Kaduilla naurattaa

Anonyymi

Kesällä naurattaa kaduilla olevat juopot ja narkit, naurattaa kuinka pikkeuksellisen älykkäitä ihmisiä he ovat ottaen rennosti ja antaen työssäkäyvien rahoittaa heidän jatkuvan juhlimisensa. Elämä on pelkkää viikonloppua, se on kai eräänlainen zen-tila, huoletonta täysin seesteistä henkisyyteen keskittyvää elämää. Ei tarvi mennä salille bodaileen, huolehtia että saa riittävästi ravintoa ja kaikkea muuta mitä normaalit "muurahaiset" tekevät. Minua se vaan naurattaa kuinka tyhmiä me olemme jotka raadamme töissä ja sen jälkeen vielä salilla tai kuka missäkin harrasteessa, hoidamme perhettä, yritämme pitää vaimot tyytyväisinä tietäen että se ei ole kuin ajan kysymys kun vaimo pettää (tai pettää jo) ja lähtee menemään. Kiireellisessä elämäntavassa ei vaan enää pysty pitämään kehoa timmissä kunnossa, tai ainakin se vaatiii todella paljon panostamista ja se on taas pois vaimon tyytyväisenä pitämisestä jne. Aikamoinen oravanpyörä. Viisaat ihmisen kulkevat zen-tilassa silmät lasittuneina ympäri kaupunkia, aina on rahaa kamaan tai alkoholiin, kaverit jeesaa jos omat loppuu, oikeita tosiystäviä, ei aikatauluja, elämä pelkkkää viikonloppua, elämä on balanssissa, ruokaa ei juuri tarvi, henkinen tasapaino on löytynyt, on yhtä maailman ja luonnon kanssa.

Sitä minä vaan naureskelen kaduilla kulkiessani.

2

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin no. Kysy yhdeltäkin, että onko tuo hänestä itsestään jotenkin nautinnollinen elämäntilanne. Voi tulla hieman eri näkökulmaa asiaan.

• Anonyymi

Tästähän tuli juuri dokumentti yleltä. Voi olla areenassa vielä. Katsokaa ja miettikää sitten toistamiseen.

Tuollaisessa elmäntilanteessa vaan on se varjopuoli että sitten kun on omien lisäksi myös kavereiden, sukulaisten ja varastetut rahat loppu, niin sitten pitää varastaa lisää että saa päivän annoksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2102
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1552
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      122
      1471
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1293
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      76
      1068
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      53
      919
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      231
      813
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      798
    Aihe