Se on tämä palstan trolli ja häirikkö Strong-atheist, joka matkii muiden nikkejä muokkaamalla niitä vähän, ja esiintyy sitten toisena henkilönä kuin kuka on. Vaihtaa esimerkiksi pienen äl-kirjaimen isoksi i-kirjaimeksi, ja niin ei voida tietää, onko kirjoittaja RepeRuutikallo vai joku muu (esim. Strong-atheist nimimerkillä RepeRuutikaIlo). Ja sekös sitten vituttaa, jos on jäänyt yksi Repe rekisteröimättä...
Strong-atheist rekisteröi itselleen nimimerkin Kustaaan, jolla matkii minua, jota nyt Kustaan silmään ihan täysillä. Ei saatana mikä ripulivajakki tuo Strong-atheist onkaan! Varsinainen Järkisyitä ja kyyrä (ei kun kyrpä). Pieni tosin. Ei mikään "iso poika", vaikka tappeli taannoin tämän sivupersoonansa Järkisyitä kanssa palstalla mielin määrin ja haukkui siten itseään diletantiksi pilkunviilaajaksi. Kun se korkeakoulututkinto kuitenkin puuttuu... :)
Lapsellinen nimimerkkien plagioija iski taas
10
176
Vastaukset
"Strong-atheist rekisteröi itselleen nimimerkin Kustaaan, jolla matkii minua, jota nyt Kustaan silmään ihan täysillä. Ei saatana mikä ripulivajakki tuo Strong-atheist onkaan! "
Jos minä olisin kaikkea mitä väität (Heh hah, Michelarkangelo, Kollimaattori, Reperuutikallo, Järkisyitä jne.) niin siinä olisi älyä ja yleistietoa enemmän kuin yksi ihminen koskaan tarvitsee. Miksi minun pitäisi vielä rekata joku Pallihien nuuskijan kaltainen nikki ja esitellä idiotismia? Ei kuulosta loogiselta😉- Anonyymi
Hyvin servattu
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin servattu
Kyllä, valitettavasti Strong-atheist ei enää kirjoita palstalla vaan on poistunut keskuudestamme.
- Anonyymi
Kuka näistä oli pataljoonan komentaja.
- Anonyymi
- Saatana
- Jeesus
- Jumala
- Allah
Budha - Anonyymi
Ala kaivaa jo monttua itsellesi
- Anonyymi
äl-kirjain?
Mikäs aakkonen se sellainen on? Ihakuin Raamatusta löytäisi Älliä ollenkaan ?
Soopaa koko avaus siis uskomantonta soopaa- Anonyymi
Ei ole kirjoitettu urpoile
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kirjoitettu urpoile
Siis Ei ole käsikirjoitettu
Tarkoitin yllä : 2025-03-04 13:53:19
Että Raamatttu on vain kasa kaskua ja sananlaskua
ei mitään totuuspohjaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011600- 2101477
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K53770Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5692Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686