Raasheporin linnoja, keshkiaikaishia naisia, miniretiishejä, kovashti koshua taksheja rikshojja kiinalaishia kyllä nyt on maailmankirjat sekashi..
maailmankirjat sekashi
9
90
Vastaukset
- Anonyymi
onhan tuossa menussasi vaikka mitä tarjottavaa kansalle. Sekasin varmasti menheekin. Valinnan vaikkeush kun on montaa sorttia. Yks makia juttu jonka voisi lisätä rätinkiin. Sellainen kahden istuttava kantotuoli tarvittaisiin ja aisoihin 4 rotevaa kantajaa molempiin päihin. Löytyiskö jostain hervokin liiterin perukoilta sellainen kantotuoli vanhalle paapalle joka haluaa nähdä mualimaa kun se vielä on mahdollista ja kierrellä pitkin poikin Suomea, . Mieluusti 1800 alkupuolen mallia. Kantajien rekrytointi on oma keissinsä. Mutta siitä tuonempana, mutta kantotuoli siis ekana. terveisin Portsan Pappa Turusta
- Anonyymi
Tästä on tullu tieto korkealta taholta että sekashi ovatten mualiman kirjat.
Nämäkin talibanit. Ne katto allakasta miloin pitää laittaa haisemaan tiukemhan moodin mukaan.
Nouseva kuu ja Sturnuksen renkhaatkin just asemissaan.
Länsi kaatui aamutohveleissas. Tätä murehditaan monessa kuppilassa parhaillas.Talibanin johdolla ei ole kännyköitä ei edes puhelimia. Ne haluaa elää keskiajalla,. Vaan miksim naiset pitää hunnuttaa? Eikö talibaneilla ole itsehillintää? Vai pelkäävätkö naisia? Minä rakastan naisia sopisi kyllä että nekin mua niinkuin joskus ennen... mutta kuten sanoit..maailman kirjat on sekashi ja niin taitaa olla iso osa ihmisporukastakin.
Missä saturnuksen renkaat missä ressu retfoorti? Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria niin moni tarjoaa vain pelkkiä hu..oria.. kuka tulee vastaan? kuka on se oikeaa?- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
Talibanin johdolla ei ole kännyköitä ei edes puhelimia. Ne haluaa elää keskiajalla,. Vaan miksim naiset pitää hunnuttaa? Eikö talibaneilla ole itsehillintää? Vai pelkäävätkö naisia? Minä rakastan naisia sopisi kyllä että nekin mua niinkuin joskus ennen... mutta kuten sanoit..maailman kirjat on sekashi ja niin taitaa olla iso osa ihmisporukastakin.
Missä saturnuksen renkaat missä ressu retfoorti? Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria niin moni tarjoaa vain pelkkiä hu..oria.. kuka tulee vastaan? kuka on se oikeaa?En vaan jaksa kuunnella Ressua kun se määkii kakskymppisen äänellä, vaikka ite on 3x20 vuotta.
- Anonyymi
nys se on iskenyt, sotaneuroosi. minuu ahistaa afgaanien elämäntilanne. residentti piten pötki pakoon. olen puhunut.
- Anonyymi
Hoota ei tietenkhän laiteta paikhan kuin paikhan. Sama sääntö kuin kerjätessä; ei samana päivänä samaan talhon.
- Anonyymi
Sekasin ovatten ilmatkin. Nys sentään pohjoisesta päin puhaltelee; viilentää ilman sopivatteks hiukan näin läskimooseksellekin.
Kuuntelin tuossa Yle-radion lintujenmuuttoiltaa. Ne ovatten usein oikeessa. Muuttopuuhissakin, Niillä on myötä tuuli matkustaa pohjolasta poies. Talvikaudeksi.
Viimiin kesäpäivä oli eilen. Hävisin rahaa ykskäsirosvolle. Se kenkuttaa.Uintikelit harvenevat mutta kylmä tuulahdus pohjoisesta tulee tarpeeseen. Kämpän sisälämpötila voi tippua peräti 26 plus asteeseen HRRRR..
- Anonyymi
Kova kurssi on taas edessä tarkenemisen suhteen. Onneksi liiterissä on kuivaa klapia poltella uuneissa vappuun asti.
Palellaan sitä kerrostaloissakin, kertovat. Olen kokeillut nuorempana. Kolmevuorotyössä oli toimiva ratkaisu.
Ostin pienen mökkirähjän kesäpaikaksi 12.000 markalla. Olen kunnostanut sitä omilla ja lainatuilla rakentajilla 30 kesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062429
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411597Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303975Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20932- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763