Käytin noin puolitoista vuotta dienorette e-pillereitä ehkäisyyn, ja muuten olin tyytyväinen niihin, paitsi huomasin pientä hiustenlähtöä. Ajattelin sen johtuvan pillereistä ja koska reseptini niihin loppui niin päätin että jos vaihtamalla toisiin hiustenlähtö loppuisi. Sain lääkäriltä reseptin rigevidoncont nimisiin e-pillereihin, mutta heti kuukauden käytettyä niitä hiustenlähtö vain yltyi entisestään ja hiuksia alkoi lähteä todella paljon entiseen verrattuna. Asia rupesi ahdistamaan niin paljon, että varasin ajan yksityiselle, jossa sain reseptin Diane Nova pillereihin. Olen nyt käyttänyt näitä kuukauden eikä muutosta ole tullut. Pelkään että hiustenlähtö vain jatkuu ja jatkuu enkä tiedä mitä pitäisi tehdä😩 olisiko järkevää jatkaa näitä pillereitä ja toivoa parasta, vaihtaa takaisin Dienoretteen tai vaihtaa kupari- tai hormonikierukkaan? Ylipäänsä onko muilla kokemusta hiustenlähdöstä hormonaalisen ehkäisyn takia? Labrat otettu juuri, joten sen puolesta kaikki ok!
E-pillerit ja hiustenlähtö
Anonyymi
0
2731
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204