Teillä on opettajat Kirkkoissa jotka tarvitsevat teitä ja eivät millään uskaltavat sanoa Totuuden teille,, että pysymällä synnissä joudutte helvettiin !!
Niillä ei ole myöskään synneissä mitään lääkettä,, koska he eivät itse myöskään ovat päässeet vapaiksi synneisä anteeksiannossa. Vaikka luulevat olevansa tekemällä syntiä ja pyytämäällä anteeksi jatkuvasti ja koko ajan joka päivä halvan armona alla jopa monta kerta päivässä kehumalla itseä että meillä on lyhyitä tilivelvoitetta.
Kirkkon edessä ei tunnustetaan haureuden ja muun vääryyden mitä katkerassa mielessä he harrastaa löytäkseen Vapauden synneistä.
Niillä ei ole Veri joka pesisi heidät putipuhtaaksi ,, että pääsisivät Taivaaseen.
He eivät ovat löytäneet Syntienpoistajan ja Vapauttajan !!
Sen Jeesuksen joka on ainoastaan anteksiantaja ja saa teitä jatkamaan synneissä on sarvet päässä ja iloitsee että hän on päässyt hujjamaan teitä mukaan helvettiin.
Teidän opettajat ovat niitä >>>
1 Silloin Jeesus puhui kansalle ja opetuslapsilleen
2 sanoen: "Mooseksen istuimella istuvat kirjanoppineet ja fariseukset.
3 Sentähden, kaikki, mitä he sanovat teille, se tehkää ja pitäkää; mutta heidän tekojensa mukaan älkää tehkö, sillä he sanovat, mutta eivät tee.
4 He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille, mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa.
5 Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi
6 ja rakastavat ensimmäistä sijaa pidoissa ja etumaisia istuimia synagoogissa,
7 ja tahtovat mielellään, että heitä tervehditään toreilla, ja että ihmiset kutsuvat heitä nimellä 'rabbi'.
8 Mutta te älkää antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä yksi on teidän opettajanne, ja te olette kaikki veljiä.
9 Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.
10 Älkääkä antako kutsua itseänne mestareiksi, sillä yksi on teidän mestarinne, Kristus.
11 Vaan joka teistä on suurin, se olkoon teidän palvelijanne.
12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
13 Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.
15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
Teidän opettajat Kirkkossa !
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
raamatussa, Jeesus sanoo:
"Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi , niin teillekin anteeksi annetaan."
Luuk: 6: 37 - Anonyymi
ÄLÄ SINÄ TUOMITSE MINUA VÄÄRIN ETTÄ Minä tuomitsen Oikein sinua. !!!!!!!!!!!
5. Moos. 1:16
Ja silloin minä käskin teidän tuomareitanne sanoen: 'Kuulustelkaa veljiänne ja tuomitkaa oikein, jos jollakulla on riita-asia veljensä tai luonaan asuvan muukalaisen kanssa.
Jes. 5:3
Ja nyt, te Jerusalemin asukkaat ja Juudan miehet, tuomitkaa minun ja minun viinitarhani välillä.
Jer. 21:12
Daavidin huone! Näin sanoo Herra: Tuomitkaa joka aamu oikeat tuomiot ja pelastakaa ryöstetty sortajan kädestä, ettei minun vihani syttyisi kuin tuli ja palaisi, eikä olisi sammuttajaa, teidän tekojenne pahuuden tähden.
Sak. 7:9
"Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,
Sak. 8:16
Näitä te tehkää: Puhukaa totta toinen toisellenne. Tuomitkaa porteissanne oikein, tuomitkaa rauhan tuomio.
Joh. 7:24
Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."
1. Kor. 5:12
Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
1. Kor. 5:13
Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
1. Kor. 6:2
Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?
1. Kor. 6:3
Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?- Anonyymi
<<1. Kor. 6:3
Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?<<
Olipa taas Paavalilta osuvasti sanottu. Hänellä on jotakin enkeleitä vastaan.
Galatalaiskirje:
<<1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.<<
Paavalilla oli pelko, että enkelit olisivatkin Jeesuksen puolella ja julistaisivatkin hänestä kertovaa evankeliumia.
- Anonyymi
Eipä Raamattua kaikessa elämässään noudattavia opettajia tunnu löytyvän yhdestäkään uskonnollisesta toimijasta (vast) Suomessa.
Helppoahan sitä on toisia osoitella sormellaan, kaikki me virheitä teemme ja elämmme elämäämme miten parhaaksi katsomme vaikka väittäisimme mitä...
Meinaan Totuutta ei kait tarvii todistella paremmaksi kuin totuuden vastaista asiaa?- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Virhe sekin ettei etsitään Jumalisuus vaan kaikkea muuta mitä uskonnollisuus voi tarjota.
On kahdenlaista uskonnollisuutta, jonka kirkon kiistakin osoittaa - on Jeesus ja taivasten valtakunnan Isä ja sitten on Jahve ja Paavalin syntioppi syntien valtakunnalla. Tässä se Raamatun ongelma - et voi siitä kirjasta puhua vain yhtenä uskonnollisena oppina. Ja koska Jeesuksen sanoin, et pysty ratsastamaan samaan aikaan kahdella hevosella, joudut valitsemaan hyvän tiedon tai pahan tiedon.
- Anonyymi
oletkos "Savis" lukenut koskaan raamatusta, mitä JEESUS sanoo ???
"Älkääkä TUOMITKO, niin ei TEITÄKÄÄN tuomita; älkää KADOTUSTUOMIOTA lausuko, niin ei TEILLEKÄÄN kadotustuomiota lausuta. Antakaa ANTEEKSI, niin TEILLEKIN anteeksi annetan"
Luuk: 6: 37ÄLÄ SINÄ TUOMITSE MINUA VÄÄRIN ETTÄ Minä tuomitsen Oikein sinua. !!!!!!!!!!!
Ja silloin minä käskin teidän tuomareitanne sanoen: 'Kuulustelkaa veljiänne ja tuomitkaa oikein, jos jollakulla on riita-asia veljensä tai luonaan asuvan muukalaisen kanssa.
Ja nyt, te Jerusalemin asukkaat ja Juudan miehet, tuomitkaa minun ja minun viinitarhani välillä.
Daavidin huone! Näin sanoo Herra: Tuomitkaa joka aamu oikeat tuomiot ja pelastakaa ryöstetty sortajan kädestä, ettei minun vihani syttyisi kuin tuli ja palaisi, eikä olisi sammuttajaa, teidän tekojenne pahuuden tähden.
"Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,
Näitä te tehkää: Puhukaa totta toinen toisellenne. Tuomitkaa porteissanne oikein, tuomitkaa rauhan tuomio.
Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?
Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?
Äänestä- Anonyymi
Savis kirjoitti:
ÄLÄ SINÄ TUOMITSE MINUA VÄÄRIN ETTÄ Minä tuomitsen Oikein sinua. !!!!!!!!!!!
Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?
ÄänestäHyvin erottuvat hyvät akanoista - paha tieto ja hyvä tieto toisistaan. Se on sota taivaassa - kumpi voittaa Jeesuksen taivasten valtakunnan Isä vaiko Mooseksen Jahve?
- Anonyymi
Tuomitseminen on eri asia kuin synnistä varoittaminen. Tämän ajan ihmiset eivät halua mitään rajoja, lakia, epämukavaa, epänautinnollista. Todellinen Kristuksen seuraaminen on kieltäymyksiä ja kilvoittelua.
- Anonyymi
Kristus-opilla, joka perustuu tosi Jumalan käyttämiseen uhrilampaana Jahvelle uhrilahjana ei edellytetä - eikä edes auta - mikään kilvoittelu. koska rakensitpa tuolle perustukselle olijista tai vaikka kullasta, Paavalin sanoin, menet helvetin tulenliekkeihin. Kahdella hevosella ei pysty ratsastamaan samaan aikaan. Jouduit valitsemaan hyvän tiedon tai pahan tiedon - hyvä tieto oli ahdas portti ja omien alhaisten tunteiden voittaminen ja paha tieto oli se, jossa itsen puolesta käytettiin tosi Jumalaa uhrilahjana (Kristus), eikä sen tien valinneille Raamatussa ole mitään armoa. Raamattu on erittäin oikeudenmukainen kirja.
Anonyymi kirjoitti:
Kristus-opilla, joka perustuu tosi Jumalan käyttämiseen uhrilampaana Jahvelle uhrilahjana ei edellytetä - eikä edes auta - mikään kilvoittelu. koska rakensitpa tuolle perustukselle olijista tai vaikka kullasta, Paavalin sanoin, menet helvetin tulenliekkeihin. Kahdella hevosella ei pysty ratsastamaan samaan aikaan. Jouduit valitsemaan hyvän tiedon tai pahan tiedon - hyvä tieto oli ahdas portti ja omien alhaisten tunteiden voittaminen ja paha tieto oli se, jossa itsen puolesta käytettiin tosi Jumalaa uhrilahjana (Kristus), eikä sen tien valinneille Raamatussa ole mitään armoa. Raamattu on erittäin oikeudenmukainen kirja.
>>> Kristus-opilla, joka perustuu tosi Jumalan käyttämiseen uhrilampaana Jahvelle uhrilahjana ei edellytetä - eikä edes auta - mikään kilvoittelu. koska rakensitpa tuolle perustukselle olijista tai vaikka kullasta, Paavalin sanoin, menet helvetin <<<
Aivan !! Aina kun opettaa että tulis syntinen tulis kilvoitella synnissä niin sen tie vie helvettiin. Ensin tulis Puhdistua että vois Pyhänä kilvoitella eikä niinkuin opetellaan että synnissä tulis kilvoitella.
RistinKuoleman kautta Synninpoistaja Puhdistaa sinua . Etsikää Hänet.- Anonyymi
missä ihmeen porukoissa lätäköissä nää helluntailaiset liikkuu tai liikkunut, kun eivät tunne ketään normaalisti, vastullisesti eläviä, jne ??
- Anonyymi
<<Niillä ei ole Veri joka pesisi heidät putipuhtaaksi ,, että pääsisivät Taivaaseen.<<
Koko opissa - ei missään Raamatussa - ole taivasta. Ainoa taivas oli Jeesuksen mukaan taivasten valtakuntana meissä ja meidän ympärillämme, mutta uskonnossa se on vaihdettu syntien valtakunnaksi, kun tosi Jumala on teurastettu lampaana, ja tämä teurastetun lampaan veri johtaa Raamatun mukaan vain helvettiin (1.Kor.3:13). - Anonyymi
alotukseen:
helluntailaisuudessa tapahtuu ihan samaa / samoja asioita kuin missä vaan muuallakin tavisten elämässä, se vain erona, ettÄ:
lahkoissa samat / samankaltaiset asiat tehdään, SALAA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t776012- 353301
- 442928
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402152Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282121- 1101970
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291909- 1811909
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241558Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171348