Pyhä Henki. Onko (Suni) Kristuksen todistaja vai ei?

Anonyymi

Lopunaikojen eksytyksien asiaa!
--------------------------------------

Herramme Jeesus Kristus valaisi lopunaikojen ”eksytyksiä” puheessaan, jotka löytyvät Matteus 24., Markus 13. ja Luukas 21. luvuissa.
• ”Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä!” ( Matt 24:4)

On huomiotava se, että Jeesus varoittaa vääristä ”kristuksista”!
• ”Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko!" ( Matt 24:23)

• ”Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.” Mark.13:21

Jeesus tahtoi varoittaa ”vääristä voidelluista”! Koska sana ”KRISTUS” on arvonimi, ja tarkoittaa voideltua! ( Kristus (kreik. Χριστός, khristós ’voideltu’)

Näitähän tämä aika on tulvillaan ja väärällään! Yksi ja toinen kehuu:
• Minä olen voideltu, Kristuksen todistaja!
• Minulla on voitelu..
• Sillä ja sillä puhujalla on ”voitelu”!
• Kuulkaa ”voideltua” sanaa!
• Minä se olen, Minä se olen - se Ainoa (?) Pyhän hengen saanut tässä maassa….

Mitä Jeesus lausui näistä? ”Älkää juosko heidän perässään”!


Kristuksen todistaja vai Itsensä Julistaja?
----------------------------------------------

• ”Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.” ( 1 Kor 4:5)

Tämä (T.S.) toistuvasti kehuu:
• ”En ole uskovainen, vaan Kristuksen todistaja.”
• ”Minulla on ollut 33 vuotta lakina Pyhän Hengen totuus. ”

Kun hänen kirjoituksiaan tutkitaan ja Raamatun Sanalla koetellaan, ja verrataan hänen postauksiaan Sanaan, voidaan päätyä hänen omien kirjoitustensa todistuksella, julkisesti todeta:
• Teuvo Suni ei ole (Raamatun) Jeesuksen Kristuksen todistaja!
• Hän ei kirjoita, opeta eikä (itse vaella) Jumalan Pyhän Hengen voimassa!
• Hänessä näkyy Jeesuksen sanojen mukainen ”väärän kristuksen” harhaoppi ja eksytys!
• Hän kehuu itsessään olevaa ”pyhää henkeä” - ( siis sitä ”voitelua” , josta Jeesus varoitti!)
• Hänen ”hedelmänsä” todistavat sielullista, lihallista ja demonista tasoa!
• Hän vääristää Raamatun Sanaa!
• Hän on ”kumonnut” Jeesuksen opetukset!”
• <<TeuvoSuni 26.04.2021 19:23
• ”Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.”

(Aloitus jatkuu)

63

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen: Pyhä Henki. Onko (suni) Kristuksen todistaja?

      Omaa Itseään kehuva ja Korottava ”guru”?
      --------------------------------------------------

      Tutkimuksellisessa tasossa tämän (T.S) tekstejä lukessa, nousee esille yksi teema ja johtolause. Se on
      • Minä- minä- minä!
      • Minä- eikä kukaan muu!
      • Minä ainoa, jolla on Pyhä Henki tässä maassa!
      • Minä ainoa joka ”lähetettiin tämän kansan keskelle”!
      • Minä ainoa, jota nyt ”kaikki vihaavat”…
      • Minä, joka saan Vihan ansiosta sen Suuren palkan kerran…
      • Olen (lähes) kuin oli Jeesus aikoinaan!
      • Minä olen kuin ne kaikki ”profeetat” joita vainottiin…
      • Minä – minä – minä… ei ole ketään muita...


      Äärimmäistä sokeutta, pimeyttä ja todellisuustajun hämäryyttä!
      ---------------------------------------------------------------------------

      • TeuvoSuni 22.05.2021 10:22
      • ”Tässäkin maassa on 130 erihenkistä kristinuskon lahkoa.Jos näiden perustajista vaikkapa vain yksikin olisi Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut.”

      • TeuvoMarttiSuni15.08.2021 17:25
      • ”Tämä on todella harvojen kaste, koska 33 vuoden aikana en ole tavannut ketää toista, joka olisi Pyhän Hengen saanut. Vaikka Jeesus lähetti opetuslapsia kaksittain, en pyynnöstä huolimatta ole saanut rinnalleni toista.”


      On vaikea välillä uskoa, että JOKU voisi julkisissa kirjoituksissaan (toistuvasti) esittää tuollaisia heittoja, jotka edellä kopioituna? Eikö edes järkikulta sano mitään? Ehkä mukana on tosiaan henkisen häiriön olotilakin? Onhan niin että pahuuden voimat; demoniset henget pimittävät todellisuustajun! S:n tekstit todistavat:
      • Aivan äärimmäisestä sokeudesta!
      • Pimentyneestä ajattelusta!
      • Itsekritiikin puutteesta!
      • Ääritason omnipotenssin tilasta!
      • Valheellisesta, vääristyneestä ”minäkuvasta”!

      Onhan jopa teoriassa MAHDOTON ajatus, että tämä Suni olisi ”tutkinut” KAIKKI 130 uskonsuuntaa, siis sisältäpäin! Eikä ole siis edes yhtäkään!

      Omien korviensa välistä, ja demonisessa pimeässä (?) hän heittää julkiseen tasoon ( globaali internet) sikamaista skeidaa ja väitettä, että nämä 130 uskonsuuntaa ovat:
      • ”porttoja”
      • ”saatanan synangoogaa”
      • ”saatanan jätöksiä”

      Henkinen ja (hengellinen) sokeus on siis äärimmäisen julkeaa ja röyhkeää!

      Jokainen normitason ihminen ja uskova tietää, että vain KAIKKINÄKEVÄ Jumala on tietoinen KAIKISTA ja kaikesta, mitä missäkin uskonsuunnassa on! On eläviä ja palavia Jeesuksen uskovia, on toki uupuneita, penseitäkin, luopuneitakin. Vain Jumala – ”sydänten tuntija” kaiken tietää! (Apt 15:8)

      Mutta että joku Suni? Leikkii ”kaikkitietävää”! Ja vielä lausuu tuomion sanojakin…

      (aloitus jatkuu..)

      • Anonyymi

        Väärä profeetta nimenomaan korostaa ITSEÄÄN.


      • Anonyymi

        Pilvet ovat suhteellisen matalalla, jos totuutenne on sitä luokkaa, niin kovin on heikoissa kantimissa. 😁


      • Anonyymi

        Teuvo on tehnyt vakavan virhevalinnan.


      • Anonyymi

        Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;


      • Anonyymi

        ” Niin minä kiitän sinua elinaikani, nostan käteni sinun nimeesi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä profeetta nimenomaan korostaa ITSEÄÄN.

        Kiitetty olkoon Herra Jumala, Israelin Jumala, ainoa, joka ihmeitä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on tehnyt vakavan virhevalinnan.

        Hyvin kohtalokkaan, kun hylkäsi Jeesuksen käskyt.


      • Anonyymi

        ”Kiitä Herraa, minun sieluni, Herra, minun Jumalani, sinä olet ylen suuri; valkeus ja kirkkaus on sinun pukusi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on tehnyt vakavan virhevalinnan.

        Äärimmäisen vakavan.


      • Anonyymi

        ” Minä tahdon alati noudattaa sinun lakiasi, aina ja iankaikkisesti.”


      • Anonyymi

        ” Jumalattomain paulat piirittävät minua, mutta minä en unhota sinun lakiasi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

        ” Vahvista minua, että minä pelastuisin, niin minä katselen alati sinun käskyjäsi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä profeetta nimenomaan korostaa ITSEÄÄN.

        Niinpä! Eikä Jeesusta ja sovitusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä profeetta nimenomaan korostaa ITSEÄÄN.

        ” Minä rukoilen sinua kumartuneena sinun pyhään temppeliisi päin ja kiitän sinun nimeäsi sinun armosi ja totuutesi tähden; sillä sinä olet osoittanut, että sinun lupauksesi on suuri yli kaiken, mitä sinun nimesi ilmoittaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kohtalokkaan, kun hylkäsi Jeesuksen käskyt.

        Hyvin kohtalokkaan.


      • Anonyymi

        Jossain kohtaa valvomattomuus alkaa teettämään kaikenlaista soopaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitetty olkoon Herra Jumala, Israelin Jumala, ainoa, joka ihmeitä tekee.

        Ylistän Jeesusta!


    • Anonyymi

      (Jatkoa aloitukseen: Pyhä Henki. Onko (suni) Kristuksen todistaja?

      Väärän Tuomion lausuja?
      ----------------------------------

      On julkinen todistus, että Suni on yhä uudelleen ”lausunut tuomioita” noista uskonsuunnista.

      Maallisen lain edessä Sunin teksteissä näkyy
      • vihakirjoitukset
      • rasistiset leimaamiset
      • kiihotus kansanryhmää (uskonsuuntia) vastaan

      Raamatun opetusten valossa näkyy räikeä ”tuomitsemisen synti”!

      T.S. on on nostanut Itsensä Kaikkien ja Kaiken yläpuolelle. Hän on ryhtynyt Jumalalle kuuluvaan asiaan. Vain Jumalalla on suvereeni ”tuomitsemisen” oikeus ja lupa. Suni on tuonut näytön Majesteettirikoksesta, Jumalaa vastaan.

      Jeesus lausui, Matt 7:1-2)
      • ”….sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan;
      • ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.”


      Kun on ”sokea” , pimeässä – ei näe tosiasioita!
      ---------------------------------------------------------

      Jeesus puhui näin:
      • ”Silmä on ruumiin lamppu. Jos siis silmäsi on terve, niin koko sinun ruumiisi on valaistu.
      • Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!” ( Matteus 6:22)

      Traagista on juuri tämä?
      • Suni LUULEE olevansa Kristuksen todistaja!
      • Hän luulee olevansa (yksin) oikeassa!
      • Ja että kaikki muut Suomen uskovat (?) ovat saatanan eksytyksessä!
      • Hän valonsa on hirveää PIMEYTTÄ ja sokeutta!

      Tulee mieleen myös Jeesuksen paimenkirjeistä (Vähä-Aasian seurakunnille) sanat Laodikean asiassa: (Ilm 3:17-19)

      • ”Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.”

      • ”Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. ”


      Lopuksi:


      Yhteenvetona Sunin omista teksteistä nousee päätelmä:
      Suni ei ole (Raamatun) Kristuksen todistaj!

      On 100% julkisesti todistettava näkymä, että tämä (T.S.) on Itsensä Julistaja. Raamatun Sanoja kieroon vääntänyt. ja vääntävä.

      ( Tämä ole mikään ”tuomio”- vaan hänen omien Sanojensa analyysiä ja koettelua. Jokainen on viime kädessä Herran edessä, joka YKSIN on legitiimi taho sanomaan lopullisen sanan!)

      • Anonyymi

        Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.


    • Anonyymi

      No ei ole.

    • Anonyymi

      Vähissä on todistajat jos Suniakin pitää siihen riskata.

    • Lopun aikojen eksyttät ovat ihmiset,jota palvelevat paholaista ,sen palvelijat eksyttävät kaikki jotka sitä kumastavat.
      Jeesusen omat eivät kumarra muutakuin ijankaiksta kuningasta joka on Jeessus kristus kaikien herra ja hallitsija.

      • Anonyymi

        Jotka esiintyvät Anonyymeinä:

        Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotka esiintyvät Anonyymeinä:

        Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi?

        Näin siis anonyyliteuvo.


    • Anonyymi

      Hengellinen sokeus on paha sairaus!

      Teuvo luulee sokeudessaan että hänellä olisi jokin ”monopoli” Pyhän hengen asioissa!

      Hän kuvittelee itsestään aivan mahdototmia!! Näin hän kehuu...

      ”Kun sain painosta keväällä 2005 omakustanteena julkaisemani kirjan: Älä heitä pelkää, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa, jossa toin julki kaiken sen valheen ja vääryyden jota luterilaisessa kirkossa viiden vuoden aikana sain kokea. ”

      "Siksi tämä on ilmestyskirjan jälkeen tärkein kirja, jonka hän on Pyhän Henkensä kautta ihmiskunnalle antanut. " http://teuvosuni.blogspot.com/p/teuvo-suni.html

      18.06.2021 08:15

      Toinen megalomaaninen Teuvon väite on se, kun hän sanoi, että Pyhä Henki tuli maailmaan HÄNEN, siis Teuvon kautta! Aivan mieletön väite!

      -----------------------------------------------
      NO, kiitos olkoon Jumalan, että terveet hengelliset silmät ja aistit paljastavat tuollaiset mahdottomat kuvittelut!

      • Henki ei ole kenenään ihmisen ohjailtavissa missään tilanteessa,hän on omapersoona kuten Jeesuskin omapersoona,henki vain kirkastaa jeesusen ominaisuutta ja jakaa sitä jeesusen omille. Se on sinetinä uskovissa joka on pelastuksen merkkinä sen perusteella viimeisenä päivän vain ne pelastuvat jolille on tämä sinetti,heitän nimensä on myös karitsan elämän kirjassa. Sieltä katsotaan ketkä menevät sisälle elämään,muut jäävät ulkopuolelle menevä kadotukeen,mihin paholaienkin menee .


      • kotikuus kirjoitti:

        Henki ei ole kenenään ihmisen ohjailtavissa missään tilanteessa,hän on omapersoona kuten Jeesuskin omapersoona,henki vain kirkastaa jeesusen ominaisuutta ja jakaa sitä jeesusen omille. Se on sinetinä uskovissa joka on pelastuksen merkkinä sen perusteella viimeisenä päivän vain ne pelastuvat jolille on tämä sinetti,heitän nimensä on myös karitsan elämän kirjassa. Sieltä katsotaan ketkä menevät sisälle elämään,muut jäävät ulkopuolelle menevä kadotukeen,mihin paholaienkin menee .

        Miksi olet tullut tänne herjaamaan Pyhää Henkeä?

        Koska olet jäänyt osattomaksi tästä:

        Yksi kaste on Pyhän Hengen kaste:

        Vähän ennen kuin Saatanan palvelijat Jumalan Pojan tappoivat,
        Hänellä oli jyrkkä kielto ja ilmoitus maailmaan jääville opetuslapsilleen:

        "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä.
        Siihen ei ole enää montakaan päivää.
        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin,
        ja te olette minun todistajani Jerusalemissa,
        koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Ennen opetuslapsia tämän kasteen sai tämä mies:

        Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
        "Tämä on juutalaisten kuningas."
        Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta.
        Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"
        Mutta toinen moitti häntä:
        "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta?
        Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."
        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
        Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

        Vesikaste jäi tämän maailman ruhtinaalle, ja hänelle Golgatalla heitettyjen pappien tehtäväksi, Liitämällä ihmiset jäseniksi erihenkisiin kristinuskon lahkoihin.

        Ja kova riitely käy edelleen siitä upotetaanko vai valelellaanko vedellä.

        Pyhän Hengen kasteesta ei muuta tule kuin vesikasteella kastettujen herjaukset, koska tämä kaste annetaan aina suoraan taivaasta, ilman ihmiskäsiä:

        "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat.

        Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tästä alkoi minunkin taivastie Sanna myrskyn päivänä 11.8.1985.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Miksi olet tullut tänne herjaamaan Pyhää Henkeä?

        Koska olet jäänyt osattomaksi tästä:

        Yksi kaste on Pyhän Hengen kaste:

        Vähän ennen kuin Saatanan palvelijat Jumalan Pojan tappoivat,
        Hänellä oli jyrkkä kielto ja ilmoitus maailmaan jääville opetuslapsilleen:

        "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä.
        Siihen ei ole enää montakaan päivää.
        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin,
        ja te olette minun todistajani Jerusalemissa,
        koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Ennen opetuslapsia tämän kasteen sai tämä mies:

        Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
        "Tämä on juutalaisten kuningas."
        Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta.
        Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"
        Mutta toinen moitti häntä:
        "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta?
        Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."
        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
        Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

        Vesikaste jäi tämän maailman ruhtinaalle, ja hänelle Golgatalla heitettyjen pappien tehtäväksi, Liitämällä ihmiset jäseniksi erihenkisiin kristinuskon lahkoihin.

        Ja kova riitely käy edelleen siitä upotetaanko vai valelellaanko vedellä.

        Pyhän Hengen kasteesta ei muuta tule kuin vesikasteella kastettujen herjaukset, koska tämä kaste annetaan aina suoraan taivaasta, ilman ihmiskäsiä:

        "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat.

        Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tästä alkoi minunkin taivastie Sanna myrskyn päivänä 11.8.1985.

        Jos alkoikin joku tie Sanna-Myrskynpäivänä, niin sitten tuli lankeemuksia, tahallinen aviorikoskin, vaimon pettäminen. Eikä parannusta Jumalan edessä. demonit pääsivät sisälle... Ja?



        Jumalan Hengen ilmoitusta Sunille 6.8.2021
        Anonyymi
        06.08.2021 15:47

        Jumalan Hengen ilmoitusta Sunille 6.8.2021

        ”Pyhä Henki tutkii kaikki, syvyydetkin..” ( 1 Kor 2:10)

        ”'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.' Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” ( Apt 26:14-15)

        ”Suni, Suni – miksi vainoat minua..”

        Ketä Suni vainoaa ja vihaa? Itseään Jeesusta Kristusta, seurakunnan Herraa. Joka verellään on ihmiset ostanut saatanan orjuudesta vapaiksi.. .

        Ei ole Sunille kelvanneet Raamatun Pyhät opetukset. Aika on kulunut, ja…

        Tässä aloituksessa niitä tekstejä, joita Sunille kesäkuussa 2021 on tuotu. Ei mitään herjaa, vaan vakavaa infoa siitä, mitä tulossa on? Silloin hän nauroi ja pilkkasi näiden tekstien välittäjää. Pilkkasi ”anonyymi Saatanan”… kirjoittaja. . .

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16963192/miksi-te-minua-vihaatte
        Anonyymi
        14.06.2021 20:28

        Suni.
        "Missä on paljon sanoja, siitä ei syntiä puutu." Sanoo Raamattu.

        Sunilla on kymmeniä tuhansia osumia Suomi24palstoilla.

        Jumalalle merkitsee enemmän laatui kuin määrä.

        Sunin sanat palavat Jumalan Pyhän tutkintatulen roviolla.
        Jää vain savua.

        Ei palkkaa..

        Silloin Suni ei enää kehu itseään.
        Hän itkee katkerasti.

        Niinkuin Pietari itki, kun hän oli 3 x kieltänyt Jeesuksen.

        Suni itkee.

        Ei enää kirjoita.
        Eikä varsinkaan riitele ja hauku niitä 130 suomalaista uskonsuuntaa.

        Jumala - väkevä Kaikkivaltias on pannut Sunin rautoihin.

        Suni itkee ja katuu.
        Mutta on epävarmaa -onko enää amoa?

        "Millä mitalla Suni on toisia mitannut - sillä mitalla PYhä lahjomaton Jumala mittaa Sunin."

        Kun Sunin mitta on ollut niin ankara, Jumalan mitta on samaa tasoa!

        Mitä jää?

        Ei mitään? Kaikki palaa poroksi!

        Voi, en tahtoisi olla Sunin paikalla Jumalan ratkaisuistuimen edessä, sanovat enkelit!

        Viimeinen näky on, kun Suni itkee - itkee katkerasti....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos alkoikin joku tie Sanna-Myrskynpäivänä, niin sitten tuli lankeemuksia, tahallinen aviorikoskin, vaimon pettäminen. Eikä parannusta Jumalan edessä. demonit pääsivät sisälle... Ja?



        Jumalan Hengen ilmoitusta Sunille 6.8.2021
        Anonyymi
        06.08.2021 15:47

        Jumalan Hengen ilmoitusta Sunille 6.8.2021

        ”Pyhä Henki tutkii kaikki, syvyydetkin..” ( 1 Kor 2:10)

        ”'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.' Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” ( Apt 26:14-15)

        ”Suni, Suni – miksi vainoat minua..”

        Ketä Suni vainoaa ja vihaa? Itseään Jeesusta Kristusta, seurakunnan Herraa. Joka verellään on ihmiset ostanut saatanan orjuudesta vapaiksi.. .

        Ei ole Sunille kelvanneet Raamatun Pyhät opetukset. Aika on kulunut, ja…

        Tässä aloituksessa niitä tekstejä, joita Sunille kesäkuussa 2021 on tuotu. Ei mitään herjaa, vaan vakavaa infoa siitä, mitä tulossa on? Silloin hän nauroi ja pilkkasi näiden tekstien välittäjää. Pilkkasi ”anonyymi Saatanan”… kirjoittaja. . .

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16963192/miksi-te-minua-vihaatte
        Anonyymi
        14.06.2021 20:28

        Suni.
        "Missä on paljon sanoja, siitä ei syntiä puutu." Sanoo Raamattu.

        Sunilla on kymmeniä tuhansia osumia Suomi24palstoilla.

        Jumalalle merkitsee enemmän laatui kuin määrä.

        Sunin sanat palavat Jumalan Pyhän tutkintatulen roviolla.
        Jää vain savua.

        Ei palkkaa..

        Silloin Suni ei enää kehu itseään.
        Hän itkee katkerasti.

        Niinkuin Pietari itki, kun hän oli 3 x kieltänyt Jeesuksen.

        Suni itkee.

        Ei enää kirjoita.
        Eikä varsinkaan riitele ja hauku niitä 130 suomalaista uskonsuuntaa.

        Jumala - väkevä Kaikkivaltias on pannut Sunin rautoihin.

        Suni itkee ja katuu.
        Mutta on epävarmaa -onko enää amoa?

        "Millä mitalla Suni on toisia mitannut - sillä mitalla PYhä lahjomaton Jumala mittaa Sunin."

        Kun Sunin mitta on ollut niin ankara, Jumalan mitta on samaa tasoa!

        Mitä jää?

        Ei mitään? Kaikki palaa poroksi!

        Voi, en tahtoisi olla Sunin paikalla Jumalan ratkaisuistuimen edessä, sanovat enkelit!

        Viimeinen näky on, kun Suni itkee - itkee katkerasti....

        ”'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.' Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” ( Apt 26:14-15)

        ”Suni, Suni – miksi vainoat minua..”

        Ketä Suni vainoaa ja vihaa? Itseään Jeesusta Kristusta, seurakunnan Herraa. Joka verellään on ihmiset ostanut saatanan orjuudesta vapaiksi.. .

        Ei ole Sunille kelvanneet Raamatun Pyhät opetukset. Aika on kulunut, ja…

        Tässä aloituksessa niitä tekstejä, joita Sunille kesäkuussa 2021 on tuotu. Ei herjaa, vaan vakavaa infoa siitä, mitä tulossa on? Silloin hän nauroi ja pilkkasi näiden tekstien välittäjää. Pilkkasi ”anonyymi Saatanan”… kirjoittaja. . .
        -------------------------------------------------------------------------------------

        Jumalan Hengen ilmoitusta Sunille 14.6.2021

        Kaikkea ei tarvitsekaan kertoa. Vain tämä ydinseikka:

        Jumala on hyljännyt sinut. Hänellä ei ole enää mitään yhteistyötä kanssasi.
        Hän ei ole konsensuksessa sellaisen pimeyden kanssa, jota rakastat.

        Siteraamasi Raamatun sanat ovat kuivaa helinää. Onttoa. Kammottavaa itsekehua.

        Joskus olit oikealla, raittiilla kohdalla. Mutta ylpeydessäsi sokaistuit kuin Lusifer.
        Kannoit vihaa, vihaa, vihaa...

        Lankesti uudelleen samoihin synteihin, joista hetkeksi olit päässyt.

        "Koira palaa oksennukselleen, pesty sika rypee rapakossa..."

        Jumala on tarkannut, odottanut ja nyt Hän on tiedoksi antanut, että olet hyljätty.

        Et enää koskaan saa sitä, mikä olisi ollut mahdollista - jos olisit nöyrtynyt tunnustamaan että et ole MUITA parempi.

        Olet vihastuttanut Jumalan repimällä Hänen Sanaansa. Pilkkaamalla Kristuksen Jeesuksen pyhää sovintoverta. Joka on ainoa sovituksen takuu.

        Olet pilkannut pyhiä ja Herran asettamia palvelijoita: Paavalia ja Pietaria.

        Syntilistasi on kaamean pitkä.

        Syntimittasi on täysi.

        Tästä eteenpäin olet Jumalan kurituksen koulussa.

        Vain vaivoin sellaisesta selvitään.

        Vaikka nyt herjaisit tätä ilmoitusta, niin aika tulee ja on lähellä - että
        ITKET.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.' Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” ( Apt 26:14-15)

        ”Suni, Suni – miksi vainoat minua..”

        Ketä Suni vainoaa ja vihaa? Itseään Jeesusta Kristusta, seurakunnan Herraa. Joka verellään on ihmiset ostanut saatanan orjuudesta vapaiksi.. .

        Ei ole Sunille kelvanneet Raamatun Pyhät opetukset. Aika on kulunut, ja…

        Tässä aloituksessa niitä tekstejä, joita Sunille kesäkuussa 2021 on tuotu. Ei herjaa, vaan vakavaa infoa siitä, mitä tulossa on? Silloin hän nauroi ja pilkkasi näiden tekstien välittäjää. Pilkkasi ”anonyymi Saatanan”… kirjoittaja. . .
        -------------------------------------------------------------------------------------

        Jumalan Hengen ilmoitusta Sunille 14.6.2021

        Kaikkea ei tarvitsekaan kertoa. Vain tämä ydinseikka:

        Jumala on hyljännyt sinut. Hänellä ei ole enää mitään yhteistyötä kanssasi.
        Hän ei ole konsensuksessa sellaisen pimeyden kanssa, jota rakastat.

        Siteraamasi Raamatun sanat ovat kuivaa helinää. Onttoa. Kammottavaa itsekehua.

        Joskus olit oikealla, raittiilla kohdalla. Mutta ylpeydessäsi sokaistuit kuin Lusifer.
        Kannoit vihaa, vihaa, vihaa...

        Lankesti uudelleen samoihin synteihin, joista hetkeksi olit päässyt.

        "Koira palaa oksennukselleen, pesty sika rypee rapakossa..."

        Jumala on tarkannut, odottanut ja nyt Hän on tiedoksi antanut, että olet hyljätty.

        Et enää koskaan saa sitä, mikä olisi ollut mahdollista - jos olisit nöyrtynyt tunnustamaan että et ole MUITA parempi.

        Olet vihastuttanut Jumalan repimällä Hänen Sanaansa. Pilkkaamalla Kristuksen Jeesuksen pyhää sovintoverta. Joka on ainoa sovituksen takuu.

        Olet pilkannut pyhiä ja Herran asettamia palvelijoita: Paavalia ja Pietaria.

        Syntilistasi on kaamean pitkä.

        Syntimittasi on täysi.

        Tästä eteenpäin olet Jumalan kurituksen koulussa.

        Vain vaivoin sellaisesta selvitään.

        Vaikka nyt herjaisit tätä ilmoitusta, niin aika tulee ja on lähellä - että
        ITKET.

        (Sunille)
        ”'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.' Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” ( Apt 26:14-15)

        ”Suni, Suni – miksi vainoat minua..”

        Ketä Suni vainoaa ja vihaa? Itseään Jeesusta Kristusta, seurakunnan Herraa. Joka verellään on ihmiset ostanut saatanan orjuudesta vapaiksi.. .

        Ei ole Sunille kelvanneet Raamatun Pyhät opetukset. Aika on kulunut, ja…

        Tässä aloituksessa niitä tekstejä, joita Sunille kesäkuussa 2021 on tuotu. Ei herjaa, vaan vakavaa infoa siitä, mitä tulossa on? Silloin hän nauroi ja pilkkasi näiden tekstien välittäjää. Pilkkasi ”anonyymi Saatanan”… kirjoittaja. . .

        --------------------------------------------------------------------------

        Anonyymi
        16.06.2021 10:07

        Lähes hysteerisessä paniikissa Sunin harhaoppiset tuotteet tulivat hänen sisuksistaan. Mutta, ei auta, ei auta?

        Jumala on jo ratkaisunsa tehnyt ja sen myös täälläkin julkisesti tiedoksi antanut.

        Hän on hyljännyt Sunin. Niinkuin Hän joutui hylkäämään aikoinaan kuningas Saulin.

        Saul oli voideltu, saanut Pyhän Hengen - - - mutta?

        Saul ei uskollisesti totellut profeetta Samuelin antamaa käskyä ja sanaa.
        Hän teki oman päänsä mukaan... seurauksin?

        Jumala sanoi hänelle:
        "Koska sinä olet hyljännyt Herran sanan, on myös hän hyljännyt sinut..."
        (1 Sam 15:23)

        Jumalan hylkääminen (Sunin) tapauksessa tarkoittaa, ettei Jumala ole MISSÄÄN yhteistyössä, eikä tarvitse Sunia mihinkään palveluksiinsa.

        Sunin syntimitta on täyttynyt. On siirtyminen Jumalan toimenpiteiden tasolle.

        Siksi Suni on nyt kuin vauhko. Koska pahalla on kiire se koettaa viimeiseen saakka eksyttää ja vaahdota.

        Ei auta.

        Jumalalla on ajat. On etsikon aikakin, on parannuksenkin aika ja mahdollisuus.
        Sunin kohdalla em:t ajat kuluivat omavoimaisessa ja ylpeässä herjaamisessa.
        Toisten Jumalan uskovien rienaamisessa. Jeesuksen ristin työn ja sovintoveren räikeässä solvaamisessa. Ja niin - pahuus pimensi hänet niin, ettei hän enää erota pyhää ja pahaa, ei mitään.

        Mitä pimeässä näkee? Mitä paholaisen sokeaksi sokaisema näkisikään?

        Voi, voi, voi!

        Jumalan Hengen ilmoitusta sunille:

        (jatkoa aloitukseen) https://keskustelu.suomi24.fi/t/16963192/miksi-te-minua-vihaatte

        15.06.2021 15:08

        Jumalan sanaa Teuvolle 15.6.2021

        Itket katkerasti. Eikä itku voi auttaa. Itku ei pese pois syntejä.

        Hebrealaiskirjen 10. luvusta:

        " Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,

        - vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.

        Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:

        - kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

        Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa."
        Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin. "
        --------------------------------------------------------------------

        Jumala ilmoittaa ja vahvistaa, että Teuvo Suni on
        tallannut yhä uudestaan jalkoihinsa Jumalan Pojan ja herjannut liiton verta,
        joka on ainoa mahdollisuus sovitukseen ja taivaan kansalaisuuteen.

        Sunin rikkomukset ovat niin suuret ja hänen herjaavia kirjoituksiaan on niin paljon, että Jumalan tuomio Sunin kohdalla on ankarinta laatua.

        Se on varoitukseksi myös muille, ettei ylpeydessä tule korottaa itseään
        ja solvata muita Jeesuksen verellä lunastettuja!

        Jumala ei tee virheitä.

        Sunille tuleva tuomio on oikeudenmukainen.

        Hän saa tekojensa mukaan.

        (Tähän loppuivat annetut sanat)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (Sunille)
        ”'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.' Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” ( Apt 26:14-15)

        ”Suni, Suni – miksi vainoat minua..”

        Ketä Suni vainoaa ja vihaa? Itseään Jeesusta Kristusta, seurakunnan Herraa. Joka verellään on ihmiset ostanut saatanan orjuudesta vapaiksi.. .

        Ei ole Sunille kelvanneet Raamatun Pyhät opetukset. Aika on kulunut, ja…

        Tässä aloituksessa niitä tekstejä, joita Sunille kesäkuussa 2021 on tuotu. Ei herjaa, vaan vakavaa infoa siitä, mitä tulossa on? Silloin hän nauroi ja pilkkasi näiden tekstien välittäjää. Pilkkasi ”anonyymi Saatanan”… kirjoittaja. . .

        --------------------------------------------------------------------------

        Anonyymi
        16.06.2021 10:07

        Lähes hysteerisessä paniikissa Sunin harhaoppiset tuotteet tulivat hänen sisuksistaan. Mutta, ei auta, ei auta?

        Jumala on jo ratkaisunsa tehnyt ja sen myös täälläkin julkisesti tiedoksi antanut.

        Hän on hyljännyt Sunin. Niinkuin Hän joutui hylkäämään aikoinaan kuningas Saulin.

        Saul oli voideltu, saanut Pyhän Hengen - - - mutta?

        Saul ei uskollisesti totellut profeetta Samuelin antamaa käskyä ja sanaa.
        Hän teki oman päänsä mukaan... seurauksin?

        Jumala sanoi hänelle:
        "Koska sinä olet hyljännyt Herran sanan, on myös hän hyljännyt sinut..."
        (1 Sam 15:23)

        Jumalan hylkääminen (Sunin) tapauksessa tarkoittaa, ettei Jumala ole MISSÄÄN yhteistyössä, eikä tarvitse Sunia mihinkään palveluksiinsa.

        Sunin syntimitta on täyttynyt. On siirtyminen Jumalan toimenpiteiden tasolle.

        Siksi Suni on nyt kuin vauhko. Koska pahalla on kiire se koettaa viimeiseen saakka eksyttää ja vaahdota.

        Ei auta.

        Jumalalla on ajat. On etsikon aikakin, on parannuksenkin aika ja mahdollisuus.
        Sunin kohdalla em:t ajat kuluivat omavoimaisessa ja ylpeässä herjaamisessa.
        Toisten Jumalan uskovien rienaamisessa. Jeesuksen ristin työn ja sovintoveren räikeässä solvaamisessa. Ja niin - pahuus pimensi hänet niin, ettei hän enää erota pyhää ja pahaa, ei mitään.

        Mitä pimeässä näkee? Mitä paholaisen sokeaksi sokaisema näkisikään?

        Voi, voi, voi!

        Jumalan Hengen ilmoitusta sunille:

        (jatkoa aloitukseen) https://keskustelu.suomi24.fi/t/16963192/miksi-te-minua-vihaatte

        15.06.2021 15:08

        Jumalan sanaa Teuvolle 15.6.2021

        Itket katkerasti. Eikä itku voi auttaa. Itku ei pese pois syntejä.

        Hebrealaiskirjen 10. luvusta:

        " Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,

        - vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.

        Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:

        - kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

        Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa."
        Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin. "
        --------------------------------------------------------------------

        Jumala ilmoittaa ja vahvistaa, että Teuvo Suni on
        tallannut yhä uudestaan jalkoihinsa Jumalan Pojan ja herjannut liiton verta,
        joka on ainoa mahdollisuus sovitukseen ja taivaan kansalaisuuteen.

        Sunin rikkomukset ovat niin suuret ja hänen herjaavia kirjoituksiaan on niin paljon, että Jumalan tuomio Sunin kohdalla on ankarinta laatua.

        Se on varoitukseksi myös muille, ettei ylpeydessä tule korottaa itseään
        ja solvata muita Jeesuksen verellä lunastettuja!

        Jumala ei tee virheitä.

        Sunille tuleva tuomio on oikeudenmukainen.

        Hän saa tekojensa mukaan.

        (Tähän loppuivat annetut sanat)

        08.08.2021 20:42

        Viestiä Sunille.

        Olisi kiire tehdä täyttä totta.

        Tarkoittaa, että tulee antaa anteeksi kaikille niille, joita vastaan on kaunaa.

        Ja pyytää anteeksi kaikilta, joita on sanoillaan loukannut.

        Jeesus sanoi: Matteus 7:15

        "Mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.!"

        Ellei teuvo Suni tahdo vapaasta tahdostaan totella tuota Jeesuksen käskyä, hänellä ei ole pääsyä Taivaan ovesta sisälle.

        Koska sinne ei pääse yhtään syntiä, ja anteeksiantamattomuuden synti estää pääsyn taivaaseen.

        Päätös on vapaa.

        Ja seuraukset ovat myös.

        Joko anteeksiantamattomuuden perästä kadotus,

        - taikka Jeesuksen sanojen edessä nöyrtyminen, anteeksiantamattomuuden synnin tunnustus. Jolloin Jumala tekee sanansa mukaan. Puhdistukseen tarvitaaan Jeesuksen Kristuksen Pyhä sovintoveri.

        " Mutta jos me valkeudeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja
        - Jeesuksen Kristuksen, Hänen Poikansa veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."
        Jos sanomme ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei oel meissä.
        - Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niitä että hän atnaa meille synnit anteeksi, ja
        puhdistaa kaikesta vääryydestä." 1. Johanneksen kirje 1:7-10.

        Sunin tulee tunnustaa anteeksiantamattomuuden synti, jotta Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan sovintoveri voi puhdistaa.

        Ellei hän tahdo tehdä, ei Jumalan taivaassa ole sijaa.

        Tämä on Raamatun ilmoitus.

        Ja käsketty tämä kirjoittaa.

        Anteeksiantaminen tulee tehdä julkisesti, kaikkia niitä koskien, joita on julkisesti solvannut.

        Samoin, anteeksipyytäminen tulee tehdä julkisesti, kaikkia niitä koskien, joita on julkisesti solvannut.


      • Kellä ihmisellä ole mitään monopolia,hengen suhteeseen,toimiin niikuin on parasta.


    • Anonyymi

      Teukka kirjoittaa nyt anonyymisti, ei nimellään ( siis tänään). Mutta sama on lemu, siitä sen tuntee!!

    • Anonyymi

      Selvä vastaus on aloitukseen: Suni ei ol Kristuksen todistaja!

      Jos joskus ehkä Herra tahtoi niin, sen perästä tuli syntiä ja synnin mukana pahuuden voimat. Ja tulos ja hedelmä näkyy!!

      Turhaa on selittely!

    • Anonyymi

      Jo ja kun Pyhä Henki on asialla, silloin ei
      pilkata mm. Jeesuksen Ristin työtä!

      Jumalan Henki ei ole "riidoissa" Jeesuksen, ja Raamatun Sanan kanssa!

    • Anonyymi

      Eilen tämä eksynyt, eksytetty ja eksyttäjä oli aivan vauhkona!

      Se näki vain pelkkiä "saata-noita"? Hirmuinen kiire.
      Se kommentoi itse omia ketjujaan.

      Siis yksinpuhelua.. Ja koetti vielä kuin viimeisillä voimillaan uskotella olevansa Kristuksen todistaja!


      TeuvoMarttiSuni
      18.08.2021 19:06

      Saatanalle tuli kiire, koska se tietää, että olen Kristuksen todistaja.
      ---------------------------------------------------------------------------

      Raamatun Jeesuksen Kristuksen todistaja Suni ei tietenkään ole. Se nyt jo Sokea Reettakin näkee!

      Mutta Suni on sit lajia, josta Jeesus ennusti lopunaikoja koskevassa puheessaan:
      "Täällä on Kristus" - tuolla on Kristus.."
      Älkää juosko heidän perässään!
      (Matteus 24. luvussa).

      Sillä "vääriä kristuksia nousee" - ja he eksyttävät monta!

      Siis?

      Vääriä kristuksia. Valhekristuksia.

      Niitä, jotka kehuvat olevansa Kristuksen asialla ( niinkuin Suni).

      Kaikki kuitenkin näkevät, mistä on kyse. Eksytyksestä.

      Siinä ei tehoa vaikka latelisi 24/7 yötäpäivää:
      Olen Kristuksen todistaja...

      Kun "hedelmät" , sanat ja teot todistavan perkeleen asiaa ja silkkaa vihaa!

    • Anonyymi

      Väärä profeetta ei halua luopua kuvitellusta asemastaan. Luulee olevansa muita parempi. Surkeasti erehtyy. Ei hänellä ole ystäviä eikä häntä kukaan ota todesta.

      • Anonyymi

        Kirjoitti jossakin, että ei edes kotonaan saa olla rauhassa, vaan on vihollisia sielläkin.
        Nyt on kaikki tekstit poissa listalta, Syuomi24, facebook on pantu kiinni,

        niin täällä se henkensä hädässä vielä koettaa purkaa vihaansa!


    • Anonyymi

      ”Auringon noususta sen laskuun saakka olkoon Herran nimi ylistetty.”

      • Anonyymi

        Siinä välissä kiroan Hänet Helvettiin -


      • Anonyymi

        Ole minulle kallio, jolla saan asua ja jonne aina saan mennä, sinä, joka olet säätänyt minulle pelastuksen. Sillä sinä olet minun kallioni ja linnani.


    • Anonyymi

      KYLLÄ ON

    • Anonyymi

      Varmasti on, koska on uhattu jo tappaa, kun Jeesuskin tapettiin.

      • Anonyymi

        Sopiiko kysyä onko tämä uhkaaja "luojalta saaliiseen jäänyt" vai vakavasti otettava ihminen?


    • Anonyymi

      Alkaa jo riittää tämä jatkuva yhdestä ja samasta valeprofeetasta jauhaminen. Hänet tunnetaan jo ja sillä hyvä. On olemassa muitakin aiheita, Vaihtakaa levyä.

      • Anonyymi

        Joka on kulkenut 14 vuotta oppi-isänsä talutusnuorassa, ei pysty noin vain napanuoraansa katkaisemaan.


      • Anonyymi

        Ei lopeteta, ennenkuin siihen tulee aika.

        Valeprofeetta lopettaa ENNEMMIN, ja sitten ei enää tarvitsekaan jauhaa.

        Vaihda itse levyä.

        JK: Lukemisen pakkoa ei ole!! Jos ei maistu tekstit?


    • Anonyymi

      Kaikki tietävät jo, ettei suni ole Jeesuksen Kristuksen todistaja.
      Tätä faktaa pidetään esillä niin kauan, kuin tämä S. tunkee saastaisia juttujaan ja häpäisee Jumalan nimeä valheillaan!

    • Anonyymi

      Kyllä. Kaikki sen jo näkevät. Ja tulevat jakossakin näkemään.

    • Anonyymi

      Sellaiset ovat vedettömiä lähteitä ja myrskytuulen ajamia hattaroita, ja pimeyden synkeys on heille varattu.

    • Anonyymi

      Vastaus. Suni ei ole Jeesuksen Kristuksen todistaja,

    • Anonyymi

      Ei kukaan täällä usko Sunin höpinöitä. Puolet hänen jutuistaan on Raamatusta ja puolet perkeleestä. Jokainen uskova ihminen tietää kyllä Raamatun opit eikä lankea virheellisiin opetuksiin. Ei taida nuo pilkkapuhujat tietää että kaiken voi Raamatusta tarkistaa. Kovan tuomion tulee Suni aikanaan ottamaan vääristä opetuksista.

    • Anonyymi

      Silti sitkeästi tuo valeprofeetta yrittää ajaa asiaansa, vaikka se on tuomittu epäonnistumaan surkeasti. Kaikkialla on jo tähän mennessä epäonnistunut, nyt myös täällä.

    • Anonyymi

      Sunin kirja oli kriitikoiden mukaan viehättävä ja itsevarma perheiden, ystävyyden ja kuralätäköiden juhla.

      • Anonyymi

        Suni on poistattanut netistä pari arvostelua, joissa kirjaa ei todellakaan kehuttu. Miksi olisikaan? Ei kelvannut kirjastoillekaan. 700 sivua roskaa. Ei sellaista jaksa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      • ”Kikkeli jäi hissinoven väliin.”
      * Kannatti heiluttaa hyvästiksi


      (Aloitus jatkuu)

    • Anonyymi

      Valeprofeettana olo mahtaa olla surkeaa. Tietää itse, ettei ole aitoa tavaraa.

    • Anonyymi

      Ongelma on että LUULEE olevansaYKSINÄÄN jopa - yksi ainoa (hengen saanut)...

      PIMEYS on siis sakea kuin valtameren pohja!

    • Anonyymi

      Valeprofeetta valehtelee kuten viimeiset 40vuotta

    • Anonyymi

      Ehdottomasti ei ole.

    • Anonyymi

      Julkisesti esiintyvät valheprofeetat, itse itsensä ”profeetoiksi” nimenneet ja nostaneet

      • Teuvo Suni
      • Harri Veijonen

      Näistä Herra tahtoo varoittaa!
      Älkää juosko heidän perässään.
      Älkää antako mielenne turmeltua heidän (vääristä ja vääristyneistä) sanoistaan.
      Ottakaa etäisyyttä!
      Palatkaa terveeseen Raamatun Sanan opetukseen.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe