Minä kyllä tiedän, kenen poika olen.
Tiedän senkin, kenen poika sovitusveren herjaaja on.
Ja tiedän senkin, mitä hänelle on tehtävä.
ÄLKÄÄ TULKO ALOITUKSIINI!
5
51
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä ei ole Pyhän Hengen kanssa mitään tekemistä. Poistoon.
- Anonyymi
Pyhä henki on sovitusveressä, sillä se ei ole okkultismia eikä aivopierua.
Golgatan veressä voima on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhä henki on sovitusveressä, sillä se ei ole okkultismia eikä aivopierua.
Golgatan veressä voima on.Juurikin niin!
Veri jäi, kun henki lähti.
- Anonyymi
Niin tulee jatkossakin käymään niille, jotka kuvittelevat saaneensa Pyhän Hengen ja totuuden.
Ovathan piispammekin sanoneet, ettei heistäkään kukaan voi tietää totuutta.
Sillä Pyhä Henki katosi maailmasta, kun sovitusveri tuli tilalle - Anonyymi
Tuolla on aloitus: Rokotevastaiset idiootit.
Täällä on vain yksi sovitusverivastainen idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972