Olen palstan kuningas ja kukkulan herra. Tunkiolla riittää tungosta, mutta syöksen kaikki muut alas valtaistuimiltaan, saadakseni itse porskutella siellä, ja paistatella auringon valossa muiden ihaillessa suurta älykkyyttäni ja verbaalista lahjakkuuttani.
Olen voittanut kaikki väittelyt ja lyönyt maan rakoon jokaisen, joka on uskaltanut väitellä minua vastaan. Kaikki muut juoksevat karkuun, kun alan kommentoida heidän älyttömyyksiään nerokkailla argumenteillani, jotka
murskaavat jokaisen linnoituksen minun tuntemistani vastaan.
Olen ateistien kermaa ja ainoa, joka ei usko tällä palstalla. Hävettäisi olla uskovainen ateisti, mutta sellainen se Strong-atheist on. Uskoo, että luomista ei ole tapahtunut, kun ei reppana tiedä, että se on mahdotonta. Vaatisi fysiikan lakia ulottuvuudessa, jossa ei ole aikaa ja avaruutta eikä älyä ja tietoisuutta. Sellainen maaginen fysiikan laki on synnyttänyt tämän universumin Strong-atheistin tieteellisen paperin mukaan.
Revi siitä ja pyyhi vaikka perseesi, sika. Olet säälittävä ja naurettava lapsellinen pelle, ripuli-inttäjä, jota kukaan ei ota vakavasti. Miksi pitäisikään? Lentävän Spagenttihirviön kirkko ja uskonto ei ole vakavasti otettavissa....
Kustaanko sinua silmään? ;)
Olen palstan kuningas
0
158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2557157Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on363747PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23298Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a663071Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1072758Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven102656IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-422398Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.462165- 651908
- 961801