MIKSI TE MINUA VIHAATTE?

Vaikka tehtäväni ei mene kenenkään ihmisen kohdalle tämän pitemmälle:

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

Olen jo 29 vuotta sitten käynyt yhdelle kirkkonne herralle lukemassa, ja lahjoittamassa erokirjeeni, jolla olen varmistanut sen, etten koskaan tule teidän isiltänne perimää omaisuutta itselleni kuuluvaa osaa vaatimaan, koska petturin pojalla ei ole isää, eikä myöskään isänmaata, jota voisi periä.
Olen myös varmistanut sen, että jokainen, joka haluaa, saa sen myös lukea:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeni

Ruumiinluovutustestamentilla olen varmistanut sen, ettei sille tarvitse teidän kalliiseen tekopyhään multaan hautaa kaivaa, eikä yksikään pappi saa tulla arkulleni edes kourallista tekopyhää multaa heittämää, ja sillä kuoleman ristiä muotoilemaan.

Kun lääketieteen opiskelijat ovat tutkimuksensa tehneet, ottaneet talteen tarvitsemansa osat, he tuhkaavat ruumiini, mitä jäljelle on jäänyt, ja luovuttavat sen lapsilleni, jotka kätkevät se kesäpaikan kallionkoloon, tai sirottelevat Saimaan aaltoihin.

Onko siis ainoa vihanne syy siinä, etten pysty kenellekään tarjoamaan teidän halujensa mukaista oppia? Koska se on minulle mahdotonta:

"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
Tai kukaties Jumalaan?
Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."
Kysyn vielä, onko teidän kaikkien pakko toimia, kuten lähettäjäni Jeesus Kristus on ilmoittanut:
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Jeesuksen eläessä häntä vihattiin hänen nimensä tähden. Nyt vihataan häneltä saadun Hengen tähden.
Vai tulkitsetteko tämän niin, että se joka loppuun asti totuutta vihaa, pelastuu?
Koska kukaan teistä ei voi totuutta tietää.
- - -
"Profeetta on menettänyt järkensä, hengenmies on mieltä vailla!" -- Näin te väitätte.
TE VIHAATTE MINUA OMIEN RIKOSTENNE VUOKSI"

128

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen eläessä häntä vihattiin nimensä tähden.

      Golgatana jälkeen hänen Henkensä tähden:

      "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

    • Kiitos ylläpidolle, kun lähetitte saman kaksi kertaa.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta.

      • En minä sinulta ole kiinnostusta vaatimassa.

        "Jos vielä pyrkisin sinuakin miellyttämään, en olisi Kristuksen palvelija."


    • Miksi nämäkin Jeesuksen ilmoitukset toteutuu vain Teuvo Sunin, mutta ei yhdenkään piispan, papin, tai lahkojohtajan kohdalla:

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.

      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
      He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
      He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

      Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta.

      • Luuletko olevasi joku erikoinen poikkeus?

        Onko yhtäkään anonyymiä, joka rakastaisi totuutta?

        EI OLE.

        Se on yksi Raamatun perustotuus.

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta.

      • Minua kiinnostaa, miksi sinä kuitenkin viestilläsi, nostelet aloitustani esille?

        Voisitko ajatella Fb-kaveruuttani?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minua kiinnostaa, miksi sinä kuitenkin viestilläsi, nostelet aloitustani esille?

        Voisitko ajatella Fb-kaveruuttani?

        Ei kiinnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta.

        Kiinnostaisiko sinua tutkia syitä siihen, miksi tämäkin aloitukseni poistettiin:

        HELLUNTAI, KRISTITTYJEN SUURI PYHÄN HENGEN HERJAUSJUHLA

        Jeesus lupasi lähtiessään Pyhän Hengen vain niille, jotka Jumalaa tottelevat, ja jyrkästi kielsi omiansa lähtemästä ilman Hänen käskyään.
        Mutta kun Saatana Jumalan Pojan tappoi, hän antoi heti oman valheen ja vääryyden henkensä kaikille omilleen:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta.
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Kun Jeesus syntyi aloitti Saatana työnsä:
        " Ramasta kuuluu huuto, itku ja kova valitus.
        Raakel itkee lapsiaan eikä lohdutuksesta huoli, sillä heitä ei enää ole."

        Kun Jeesus tapettiin, koko ihmiskunta iloitsi:
        "Kiitos Jeesus verestäsi."

        Eivätkä viimeiset tapahtumatkaan Israelissa:

        Gasasta kuuluu huuto, itku ja kova valitus.
        Äidit itkevät lapsiaan eivätkä lohdutuksesta huoli, sillä heitä ei enää ole."

        Ole saaneet yhtäkään piispaa tai pappia riisumaan verista viittaansa, ja toimimaan Jumalan ilmoituksen mukaisesti:

        "Vaikka Herra suo sinulle vain kapean leivän ja niukasti vettä, hän, sinun opastajasi, ei enää kätkeydy.
        Omin silmin sinä saat nähdä hänet.
        Aina kun olet eksymässä tieltä, milloin oikeaan, milloin vasempaan, sinä omin korvin kuulet takaasi ohjeen: -- Tässä on tie, kulkekaa sitä.
        Niin sinä julistat saastaisiksi hopeoidut jumalankuvasi ja heität menemään kullalla silatut jumalasi kuin nainen verisen rievun ja huudat:
        "Tiehesi, saasta!"


    • Anonyymi

      Ei me muuten sinua vihattaisi, mutta kun Jeesus käski kaikkien vihata:

      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.

      He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      • Eikö olisi paljon tärkeämpää olla vihaamatta, kuin totella murhaajaa:

        "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."


    • Anonyymi

      Kuules nyt Suni.
      Et ole Pyhän Jumalan edustaja vaan Saatanan.

      On yksi pettämätön merkki, josta tunnistaa heti pedon palvelijan ja se on itsensä korottaminen naisen yläpuolelle.

      Jumala on sanonut varsin selvästi, että vain Hänelle on oltava kuuliainen.
      Miehen ei turha yrittää tuupata itsensä Jumalan ja naisen väliin niin kuin käärme Paratiisissa.

      Olet itse samojen valhehenkien palvelija kuin vihaamasi Paavali.
      Nyt on lopun aika, ja riivahengetkin kääntyvät toisiaan vastaan.

      Jumala olkoon sinulle armollinen!

      Terveisin,
      Kristitty nainen

      • Tämä vielä lyhjyesti:

        Paratiisissa käärme meni Jumalan ja naisen väliin:

        "Onko Jumala todella sanonut?
        Ei suinkaan,
        Vaan..."

        "Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.
        Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."

        Siksi Jeesuskin noudatti Isän käskyä, eikä valinnut opetuslapsiksi yhtään naista:

        "Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon. 
        Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.

         Sinun on tiedettävä, että viimeisinä päivinä koittavat vaikeat ajat.
        Silloin ihmiset rakastavat vain itseään ja rahaa, he ovat rehenteleviä ja pöyhkeitä, he herjaavat ja ovat vanhemmilleen tottelemattomia.
         
        He ovat kiittämättömiä, jumalattomia,  rakkaudettomia, leppymättömiä, panettelevia, väkivaltaisia ja raakoja, kaiken hyvän vihollisia, petollisia, häikäilemättömiä ja järjettömiä. 
        He rakastavat enemmän nautintoja kuin Jumalaa, he ovat ulkonaisesti hurskaita mutta kieltävät uskon voiman. Karta sellaisia!

        Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,  jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä vielä lyhjyesti:

        Paratiisissa käärme meni Jumalan ja naisen väliin:

        "Onko Jumala todella sanonut?
        Ei suinkaan,
        Vaan..."

        "Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.
        Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."

        Siksi Jeesuskin noudatti Isän käskyä, eikä valinnut opetuslapsiksi yhtään naista:

        "Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon. 
        Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.

         Sinun on tiedettävä, että viimeisinä päivinä koittavat vaikeat ajat.
        Silloin ihmiset rakastavat vain itseään ja rahaa, he ovat rehenteleviä ja pöyhkeitä, he herjaavat ja ovat vanhemmilleen tottelemattomia.
         
        He ovat kiittämättömiä, jumalattomia,  rakkaudettomia, leppymättömiä, panettelevia, väkivaltaisia ja raakoja, kaiken hyvän vihollisia, petollisia, häikäilemättömiä ja järjettömiä. 
        He rakastavat enemmän nautintoja kuin Jumalaa, he ovat ulkonaisesti hurskaita mutta kieltävät uskon voiman. Karta sellaisia!

        Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,  jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta."

        Jeesuksella oli paljon naisia opetuslapsina. Joten älä valehtele! Tiedän kyllä, kuka on herrasi.
        Ja yhä yrität syyllistää naista, vaikka mies sai jo kuolemantuomion naisen syyllistämisestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksella oli paljon naisia opetuslapsina. Joten älä valehtele! Tiedän kyllä, kuka on herrasi.
        Ja yhä yrität syyllistää naista, vaikka mies sai jo kuolemantuomion naisen syyllistämisestä.

        Kahdentoista opetuslapsen joukossa ei ollut ainuttakaan naista.

        Tämä ei tee tyhjäksi sitä, etteivätkö naisetkin voisi saada Pyhää Henkeä, Sillä tämä ehto on
        avoinna kaikille:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Mutta mihin sinullakin on noin valtava kiire? Kun et malta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Kuka sinullekin on kiireen antanut, kun ete ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.

        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:

        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö."

        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."

        Se on siinä.
        Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.

        "Oikeamieliset ovat kadonneet maasta, yhtään rehellistä ei ole ihmisten joukossa.
        Ihmiset vaanivat tilaisuutta veritekoihin, metsästävät toinen toistaan verkkoihinsa.
        He tekevät taitavasti pahaa.
        Virkamies vaatii lahjuksia, tuomari tuomitsee maksun mukaan, mahtimies puhuu omaan pussiinsa.
        Yhtä köyttä he kaikki vetävät.

        Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas. Jerusalem! Koston päivä on tulossa, tähystäjäsi ovat sen ilmoittaneet. Kaikki on kaaosta ja sekasortoa!
        Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään.

        Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
        Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan.
        Viholliset ovat oman talon väkeä.
        Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani kuulee minua!"


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä vielä lyhjyesti:

        Paratiisissa käärme meni Jumalan ja naisen väliin:

        "Onko Jumala todella sanonut?
        Ei suinkaan,
        Vaan..."

        "Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.
        Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."

        Siksi Jeesuskin noudatti Isän käskyä, eikä valinnut opetuslapsiksi yhtään naista:

        "Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon. 
        Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.

         Sinun on tiedettävä, että viimeisinä päivinä koittavat vaikeat ajat.
        Silloin ihmiset rakastavat vain itseään ja rahaa, he ovat rehenteleviä ja pöyhkeitä, he herjaavat ja ovat vanhemmilleen tottelemattomia.
         
        He ovat kiittämättömiä, jumalattomia,  rakkaudettomia, leppymättömiä, panettelevia, väkivaltaisia ja raakoja, kaiken hyvän vihollisia, petollisia, häikäilemättömiä ja järjettömiä. 
        He rakastavat enemmän nautintoja kuin Jumalaa, he ovat ulkonaisesti hurskaita mutta kieltävät uskon voiman. Karta sellaisia!

        Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja,  jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta."

        Siis ilman muuta, mies joka asettaa itsensä Jumalan ja naisen väliin on saatanan kätyri ellei käärme itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ilman muuta, mies joka asettaa itsensä Jumalan ja naisen väliin on saatanan kätyri ellei käärme itse.

        Ehkä asia aukenee paremmin mallisella esimerkillä.

        Jos vaikka oletetaan, että Eeva ja Aamdan olivat kaverukset, jotka olivat menossa pilkille.
        Molemmat näkivät, että jää näyttää heikolta.
        * Eeva sanoi, että jää näyttää heikolta. Ei varmaan pitäisi mennä.
        * Aadam totesi, että mene sinä ensin, ja minä tulen sitten perässä, jos jää kantaa.
        Koska jää kantoi Eevaa niin Aadam meni perässä. Ja sitten jää petti ja molemmat putosivat hyiseen veteen.

        Sitten Jumala tuli paikalle, ja jututti kumppaneita.
        * Eeva sanoi, että jää näytti heikolta, mutta minua rohkaistiin menemään.
        * Aadam sanoi, että kun heikko jää kantoi Eevaakin niin minäkin menin.
        Kas naiset ensin vaikka heikoille jäille.

        Siihen Jumala sanoi, että Eeva sentään kyseenalaisti valheen, mutta Aadam ei, vaan syytti heti Eevaa ja Jumalaa niin Aadamin tuomio oli kuolema. Siksi Eevalle sanottiin, että Aadam on häntä hallitseva. Se oli ennemmin toteamus kuin tuomio.
        Tämä ei siis ole mies- tai naisasiakysymys vaan kumppaneiden toiminta toista kohtaa. Aadam rohkaisi Eevaa menemään heikolle jäälle, eikä sanonut Eevalle, että jää näyttää heikolta, älä mene.

        Kumppani olisi sanonut, älä mene eikä lähettänyt kumppania testaamaan jään kestävyyttä.

        Jumala loi Aadamille kumppanin, Eevan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä asia aukenee paremmin mallisella esimerkillä.

        Jos vaikka oletetaan, että Eeva ja Aamdan olivat kaverukset, jotka olivat menossa pilkille.
        Molemmat näkivät, että jää näyttää heikolta.
        * Eeva sanoi, että jää näyttää heikolta. Ei varmaan pitäisi mennä.
        * Aadam totesi, että mene sinä ensin, ja minä tulen sitten perässä, jos jää kantaa.
        Koska jää kantoi Eevaa niin Aadam meni perässä. Ja sitten jää petti ja molemmat putosivat hyiseen veteen.

        Sitten Jumala tuli paikalle, ja jututti kumppaneita.
        * Eeva sanoi, että jää näytti heikolta, mutta minua rohkaistiin menemään.
        * Aadam sanoi, että kun heikko jää kantoi Eevaakin niin minäkin menin.
        Kas naiset ensin vaikka heikoille jäille.

        Siihen Jumala sanoi, että Eeva sentään kyseenalaisti valheen, mutta Aadam ei, vaan syytti heti Eevaa ja Jumalaa niin Aadamin tuomio oli kuolema. Siksi Eevalle sanottiin, että Aadam on häntä hallitseva. Se oli ennemmin toteamus kuin tuomio.
        Tämä ei siis ole mies- tai naisasiakysymys vaan kumppaneiden toiminta toista kohtaa. Aadam rohkaisi Eevaa menemään heikolle jäälle, eikä sanonut Eevalle, että jää näyttää heikolta, älä mene.

        Kumppani olisi sanonut, älä mene eikä lähettänyt kumppania testaamaan jään kestävyyttä.

        Jumala loi Aadamille kumppanin, Eevan.

        Oletko sinä todella helluntailainen evankelista vai lähetyssaarnaaja?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oletko sinä todella helluntailainen evankelista vai lähetyssaarnaaja?

        En kumpikaan.
        Kristitty nettikirjoittelija.

        Raamattua pitää lukea kokonaisuutena.
        Missään kohtaa Jumala ei ole kohdellut naista tai miestä eri tavalla.

        Jopa Nooa kirosi yhden pojista toisen poikansa alamaiseksi.
        Jumala kirjosi Haagarin pojan Saaran pojan alamaiseksi.

        Näe ero, miten Jumala ilmoitti tuomion esim. Ismaelille ja Eevalle.

        Kannattaa myös muistaa, että Jumala on myös sanonut miehelle, että tottelee vaimoa, KAIKESSA.

        1. Mooseksen kirja 21:12 Mutta Jumala sanoi Abrahamille: "Älä niin kovin sure tuon pojan ja orjattaresi puolesta, vaan noudata kaikessa Saaran mieltä, sillä vain Iisakin jälkeläisiä sanotaan sinun lapsiksesi.

        Jumala ei siis katso ihmistä sukupuolen mukaan vaan tekojen mukaan!


    • Tällainen on kristittyjen perustuslaki:


      KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

      Tätä ei laatinut Jeesus Kristus, vaan Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
      Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

      Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
      Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.

      "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

    • Jumalalla on oikeus vihata ihmisiä ja ihmiskuntaa. Toinen ihminen ei saa toista tuomita.
      Allekirj. Profeetta Pasanen.

    • Anonyymi

      Koska opetat asioita, jotka ovar täysin Raamatun vastaisia. Helluntai sivustolla on myös keskustelua opeistasi. Tässä yksi.
      Kerro TeuvoSuni
      Henki
      31.05.2021 20:38

      mitä opit kolmivuotisessa "taivaallisessa koulutuksessa", johon viittaat koko ajan kirjoitukisssasi. Jos nämä ovat sanojesi mukaan tosia:

      a) Jeesuksen lähes kaikki opetukset ovat menettäneet merkityksen
      b) Paavali ja apostolit olivat Saatanan palvelijoita
      c) Uusi Testamentti joutaa roskiin

      niin mikä on se opetus, jonka meidän tulisi pitää? Sevennän vielä, jotta ymmärrät varmasti kysymyksen: Mitä ylistämäsi lähettäjä käski sinua tekemään ja opettamaan sen jälkeen, kun olet julistanut UT:n kuopatuksi?

      • TÄRKEIN ON TÄMÄ:

        "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan.
        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia."

         "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.
        Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala.
        Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua.
        Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni.  
        Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään. 
        Muista pyhittää lepopäivä.

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni.

        "Menkää sisään ahtaasta portista.
        Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie .
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"


    • Anonyymi

      Jaha, Teuvo täällä heti aamusta. Valmistaudu epäonnistumaan.

      • Ei ravitse valmistautua, koska Saatana on palvelijoilleen tehnyt selväksi, että ole epäonnistunut jo äiti kohdussa.


    • Jäi vielä kertomatta:

      Tälläkin hetkellä on profiilissani 1924 sivua x 20 kommenttia =38680 komenttia.

      Pahus.Sivyua ei löytynyt on jo yli 5000

    • Lipsahti virheitä

      Jäi vielä kertomatta:

      Tälläkin hetkellä on profiilissani 1924 sivua x 20 kommenttia =38680 kommenttia.

      Pahus.Sivua ei löytynyt.
      On jo yli 5000

    • Anonyymi

      Tekstisi saisi kaikki poistaa viimeistä myöten.

      • Anonyymi

        Älähän ki(e)roile teron ystävä. katso hukseja ja rahoitu.


    • Anonyymi

      Suni.

      "Missä on paljon sanoja, siitä ei syntiä puutu." Sanoo Raamattu.

      Sunilla on kymmeniä tuhansia osumia Suomi24palstoilla.

      Jumalalle merkitsee enemmän laatui kuin määrä.

      Sunin sanat palavat Jumalan Pyhän tutkintatulen roviolla.
      Jää vain savua.

      Ei palkkaa..

      Silloin Suni ei enää kehu itseään.
      Hän itkee katkerasti.

      Niinkuin Pietari itki, kun hän oli 3 x kieltänyt Jeesuksen.

      Suni itkee.

      Ei enää kirjoita.
      Eikä varsinkaan riitele ja hauku niitä 130 suomalaista uskonsuuntaa.

      Jumala - väkevä Kaikkivaltias on pannut Sunin rautoihin.

      Suni itkee ja katuu.
      Mutta on epävarmaa -onko enää amoa?

      "Millä mitalla Suni on toisia mitannut - sillä mitalla PYhä lahjomaton Jumala mittaa Sunin."

      Kun Sunin mitta on ollut niin ankara, Jumalan mitta on samaa tasoa!

      Mitä jää?

      Ei mitään? Kaikka palaa poroksi!

      Voi, en tahtoisi olla Sunin paikalla Jumalan ratkaisuistuimen edessä, sanovat enkelit!

      Viimeinen näky on, kun Suni itkee - itkee katkerasti....

      • Oletko jo nyt onnellinen noin ihanan Saatanan antaman näyn jälkeen?

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa, veli, kun otan roskan silmästäsi'?

        Ethän sinä näe edes hirttä omassa silmässäsi.

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oletko jo nyt onnellinen noin ihanan Saatanan antaman näyn jälkeen?

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa, veli, kun otan roskan silmästäsi'?

        Ethän sinä näe edes hirttä omassa silmässäsi.

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

        Eikö sinulla Teuvo ole Jumalaa?
        Näet vain Saatanaa, saatanoita?
        Kuin piruja joka seinällä?
        Asutko sinä saatanan voimien seassa, että etnäe metsää puilta`?
        Et osaa erottaa asioita?

        Ole siis 100% pimeydessä. Silloin ei näe?
        Paranoidisesti vain pelkää saatanoita joka puolella.

        Sälittävää.

        Ei ihme se, mitä Herra sinusta ilmoitti ja näytti....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla Teuvo ole Jumalaa?
        Näet vain Saatanaa, saatanoita?
        Kuin piruja joka seinällä?
        Asutko sinä saatanan voimien seassa, että etnäe metsää puilta`?
        Et osaa erottaa asioita?

        Ole siis 100% pimeydessä. Silloin ei näe?
        Paranoidisesti vain pelkää saatanoita joka puolella.

        Sälittävää.

        Ei ihme se, mitä Herra sinusta ilmoitti ja näytti....

        Saman Jumalan poika olen, kuin oli lähettäjänikin:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta.

        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.

        Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!

        Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

        Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.

        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saman Jumalan poika olen, kuin oli lähettäjänikin:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta.

        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.

        Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!

        Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

        Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.

        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Jeesuksen sanat olivat Häen sanojaan.
        Et ole (onneksi) Jeesus, vaan kaukana Hänestä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen sanat olivat Häen sanojaan.
        Et ole (onneksi) Jeesus, vaan kaukana Hänestä!

        Kaukana kyllä olen, Hän taivaassa ja minä täällä Saatanan erämassaa.

        Mutta taivasnetti, Pyhä Henki on toiminnassa yötä päivää, eivät kaltaisesi Saatanan viirustamat pääse sitä urkkimaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kaukana kyllä olen, Hän taivaassa ja minä täällä Saatanan erämassaa.

        Mutta taivasnetti, Pyhä Henki on toiminnassa yötä päivää, eivät kaltaisesi Saatanan viirustamat pääse sitä urkkimaan.

        Olet säälittävässä pimeydessä. Et erota mitään. Luulet kaikkien muiden olevan "saatanan" leirissä? Vain sinä yksin - Teuvo Suni - ainoa pyhimys Suomen maassa? Mikä valheen pimeys ja sokeus!

        "...eivät kaltaisesi Saatanan viirustamat pääse sitä urkkimaa."

        On kuitenkin palautettava sinut kuolevaisten savi-ihmisten tasolle?

        Pyhä Henki ei kysy sinulta lupaa toimia? Ja Henki tutkii kaikki, syvyydetkin, niinkuin on Kirjoitettu. 1 Kor 2.10

        Et kestäisi lukea sitä, mitä Pyhä Henki on paljastanut Sinun salaisuuksistas, niistä joiden luulut pysyneen salassa. Mutta jotka pahat teot suistivat sinut pois oikeilta raiteilta.

        Se ylpeys, se omahyväisyys, itseriittoisuus, itsensä korottaminen?

        Kaikkea ei tarvitsekaan kertoa. Vain tämä ydinseikka:

        Jumala on hyljännyt sinut. Hänellä ei ole enää mitään yhteistyötä kanssasi.
        Hän ei ole konsensuksessa sellaisen pimeyden kanssa, jota rakastat.

        Siteraamasi Raamatun sanat ovat kuivaa helinää. Onttoa. Kammottavaa itsekehua.

        Joskus olit oikealla, raittiilla kohdalla. Mutta ylpeydessäsi sokaistuit kuin Lusifer.
        Kannoit vihaa, vihaa, vihaa...

        Lankesti uudelleen samoihin synteihin, joista hetkeksi olit päässyt.

        "Koira palaa oksennukselleen, pesty sika rypee rapakossa..."

        Jumala on tarkannut, odottanut ja nyt Hän on tiedoksi antanut, että olet hyljätty.

        Et enää koskaan saa sitä, mikä olisi ollut mahdollista - jos olisit nöyrtynyt tunnustamaan että et ole MUITA parempi.

        Olet vihastuttanut JUmalan repimällä Hänen Sanaansa. Pilkkaamalla Kristuksen Jeesuksen pyhää sovintoverta. JOka on ainoa sovituksen takuu.

        Olet pilkannut pyhiä ja Herran asettamia palvelijoita: Paavalia ja Pietaria.

        Syntilistasi on kaamean pitkä.

        Syntimittasi on täysi.

        Tästä eteenpäin olet Jumalan kurituksen koulussa.

        Vain vaivoin sellaisesta selvitään.

        Vaikka nyt herjaisit tätä ilmoitusta, niin aika tulee ja on lähellä - että
        ITKET.

        Itket katkerasti. Eikä itku voi auttaa. Itku ei pese pois syntejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet säälittävässä pimeydessä. Et erota mitään. Luulet kaikkien muiden olevan "saatanan" leirissä? Vain sinä yksin - Teuvo Suni - ainoa pyhimys Suomen maassa? Mikä valheen pimeys ja sokeus!

        "...eivät kaltaisesi Saatanan viirustamat pääse sitä urkkimaa."

        On kuitenkin palautettava sinut kuolevaisten savi-ihmisten tasolle?

        Pyhä Henki ei kysy sinulta lupaa toimia? Ja Henki tutkii kaikki, syvyydetkin, niinkuin on Kirjoitettu. 1 Kor 2.10

        Et kestäisi lukea sitä, mitä Pyhä Henki on paljastanut Sinun salaisuuksistas, niistä joiden luulut pysyneen salassa. Mutta jotka pahat teot suistivat sinut pois oikeilta raiteilta.

        Se ylpeys, se omahyväisyys, itseriittoisuus, itsensä korottaminen?

        Kaikkea ei tarvitsekaan kertoa. Vain tämä ydinseikka:

        Jumala on hyljännyt sinut. Hänellä ei ole enää mitään yhteistyötä kanssasi.
        Hän ei ole konsensuksessa sellaisen pimeyden kanssa, jota rakastat.

        Siteraamasi Raamatun sanat ovat kuivaa helinää. Onttoa. Kammottavaa itsekehua.

        Joskus olit oikealla, raittiilla kohdalla. Mutta ylpeydessäsi sokaistuit kuin Lusifer.
        Kannoit vihaa, vihaa, vihaa...

        Lankesti uudelleen samoihin synteihin, joista hetkeksi olit päässyt.

        "Koira palaa oksennukselleen, pesty sika rypee rapakossa..."

        Jumala on tarkannut, odottanut ja nyt Hän on tiedoksi antanut, että olet hyljätty.

        Et enää koskaan saa sitä, mikä olisi ollut mahdollista - jos olisit nöyrtynyt tunnustamaan että et ole MUITA parempi.

        Olet vihastuttanut JUmalan repimällä Hänen Sanaansa. Pilkkaamalla Kristuksen Jeesuksen pyhää sovintoverta. JOka on ainoa sovituksen takuu.

        Olet pilkannut pyhiä ja Herran asettamia palvelijoita: Paavalia ja Pietaria.

        Syntilistasi on kaamean pitkä.

        Syntimittasi on täysi.

        Tästä eteenpäin olet Jumalan kurituksen koulussa.

        Vain vaivoin sellaisesta selvitään.

        Vaikka nyt herjaisit tätä ilmoitusta, niin aika tulee ja on lähellä - että
        ITKET.

        Itket katkerasti. Eikä itku voi auttaa. Itku ei pese pois syntejä.

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
        Tässä on laki ja profeetat." 

        KIITOS!
         "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
        kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

        Miksi sinustakin tuli Kelvoton?

        "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
        Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
        Tässä on laki ja profeetat." 

        KIITOS!
         "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
        kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

        Miksi sinustakin tuli Kelvoton?

        "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
        Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."

        Ei Teuvoa vihata Ihmisen Pojan tähden, vaan siksi etät hän on vuosikausia kylvänyt vain VIHAA
        VIHAA
        VIHAA!

        Mitä kylvää, sitä saa leikata?

        teuvon palkka palaa Jumalan tuomion tulessa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Teuvoa vihata Ihmisen Pojan tähden, vaan siksi etät hän on vuosikausia kylvänyt vain VIHAA
        VIHAA
        VIHAA!

        Mitä kylvää, sitä saa leikata?

        teuvon palkka palaa Jumalan tuomion tulessa!

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
        Tässä on laki ja profeetat." 

        KIITOS!
         "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
        kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

        Miksi sinustakin tuli Kelvoton?

        "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
        Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."


      • Se on Saatanan opetusta Paavalille.

        Kristuksella on Pyhä Henki, Saatanalla armon henki.

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
        Tässä on laki ja profeetat." 

        KIITOS!
         "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
        kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

        Miksi sinustakin tuli Kelvoton?

        "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
        Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on Saatanan opetusta Paavalille.

        Kristuksella on Pyhä Henki, Saatanalla armon henki.

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
        Tässä on laki ja profeetat." 

        KIITOS!
         "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
        kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

        Miksi sinustakin tuli Kelvoton?

        "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
        Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."

        Unohda nyt Raaamtun lauseiden siteeraaminen.
        Lisäät vain syntiä synnin päälle.
        Lisäät tuomiosi ankaruutta.
        Syntimittaa on jo tarpeeksi. . .


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on Saatanan opetusta Paavalille.

        Kristuksella on Pyhä Henki, Saatanalla armon henki.

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
        Tässä on laki ja profeetat." 

        KIITOS!
         "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
        kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

        Miksi sinustakin tuli Kelvoton?

        "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
        Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
        Tässä on laki ja profeetat."

        Sitä kaikkea mitä Suni on toisille tehnyt, sitä hän saa nyt jatkossa niittää.

        Vihaa ja törkeyttä hän on kylvänyt,
        sitä hän saa leikata.

        On aika heitellä kiviä, aika kerätä niitä.

        Kuka tahtoisi olla Sunin tilallla, kun Pyhä JUmala toimittaa tekonsa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohda nyt Raaamtun lauseiden siteeraaminen.
        Lisäät vain syntiä synnin päälle.
        Lisäät tuomiosi ankaruutta.
        Syntimittaa on jo tarpeeksi. . .

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
        Tässä on laki ja profeetat." 

        KIITOS!
         "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
        kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

        Miksi sinustakin on tullut Kelvoton?

        "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
        Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
        Tässä on laki ja profeetat."

        Sitä kaikkea mitä Suni on toisille tehnyt, sitä hän saa nyt jatkossa niittää.

        Vihaa ja törkeyttä hän on kylvänyt,
        sitä hän saa leikata.

        On aika heitellä kiviä, aika kerätä niitä.

        Kuka tahtoisi olla Sunin tilallla, kun Pyhä JUmala toimittaa tekonsa?

        Olen kirjoittanut rehellisesti omalla nimelläni, ja sitä saamaa tahdon teiltä, mutta te ette enää pysty tulemaan päivänvaloon.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Olen kirjoittanut rehellisesti omalla nimelläni, ja sitä saamaa tahdon teiltä, mutta te ette enää pysty tulemaan päivänvaloon.

        Olet kehunut itseäsi epärehellisesti ja epämiellyttävästi. Erittäin iljettävästi.
        Voit jatkaa samaa rataa. Mutta toiset eivät kysy sinulta neuvoa ja lupaa.
        Silti asiat ovat täällä täydessä päivänvalossa. Kirjoitukset.

        Vai oletko umpisokea?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kehunut itseäsi epärehellisesti ja epämiellyttävästi. Erittäin iljettävästi.
        Voit jatkaa samaa rataa. Mutta toiset eivät kysy sinulta neuvoa ja lupaa.
        Silti asiat ovat täällä täydessä päivänvalossa. Kirjoitukset.

        Vai oletko umpisokea?

        Jos olisin umpisokea, olisin Anonyymi:

        "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen sanat olivat Häen sanojaan.
        Et ole (onneksi) Jeesus, vaan kaukana Hänestä!

        Teuvon maailmassa on vain Saatanoita joka puolella. Saatanat ovat Teuvon lähimpiä ystäviä ja Teuvo itse Suuren Saatanan käskyläinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvon maailmassa on vain Saatanoita joka puolella. Saatanat ovat Teuvon lähimpiä ystäviä ja Teuvo itse Suuren Saatanan käskyläinen.

        Miksi sinusta tuli profeetan vihaaja:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden."

        Eikä vihan kohdetta:

        "Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Vaikka olisinkin viheliäinen väärä profeetta, niin miksi herjaat tätä
        Jeesuksen käskyä:

        "Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta: "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä.

        Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

        Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.

        Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?'

        Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?'

        'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

        Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle:

        Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"


    • Anonyymi
    • Golgatalla Jumalan hylkäsi papit, jotka olivat hänen profeettoja tappaneet.

      KRISTINUSKO ALKOI, KUN TEMPPELIN VÄLIVERHO REPESI

      "Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
      Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat."

      Se liittyi tähän Jeesukselle annettuun tehtävään:
      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

      Temppelin väliverhon takana oli se paikka, jossa Jumala puhui papeille. Koska Jeesuskaan ei saanut valittua kansaa pois pappien valheista, Jumala hylkäsi lopullisesti papit, ja ihmisten rakentamat jumalanhuoneet, kun Hesekielin ja Malakian ennustukset toteutuivat:

      "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan
      Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

      "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
      Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.

      Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
      Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

      "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
      Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

      "Te papit, teitä koskee tämä sana: .
      -- Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon."

      "Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot.
      Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten.
      Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä. Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.

      Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot.

      Niin minäkin teen teidät halveksituiksi ja saatan teidät häpeään kaiken kansan silmissä. Te ette pysyneet minun teilläni, vaan opettaessanne katsoitte, keitä kuulijat olivat."

      Tästä alkoi koko maailmassa Jumalan lähettämä raju eksytys. Kun Jumala hylkäsi kelvottomat papit, ja siirsi heidät parempaa palkkaa maksaan Saatanan ammattiliittoon, koska:
      "Palkkapaimen ei ole oikea paimen."

      Jumala oli armollisempi pappeja kohtaan kuin mitä oli Suomen posti pakettilajittelijoita kohtaan.

      Ilmeisesti siksi, koska tiesi heidän hyvin hoitavan ihmiskunnan pitämisen hänen lähettämässä RAJUSSA EKSYTYKSESSÄ.
      - - -
      Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan:

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

      Enää ei hänen pappien tarvitse kuunnella Jumalan ÄLKÄÄ-puheita:
      Älkää tehkö, Älkää luulko, Älkää hokeko, Älkää ruvetko, Älkää olko, Älkää tuomitko, Älkää pelätkö, Älkää menkö, Älkää varatko jne.

      Nyt he saavat toimia omien halujensa mukaan, saadakseen ympärilleen mahdollisimman paljon niitä, joilla on sama halu, koska palkkapaimenen pitää palkallaan elää.

      Tästä alkoi myös maailmassa valtava rakennusprosessi, kun Saatanan piti saada joka ainoalle papille oma palveluspaikka, jotka Jeesus jo ennalta nimitti ROSVOJEN LUOLIKSI.

      • Anonyymi

        Ei löydy enää sanoja tai kirjoituksia, joilla pääsisit pyristelemään irti niistä loputtomista herjauksista, jotka ovat sinetöineet kohtalosi, sinä kelvoton profeetta ja kädetön saarnaaja. Ylin ystäväsi, Saatana, vastaanottaa sinut helvetin portilla,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy enää sanoja tai kirjoituksia, joilla pääsisit pyristelemään irti niistä loputtomista herjauksista, jotka ovat sinetöineet kohtalosi, sinä kelvoton profeetta ja kädetön saarnaaja. Ylin ystäväsi, Saatana, vastaanottaa sinut helvetin portilla,

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
        Tässä on laki ja profeetat." 

        KIITOS!
         "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
        kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

        Miksi sinustakin tuli Kelvoton?

        "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
        Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."

        Silloin kun sinulle totuus selviää, on lihasi jo maatunut maassa, mutta sielusi saa silloin totuuden tietää:

        "Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.

        Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.

        Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville:
        'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat.
        Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
        Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa.
        Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa.
        Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne. 
        Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut.
        Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa.
        Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.'

         "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle:
        'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
        Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
        Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?'

        Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'

         "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville:
        'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. 
        Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa.
        Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
        Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne.
        Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.
        Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'

        "Silloin nämäkin kysyvät:
        'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'

        Silloin hän vastaa heille:
        'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

        Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

        Vuohet puolustautuvat - mutta turhaan:

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

         "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."


    • Anonyymi

      Turhaan huudat apua, vanha mies. Kohtalosi on sinetöity.

      • Se ei ollut turhaa, koska sinäkin minua Vihaat.

        Tuli tammikuun 1988 viimeinen viikonloppu.

        Sinäkin päivänä luin Raamattua. Silloin oli edessä Luukkaan evankeliumi, josta luin:
        "Ja hän puhui heille tämän vertauksen: "Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan ja hän tuli etsimään hedelmää, mutta ei löytänyt.
        Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois, mitä varten se vielä maata laihduttaa?'
        Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi: sillä aikaa minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää: mutta jos ei, niin hakkaa se pois.'

        Niin kuin Valitusvirsi kolme keskeytti Raamatun lukemisen lähes kaksi vuotta aikaisemmin, niin saman tekivät nyt nämä jakeet. Silloin ymmärsin heti lukemani, mutta nyt en lainkaan käsittänyt, mitä nämä jakeet tarkoittavat ja miten ne minuun liittyvät. Koko päiväksi jäi Raamattu auki tuosta kohdasta ja töitten lomassa aina kävin lukemassa ja ihmettelemässä.

        Ritva oli iltapäivällä lähtenyt töihin, ja kun häntä puolenyön jälkeen odotin kotiin, vielä vuoteessakin näitä jakeita ajattelin. Sitten, aivan yllättäen, makuuhuone tuli täysin pimeäksi, eikä pihavaloakaan näy ikkunasta. Sähköt eivät katkenneet, mutta silti olin täydellisen pimeyden keskellä. Hetken kuluttua, tämän pimeyden keskeltä jostakin, kuulen tutun äänen lähes kolmen vuoden takaa:

        "Siellä kirkossa sinut vapautettiin niistä taakoista, jotka eivät olleet sinun itsesi aiheuttamia, mutta sinunkin sydämelläsi on vielä jotakin."

        Olihan siellä kaikenlaista pahuutta. Kenelläpä ei olisi, kun Jumala sinne katsoo. Nyt hän kuitenkin kaivoi sieltä esille vain yhden, kaikkein inhottavimman asian, jolla en itse enää vuosiin ollut päätäni vaivannut. Olin sillä Ritvaa usein uhkaillutkin, sillä koin, että minullakin oli oikeus mennä vuoteeseen jonkun toisen kanssa. Niinhän hänkin oli tehnyt. Tutkamiesten vuotuisen tapaamisen yhteydessä, kun komennuksella oltiin, siihen kerran tilaisuus tuli. Tein aviorikoksen, ja sen jälkeen tunsin olevani tasavertainen Ritvan kanssa.

        Siihen yhteen ainoaan kertaan se asia jäi - ja nyt jo tuo rakkaaksi tullut Jumala lausuukin minulle kuoleman tuomion:

        "Hakkaa se pois!" Nyt ymmärsin tuon Raamatun sanoman täydellisesti. Minä olin tuo viikunapuu. Lähes kolme vuotta sitten sille annettiin kasvun mahdollisuus, ja nyt tuon kasvun antanut Jumala lausuukin kuolemantuomion.

        Alkoi vaihtokauppa. Olisin tunnustanut kaikki ne pahat teot, mitkä vain muistin tehneeni, mutta en tätä. Oliko tämä nyt niin tärkeää kaivaa esille? Näethän, että olen muuten ollut ihan hyvä isä. Köyhänä läksin maailmalle ja nyt olen saanut rakennettua perheelleni oman kodinkin?

        "Minä olen tämän sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa sen sinulta pois!", kuului vastaus.
        Minut valittiin kirkkoneuvostoonkin.
        "Minä sinut sinne johdatin, jotta näkisit, ettei Jumalan seurakuntaa näin johdeta."

        En ole polttanut tupakkaa, enkä juonut viinaa. Eikö näilläkään ole mitään merkitystä?
        "Minä olen sinut niistä varjellut."
        Ajatuksiini johdatettiin vielä pieni jäsenkortti. Lienen ollut 12- tai 13-vuotias, kun äitini tilasi Joka Poika-lehden. Siihen oli perustettu Joka Pojan Raittiusliitto, johon liityin, ja sen jäsennumero on 640. Tämä lyhyt lupaus oli varjellut elämääni niin, ettei sen lukemattomien vaikeuksien keskelle päässyt viina tuhojaan tekemään:

        "Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niin muodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon."

        Nyt olin kuin nurkkaan ajettuna, vailla pakomahdollisuutta. Näin toki edessä kaksi tietä, mutta kummankin päässä odotti kuolema, kun tähän tilanteeseen tuli puhumaan toinenkin ääni: "Hullu olet, jos tuon vaimollesi tunnustat. Avioliitosi ja perheesi hajoaa ja koko loppuelämäsi on pilalla!"

        Jos en tunnusta, niin Jumala viimeistään vuoden kuluttua hakkaa minut pois. Purskahdin itkuun, ties monennenko kerran elämäni aikana. Koko sisus oli kuin helvetin liekeissä. Jostakin tämän tuskan keskeltä tulivat ajatuksiini sanat, jotka suorana hätähuutona kaikuivat pimeään yöhön:

        "Herra Jeesus, armahda!"
        Ne olivatkin lopulta ne ainoat sanat, jotka sinä yönä toivat avun ja pelastuksen. Niiden huutamisen jälkeen sain rauhan sydämeeni, kun tiesin tehneeni sen, mitä Jumala minulta odotti:

        "Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin on Herra luvannut.
        Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat."
        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa: hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi. Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."
        Jatkuu


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se ei ollut turhaa, koska sinäkin minua Vihaat.

        Tuli tammikuun 1988 viimeinen viikonloppu.

        Sinäkin päivänä luin Raamattua. Silloin oli edessä Luukkaan evankeliumi, josta luin:
        "Ja hän puhui heille tämän vertauksen: "Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan ja hän tuli etsimään hedelmää, mutta ei löytänyt.
        Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois, mitä varten se vielä maata laihduttaa?'
        Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi: sillä aikaa minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää: mutta jos ei, niin hakkaa se pois.'

        Niin kuin Valitusvirsi kolme keskeytti Raamatun lukemisen lähes kaksi vuotta aikaisemmin, niin saman tekivät nyt nämä jakeet. Silloin ymmärsin heti lukemani, mutta nyt en lainkaan käsittänyt, mitä nämä jakeet tarkoittavat ja miten ne minuun liittyvät. Koko päiväksi jäi Raamattu auki tuosta kohdasta ja töitten lomassa aina kävin lukemassa ja ihmettelemässä.

        Ritva oli iltapäivällä lähtenyt töihin, ja kun häntä puolenyön jälkeen odotin kotiin, vielä vuoteessakin näitä jakeita ajattelin. Sitten, aivan yllättäen, makuuhuone tuli täysin pimeäksi, eikä pihavaloakaan näy ikkunasta. Sähköt eivät katkenneet, mutta silti olin täydellisen pimeyden keskellä. Hetken kuluttua, tämän pimeyden keskeltä jostakin, kuulen tutun äänen lähes kolmen vuoden takaa:

        "Siellä kirkossa sinut vapautettiin niistä taakoista, jotka eivät olleet sinun itsesi aiheuttamia, mutta sinunkin sydämelläsi on vielä jotakin."

        Olihan siellä kaikenlaista pahuutta. Kenelläpä ei olisi, kun Jumala sinne katsoo. Nyt hän kuitenkin kaivoi sieltä esille vain yhden, kaikkein inhottavimman asian, jolla en itse enää vuosiin ollut päätäni vaivannut. Olin sillä Ritvaa usein uhkaillutkin, sillä koin, että minullakin oli oikeus mennä vuoteeseen jonkun toisen kanssa. Niinhän hänkin oli tehnyt. Tutkamiesten vuotuisen tapaamisen yhteydessä, kun komennuksella oltiin, siihen kerran tilaisuus tuli. Tein aviorikoksen, ja sen jälkeen tunsin olevani tasavertainen Ritvan kanssa.

        Siihen yhteen ainoaan kertaan se asia jäi - ja nyt jo tuo rakkaaksi tullut Jumala lausuukin minulle kuoleman tuomion:

        "Hakkaa se pois!" Nyt ymmärsin tuon Raamatun sanoman täydellisesti. Minä olin tuo viikunapuu. Lähes kolme vuotta sitten sille annettiin kasvun mahdollisuus, ja nyt tuon kasvun antanut Jumala lausuukin kuolemantuomion.

        Alkoi vaihtokauppa. Olisin tunnustanut kaikki ne pahat teot, mitkä vain muistin tehneeni, mutta en tätä. Oliko tämä nyt niin tärkeää kaivaa esille? Näethän, että olen muuten ollut ihan hyvä isä. Köyhänä läksin maailmalle ja nyt olen saanut rakennettua perheelleni oman kodinkin?

        "Minä olen tämän sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa sen sinulta pois!", kuului vastaus.
        Minut valittiin kirkkoneuvostoonkin.
        "Minä sinut sinne johdatin, jotta näkisit, ettei Jumalan seurakuntaa näin johdeta."

        En ole polttanut tupakkaa, enkä juonut viinaa. Eikö näilläkään ole mitään merkitystä?
        "Minä olen sinut niistä varjellut."
        Ajatuksiini johdatettiin vielä pieni jäsenkortti. Lienen ollut 12- tai 13-vuotias, kun äitini tilasi Joka Poika-lehden. Siihen oli perustettu Joka Pojan Raittiusliitto, johon liityin, ja sen jäsennumero on 640. Tämä lyhyt lupaus oli varjellut elämääni niin, ettei sen lukemattomien vaikeuksien keskelle päässyt viina tuhojaan tekemään:

        "Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niin muodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon."

        Nyt olin kuin nurkkaan ajettuna, vailla pakomahdollisuutta. Näin toki edessä kaksi tietä, mutta kummankin päässä odotti kuolema, kun tähän tilanteeseen tuli puhumaan toinenkin ääni: "Hullu olet, jos tuon vaimollesi tunnustat. Avioliitosi ja perheesi hajoaa ja koko loppuelämäsi on pilalla!"

        Jos en tunnusta, niin Jumala viimeistään vuoden kuluttua hakkaa minut pois. Purskahdin itkuun, ties monennenko kerran elämäni aikana. Koko sisus oli kuin helvetin liekeissä. Jostakin tämän tuskan keskeltä tulivat ajatuksiini sanat, jotka suorana hätähuutona kaikuivat pimeään yöhön:

        "Herra Jeesus, armahda!"
        Ne olivatkin lopulta ne ainoat sanat, jotka sinä yönä toivat avun ja pelastuksen. Niiden huutamisen jälkeen sain rauhan sydämeeni, kun tiesin tehneeni sen, mitä Jumala minulta odotti:

        "Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin on Herra luvannut.
        Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat."
        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa: hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi. Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."
        Jatkuu

        Isäntäsi Saatana pakottaa sinua kirjoittamaan paljon sanoja peräkkäin, mutta sanomasi on väärän profeetan ääni. Vaikene jo, Saatana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isäntäsi Saatana pakottaa sinua kirjoittamaan paljon sanoja peräkkäin, mutta sanomasi on väärän profeetan ääni. Vaikene jo, Saatana.

        Ei se sinussa vaikene, vaan vie sinut perille loppuun saakka.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei se sinussa vaikene, vaan vie sinut perille loppuun saakka.

        Saatana on sinun isäntäsi eikä minun, vaikka kuinka yrität kiemurrella, väärä profeetta. Helvetin kauhut odottavat sinua. Parannuksen teko ei enää sinulta onnistu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on sinun isäntäsi eikä minun, vaikka kuinka yrität kiemurrella, väärä profeetta. Helvetin kauhut odottavat sinua. Parannuksen teko ei enää sinulta onnistu.

        Sitä samaa sanoivat esi-isäsi myös lähettäjästäni Jeesuksesta Kristuksesta:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi* (Pahojen henkien päämieheksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Minä olen hyvin tyytyväinen herjauksestasi.

        Ethän vain jätä minua, vaan tulet joka päivä uudelleen.


    • Tuon aviorikoksenkin oli Jumala sallinut tapahtua, että hänellä olisi mistä miehen kiinni ottaa, kun kiinnioton päivä koittaa. Ja nyt se koitti.

      Ritvan tullessa töistä sanoin hänelle: "Voitko polvistua kanssani tähän vuoteen viereen, minulla on sinulle kerrottavaa?" Polvistuimme ja kerroin hänelle mitä vuosia sitten nolin tehnyt, ja kysyin: "Voitko antaa tämän minulle anteeksi?" Hetken hiljaisuuden jälkeen hän vastasi: "Voin."

      Sillä hetkellä tunsin itseni tiimalasiksi, joka oli täynnä mustaa mönjää. Se lähti valumaan päästä alaspäin ja valumisrajan tunsin jokaisessa kehon kohdassa. Kun se oli valunut jalkojen kautta lattialle, tuli tilalle jotakin puhtaan valkoista. Samalla hetkellä minut valtasi sama ihana tunne kuin kerran lapsena ja siellä kirkon näyssä. Välähdyksenomaisesti sain vielä tuossa hetkessä nähdä tämän katoavan maailman yllä taivaan kirkkauden, sen todellisen maailman, joka ei koskaan katoa.

      Olin päässyt läpi ahtaasta portista. Saanut kohdata Kristuksen jo toisen kerran, ja syntyä taivaan kansalaiseksi. Tätä uudestisyntymistä kutsutaan Raamatussa myös sydämen ympärileikkaukseksi, ja vaatteiden valkaisemiseksi Karitsan veressä. Siinä ihmisen syntinen luonto revitään pois ja kivisydämen tilalle asennetaan uusi sydän, johon itse Kristus tuli Totuuden Henkensä kautta ikuisesti asumaan.

      Olin päässyt näiden harvojen joukkoon:
      "Häneen teidät on liittänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty. Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

      Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
      Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."

      • Anonyymi

        Sunia, tuota väärää profeettaa, ei kukaan usko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sunia, tuota väärää profeettaa, ei kukaan usko.

        Vaikka et usko, niin kuitenkin noudatat Saatanan käskyä vihata Pyhää Henkeä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Vaikka et usko, niin kuitenkin noudatat Saatanan käskyä vihata Pyhää Henkeä.

        Isäntäsi Saatanan käskyn mukaan herjaat jatkuvasti Pyhää Henkeä, Suni. Tulet saamaan siitä ankaran rangaistuksen viimeisellä tuomiolla ja jo maan päällisessä elämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isäntäsi Saatanan käskyn mukaan herjaat jatkuvasti Pyhää Henkeä, Suni. Tulet saamaan siitä ankaran rangaistuksen viimeisellä tuomiolla ja jo maan päällisessä elämässä.

        Sitä samaa sanoivat esi-isäsi myös lähettäjästäni Jeesuksesta Kristuksesta:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi* (Pahojen henkien päämieheksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Minä olen hyvin tyytyväinen herjauksestasi.

        Ethän vain jätä minua, vaan tulet joka päivä uudelleen.


    • Vale profettoja näyttä olevan olemassa tänäkin aikana,no kristityt sen tunnistava kyllä,hengen avulla.

      • Miksi tätä ei ole tapahtunut sinulle, vaan minulle:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

        Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Se olisi kyllä ollut suuri ihme, jos sinä olisit jättänyt vihaamatta.

        130 erihenkisellä kristinuskon lahkolla on jokaisella oma valheen henkensä, jonka jokainen uskoo olevan Pyhä Henki.

        Kuten vanhoillislestadiolaisetkin:

        "Vain me olemme oikeita jumalanlapsia, ja vain meillä on oikeus antaa Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä ihmisille syntejä anteeksi."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi tätä ei ole tapahtunut sinulle, vaan minulle:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

        Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Se olisi kyllä ollut suuri ihme, jos sinä olisit jättänyt vihaamatta.

        130 erihenkisellä kristinuskon lahkolla on jokaisella oma valheen henkensä, jonka jokainen uskoo olevan Pyhä Henki.

        Kuten vanhoillislestadiolaisetkin:

        "Vain me olemme oikeita jumalanlapsia, ja vain meillä on oikeus antaa Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä ihmisille syntejä anteeksi."

        Sinulle Suni ei ole tapahtunut mitään muualla kuin mielikuvituksessasi, jossa olet nähnyt hallusinaatioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle Suni ei ole tapahtunut mitään muualla kuin mielikuvituksessasi, jossa olet nähnyt hallusinaatioita.

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
        Tässä on laki ja profeetat." 

        KIITOS!
         "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
        kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

        Miksi sinustakin tuli Kelvoton?

        "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
        Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."

        Miksi sinä käytät koko elämäsi vain tuollaisen ihmisen herjaamiseen?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.
        Tässä on laki ja profeetat." 

        KIITOS!
         "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
        kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

        Miksi sinustakin tuli Kelvoton?

        "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
        Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."

        Miksi sinä käytät koko elämäsi vain tuollaisen ihmisen herjaamiseen?

        Itse roikut tällä foorumilla (kun sinua ei muualle huolita) päivästä päivään, kuukaudesta kuukauteen, vuodesta vuoteen, jakamassa ilkeitä herjoja ja tuomioita ihmisille, jotka eivät ole sitä ansainneet. Siitä saat rangaistuksen viimeisellä tuomiolla, joka jo odottaa sinua, väärä profeetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse roikut tällä foorumilla (kun sinua ei muualle huolita) päivästä päivään, kuukaudesta kuukauteen, vuodesta vuoteen, jakamassa ilkeitä herjoja ja tuomioita ihmisille, jotka eivät ole sitä ansainneet. Siitä saat rangaistuksen viimeisellä tuomiolla, joka jo odottaa sinua, väärä profeetta.

        Miksi sinusta tuli profeetan vihaaja:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden."

        Eikä vihan kohdetta:

        "Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Vaikka olisinkin viheliäinen väärä profeetta, niin miksi herjaat tätä
        Jeesuksen käskyä:

        "Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta: "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä.

        Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

        Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.

        Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?'

        Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?'

        'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

        Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle:

        Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"


    • Anonyymi

      Lähes hysteerisessä paniikissa Sunin harhaoppiset tuotteet tulivat hänen sisuksistaan.
      Mutta, ei auta, ei auta?

      Jumala on jo ratkaisunsa tehnyt ja sen myös täälläkin julkisesti tiedoksi antanut.

      Hän on hyljännyt Sunin. Niinkuin Hän joutui hylkäämään aikoinaan kuningas Saulin.

      Saul oli voideltu, saanut Pyhän Hengen - - - mutta?

      Saul ei uskollisesti totellut profeetta Samuelin antamaa käskyä ja sanaa.
      Hän teki oman päänsä mukaan... seurauksin

      Jumala sanoi hänelle:
      "Koska sinä olet hyljännyt Herran sanan, on myös hän hyljännyt sinut..."
      (1 Sam 15:23)

      Jumalan hylkääminen (Sunin) tapauksessa tarkoittaa, ettei Jumala ole MISSÄÄN yhteistyössä, eikä tarvitse Sunia mihinkään palveluksiinsa.

      Sunin syntimitta on täyttynyt. On siirtyminen Jumalan toimenpiteiden tasolle.

      Siksi Suni on nyt kuin vauhko. Koska pahalla on kiire se koettaa viimeiseen saakka eksyttää ja vaahdota.

      Ei auta.

      Jumalalla on ajat. On etsikon aikakin, on parannuksenkin aika ja mahdollisuus.
      Sunin kohdalla em:t ajat kuluivat omavoimaisessa ja ylpeässä herjaamisessa.
      Toisten Jumalan uskovien rienaamisessa. Jeesuksen ristin työn ja sovintoveren räikeässä solvaamisessa. Ja niin - pahuus pimensi hänet niin, ettei hän enää erota pyhää ja pahaa, ei mitään.

      Mitä pimeässä näkee? Mitä paholaisen sokeaksi sokaisema näkisikään?

      Voi, voi, voi!

      Tässä linkissä lisää mm.Suninkin tilanteesta.
      Teuvo Sunillekin, Jumalan hylkäämälle (profeetalle).

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17004996/jumalan-hylkaamat--profeetat----miksi-ja-miten

      • "Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa, veli, kun otan roskan silmästäsi'? Ethän sinä näe edes hirttä omassa silmässäsi.
        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa, veli, kun otan roskan silmästäsi'? Ethän sinä näe edes hirttä omassa silmässäsi.
        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

        Sinä se murhaaja olet - Teuvo Suni.
        On tuhansia tekstejäsi Suomi24 palstoilla, joilla SINÄ TIHKUT pelkkää vihaa toisia uskovia, siis Jeesuksen lampaita kohtaan!
        Hirveää pimeää vihaa!

        Haukut ja solvaat Jeesuksen lampaita.
        Luettelet jopa 130 kristillistä suuntaa, joita solvaat portoksi!

        Että kenen luvalla? Ja Jumalanko rakkaudesta?

        Ethän sinä parka ole samaa "jumala" joka yksin kaiken tietää?

        Olet apnntu puurot ja vellit sekaisin.

        Jeesus varoitti ettei lustetta saanut leikata ennen aikojaan?

        Mutta sinä olet leikannut. Kun paholaismainen murhamies, tappaja, olet leikannut
        kaikki samassa sumpussa.

        Oman pimeän ja sokean vihasi vallassa.

        Olet korottanut itsesi kuin ainoaksi pyhäksi ja valituksi.

        Kuin Lusifer olet koettanut asettaa itsesi Jumalan, AINOAN tuomarin istuimelle,'
        langettamaan likaisia tuomioitasi kaikile.

        Halusitpa tai et, Jumalan sanktiot ovat nyt SINUN edessäsi.

        Pakoon et voi päästä.


    • Anonyymi

      Mene pois, Suni, vääräoppinen eksyttäjä, ainua ei kukaan jää kaipaamaaan.

      • "Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa, veli, kun otan roskan silmästäsi'? Ethän sinä näe edes hirttä omassa silmässäsi.
        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa, veli, kun otan roskan silmästäsi'? Ethän sinä näe edes hirttä omassa silmässäsi.
        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

        Sinä juuri - Suni - olet murhaaja, koska VIHAAT kaikkia muita (uskoviakin) mutta RAKASTAT vain itseäsi ja korotat itsesi Jumalan sijalle.

        Tuomiosi ei torku.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1797
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1292
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe