Eproktofilia eli "pierufetissi"

Anonyymi

Hei,
Olen suomalainen vähän yli parikymppinen mies, joka haluaisi puhua aiheesta jota pidetään - ja ilmeisesti varsinkin Suomessa - hyvinkin häpeällisenä ja arkana, nimittäin eproktofiliasta eli fetissistä, johon liitetään kiihottuminen ilmavaivoista, yleensä niin päin, että mies kiihottuu naisen ilmavaivoista. Löysin tämän fetissin jo yläasteikäisenä ja tietysti olen vaiennut siitä aikaisemmin edellämainituista syistä. Olen joutunut turvautumaan aikuisviihteen katsomiseen tämän fetissin saralla, sillä en tosiaan ole uskaltanut ainakaan kasvokkain puhua siitä kenenkään kanssa reaktioita, naurukohtauksia ja maineeni menettämistä peläten. Kiihotun naisten ilmavaivoista kun naiset ovat vaatetettuja milloin mihinkin asuun, ei koskaan alasti. Voiko Suomesta löytyä naista joka suhtautuu rennosti tai leppoisasti omiin ilmavaivoihinsa eikä pelkää niitä. Olen mietiskellyt pitkään fetissini syytä, ja syy lienee kiihottuminen siitä, että nainen uskaltaa käyttäytyä niin ja tehdä jotain sellaista, mitä yleisesti pidetään tabuna, hyväksyttämättömänä, kohahduttavana ja ennenkuulumattomana. Onko tämä pakko vain pitää piilossa ja hävetä tätä? Voinko koskaan löytää tällaista naista Suomesta, joka tykkäisi estottomasti ja rennosti päästää ilmavaivansa, ja lähteä fetissiin ja seksileikkeihin mukaan, parhaimmillaan jopa yhdessä toimivaan parisuhteeseen. Terveisin, syystäkin anonyymi.

12

2778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis naisethan pieree urakalla, varsinkin parisuhteessa. Estottomasti tykitetään menemään, kovaäänisiä mutta hajuttomia ja naurut päälle, äänettömiä killereitä jotka sulattavat maalit seinistä (mies itkee ja oksentaa). Onhan näitä, sun pitää selkeesti tutustua paremmin näihin kaasukoneisiin, pierumonstereihin, jotka surutta laskettelee menemään kun on rento ilmapiiri.

• Anonyymi

Jos ei löydy suoriltaan, niin maksullisilta naisiltahan tuota voisi kysellä, vois hyvinkin saada pierut ja sovitun vaatetuksen ja paneskelut siihen päälle, mutta maksaa et pinkka pitää olla jollakin tavalla kuosissa. Ja ei se kukkokaan käskien laula, et voi olla et pihaustakaan ei tule ulos kun pitäisi.

Mutta siis ei tuossa mitään ihmeellistä ole nykypäivänä, kun aletaan ymmärtämään erilaisuutta ja suvaitsevaisuutta. Toivottavasti aloittaja löytää oman tuhnuttaja kaasuttelijan itselleen.

• Anonyymi

olen mies ja minuakin kiihottaa naisen piereskely, monet naiset varmaan häpeilee sitä eikä tohdi piereskellä avoimesti toisen kuullen. Olin kauan sitten suhteessa naisen kanssa joka nautti piereskelystä ja se toi kummasti lisämaustetta meidän seksiin.

• Anonyymi00065

Samaa kaipaisin itse. Suhteita ollu ja asiasta maininnut, niin ei ole vahingossakaan enää tullut toiselta paukkuja sen jälkeen. Yhdeltä kysyin, miksi ei koskaan seurassani sitä tee, niin sain vastauksen "koska tykkäät siitä".

• Anonyymi

Jos näen jonkun tosi nätin naisen niin yleensä joka kerta alan miettiä sitä naista pieraisemassa. Mitä naisellisempi nainen niin sitä enemmän se piereminen kiihottaa.

• Anonyymi

Mulla menee taas niin, että jos nään jonkun hyvännäkösen, nii rupeaa hirveesti pierettämään ja hakeudun lähemmäs haisemaan 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Pikku paukku joltain nätiltä naiselta on enemmän kiihottavaa kun ällöä.

• Anonyymi00066

Tämä vahvasti. Itse en kiihotu jos en tunne myös muuta vetoa henkilöä kohtaan. Parisuhteessa tai seksikamu. Se tuo luottamuksen ja läheisyyden tunnetta jos toinen uskaltaa olla oma itsensä ja rentoutua.

• Anonyymi

Jaahas

• Anonyymi

Etenkin kynttilänvalossa.

• Anonyymi

oN kiihottavaa kun jos nainen pieree sellaisen ripuli pierun suoraan kullin niin että on koko kulli paskassa. Siitä minä nautin.

• Anonyymi00067

Kivasti kirjoitettu aloitus, lieneekö aloittaja enää palstailemassa. Tämä antoi itselleni paljon ymmärrystä ko fetissiin, joka on ollut minulle hankala ymmärtää.

Asiaan jollain tavalla liittyen. Kerran yksi mies olisi halunnut sopia tapaamisen ja olisi maksanut, jos olisin piereskellyt suoraan hänen suuhunsa. Ihmettelin todella paljon, että miten piereskelyn voisi ajoittaa johonkin tiettyyn tapaamisajankohtaan, mutta en kuitenkaan kysynyt, koska en ollut hakemassa sellaista seuraa

Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe