Kesällä naurattaa kaduilla olevat juopot ja narkit, naurattaa kuinka pikkeuksellisen älykkäitä ihmisiä he ovat ottaen rennosti ja antaen työssäkäyvien rahoittaa heidän jatkuvan juhlimisensa. Elämä on pelkkää viikonloppua, se on kai eräänlainen zen-tila, huoletonta täysin seesteistä henkisyyteen keskittyvää elämää. Ei tarvi mennä salille bodaileen, huolehtia että saa riittävästi ravintoa ja kaikkea muuta mitä normaalit "muurahaiset" tekevät. Minua se vaan naurattaa kuinka tyhmiä me olemme jotka raadamme töissä ja sen jälkeen vielä salilla tai kuka missäkin harrasteessa, hoidamme perhettä, yritämme pitää vaimot tyytyväisinä tietäen että se ei ole kuin ajan kysymys kun vaimo pettää (tai pettää jo) ja lähtee menemään. Kiireellisessä elämäntavassa ei vaan enää pysty pitämään kehoa timmissä kunnossa, tai ainakin se vaatiii todella paljon panostamista ja se on taas pois vaimon tyytyväisenä pitämisestä jne. Aikamoinen oravanpyörä. Viisaat ihmisen kulkevat zen-tilassa silmät lasittuneina ympäri kaupunkia, aina on rahaa kamaan tai alkoholiin, kaverit jeesaa jos omat loppuu, oikeita tosiystäviä, ei aikatauluja, elämä pelkkkää viikonloppua, elämä on balanssissa, ruokaa ei juuri tarvi, henkinen tasapaino on löytynyt, on yhtä maailman ja luonnon kanssa.
Sitä minä vaan naureskelen kaduilla kulkiessani.
Kaduilla naurattaa
Anonyymi
2
55
Vastaukset
- Anonyymi
Niin no. Kysy yhdeltäkin, että onko tuo hänestä itsestään jotenkin nautinnollinen elämäntilanne. Voi tulla hieman eri näkökulmaa asiaan.
- Anonyymi
Tästähän tuli juuri dokumentti yleltä. Voi olla areenassa vielä. Katsokaa ja miettikää sitten toistamiseen.
Tuollaisessa elmäntilanteessa vaan on se varjopuoli että sitten kun on omien lisäksi myös kavereiden, sukulaisten ja varastetut rahat loppu, niin sitten pitää varastaa lisää että saa päivän annoksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701126
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31870Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810