Kun ei muuta osata kuin valmiiksi kirjoiteltuja juttuja lukea ja tällä sivulla niitä uutisina kirjoitellaan.Suosittelen sivulla olijoita poistumaan koneidensa ääreltä ketkä suinkin pääsevät luonon sykettä seurailemaan niin jos siinä sivussa nämä tyhjät höpinätkin unohtuisi.
Onko koulunkäynti mennyt harakoille ?
24
93
Vastaukset
Tässä kopio kommentistani edelliseen jankutukseen aiheesta.
-
En sanoisi että elämä on liian lyhyt.
Paljon jaaritellaan että ulos sieltä kammiosta.
Elämä odottaa teitä ulkona.
Mutta mitä se elämä on?
Kenellekin?
Kerrotaan myös että hän kuoli onnellisena.
Niin että mitä?
Miten?
Onko siis elämä oikean mittainen?
Sitä vain askelletaan eteen-päin väärin mitoin?
H.- Anonyymi
Joo mutta nämä aika vähän koulutettuja kotifrouvia ja eivät ole saaneet esiintyä missään eikä heiltä ole mitään kysytty koskaan. Nyt he elävät emännän kevättä innoissaan. Hyvä näin tulin voitin
Nämä naiset eivät saaneet edes äänestää
Minkä ikäisenä sai 1947 syntynyt palstan rouva ensi kerran
äänestää presidenttiä
Yllättykää- Anonyymi
Aika inhottavasti dissaat naisia!
Tekis mieli kirjoittaa jotain hirmiän kauhian kamalaa.
Beng
- Anonyymi
alotuksentekijä on nyt pikkusen sekasi,
koitahan rentoutua välillä,
tällä nämä mummelit ja papparaiset kirjoittelee aivan omiaa, jopa omituisia juttuja,
seuraa tarkemmin, huomaat kyllä
välillä viiraa yhdellä jos toisella
normien vierestä jopa yliki,
hauskoja juttuja ovat
hyvinki viihteelisiä välillä, heh,
jatketaaaaaan,,,,,,,,, - Anonyymi
Jokaisella on makunsa ja kiinnostuksen kohteensa. Minua kiinnostavat juuri ne avaukset, joissa on keskustelun pohjaksi linkki esimerkiksi uutiseen, kun ei aina huomaa kaikkia kiinnostavia juttuja, koska uutislähteitä on niin paljon. Niissähän varsinaista asiaa on keskusteltavaksi. Muu on löpinää.
Älä anna häiritä itseäsi, tee runsaasti omanlaisiasi sinua ja muitakin miellyttäviä aloituksia.
Vai odotatko vain, että muut niitä tekevät sinulle ?Tämähän just oli sellainen hänen omanlaisensa aloitus, että kaikkien toisten pitäisi häipyä ulos tuonne rankkasateeseen, kun hän itse istuu sisällä lämpimässä täällä palstalla.
- Anonyymi
Sama kommentti sinulla jokaiseen poikkipuoliseen kirjoitukseen näkyy olevan.
- Anonyymi
Vaikuttaa ihan kuin huru-hurux olisi tuon avauksen tehnyt anonyyminä. Kierrän hänen avauksensa niin kaukaa kuin jalka enää nousoo.
Sama tyyppi tässä vuosia sitten kirjoitti: Miksi avaat uuden keskusteluavauksen kun hänen vastaavaan olisi sopinut vielä 500 kommenttia.- Anonyymi
😁😁😁.
Mistäköhän löytäisi sellaisen kommentin.
Minulla on sellainen käsitys, että hän haluaa laittaa ketjuille jarrut päälle heti kun ne menee sataseen.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Mistäköhän löytäisi sellaisen kommentin.
Minulla on sellainen käsitys, että hän haluaa laittaa ketjuille jarrut päälle heti kun ne menee sataseen.Sinä tulet hanakasti selittää miten juttu on, jos on erimieltä tulee väittely, parempi myötää Tellu on oikeassa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tulet hanakasti selittää miten juttu on, jos on erimieltä tulee väittely, parempi myötää Tellu on oikeassa.
Niin mistä löytyy hänen tällainen kommenttinsa:
"""Sama tyyppi tässä vuosia sitten kirjoitti: Miksi avaat uuden keskusteluavauksen kun hänen vastaavaan olisi sopinut vielä 500 kommenttia."""
Eihän siinä kun vedät sen esiin, niin en väittele sen enempää.
Kai sinulla jotain todisteita on väittämääsi. Vai untako näit?- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Niin mistä löytyy hänen tällainen kommenttinsa:
"""Sama tyyppi tässä vuosia sitten kirjoitti: Miksi avaat uuden keskusteluavauksen kun hänen vastaavaan olisi sopinut vielä 500 kommenttia."""
Eihän siinä kun vedät sen esiin, niin en väittele sen enempää.
Kai sinulla jotain todisteita on väittämääsi. Vai untako näit?En nähnyt suinkan unta! Ostin ensimmäisen tietokoneen jotakin 2006. Silloin tuo teksti nettiin ilmaantui.
Tuosta aikaa jo 15v.
Toivo Lång 83v. Inkeroinen Anonyymi kirjoitti:
En nähnyt suinkan unta! Ostin ensimmäisen tietokoneen jotakin 2006. Silloin tuo teksti nettiin ilmaantui.
Tuosta aikaa jo 15v.
Toivo Lång 83v. InkeroinenNjaaaa.
No silloin se on varmaan yhtä totta kuin sekin, että minä olen espoolainen leskirouva.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Njaaaa.
No silloin se on varmaan yhtä totta kuin sekin, että minä olen espoolainen leskirouva.Ehkä oletkin, mistä me tiedetään.
- Anonyymi
En ikinä tule käsittämään näitä valituksia aloituksista, koska sana on kaikille vapaa
ja kun tänne mahtuu niin paljon aloituksia kuin kirjoittajat vain jaksavat tehdä,
miksi valittajat eivät tee itse sellaisia aloituksia kuin haluavat ?
Ei muut ihmiset täällä ole toisten palvelijoina sitä varten,
että he aikaansaamattomien ihmisten toiveita toteuttavat.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Hän teki jo sellaisen aloituksen, mitä hän palstalle haluaa kai enemmänkin.
Tunnen myös erään toisenkin Mummelin joka työntää itsensä sellaisiin asioihin jotka ei hänelle kuulu,,,lähettettelee tekstaireita ajankohdasta riippumatta ja antaa omia ohjeitaan joissa ei ole juurikaan mitään järkeä eikä tietoa asioista,,,perään huutaa Hallelujaa.
Voihan se olla, että tämän mummelin kaikki koulunkäynti on tosiaan mennyt noille harakoille.
Mene ja tiedä. Ei sitä koulunkäyntiä paljon enää tarvitse,
Kansalaisopistotkin pitää ovensa kiinni, ettei sitäkään koulua pääse enää käymään.
Mutta muuten tulen ja menen siten, miten tälle pyryharakalle soppii.
Ei tällä palstalla ole koulutusvaatimuksia,,
pääasia, että jotenkin jutuillaan riipuksii mukana.- Anonyymi
No juuu, nämä kait vuosikymmeniä palstoilla luuhanneet ei enää erota virtuaalia todellisuudesta, elävät omassa nettiumpiossaan, eläkööt, lähetään me pihalle.
- Anonyymi
Lienee tällä sivulla vaikuttavat nämä iänikuiset sivuja koluavat Vattupuskat ja pyörilijä mummeli.
- Anonyymi
Koulutusvaje. Kimball täyttää ensi kuussa vasta 55 mutta näyttää teitä paljon vanhemmalta
Se on kasvanut koulutta siellä kauboi-alueella Montananan suunnilla iuoteisalueella
Siellä on myös suomalaisia kyllä
Se on koko elämänsä kusettanut shekkipetoksia sairas- yms. vakuutuspetoksia väärennettyä luomulihakauppaa ... ja sen sellaista maalaispoikien elinkeinoa
Sen psyykke on sellainen, että sen on pakko lässyttää, nyt se kertoo tappaneensa enemmän ja paloitelleensa 21
Sillä on lievä tuomio kun se pn avustanut Jerry Cottonia Phil Deckerin työkaveria G- miestä paljastelemalla
Vain 70 vuotta linnaa ja VAIN neljä varmaa murhaa,, 3 naista joista yksi lapsipuoli, tyttö 19 v ja kaksi vankikaverien heilaa ja neljäs on sen setä
Käytännössä varmuudella tiedetään paljon enemmän tappoja, se on naisten mieleen, 4 avioliittoa joista viimeinen vankilassa, ei pääse petiin, se on laki Usassa
Ja kakkosvaimon kanssa sillä on 2 poikaa joista vanhemman pehmon se heitti autosta vauhdissa mäkeen saadakseen vakuutusrahat muttei poika kuollutkaan, koomassa viikon, homma kuivui ja se lensi vielä osavaltiorajalla ei viranomaiset viitsineet selvittää kumman valtion puolella
Nyt se leuhkii taas murhistaan kun linnassa on tylsää https://www.denverpost.com/2018/09/19/colorado-serial-killer-scott-kimball-on-dateline-nbc/ Olen olllut ulkona mieltei koko päivän klapeja tekemässä.
Mutten nähnyt yhtään harakkaa, että olisi voinut kysyä.- Anonyymi
Ei näitä keskustelupalstoja ole järjestetty pelkästään koulunkäynneille.
Varsinainen eliitti väki haistattaa pitkät koko S-24 keskustelusaiteille.
Joku nettiin juuttunut eläkeläinen vaatisi meiltä duunareilta vielä korkeaa kirjoitustaitoakin aiheineen.
Mikä hän oikein luulee olevansa vaatimuksineen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004919
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734861Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904360Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172710Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322134Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121811- 901806