Oletko jo huomannut että jotkut uskovaiset väittää että saatana antaa synintuntoa ja kuormittaa uskovaiset,, syyttämällä heitä synneistä ja missä he elävät.
Eikö silloin uskova tavallaan juoksee Jumalan syliin huutamassa apua.
Sitäkö todella saatana halua ??
Ainoa joka antaa synnintutoa on minun mielestä Pyhä Henki !!
Rakkaat Helluntailaiset !!
34
109
Vastaukset
En ole huomannut, että Saatana olisi ollut asialla. Huomasin sen sijaan, että uskovaiset itse syyttävät toisia kaiken maailman synneistä ja korottavat itsensä Jumalan asemaan.
- Anonyymi
Savis !
Katso nyt tässäkin asiassa sinne Peiliin ENSIN !
Sinä itse olet kirjoittanut vasta niin, että sinä teet syntiä yhä siksi, kun Jumala ei ole sinua vielä siitä vapauttanut !
Sinä siis siirsit omat syntisi ja synnin tekemisesi Jumalan syyksi ja viaksi, kun Hän ei ole tehnyt sitä mitä SINÄ haluat !
Olet NIIIN sokea omille toimillesi, että joka kerta kun tuomitset muita, sinä ymmärtämättä itse sitä, tuomitsetkin samalla itse itsesi !
Mutta tätähän se oli aikoinaan niiden fariseusten ja kirjanoppineiden ULKOKULTAISTEN kanssa, ihan samaa touhua, muiden syntejä ja vääryyksiä seulottiin hyttys verkolla mutta omalla kohdalla mahtuikin kamelin kokoinen järkäle sihdistä läpi ! - Anonyymi
Onko Savis helluntailainen?
- Anonyymi
Savis on kimpoillut eri lahkoissa siellä ja täällä, kuin tuuliviiri.
- Anonyymi
Niin ja Savis on ja kuuluu nykyään lähinnä menestysteologian oppeihin uskoviin ihmisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savis on kimpoillut eri lahkoissa siellä ja täällä, kuin tuuliviiri.
Siis Savis uskoo menestysteologian "synnittömyys" ja "täydellisyys" oppeihin, joiden mukaan uskovasta tulee Jumala .
Lisäksi Savis kuvittelee niin kuin muutki menestysteologiaan hurahtaneet, että hän voi omilla teoillaan tavallaan pakottaa Jumalan toimimaan ITSE tahtomallaan tavalla.
Tämäkin siis on menestysteologiaan eksyneiden perus käsitys ja toimintatapa, joka loputa johtaa siihen, että he jo määräävät Jumalaa, eli asettuvat jopa Jumalan yläpuolelle kertomaan ja käskemään Jumalaa toimimaan kuten HE ITSE haluavat ja parhaaksi näkevät, vaikka se ei olisi ollenkaan Jumalan tahto niissä tapauksissa, vaan lähinnä päinvastainen !
Uskon että Jumala voi tehdä ihminen mitä Hän vaati Uskova olemaan Matteuksessa.
SUORA KÄSKY MILLAINEN USKOVA TULIS OLLA >>
Matt. 5:48
Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."- Anonyymi
Eli olet siis Jumala, tai sinusta siis tulee Jumala !
Herää jo vihdoin harhoistasi !
MUTTA SORRY NYT VAAN ETTEN USKO MENESTYSTEOLOGIAN OPPEJA !!
Joka opettaa että voi olla sekä syntinen että pyhä samssa paketissa ja pärjää mainiosti Tuomiolla sanomalla että Herra ollanhan me Juudaksen kanssa ajanneet ulos riivajia ja parantaneet ties monta.. !!
Opettahan ne että ikäänkuin näkymättömyydessä puhtaita pyhiä ja vapaita ,, mutta ei näkyvissä niinkuin Lamppu joka loistaa kaupungissa.
Siis menestysteologian oppi teoriassa mutta ei käytännössä, Siihen en usko...- Anonyymi
Synnittömyys ja "täydellisyys" opit ovat menestysteologian perus oppeja, ja niihinhän sinä uskot !
Lisäksi:
Eli olet siis Jumala, tai sinusta siis tulee Jumala !
- Anonyymi
Siksi pyhähenki tuleekin karistaa ensimmäisenä mielenhäiriöistä pois. Se siis altistaa typeryydelle ja hyväksikäytölle, Saviksille sun muille.
Vapahtaja olet sinä. Skippaa koko syntikäsite. Olet vastuusa vain Suomen laille ja läheisillesi. - Anonyymi
Pitää vaeltaa puhtaalla sydämmellä, niin Pyhä Henki tulee sellaisten uskovaisten elämään ja seurakuntiin, niinkuin tässä linkissä on asia. https://www.youtube.com/watch?v=mJE8mDBD95E
- Anonyymi
Höpö höpö !
Uudestisyntyneessä uskovassa ON ja pysyy Pyhä Henki !
Ei se enää tule jostain sinun keksimästäsi syystä, ei ihmiseen eikä varsinkaan seurakuntiin !
Sinä siis nyt väitit niin, ettei uudestisyntyneeessä itsessään ole Pyhää Henkeä, vaan se tulee ja menee sinun määrittämillä säännöillä !
No, huh huh sentään ! - Anonyymi
Tässä vielä Tietoa asiasta:
1. Kor. 3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
Siis ASUU, eikä kimpoile sisään ja ulos ! - Anonyymi
Ja lisää tuosta sinun opetuksen hedelmistä, eli nyky uskovat juoksevat sinne tänne etsien Herraa ja Pyhää Henkeä, vaikka Pyhä Henki on ja pysyy uudestisyntyneessä eli Hengestä syntyneessä uskovassa:
21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
22 Ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Tulee aika, jolloin te halajaisitte nähdä edes yhtä Ihmisen Pojan päivää, mutta ette saa nähdä.
23 Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä.
- Anonyymi
Savis sekoittaa käsitteitä ja raamatun tuntemuskin on puutteellista. Ennenkuin Lucifer kapinoi, hänen tehtävänsä oli raportoida Jumalalle mitä ihmiset maan päällä tekivät. Hän oli silloinkin syyttäjä.
Saatanaa kutsutaan raamatussa "veljien syyttäjäksi", sillä se yrittää syyllistää uskovia epätäydellisyydestä ja saada heidät epäilemään Jumalan armoa. Syyllistämisen tarkoituksena on viedä pelastuksen ilo, aiheuttaa epätoivoa ja saada uskova antamaan periksi.
PH:n herättämä synnin tunto on aivan eri asia. PH ei syyllistä, vaan ohjaa kääntymään Jumalan puoleen. tekemään parannusta ja turvaamaan Hänen armoonsa. Paavali kirjoitti PH:n inspiroimana: " Armosta te olette pelastetut, ette tekojenne kautta, ettei kukaan kerskaisi."
Jumala tuntee meidän epätäydellisyytemme ja juuri siksi Kristus lähetettiin kantamaan maailman synnit. Se tarkoittaa niin menneitä kuin tuleviakin. Meidän ei tarvitse jumittua syyllisyyteen. Vaan voimme " käydä uskalluksella armoistuimen teteen, että löytäisimme armon silloin, kun me apua tarvitsemme." (Hebr. 4:16)- Anonyymi
Saatana ei ollut mikään syyttäjä !
Lue itse sitä Raamattuasi, enkelit ovat PALVELEVIA henkiä, eivät syyttäjiä/tuomareita.
YKSI on tuomari ! Aivan niin Rakas anonyymi.
Anonyymi kirjoitti >>> PH:n herättämä synnin tunto on aivan eri asia. PH ei syyllistä, vaan ohjaa kääntymään Jumalan puoleen. tekemään parannusta ja turvaamaan Hänen armoonsa. Paavali kirjoitti PH:n inspiroimana: " Armosta te olette pelastetut, ette tekojenne kautta, ettei kukaan kerskaisi." <<<
Oikeassa Herätyksessä antaa Pyhä Henki synnintunto uskoville joka ei vielä ovat Täydellisiä niinkuin Pyhä Raamattu opettaa että Uskova olis oleva sisäisesti .
Siis uskova tulis olla sama Tahto , Mieli ja tarve ja Usko/Toivo kuin Jumala.
Kun synnintunto tulee,, juokse , jos voi niin heikosti kuvata , miten vauhkona synnintunnossa Uskova Juoksee Ristin luo ja pääsee Kristukseen ,, joka on ristiinnaulittu. Siinä Uskova saa kuolla ja muuttua täysin Kristuksen kaltainen. Seuraa siis Jeesus kuolemaan että saisitte myös nousta Hänen kanssa ja elää Mahtava Elämä Hänessä ja Hänen kanssa ikuisesti Taivaassa..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Aivan niin Rakas anonyymi.
Anonyymi kirjoitti >>> PH:n herättämä synnin tunto on aivan eri asia. PH ei syyllistä, vaan ohjaa kääntymään Jumalan puoleen. tekemään parannusta ja turvaamaan Hänen armoonsa. Paavali kirjoitti PH:n inspiroimana: " Armosta te olette pelastetut, ette tekojenne kautta, ettei kukaan kerskaisi." <<<
Oikeassa Herätyksessä antaa Pyhä Henki synnintunto uskoville joka ei vielä ovat Täydellisiä niinkuin Pyhä Raamattu opettaa että Uskova olis oleva sisäisesti .
Kun synnintunto tulee,, juokse , jos voi niin heikosti kuvata , miten vauhkona synnintunnossa Uskova Juoksee Ristin luo ja pääsee Kristukseen ,, joka on ristiinnaulittu. Siinä Uskova saa kuolla ja muuttua täysin Kristuksen kaltainen. Seuraa siis Jeesus kuolemaan että saisitte myös nousta Hänen kanssa ja elää Mahtava Elämä Hänessä ja Hänen kanssa ikuisesti Taivaassa..Yhä vain näitä samoja menestysteologian oppeja !!!!
Uskovasta tulee Jeesus eli uskovasta tulee Jumala !!!
Huh huh sentään, miten joku voikin olla noin umpisokea !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhä vain näitä samoja menestysteologian oppeja !!!!
Uskovasta tulee Jeesus eli uskovasta tulee Jumala !!!
Huh huh sentään, miten joku voikin olla noin umpisokea !!!mä en edes lue ton "savis" kommentteja, huomannut kyllä . . .
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Aivan niin Rakas anonyymi.
Kun synnintunto tulee,, juokse , jos voi niin heikosti kuvata , miten vauhkona synnintunnossa Uskova Juoksee Ristin luo ja pääsee Kristukseen ,, joka on ristiinnaulittu. Siinä Uskova saa kuolla ja muuttua täysin Kristuksen kaltainen. Seuraa siis Jeesus kuolemaan että saisitte myös nousta Hänen kanssa ja elää Mahtava Elämä Hänessä ja Hänen kanssa ikuisesti Taivaassa..Nyt putkinäkö vaikuttaa ja jättää huomoimatta Raamatun opetusta.
Kyllä Perkele vaikuttaa täällä - vaikuttaa hyvän ja pahantiedonpuulla, on hajottanut Apostolisen seurakunnan. On perustanut kirkkokunnat, on vaikuttanut kirkkojen epäraamatulliseen jäsenrekisterien syntyyn, sen kautta uskonkiistoihin - minäuskoon.
Uskonnolliset perinnäisäännöt tekevät tyhjäksi Jumalan sanalle, "juoksetko perinnejumalan helmoihin, kun rienaaja tietää sydämesi tilan ja haluaa pitää omansa.
Hän Lucifer - käyttää Jumalan lain määreitä meitä mittaamaan itseämme, näkemään mahdottomuuden elämään. Eli rienaaja on tavallaan opetuksenakin raamatullinen sanoma siihen, että taivaissa on syntynyt sota - ja se jatkuu täällä.
Vanhurskaskin voi langeta! Siis langeta missä? Jeesus sanoo, että te eksytte, ellette tunne kirjoituksia! Tietomme on vajavaista, eli niin kauan kun elämme tämänpuoleisuutta.
Siksi taistelu on. Jos Sana on seurakunnassa vinossa, palvotaan ristiä, tavallaan omaatyötä, eikä hokata sijaisuhria, niin pian otamme väärän ristin kantaaksemme.
Eli - hieman putkinäöstä katsomaan kokonaisuuksia.
- Anonyymi
Kaikki hyvä tulee Jumalalta. Synnintunto on hyvää, sillä se saa aikaan parannuksentekoa. Synnintunto tulee Jumalalta, se on iso apu lapselleen.Paatuneella ei ole elävää synnintuntoa eikä ymmärryksen synnintuntoa.
saatana on veljien syyttäjä, mutta meidän tulee kuulla yksin Jumalaa.
Ihmisen sydänkin on petollinen kuten saatana, joten on vaikea sanoa onko syytös Toiviaisesta vai saatanasta, vai sekä että. Jumala sen tietää.
Commandohauis - Anonyymi
Mistä "synnintunnosta" Savis nyt mahtaa puhua?
Kuinka synnittömällä voisi ja pitäisikään olla synnintunto?
Synnintunnot on vain syntisilä.
Onko Savis sittenkin myös itsekin syntinen, vaikka on tämän aina kiistänyt ja pilkannut meitä (luterilaisia), jotka tunnustamme syntisyytemme, väittäen meidän tästä syystä tarkoituksella elävän synnissä?
Tätä on helluntailaisuus: käännetään takkia ja oppia jatkuvasti, niin, että heidän metkujaan ymmärtämätön menee päästään pyörälle.
Eikai Saviksesta ole tulossa kristitty? Onko hänellä omatunto, jopa synnintunto? Tähän asti hän hurskaudenteoillaan on itse pelastanut itsensä, niinkuin helluntailaisen kuuluukin ja sitten synnittömänä, tikkana, voittopokaalia ja rahalahjaa Jeesukselta hakemaan!
Minä en nyt tuohon Saviksen yllättävään synnintuntoisuuteen juuri luottaisi. Jokin ketunhäntä siinä on piilossa.- Anonyymi
raamatussa on se "rikas mies " kertomus,
rikas mieshän oli KAIKKIA KÄSKYJÄ (lain) täyttänyt, vaan se ei riittänyt Jeesukselle, Jeesus sanoi;
"Mene ja myy kaikki omaisuutesi ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa"
ei siis, edes ne lain noudattamiset, voineet rikasta miestä pelastaa.
nykyään, pelastutaan ensin, ja sitten rikastutaan . . .kuin päin se ny oikein on ?? >>> Mistä "synnintunnosta" Savis nyt mahtaa puhua?
Kuinka synnittömällä voisi ja pitäisikään olla synnintunto? <<<
Aivan !! Eihän synnittömät voi olla synnintunto.
Olen huolissaan teidän vapaus synnnissä liberaalissa halvan armon alla opissa.
En ole pilkkannut teitä. Saatana pilkka teitä kun hän kääntä teidän päässä minun tekstit.
Etsikää Room 6 tapahtuma teidän elämä missä saatte kuolla pois synneistä Hänessä ja nousta elämään Hänen kanssa Hänessä.
Tämä tarkoittaa Ristinkuolema ja sen mahdollisuus syntisten elämäss. Tuo ihan Uudestisyntyminen kun Hän kastaa syntinen elämään.
Room. 6
3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.Anonyymi kirjoitti:
rikas mieshän oli KAIKKIA KÄSKYJÄ (lain) täyttänyt, vaan se ei riittänyt Jeesukselle, Jeesus sanoi;
"Mene ja myy kaikki omaisuutesi ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa"
nykyään, pelastutaan ensin, ja sitten rikastutaan . . .kuin päin se ny oikein on ??>>>> nykyään, pelastutaan ensin, ja sitten rikastutaan . . .kuin päin se ny oikein on ?? <<<
Aivan !! Ei älämällä synnissä rikastaa Elämä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
>>> Mistä "synnintunnosta" Savis nyt mahtaa puhua?
Kuinka synnittömällä voisi ja pitäisikään olla synnintunto? <<<
Aivan !! Eihän synnittömät voi olla synnintunto.
Olen huolissaan teidän vapaus synnnissä liberaalissa halvan armon alla opissa.
En ole pilkkannut teitä. Saatana pilkka teitä kun hän kääntä teidän päässä minun tekstit.
Etsikää Room 6 tapahtuma teidän elämä missä saatte kuolla pois synneistä Hänessä ja nousta elämään Hänen kanssa Hänessä.
Tämä tarkoittaa Ristinkuolema ja sen mahdollisuus syntisten elämäss. Tuo ihan Uudestisyntyminen kun Hän kastaa syntinen elämään.
Room. 6
3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.>>Olen huolissaan teidän vapaus synnnissä liberaalissa halvan armon alla opissa.
En ole pilkkannut teitä. Saatana pilkka teitä kun hän kääntä teidän päässä minun tekstit.<<
Savis on niin täynnä valheen henkeä, että edelleen kieltää omat rikoksensa kristittyjä yksilöitä vastaan. Huomatkaa, että hän kohdistaa vihansa aina ihmisiin, kristittyihin henkilöinä, ei esim. johonkin kirkkokuntaan, vaan yksilöihin, jotka hän aina suoralta kädeltä tuomitsee.
Hän pilkkaa Jumalan armoon turvaavia syntisiä halvan armon uskoviksi. Nimittelee mm. itseäni liberaaliksi, jota en ole koskaan ollut, tämä kyllä ilmenee teksteistäni, minusta ei liberaalia saa mitenkään. On aina pilkannut synnintuntoani ja että olen aina nimennyt itseni armosta pelastetuksi syntiseksi.
Tämä on helluntaiuskoa, ei Savis ole ensimmäinen, omiin hurskauden- ja ansion tekoihinsa (ilman mitään turhia armoja) luottava hellari, joka pilkkaa armonlapsia. Minä olen tuota länkytystä kuullut koko ikäni hellareiden taholta.
Kauan sitten muuan Hgin Saalem-srk:n vanhemmistoäijä nk. saarnassaan pilkkasi kristittyjä n. puolituntia kestäneen pilkkanaurun verran (jätkä nauraessaan suorastaan pärski räkää suustaan ja nenästään) ja nimitti mm. virsikirjamme hartaita virsiä "Saatanan virsiksi, joita me emme laula, vaan me laulamme ilolauluja herralle", kuten Saviskin tekee (kirjoitan sanan "herra" pienellä, sillä hellareiden herra on toinen kuin Raamatun Herra). Muu vanhimmisto kuunteli lavalla tyynesti, kunnes n. puolen tunnin jälkeen joku niistä kävi kuiskaamassa tyypille, että lopeta jo.
Savis ilmoittaa kuitenkin suoraan, että se on Saatana (hänessä) joka meidän uskoamme pilkkaa. Pieni rehellisyyden pilkahdus. Anonyymi kirjoitti:
>>Olen huolissaan teidän vapaus synnnissä liberaalissa halvan armon alla opissa.
En ole pilkkannut teitä. Saatana pilkka teitä kun hän kääntä teidän päässä minun tekstit.<<
Savis on niin täynnä valheen henkeä, että edelleen kieltää omat rikoksensa kristittyjä yksilöitä vastaan. Huomatkaa, että hän kohdistaa vihansa aina ihmisiin, kristittyihin henkilöinä, ei esim. johonkin kirkkokuntaan, vaan yksilöihin, jotka hän aina suoralta kädeltä tuomitsee.
Hän pilkkaa Jumalan armoon turvaavia syntisiä halvan armon uskoviksi. Nimittelee mm. itseäni liberaaliksi, jota en ole koskaan ollut, tämä kyllä ilmenee teksteistäni, minusta ei liberaalia saa mitenkään. On aina pilkannut synnintuntoani ja että olen aina nimennyt itseni armosta pelastetuksi syntiseksi.
Tämä on helluntaiuskoa, ei Savis ole ensimmäinen, omiin hurskauden- ja ansion tekoihinsa (ilman mitään turhia armoja) luottava hellari, joka pilkkaa armonlapsia. Minä olen tuota länkytystä kuullut koko ikäni hellareiden taholta.
Kauan sitten muuan Hgin Saalem-srk:n vanhemmistoäijä nk. saarnassaan pilkkasi kristittyjä n. puolituntia kestäneen pilkkanaurun verran (jätkä nauraessaan suorastaan pärski räkää suustaan ja nenästään) ja nimitti mm. virsikirjamme hartaita virsiä "Saatanan virsiksi, joita me emme laula, vaan me laulamme ilolauluja herralle", kuten Saviskin tekee (kirjoitan sanan "herra" pienellä, sillä hellareiden herra on toinen kuin Raamatun Herra). Muu vanhimmisto kuunteli lavalla tyynesti, kunnes n. puolen tunnin jälkeen joku niistä kävi kuiskaamassa tyypille, että lopeta jo.
Savis ilmoittaa kuitenkin suoraan, että se on Saatana (hänessä) joka meidän uskoamme pilkkaa. Pieni rehellisyyden pilkahdus.Valheen henki saa Rakas anonyymi sokea mitä kirjoitan >>> En ole pilkkannut teitä. Saatana pilkka teitä kun hän kääntä teidän päässä minun tekstit.<<<
Ja mitään Totuus ei mene perille ennenkuin saatana ja tuo henki lähtee hänestä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nykyään, pelastutaan ensin, ja sitten rikastutaan . . .kuin päin se ny oikein on ??Kyllä lailla on kasvattava Kristukseen, sitä ei pidä hyljätä, mutta jos alkaa omintöin mitata ja matkaa tehdä, niin 19:06 kirjoittajalle, tullaan siihen rikkauteen.
Oman minän rikkaudessa katsotaan omahyväisyyden riittävyyteen, mutta "lain päämäärä kirjoitusten mukaan on rakkaus"! Eli rikkaalla oli väärä rikkaus- eli oma minä.
Hänet piti herättää juuria myöten, eli myydä se väärä rikkaus. ja senjälkeen omaisuus, mikä on sydämen asenne Jumalaan ja Kristukseen, niin sydämen rakkaus - sen antaminen köyhille, se tuo sen aarteen taivaisiin.
Sydänmen asenne - elämään, oikea asenne ja teot, jossa usko näkyy on meidän omaisuutemme täällä. Ja sitä voimme jakaa lähimmäisten elämään.
Riittävä "rahan" rikkaus maailmassa ei ole synti. Rikas sydämessään rakkaus Jumalaan on siunaus kansalle. Hän voi työllistää köyhät ja tuoda pitkää taloudellista leipää pöytään.
Ei kaikkia rahoja ihmisellä voi demonisoida, terveellä pohjalla, ne on anneetuja leivisköitä yhteiseen hyvinvointiin.
Näin köyhäkin voi olla väärän rikkauden omistaja, kun pukee asiat oikeisiin raameihin. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä lailla on kasvattava Kristukseen, sitä ei pidä hyljätä, mutta jos alkaa omintöin mitata ja matkaa tehdä, niin 19:06 kirjoittajalle, tullaan siihen rikkauteen.
Oman minän rikkaudessa katsotaan omahyväisyyden riittävyyteen, mutta "lain päämäärä kirjoitusten mukaan on rakkaus"! Eli rikkaalla oli väärä rikkaus- eli oma minä.
Hänet piti herättää juuria myöten, eli myydä se väärä rikkaus. ja senjälkeen omaisuus, mikä on sydämen asenne Jumalaan ja Kristukseen, niin sydämen rakkaus - sen antaminen köyhille, se tuo sen aarteen taivaisiin.
Sydänmen asenne - elämään, oikea asenne ja teot, jossa usko näkyy on meidän omaisuutemme täällä. Ja sitä voimme jakaa lähimmäisten elämään.
Riittävä "rahan" rikkaus maailmassa ei ole synti. Rikas sydämessään rakkaus Jumalaan on siunaus kansalle. Hän voi työllistää köyhät ja tuoda pitkää taloudellista leipää pöytään.
Ei kaikkia rahoja ihmisellä voi demonisoida, terveellä pohjalla, ne on anneetuja leivisköitä yhteiseen hyvinvointiin.
Näin köyhäkin voi olla väärän rikkauden omistaja, kun pukee asiat oikeisiin raameihin.Aivan Rakas Anonyymi !!
Jeesus tulis olla Rikkaus ja meidän tulis vihata itsemme ja oma Rikkaus !!
Minä minä on täynnä rakkautta itseä kohtaan ja ei näe että se juuri kaataa uskova kun uskova tulis pysyä pystyssä. Ja silloin ei voi päästä irti myöskään rahanhimoon.
Rikas nuorukainen ei mennyt polville ja pyytänyt Jeesus auta minua irti rahoista.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Aivan Rakas Anonyymi !!
Jeesus tulis olla Rikkaus ja meidän tulis vihata itsemme ja oma Rikkaus !!
Minä minä on täynnä rakkautta itseä kohtaan ja ei näe että se juuri kaataa uskova kun uskova tulis pysyä pystyssä. Ja silloin ei voi päästä irti myöskään rahanhimoon.
Rikas nuorukainen ei mennyt polville ja pyytänyt Jeesus auta minua irti rahoista.Sinä ITSE tuomitsit TAAS ITSESI, omilla sanoillasi !
Jos kuka, niin se olet sinä, joka rakastat itseäsi ja vihaat muita !
Itsellesi siis armoa riittää loputtomasti, mutta muita olet tuomitsemassa rankimman päälle !
Herää jo vihdoin harhoistasi ja katso vihdoin sinne PEILIIN, etkä muihin ihmisiin !
Huomatkaa että tuo rakas anonyymi on ottanut agenda minua vastaan raivoissaan saatanan kanssa joka vihaa minua niin paljon kun näyttään teille Rakkaat että synti on ainoa asia joka vie uskova helvettiin,
Ja kaikken valheen voimaan hän puolustaa halvan armon joka saa uskova pysymään synnissä ja vahvistaa synnissä olemisen tilaan kohti helvetti.
Mutta En ole vastuussa hänestä ja halvan armon meneviä. Olen varoittanut !!!
Luuk. 21:36
Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."
Luuk. 24:25
Niin hän sanoi heille: "Oi, te ymmärtämättömät ja hitaat sydämeltä uskomaan kaikkea sitä, minkä profeetat ovat puhuneet!
Joh. 16:13
Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
2. Tess. 2:9
tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
2. Tess. 2:11
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,- Anonyymi
Lopeta nämä valehtelusi !
Minä en vihaa sinua, minä vihaan niitä sinun valheitasi, joita taaskin tässä suollat !
Minä vihaan sinun vääriä tekojasi, EN SINUA !!!
Jospa lopettaisit näiden valheellisten syytösten suolatmisen, sekä menestysteologian harhaoppien levittämisen, niin minun ei kaikke aikaa tarvitsisi puuttu toimiisi ja kirjoituksiisi !!!
Niin helppoa se olisi, jos SINÄ ITSE vihdoin tutkisit kunnolla itseäsi ja toimiasi ja oppejasi, ja SINÄ ITSE TEKISIT SITÄ PARANNUSTA, josta muille saarnaat !!!
Mutta kun ei !
Vuosikymmenet olet harhaoppejasi levitellyt ja uskoviakin valheellisesti syyttänyt, KUTEN NYTKIN, mutta mitään muutosta ei ole tullut, olet vain pahentunut, ihan kuten Sana oikein sanookin:
2. Tim. 3:13 Mutta pahat ihmiset(Savis) ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.
- Anonyymi
Olen huomannut, että esim. vapaakirkolliset hyvinkin mielellään syyllistävät ja syyttävät lähimmäisiään omista synneistään. Mutta siitä en tiedä tekevätkö helluntailaiset samoin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t563857- 332261
- 402144
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401562Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801457
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125