Miksi haukut minua ripulivajakiksi ja käytät minua loukkaavia nimiä, ikään kuin en olisikaan palstan älykkäin kirjoittaja sinun ohellasi?
Tiedätkö sitä, että kun pilkkaat minua, niin pilkkaat samalla itseäsi?
Ajattelepa sitä, kun seuraavan kerran avaat sanaisen arkkusi loukkaamistarkoituksessa minua kohtaan. :)
Miksi loukkaat minua?
6
81
Vastaukset
- Anonyymi
<< Miksi haukut minua ripulivajakiksi >>
Siksi, että ripuloit palstan täyteen älyvapaita vammailujasi.
Siksi.
Ja jos nyt vähänkään vielä tajuat tuota maanista vimmaasi, niin tuskin voit olla kovin paljon eri mieltä asiasta, vai mitä? Olet siksi ripulivajakki kun ripuloit vajakkiviestejä palstan täydeltä. Eikä sen sanominen taida olla edes haukkumista, vai mitä ? Todetaan vaan, että olet se, joka tuota ripuliviestintää tuottaa.
<< Tiedätkö sitä, että kun pilkkaat minua, niin pilkkaat samalla itseäsi? >>
Ei. Sen, että toimit palstan ripulivajakkina, sanominen ei mitenkään vaikuta sitten taas minuun. Olet edelleen se ripulivajakki. En minä.
<< ikään kuin en olisikaan palstan älykkäin kirjoittaja sinun ohellasi >>
Moni ihminen kuvittelee olevansa jotenkin älykkäämpi kuin onkaan. Ripulivajakki ainakin on epäonnistunut totaalisesti tuossa oman älyn määrittelyssä: et vaan ole millään muotoa älykäs. Et mitenkään. Ei älykäs saa tuollaista ripulointikohtausta (vaikka pataan tulikin pahasti). Tuokin idiotismi, että "jos sanot jotain ripulivajakiksi, pilkkaat itseäsi" -vammailusi jo osoittaa ajatelusi heikon tason.
Ei voi mitään.Miksi kirjoitat Anonyymina?
Hävettääkö sinua käyttää nikkiäsi, Strong-atheist?
Vai onko se Kampelatutkija?Kaduttaako sinua se, että sanoit minun olevan palstan älykkäin kirjoittaja ohellasi?
Tällainen ripulivajakki, kun olen. :)- Anonyymi
Kustaan kirjoitti:
Miksi kirjoitat Anonyymina?
Hävettääkö sinua käyttää nikkiäsi, Strong-atheist?
Vai onko se Kampelatutkija?<< Miksi kirjoitat Anonyymina? >>
Kun tänne ei enää voi laittaa nimimerkkiä mukaan kun ei rekisteröidy.
<< Hävettääkö sinua käyttää nikkiäsi, Strong-atheist? >>
Kun en ole koskaan käyttänytkään tuollaista nimimerkkiä. Täällä tosiaan on aika montakin ateistia kirjoittamassa. Tuollainen mielenvikainen harhakuvitelma, että täällä olisi vain yksi ateisti ripulivajakkia vastassa, on täyttä idiotismia.
Kirjoitin Heh !, Heh hah ! tms. nimimerkillä (riippuen aina siitä, saiko nimimerkissä olla välilyönti vai ei.
<< Kaduttaako sinua se, että sanoit minun olevan palstan älykkäin kirjoittaja ohellasi? >>
Ei sellaista ole kukaan tietenkään väittänytkään. Ihan omia vammailujasi tuo on.
Et vaan ole älykäs. Valitan, jos todella oikeasti kuvittelit niin.
Eikös tuo mennyt sentään niin, että kun yksi tunnettu kirjoittaja luopui nimimerkistään, niin rekisteröit tuon saman nimimerkin itsellesi ja kirjoitit sillä itse itsestäsi, että olisit muka älykäs kirjoittaja. Jep, jos et huomaa tuollaisen vammailun säälittävyyttä ja sitä nylkyttämistä, että haluaisit samaan ryhmään isojen poikien kanssa, niin olet kyllä sokea.
Et vaan yllä tasollemme. Anonyymi kirjoitti:
<< Miksi kirjoitat Anonyymina? >>
Kun tänne ei enää voi laittaa nimimerkkiä mukaan kun ei rekisteröidy.
<< Hävettääkö sinua käyttää nikkiäsi, Strong-atheist? >>
Kun en ole koskaan käyttänytkään tuollaista nimimerkkiä. Täällä tosiaan on aika montakin ateistia kirjoittamassa. Tuollainen mielenvikainen harhakuvitelma, että täällä olisi vain yksi ateisti ripulivajakkia vastassa, on täyttä idiotismia.
Kirjoitin Heh !, Heh hah ! tms. nimimerkillä (riippuen aina siitä, saiko nimimerkissä olla välilyönti vai ei.
<< Kaduttaako sinua se, että sanoit minun olevan palstan älykkäin kirjoittaja ohellasi? >>
Ei sellaista ole kukaan tietenkään väittänytkään. Ihan omia vammailujasi tuo on.
Et vaan ole älykäs. Valitan, jos todella oikeasti kuvittelit niin.
Eikös tuo mennyt sentään niin, että kun yksi tunnettu kirjoittaja luopui nimimerkistään, niin rekisteröit tuon saman nimimerkin itsellesi ja kirjoitit sillä itse itsestäsi, että olisit muka älykäs kirjoittaja. Jep, jos et huomaa tuollaisen vammailun säälittävyyttä ja sitä nylkyttämistä, että haluaisit samaan ryhmään isojen poikien kanssa, niin olet kyllä sokea.
Et vaan yllä tasollemme.Okei, hyvin sinä olet kusettanut aikoinaan. Ja totta on sekin, että sinä olet iso poika. En yllä tasollesi. Miksi? Koska olen vain amispoju, mutta sinä sentään olet diletantti pilkunviilaaja.
Ja mitä loogiseen ajatteluusi koskien hyvän ja pahan määritelmää tulee, niin olet ihan saatanan pihalla siinä asiassa. Kyykytinkin sinut siinä väittelyssä mennen tullen. :)- Anonyymi
Kustaan kirjoitti:
Okei, hyvin sinä olet kusettanut aikoinaan. Ja totta on sekin, että sinä olet iso poika. En yllä tasollesi. Miksi? Koska olen vain amispoju, mutta sinä sentään olet diletantti pilkunviilaaja.
Ja mitä loogiseen ajatteluusi koskien hyvän ja pahan määritelmää tulee, niin olet ihan saatanan pihalla siinä asiassa. Kyykytinkin sinut siinä väittelyssä mennen tullen. :)<< Ja totta on sekin, että sinä olet iso poika. En yllä tasollesi. Miksi? >>
Ajattelukykysi ei vaan yksinkertaisesti riitä.
<< Ja mitä loogiseen ajatteluusi koskien hyvän ja pahan määritelmää tulee, niin olet ihan saatanan pihalla siinä asiassa. Kyykytinkin sinut siinä väittelyssä mennen tullen. >>
Heh, en ainakaan hetkeen ole edes osallistunut tuollaiseen keskusteluun.
Ja tosiaan, et tuollainen ripulivajakki ketään tietenkään kyykytä kuin unelmissaan. Joudut aina poistumaan väittelystä kyykytettynä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412338Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671597Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801255- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171128TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891014Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852