Tätä murehditaan monessa kuppilassa parhaillas.

• Talibanin johdolla ei ole kännyköitä ei edes puhelimia. Ne haluaa elää keskiajalla,. Vaan miksim naiset pitää hunnuttaa? Eikö talibaneilla ole itsehillintää? Vai pelkäävätkö naisia? Minä rakastan naisia sopisi kyllä että nekin mua niinkuin joskus ennen... mutta kuten sanoit..maailman kirjat on sekashi ja niin taitaa olla iso osa ihmisporukastakin.

Missä saturnuksen renkaat missä ressu retfoorti? Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria niin moni tarjoaa vain pelkkiä hu..oria.. kuka tulee vastaan? kuka on se oikeaa?

• Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

Talibanin johdolla ei ole kännyköitä ei edes puhelimia. Ne haluaa elää keskiajalla,. Vaan miksim naiset pitää hunnuttaa? Eikö talibaneilla ole itsehillintää? Vai pelkäävätkö naisia? Minä rakastan naisia sopisi kyllä että nekin mua niinkuin joskus ennen... mutta kuten sanoit..maailman kirjat on sekashi ja niin taitaa olla iso osa ihmisporukastakin.

Missä saturnuksen renkaat missä ressu retfoorti? Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria niin moni tarjoaa vain pelkkiä hu..oria.. kuka tulee vastaan? kuka on se oikeaa?

En vaan jaksa kuunnella Ressua kun se määkii kakskymppisen äänellä, vaikka ite on 3x20 vuotta.

• Anonyymi

nys se on iskenyt, sotaneuroosi. minuu ahistaa afgaanien elämäntilanne. residentti piten pötki pakoon. olen puhunut.

• Anonyymi

Hoota ei tietenkhän laiteta paikhan kuin paikhan. Sama sääntö kuin kerjätessä; ei samana päivänä samaan talhon.

• Anonyymi

Sekasin ovatten ilmatkin. Nys sentään pohjoisesta päin puhaltelee; viilentää ilman sopivatteks hiukan näin läskimooseksellekin.
      Kuuntelin tuossa Yle-radion lintujenmuuttoiltaa. Ne ovatten usein oikeessa. Muuttopuuhissakin, Niillä on myötä tuuli matkustaa pohjolasta poies. Talvikaudeksi.
      Viimiin kesäpäivä oli eilen. Hävisin rahaa ykskäsirosvolle. Se kenkuttaa.

• Uintikelit harvenevat mutta kylmä tuulahdus pohjoisesta tulee tarpeeseen. Kämpän sisälämpötila voi tippua peräti 26 plus asteeseen HRRRR..

• Anonyymi

Kova kurssi on taas edessä tarkenemisen suhteen. Onneksi liiterissä on kuivaa klapia poltella uuneissa vappuun asti.
      Palellaan sitä kerrostaloissakin, kertovat. Olen kokeillut nuorempana. Kolmevuorotyössä oli toimiva ratkaisu.

Ostin pienen mökkirähjän kesäpaikaksi 12.000 markalla. Olen kunnostanut sitä omilla ja lainatuilla rakentajilla 30 kesää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3874
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2599
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2558
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2345
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2148
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1779
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      301
      1505
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1468
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1467
    Aihe