Olen ajatellut, että kotivakuutus korvaisi lähinnä varkaus- ja esim. tulipalossa tuhoutuneen omaisuuden, mutta jotenkin en ole osannut ajatella, että tavanomainen kodin laitteen aikaa ja käytön myötä tullut hajoaminen kuuluisi kotivakuutuksen korvattavaksi "vahingoksi".
Takuuaikana tietysti myyjä tai valmistaja vastaa rottelostaan, mutta olen ajatellut, että sen jälkeen se vehje on omalla kontolla.
Ei ole juolahtanut pieneen mieleenikään tehdä vahinkoilmoitusta kotivakuutusyhtiölle jos joku läppäri vaikka on heittänyt henkensä, ja niinpä on tullut uusittua omaan piikkiin monenlaisia vehkeitä vuosien varrella. No ilmanko olenkin niin köyhä...
Tuli vaan mieleen tuosta YLE:n artikkelista kulutusjuhlista:
https://yle.fi/uutiset/3-12047180
On tuolla kyllä tyhmiäkin ajatuksia seassa, ajatus kodinkoneiden vuokraamisesta! Semmoista vehjettä ei kannata vuokrata, mitä tarvitsee joka päivä, maksat vuokrassa moninkertaisesti oman vehkeen hinnan! Ja vasara on niin vähäarvoinen työkalu myös, ettei sitäkään kannata vuokrata, vaan ostaa oma!
Miksi kotivakuutus korvaa konerikkoja?
Anonyymi
0
70
Luetuimmat keskustelut
- 881374
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1901177- 741029
- 78923
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su358829- 59787
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168774Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.209752Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5717- 43645