KAIKISTA RUOISTA KAIKISTA RAVINTOLOISTA TULEE AINA RIPULI JA MAHA KIPPEKS NYTKIN KIRJOTAN NOPIASTI KOKS A SE TULEE SIELTÄ EN VOI PYSÄYTTÄÄ SITÄ TULEE KUIN RAKETTI MOOTTORI APUA NYT SE TULEE ÖÄÄÄÄÄÄÄGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH MIKÖ AVUKSI PÄÄSIN PÖNTÖLLE MUTTA VÄHÄN TIPAHTI KEITTIÖÖNKIN olen OSOITTEEssa TIETOTIE 3 TULKAA AUTTAMAAN
Järjetön jytkyripuli
2
129
Vastaukset
koitin tulppaa mutta se ratkesi
koitin muovipussia kanssa mutta en enää löytänyt sitä kun koitin ottaa ulos
johonkin kadonnut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936