Tässä on sentencedin uusin biisi ladattavissa: http://mp4.centurymedia.com/audio/sentenced_maytodaybecometheday.mp3
Sentencedin uusin
10
1233
Vastaukset
- inkku
Helmi biisi. Harmi, että jätkät lopettavat :(
Menetetään taas paljon. - hullu
Jopas oli vauhdikas ralli! Kyllähän sitä täyspitkää tässä jo odotellaan. En oo vielä sisäistäny, et tuleva levy on Sentencedin viimeinen...
- FlesrehNatas
jo kuullut sentensetien uusimman kokonaan promona mutta täytyy myöntää että ei sieltä mitään helmi biisejä kyllä löytyny..
- minä
Uusin levy on kokonaisuudessaan loistava!
- Jamppa
minä kirjoitti:
Aiwan timantti! Vaatii tosin useamman kuuntelukerran että pääsee sisälle.. Pakko hankinta! Sisältää jopa yhden biisin missä palataan siihen vanhaan kunnon rymistelyyn :)
minä kirjoitti:
Tuliko kenelläkään mieleen Everfrostin yhdestä riffistä Deep Purplen Perfect Strangers?Minulla tuli ainakin...itse asiassa jo viime kesänä Qstockissa, nyt vasta muistin tuon, kun kuulin uudestaan.
- KaamosMaster
Vitun_idiootti kirjoitti:
Tuliko kenelläkään mieleen Everfrostin yhdestä riffistä Deep Purplen Perfect Strangers?Minulla tuli ainakin...itse asiassa jo viime kesänä Qstockissa, nyt vasta muistin tuon, kun kuulin uudestaan.
"Tuliko kenelläkään mieleen Everfrostin yhdestä riffistä Deep Purplen Perfect Strangers?Minulla tuli ainakin...itse asiassa jo viime kesänä Qstockissa, nyt vasta muistin tuon, kun kuulin uudestaan."
Siellähän mieki sen kuulin, mutta taisin olla aika hyvässä kunnossa kun ei kerran mitään mieleen jäänyt. Pitäs vissiin kuunnella uudestaan.
- Mutha
Pojillahan alkoi olla vanhan toistoa pahasti jo Cold white lightilla ja vain neljä hyvää biisiä löytyi kaikkiaan, ja tästä uudesta en ole löytänyt vielä mitään hyvää...
Uskomatonta todella, kun bändiä olen fanittanut kympillä Downista Crimsoniin...ihan hyvä, että pakkaavat pelit pussiin tässä vaiheessa kun väsymys näyttää pahan kerran iskeneen.. - Hullu ukko
Tie on tasoitettu Jarwan paluulle.
- Mourner
Harmi, ei tuo biisi mitään uutta tarjonnu. :/ Levyn kuiteski aion ostaa...
Ja jarwa ei palaa takasin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471