Strong-atheist on maailmankaikkeuden napa. Hän on narsisti ja psykopaatti. Muiden ihmisten hyvinvointi ei häntä lainkaan kiinnosta. On itsekäs ja kykenemätön empatiaan. Pitää militanttia ateismia parhaana keinona hävittää tiede maailmasta.
Vastaukset 4
"Muiden ihmisten hyvinvointi ei häntä lainkaan kiinnosta."
Totta kai kiinnostaa muiden hyvinvointi. Tälle palstalle kirjoittajat kuitenkin joutuvat vastaamaan itse omasta hyvinvoinnistaan. Jos kirjoittelee perusteettomia väitteitä, false-flaggaa ja valehtelee niin on itsestään selvää, että sananvapauden nimissä saat vasta-argumentteja. Idioottimaisiin argumentteihin, valehteluun ja false-flaggaamiseen saa sitten vähän kovempaa argumentaatiota. Se on ihan oma valinta kuinka paljon haluaa perseillä ja sitä kautta sitten satuttaa itseään. Palstalla on kirjoittamassa fiksuja ateisteja, joilta saat tarvittaessa kitkerästikin vasta-argumenttia ihan itse valitsemasi tason mukaan. Toimintasi vertautuu hieman kuin työntäisi toistuvasti naulan pistorasiaan. Tällaista tekee vain masokisti tai idiootti.- Anonyymi
jeesus oli jakomielitautinen 🤣
- Anonyymi
Ai ,ateistiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ,ateistiko?
Kuulen jumalan äänen käskevän minua, jumalani miksi minut hylkäsit 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451