Treffit on miehen työhaastattelu

Anonyymi

Treffit on sama, kuin miehelle työhaastattelu.
Nainen on haastattelija ja mies hakee naiselle töihin.
Mies pukeutuu komeasti ja nainen kyselee mieheltä asioita, kuin mies olisi hakemassa loppuelämän töihin naiselle.
Nainen tekee valinnan, ottaako hän miehen eli miehen töihin.

44

869

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies aloittaa keskustelun sanoen, miksi pukeudut noin lutkamaisesti?

    • Heh, kokolailla, kokolailla. Hyvä vertaus. :D

    • Anonyymi

      Itse kyllä työnhakijana olen kokenut myös tekeväni valinnan samalla tavalla kuin työnantaja! Työantaja, joka asenne kielii huonosta kohtelusta ei tule valituksi. Kun valinta on molemminpuolinen syntyy Match.

      Sanoisin, että kun arvostaa itse itseään myös työnantaja tai treffikumppani huomaa sen.

    • Anonyymi

      Miesten pitäisi liitoutua. Jos joku saa potkut aiheetta, mennään kaikki lakkoon!

      • Anonyymi

        mies etsii onnea työstä ja suhteessa mutta saikin kaksi työ paikkaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mies etsii onnea työstä ja suhteessa mutta saikin kaksi työ paikkaa,

        No vittu. Just näin joo.
        Pitäis ottaa loparit molemmista.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi

        Lakko toimisi, jos miehillä olisi jotain mitä ilman nainen ei voi olla.


    • Anonyymi

      Vain komeat miehet saa naisia ja töitä. Rumia miehii naiset ei halua haastatella.

      • Anonyymi

        Totta, työnantaja haluaa hakijasta valokuvan tai jopa videokoosteen, jossa työnhakija esittelee parhaita puoliaan.
        Enää ei pelkkä pippelinkuva riitä missään hakutilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, työnantaja haluaa hakijasta valokuvan tai jopa videokoosteen, jossa työnhakija esittelee parhaita puoliaan.
        Enää ei pelkkä pippelinkuva riitä missään hakutilanteessa.

        :DD


    • Anonyymi

      Jaahas, no tolla asenteella kanssani treffeille lähtevä olisi jo valmiiksi menettänyt sen "haastattelun".

    • Anonyymi

      Voi johtua myös kerjäävän toiveikkaasta asenteesta, mihin miehet usein "syyllistyvät", Koska yleistäisin naisten pärjäävän itsenäisemmin/itseriittoisemmin suhteilussa. Tämän on vain tuolla reaalissa vuosien aikana niin monesti huomannut. Sen levottoman epävarman mikrokäytöksen miehen olemuksessa, kun pitäisi nainen löytää. Poislukien täällä toitotetut jänskät, tatskat ja konnat, niin mies on edelleen se kerjäävä lapatossu naisen kanssa ja vinkkinä naiselle, jos mies vaikuttaa levottomalta, niin ostakaa hänelle jokin uusi hilavitkutin, niin sen jälkeen unohdutte joksikin aikaa, tämä siis siinä mielessä, jos lähentelyt tuntuu rasittavalta. - cu-

    • Anonyymi

      nuo treffi palstat ja baarit ole kaikkien mieleen, yrittää esittää padenpaa kun onkaan keino tekoinen muokkaus päällä,

    • Anonyymi

      Aikoinaan kehityskeskutelussa naisesimies perusteli HK-prosenttia ja sitten mentiin nussimaan.

    • Anonyymi

      😂😂

      Tai no 🤔

    • Vain ätmeille☝️

    • Anonyymi

      Työhaastattelussa en uskaltaisi valehdella niin paljoa, mut naisen kanssa uskaltaisin? Et olen asianajaja, pörsisijoittaja, lääkäri tai palomies jne. Vakuuttaminen helpompaa naiselle, kuin työhaastattelussa, jossa pysyttävä totuudessa.

    • Anonyymi

      Nykyään ihmiset on juuri niin vaativia, että parisuhde on kuin työtä, siltä kyllä.

      Kaikki tulot ja menot täytyy tilittää ja kirjanpidon kohdata, meno on kuin tilitoimistossa.

      Auta armias, jos väännät aikaan viestin joka puhkaisee kumppanin tunnekuplan, niin juttu hyytyy siihen👎

      Vaikka:"Sori, olen väsynyt, enkä jaksa puhua."

      Tai et halua nähdä koska EI HUVITA.

      Saa katua🌚

      On sairasta, onneksi olen itsenäinen.

    • Anonyymi

      Hyvin sanottu, pätee siis suomalaisiin naisiin. Onneksi pääsin eroon ja nyt 6v naimisissa eksoottisen tumman naisen kanssa. Kannatti opiskella englantia aikoinaan. Kaverit tosin kadehtii mutta kaikkea ei voi saada.

      • Anonyymi

        Opeta niille kavereillekin englantia niin aukeaa heillekin mahdollisuudet deittailla tummia naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opeta niille kavereillekin englantia niin aukeaa heillekin mahdollisuudet deittailla tummia naisia?

        Tosiaan kannattaisi. Näin ihan kantasuomalaisenakin katsoisin aika ihmeissäni, jos oman ikäluokkani ei osaisi suht hyvää englantia - sellaista jolla nyt ainakin toimeen tulee. Englanti on niin äärimmäisen helppokin kieli.


    • Anonyymi

      Jaa, ei ole työhaastattelu!

    • Anonyymi

      Kysymyksiin vastaaminen voi olla todella vaikeaa kun naiset elävät niin eri maailmassa. Jos nainen kysyy miksi olet sinkku ja siihen vastaa että en ole vuosiin kelvannut kenellekään niin se on hänen mielestä väärä ja tyhmä vastaus. Tietysti se naisten maailmassa olisi outoa mutta kun haastattelu tapahtuu aina heidän ehdoilla niin minkä siinä mahtaa.

      • Anonyymi

        Vastaatko työhaastattelussakin että "en ole vuosiin ollut töissä kun en ole kelvannut mihinkään"?

        Sanavalinnoilla ja yleisellä olemuksella on väliä, oli "haastattelutilanne" mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaatko työhaastattelussakin että "en ole vuosiin ollut töissä kun en ole kelvannut mihinkään"?

        Sanavalinnoilla ja yleisellä olemuksella on väliä, oli "haastattelutilanne" mikä tahansa.

        Jos se olisi totta niin ehkä vastaisin. Rehellisyys ei maata peri näissä asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaatko työhaastattelussakin että "en ole vuosiin ollut töissä kun en ole kelvannut mihinkään"?

        Sanavalinnoilla ja yleisellä olemuksella on väliä, oli "haastattelutilanne" mikä tahansa.

        "Vastaatko työhaastattelussakin että "en ole vuosiin ollut töissä kun en ole kelvannut mihinkään"?"

        Sivusta ...

        Hän varmaan vastaisi ja sitten kummastelee, kun seuraavaksi kysytään "Osaatko arvella miksi et ole kelvannut?" 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vastaatko työhaastattelussakin että "en ole vuosiin ollut töissä kun en ole kelvannut mihinkään"?"

        Sivusta ...

        Hän varmaan vastaisi ja sitten kummastelee, kun seuraavaksi kysytään "Osaatko arvella miksi et ole kelvannut?" 😂

        Niin, ne työnantajatkin tuppaa olemaan kiinnostuneita pitkien työttömyysjaksojen syistä. Useimmilla on kyllä ymmärrystä lyhyitä työttömyyksiä kohtaan, mutta jos työnhakijan historiassa tosi pitkiä taukoja, niin ihan järkeväähän se on työnantajan kysellä että mistä moiset johtuvat. Ei se työnantaja kuitenkaan mikään hyväntekeväisyysjärjestö ole, joka haluaa maksella palkkaa ihmiselle, joka vain huvikseen saikuttaa eikä tee hommiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ne työnantajatkin tuppaa olemaan kiinnostuneita pitkien työttömyysjaksojen syistä. Useimmilla on kyllä ymmärrystä lyhyitä työttömyyksiä kohtaan, mutta jos työnhakijan historiassa tosi pitkiä taukoja, niin ihan järkeväähän se on työnantajan kysellä että mistä moiset johtuvat. Ei se työnantaja kuitenkaan mikään hyväntekeväisyysjärjestö ole, joka haluaa maksella palkkaa ihmiselle, joka vain huvikseen saikuttaa eikä tee hommiaan.

        Vaikea kuitenkin kuvitella että työnantaja arvostaisi kovin epärehellisiä vastauksia. Tai ehkä olen naiivi mutta minusta on parasta kertoa asiat juuri kuten ne ovat. Sama pätee myös naisten kanssa. Jos en ole kelvannut niin sanon sen suoraan. Jos rehellisyys ei kelpaa kuulijalle niin sille ei sitten voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kuitenkin kuvitella että työnantaja arvostaisi kovin epärehellisiä vastauksia. Tai ehkä olen naiivi mutta minusta on parasta kertoa asiat juuri kuten ne ovat. Sama pätee myös naisten kanssa. Jos en ole kelvannut niin sanon sen suoraan. Jos rehellisyys ei kelpaa kuulijalle niin sille ei sitten voi mitään.

        Jos aikoo hoitaa hommansa kunnolla niin pieni valehtelu on monin verroin parempi vaihtoehto. Harvaa työnantajaa kiinnostaa työhistorian täydellinen paikkansapitävyys. Eiväthän he edes pysty sitä laillisesti tarkistamaan, ilman lupaa. Tuo tuli itselleni yllätyksenä, että eivät tosiaan saisilain mukaan kysellä mitään, ilman että ovat pyytäneet erikseen luvan.


    • Anonyymi

      Mies voi päättää keltä työnantajalta töitä hakee.

      • Anonyymi

        Jep. Ei tarvitse toimistovirkailijan väkipakolla hakea metsätöihin.


    • Anonyymi

      Eikö nykyään treffit ole pelkkää paneskelua jo heti ekasta kerrasta lähtien, ei turhia kursailuja vaan suoraan hommiin. Treffit-sanalla annetaan vaan kuva ett kyse on jostain muunlaisesta tutustumisesta, käydään syömässä tai kahvilla tai jotain vaikka kyse on vaan pelkästä panoista, ei edes tarvi olla tunteita toista osapuolta kohtaan, ei muuta kuin suoraa paneskelua.

      • Anonyymi

        Teillä varmaan sitten noin.


    • Anonyymi

      Voi itku joo.

    • Anonyymi

      Treffit?? Kerran ainakin istahdin kauneimman naisen viereen baarissa, koska kukaan muu ei uskaltanut. Hörppäsin huikan tuopista ja kysyin: "Mennäänkö nussimaan?"

      Nainen vain tuumasi minulle, että: "Juodaan nämä kaljat ensin." Sitten hörppäsimme tuopit tyhjiksi ja häivyimme. Ei se sen kummempaa ole. Katkerat, naisia pelkäävät ätmyläiset jäivät baariin vetämään perseet olalle.

    • Anonyymi

      Verkostoituminen on se tapa millä naisia saa. Jännämiehet osaavat verkostoitumisen taidon ja siksi heillä on paljon naisia.

    • Anonyymi

      Voihan sen noinkin ajatella ja valmistautua kunnolla. Tutustu hyvin mahdolliseen tulevaan työnantajaan ja selvitä mitä oikeasti etsitään.

    • Anonyymi

      Sellainen tuli mieleen että näissä tinder yms treffeissä haetaan petipaikkaa kuin kilpa-autoilija tallipaikkaa.

      Ensimmäinen vaikutelma saadaan kun myydään ulkoinen olemus kuvalla kiinnostuksen kohteille.

      Petipaikkaa tavoittelevien (neuvottelevien) ulkomitat ja ulkomuoto ovat tärkeitä, nehän lahjomattomasti kielii elintavoista ja yleiskunnosta mutta lopullisessa sopimustilanteessa vaikuttaa status, mökit ja asunnot , matkat, paremmat harrastukset merkittävästi.

      Tämän olen huomannut ihan fiksuna, terveenä, ok -näköisenäkin (siis tykätään paljon),,, mutta vain omillaan toimeentulevana

    • Anonyymi

      En lukenut koko ketjun viestejä, mutta omalla kohdallani en panostaisi pukeutumisella jne. Olisin arkivaatteissa sellaisena kuin jatkossakin nainen tulisi itseni näkemään.
      Lisäksi hirvittävä "yrittäminen" miellyttää ja olla jotakin muuta kuin itse on, ei olisi oma juttuni. Olisin tasan sellainen kuin olisin jokaisena arkena, ja jos se tulkitaan välinpitämättömäksi, on nainen itselleni sopimaton joka tapauksessa.

      • Anonyymi

        Minäkin olisin ihan juuri sellainen kuin oikeasti olen.


    • Anonyymi

      Ei se noin mene. Mies voi haluta naista puutarhanhoitoon ja mökille tekemään ruokaa.

      • Anonyymi

        Ovatko nuo asioita joita nainen inhoaa? Hoitaa puutarhaa ja tehdä ruokaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko nuo asioita joita nainen inhoaa? Hoitaa puutarhaa ja tehdä ruokaa?

        Varmaan osalle. Ei kaikille. Jonkun mies ajaa ruohonleikkurilla naisen kaikki kukat alas ja lopuille käy antamassa roundstoppia. Pitää olla avaraa ja siistiä.


    • Niinhän nuo jokuset kuvittelevat, kun ponnari kiristää ja ihmissuhteet ovat tarjouslaskentaa. Olenkin lopettanut tuollaiset suunnittelupalaverit alkuunsa ja selvittänyt ehdokkaan tunneälykkyyttä ja empatiakykyä. Hämmästyttää, kuinka vähän vapailla markkinoilla on sisäisesti kauniita ihmisiä, siihen on tietysti syynsä, jos ainoa hokema on, minä haluan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe