Kaduilla naurattaa

Anonyymi

Kesällä naurattaa kaduilla olevat juopot ja narkit, naurattaa kuinka pikkeuksellisen älykkäitä ihmisiä he ovat ottaen rennosti ja antaen työssäkäyvien rahoittaa heidän jatkuvan juhlimisensa. Elämä on pelkkää viikonloppua, se on kai eräänlainen zen-tila, huoletonta täysin seesteistä henkisyyteen keskittyvää elämää. Ei tarvi mennä salille bodaileen, huolehtia että saa riittävästi ravintoa ja kaikkea muuta mitä normaalit "muurahaiset" tekevät. Minua se vaan naurattaa kuinka tyhmiä me olemme jotka raadamme töissä ja sen jälkeen vielä salilla tai kuka missäkin harrasteessa, hoidamme perhettä, yritämme pitää vaimot tyytyväisinä tietäen että se ei ole kuin ajan kysymys kun vaimo pettää (tai pettää jo) ja lähtee menemään. Kiireellisessä elämäntavassa ei vaan enää pysty pitämään kehoa timmissä kunnossa, tai ainakin se vaatiii todella paljon panostamista ja se on taas pois vaimon tyytyväisenä pitämisestä jne. Aikamoinen oravanpyörä. Viisaat ihmisen kulkevat zen-tilassa silmät lasittuneina ympäri kaupunkia, aina on rahaa kamaan tai alkoholiin, kaverit jeesaa jos omat loppuu, oikeita tosiystäviä, ei aikatauluja, elämä pelkkkää viikonloppua, elämä on balanssissa, ruokaa ei juuri tarvi, henkinen tasapaino on löytynyt, on yhtä maailman ja luonnon kanssa.

Sitä minä vaan naureskelen kaduilla kulkiessani.

2

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin no. Kysy yhdeltäkin, että onko tuo hänestä itsestään jotenkin nautinnollinen elämäntilanne. Voi tulla hieman eri näkökulmaa asiaan.

• Anonyymi

Tästähän tuli juuri dokumentti yleltä. Voi olla areenassa vielä. Katsokaa ja miettikää sitten toistamiseen.

Tuollaisessa elmäntilanteessa vaan on se varjopuoli että sitten kun on omien lisäksi myös kavereiden, sukulaisten ja varastetut rahat loppu, niin sitten pitää varastaa lisää että saa päivän annoksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe