Kesällä naurattaa kaduilla olevat juopot ja narkit, naurattaa kuinka pikkeuksellisen älykkäitä ihmisiä he ovat ottaen rennosti ja antaen työssäkäyvien rahoittaa heidän jatkuvan juhlimisensa. Elämä on pelkkää viikonloppua, se on kai eräänlainen zen-tila, huoletonta täysin seesteistä henkisyyteen keskittyvää elämää. Ei tarvi mennä salille bodaileen, huolehtia että saa riittävästi ravintoa ja kaikkea muuta mitä normaalit "muurahaiset" tekevät. Minua se vaan naurattaa kuinka tyhmiä me olemme jotka raadamme töissä ja sen jälkeen vielä salilla tai kuka missäkin harrasteessa, hoidamme perhettä, yritämme pitää vaimot tyytyväisinä tietäen että se ei ole kuin ajan kysymys kun vaimo pettää (tai pettää jo) ja lähtee menemään. Kiireellisessä elämäntavassa ei vaan enää pysty pitämään kehoa timmissä kunnossa, tai ainakin se vaatiii todella paljon panostamista ja se on taas pois vaimon tyytyväisenä pitämisestä jne. Aikamoinen oravanpyörä. Viisaat ihmisen kulkevat zen-tilassa silmät lasittuneina ympäri kaupunkia, aina on rahaa kamaan tai alkoholiin, kaverit jeesaa jos omat loppuu, oikeita tosiystäviä, ei aikatauluja, elämä pelkkkää viikonloppua, elämä on balanssissa, ruokaa ei juuri tarvi, henkinen tasapaino on löytynyt, on yhtä maailman ja luonnon kanssa.
Sitä minä vaan naureskelen kaduilla kulkiessani.
Kaduilla naurattaa
Anonyymi
2
185
Vastaukset 2
- Anonyymi
Niin no. Kysy yhdeltäkin, että onko tuo hänestä itsestään jotenkin nautinnollinen elämäntilanne. Voi tulla hieman eri näkökulmaa asiaan.
- Anonyymi
Tästähän tuli juuri dokumentti yleltä. Voi olla areenassa vielä. Katsokaa ja miettikää sitten toistamiseen.
Tuollaisessa elmäntilanteessa vaan on se varjopuoli että sitten kun on omien lisäksi myös kavereiden, sukulaisten ja varastetut rahat loppu, niin sitten pitää varastaa lisää että saa päivän annoksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762986
- 601244
- 41039
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57937- 84840
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173820Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e198802Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216763- 7736
- 62669
- 53667
- 59666
- 67646
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21608Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131581Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66569Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34527
- 55518