Ihmiset ihmisen Pojan tappoivat

Kun he taas yhdessä kulkivat Galileassa, Jeesus sanoi heille:

Ihmisen Poika annetaan ihmisten käsiin, ja he tappavat hänet.

Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen:

'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maailma sai haluamansa perinnön:

      KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

      SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
      Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

      Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.

      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.

      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.

      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.

      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

      Siksi Johannes ilmoitti tämän jo vuonna 90.

      "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Anonyymi

      Kyllä jämpti on näin.😁

    • Anonyymi

      Alussa loi Teuvo aloituksen.

    • Anonyymi

      Oliko sillä Jeesuksella kovinkaan paljon, sitä perittävää?

      • Anonyymi

        Jeesuksen tappamisessa ei ollut kysymys hänen perinnöstä.

        Vaan siitä perinnöstä, mikä oli Saatanalle luvattu jo aikojen alussa, ja jota Jeesus tuli ottamaan teiltä pois:

        Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt.

        .MIHIN TEILLÄ ON KIIRE?

        Kun ette malta odottaa Jeesuksen ilmestymistä

        ?Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.

        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö."

        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."

        Se on siinä.Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.

        "Oikeamieliset ovat kadonneet maasta, yhtään rehellistä ei ole ihmisten joukossa.Ihmiset vaanivat tilaisuutta veritekoihin, metsästävät toinen toistaan verkkoihinsa.
        He tekevät taitavasti pahaa.
        Virkamies vaatii lahjuksia, tuomari tuomitsee maksun mukaan, mahtimies puhuu omaan pussiinsa.
        Yhtä köyttä he kaikki vetävät.
        Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas. Jerusalem!
        Koston päivä on tulossa, tähystäjäsi ovat sen ilmoittaneet.

        Kaikki on kaaosta ja sekasortoa!Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään.

        Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
        Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan.
        Viholliset ovat oman talon väkeä
        .Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani kuulee minua!"


      • Anonyymi

        Siitä verestähän nuo muutamat meuhkaa, niin kuin se olisi kummonenkaan perintö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä verestähän nuo muutamat meuhkaa, niin kuin se olisi kummonenkaan perintö.

        Nuorison suosima "kyykkyviini" ajaa saman asian, ne on Alkossa sillä alimmaisella hyllyllä.😁


    • Anonyymi

      Ihmisethän ne on aina pahanteossa.

      • Niin on jo aikoja sitten ilmoitettu.

        Papeista lähtien:

        He ovat saaneet elantonsa kansani syntiuhreista, siksi sen pahat teot ovat heille mieleen.

        Kun te huudatte avuksenne Herraa, hän ei vastaa teille.
        Hän peittää teiltä kasvonsa, koska tekonne ovat pahat.


      • Anonyymi
        PyhäHenki kirjoitti:

        Niin on jo aikoja sitten ilmoitettu.

        Papeista lähtien:

        He ovat saaneet elantonsa kansani syntiuhreista, siksi sen pahat teot ovat heille mieleen.

        Kun te huudatte avuksenne Herraa, hän ei vastaa teille.
        Hän peittää teiltä kasvonsa, koska tekonne ovat pahat.

        Papit ovat perkele-saatanasta siinneitä persu-uskovaisia. Ei kenenkään pidä kuunnella persupappien valheellista sanomaa. Phyi helvate sillä jokainen joka kuuntelee persupapin perkele sanomaa on itse tuhoamisen kautta roviolla poltettuna helvetin tulessa käristyvä silla Jumala on näin ilmoittanut ! Katukaa oi syntiset portot ja muutkin Jumalan nimissä sanaa väärin levittelijät. Ei ole portoilla eikä muillakaan helluntailaisilla taikka Jehovan todistajilla sijaa majatalossa silloin kun lopunajat koittavat.

        Giihhih kun tuli väkevätä totuutta julistettua. Olen profeetta ja Raamattua oikein tulkitseva Taivaaseen tempausta kaipaava narkomaanipersukristitty.

        Taivaan Herra armahda minua näiden epattojen harhauskomuksista ja päästä minut pois maailman pahuudesta sillä jo on minua liiaksi paljon koeteltu !

        AMEN


      • Anonyymi

        Mainitsemattakaan: lieroja, kryptillisiä, raumojellisiä, hermattomaakropöljöäälä, hurmerottöllöjä, a-kirjainta, ilmastopaniikkin uskovia persuja, uhfruhfrhu, lestadiolaisia, luterilaisia, pakanoita, n-ihmisisä, p-ihmisisä, pp-ihmisiä ja sitten vaikkapa Jussi Halla-ahoa sekä Jeesus Kristus Nasaretilaista.


    • Anonyymi

      Vai semmoista peliä?

      • Anonyymi

        Perintöjen vuoksihan sitä on iänkaiken rikoksia suunniteltu.


    • Tämä oli parkkiruudussa 245

    • Ylös!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      287
      2596
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      95
      2050
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1437
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1278
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1195
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe