Muutama vuosi sitten näimme Suomenlahdella alkuillasta mystisen täysikuun kokoisen valokimpun ja teimme siitä saman tien ilmoituksen merivartiostoon. Keskustelin itse ilmoituksen vastaanottaneen henkilön kanssa ja varmistuin siitä, että havainto tuli ymmärretyksi. Pyysin merivartiostolta kohteen tunnistusta, koska heillä on kaikki tekniikka ja optiikka käytössään. Hetken hiljaisuuden jälkeen merivartija totesi, että he eivät näe mitään poikkeavaa. Sillä hetkellä meitä oli kuitenkin kaksi aikuista ja yksi teini-ikäinen ja seurasimme, kuinka valokimpun "ikkunat" syttyivät ja sammuivat rauhallisessa, mutta epäsäännöllisessä tahdissa. Muutaman minuutin kuluttua valot himmentyivät ja katosivat pois.
Jäi vaikutelma, että ufo on jollain tavoin tabu, jota merivartiosto ei näe, kuule eikä kirjaa. Kuinkahan asia lopulta on?
Merivartiosto ei noteeraa ufohavaintoja lainkaan!
6
51
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan myös kuvasitte näkemänne näyn koska jokaisella on normaalisti yksi kamera mukana aina ja kerta näky ollut näkyvillä minuutteja ?!?!
- Anonyymi
Täällä on ufotapaus keskeltä Helsinkiä.
Ufotutkija Kai Erik Husenius haastattelee silminnäkijää.
https://www.youtube.com/watch?v=xXEiCmaRUcc
- Anonyymi
"Jäi vaikutelma, että ufo on jollain tavoin tabu, jota merivartiosto ei näe, kuule eikä kirjaa. Kuinkahan asia lopulta on?"
Asia on lopulta niin, että merivartiostolla tarpeeksi analysoitavaa asiallisissakin havainnoissa eikä se ehdi tutkia ufojuttuja.
Siksi toiseksi merivartiosto ei ole ufotutkija. Sen tehtävänä on valvoa maamme rajoja ja alueidemme koskemattomuutta, joista kumpaakaan ufot eivät ole tietääkseni koskaan uhanneet. - Anonyymi
Mistä ne ufot oli kotosin, oliko mistään?
- Anonyymi
Filosofiselta kannalta "UFO" voisi olla kotoisin mistä tahansa. Olettamalla että olisi "mistä tahansa" tullaan kysymykseen, miksi pitäisi olla yhteinen ja ymmärrettävä kieli, jolla voisi viestiä mistä ovat. Näin pääsemme kysymyksessäsi tilanteeseen, jossa esittämällesi kysymykselle ei voi olla vastausta.
Jatkaaksemme hypoteettista olettamaa "UFO" -henkilöiden kielestä ja kehitysasteesta, voidaan tehdä uusi olettama että ovat huomattavasti ihmiskuntaa edellä.
Olettaman perusteella voidaan tulkita että "UFO" henkilöt kykenevät kommunikoida kaikilla mahdollisilla kielillä mitä on olemassa, ja lisäksi lukea ajatuksia.
Näin kommunikointia voi tehdä ilman sanoja pelkästään siirtämällä ajatusteluvun avulla viestiä ajatuksilla.
Kysyt toisin sanoen vaikeita. Se mistä "UFOT" olisivat kotoisin ei kysymyksenä voi saada vastausta.
1970 luvulla kaikki olivat aina "Marsilaisia". Avaruus on laaja, ja muitakin planeettoja kuin Mars on olemassa. - Anonyymi
demoni eli pahojen henkien maailmaa
niinku on myös persukokoomus = perrsseest...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17058648/haitta-kokoomuslaiset-suurkeskustelu-kokoomuksen-torkeimmista-tapauksista
jeesus suomea auttakoon
https://www.youtube.com/results?search_query=meller leo&sp=EgIYAQ==
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751