Minä on sielu.

Anonyymi

Kaikilla on minätunne. Se on sielu joka jälleen syntyy.
Minä asun ruumiissani, asuinsijassani, ratsussani. Olen hopealangalla kiinni tässä "liha ja luukasassa. Kun se katkeaa ei paluuta ole.
Sielu, minä olen kuolematon.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sano se dementikolle kuka minä olen ? missä minä olen ? onko sielu vielä mukana 🤣

      • Anonyymi

        On mukana, ruumiistapoistumiskokemuksessa sielu on hopealangan varassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mukana, ruumiistapoistumiskokemuksessa sielu on hopealangan varassa.

        on olemassa ihmisiä joilla ei ole tietoisuutta sairaaloissa, tiesitkö sitä, ihminen on vain aivonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on olemassa ihmisiä joilla ei ole tietoisuutta sairaaloissa, tiesitkö sitä, ihminen on vain aivonsa.

        Srila Bhakti Sundar Govinda Dev-Goswami Maharaj
        Shloka | Ero ihmisen ja eläimen välillä
         
        [om ajñāna-timirāndhasya jñānāñjana-śalākayā
        chakṣur unmīlitaṁ yena tasmai śrī-gurave namaḥ (1)]
        āhāra-nidrā-bhaya-maithunaṁ ca
        sāmānyam etat paśubhir narāṇām
        dharmo hi teṣām adhiko viśeṣo
        dharmeṇa hīnāḥ paśubhiḥ samānāḥ (2)
        Tässä maailmassa eläimillä ja muilla elävillä olennoilla on samat olemassaolon elementit. Kaikki nämä elävät olennot, jotka ovat kehityksensä eri tasoilla, voivat nauttia samoista eduista: elää perhe-elämää, syödä, nukkua ja nauttia toisistaan. Tämä on luontaista kaikille eläville olennoille niiden ehdollistumisen vuoksi.
        Ihmiset eroavat muista elävistä olennoista siinä, että sen lisäksi, että he voivat vain elää ja nauttia kaikesta tästä, myös kehittää henkistä tietoisuuttaan. Prosessia, joka auttaa luomaan yhteyden henkiseen maailmaan, kutsutaan uskonnoksi. Tämä prosessi toteutetaan henkisen yhteyden ja henkisen tiedon havaitsemisen kautta.
        Henkinen yhteys on meille äärimmäisen tärkeää tässä olemisen ulottuvuudessa, koska henkinen yhteys ja aidosti henkinen yhteisö voivat auttaa meitä nousemaan transsendenttiselle tasolle. Todellisen, aidon henkisen yhteyden välityksellä mielemme ja aistimme tulevat tyydytetyiksi. Silloin aistien levottomuus vähitellen poistuu meistä.



        u


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on olemassa ihmisiä joilla ei ole tietoisuutta sairaaloissa, tiesitkö sitä, ihminen on vain aivonsa.

        Śrī Īśopaniṣad
        Mantra yksi:
        Kaikki tässä maailmankaikkeudessa, olipa se sitten elollista tai elotonta, on Hänen vallassaan ja kuuluu Hänelle. Siksi jokaisen tulisi käyttää vain sitä, mikä on välttämätöntä ja mikä on myönnetty hänen osuudekseen, eikä kajota mihinkään muuhun, ymmärtäen hyvin, kenelle kaikki kuuluu.


        oi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Śrī Īśopaniṣad
        Mantra yksi:
        Kaikki tässä maailmankaikkeudessa, olipa se sitten elollista tai elotonta, on Hänen vallassaan ja kuuluu Hänelle. Siksi jokaisen tulisi käyttää vain sitä, mikä on välttämätöntä ja mikä on myönnetty hänen osuudekseen, eikä kajota mihinkään muuhun, ymmärtäen hyvin, kenelle kaikki kuuluu.


        oi

        Hieman samanlailla lisäät juttua, kuin minä .


    • Anonyymi

      Kun hän kuolee niin tietoisuus aueaaa heti. Hän näkee vähän ennen valoon siirtymistä oman elottoman ruimiinsa

      Sokea kuoltuaan tulee näkeväksi. Se on järisyttävä kokemus.

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan kuinka kauan tuonpuoleisessa ollaan? Mitä arvelette?

      • Anonyymi

        Luuletko sinä että siellä seistään linja-autopysäkillä,heilutetaan ja odotellaan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko sinä että siellä seistään linja-autopysäkillä,heilutetaan ja odotellaan??

        Tarkoitan takaisin tulemista, lihaantumista,


    • Anonyymi

      Jos teet muiden mukana ei sinua ole olemassa , muuta kun muiden kautta.

    • Anonyymi

      Sielut säilyvät vaikka ruumiit kuolevat, mutta kaikki eivät peri paikkaa taivasten valtakunnassa.

    • Anonyymi

      Minä tunne tulee egosta joka on "barrier" eli este ja egosta vapautuminen eli minä tietoisuuden katoaminen johtaa valaistukseen. Egosta vaputuminen vapauttaa jälleensyntymisestä kuten Intian oppineet ovat opettaneet. .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1372
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      91
      887
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      803
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe