Moikka!
Sain viime viikolla toisen annoksen Pfizerin rokotetta.
Ensimmäisestä ei tullut juuri mitään, mutta toisen jälkeen on ollut pahoivointia, sykkeet tapissa ja golf-pallon kokoinen kyhmy kainalossa.
Lääkärissä olen kyllä käynyt, mutta haluaisin tietää onko muilla tullut mitään vastaava?
Sain viime viikolla toisen annoksen Pfizerin rokotetta.
Ensimmäisestä ei tullut juuri mitään, mutta toisen jälkeen on ollut pahoivointia, sykkeet tapissa ja golf-pallon kokoinen kyhmy kainalossa.
Lääkärissä olen kyllä käynyt, mutta haluaisin tietää onko muilla tullut mitään vastaava?
Vastaukset 2
Vanhimmat
Kauheeta, tiedän tapauksen jossa nainen sai kasvohalvauksen toisen piikin jälkeen, sinun täytyy mennä lääkäriin ja tehdä haittavaikutusilmoitus ja korvauksiakin voi hakea, koita jaksaa. Ps.ole tiukkana siellä lääkärissä, voivat nimittäin sanoa että ei ole mitään tekemistä koronapiikin kanssa, mutta jos oireet on selkeät älä anna periksi.
Tuo on normaalia, monella on todettu että toinen rokotuskerta voi aiheuttaa suuremmat sivuvaikutukset. Koska kävit lääkärissä, eikä todettu mitään poikkeavaa, voit odotella rauhassa oireiden häviämistä.