KIITOS JEESUS

Anonyymi

Että suostuit vapaaehtoisesti kärsimään ja kuolemaan, kun havaitsiot, ettei sinun kapealle tielle ja ahtaalle portille tulijoita ollut, kun kaikki alkoivat sinua vihata.

Näin koko ihmiskunta sai Paavalin ja Pietarin kautta kaikille ihmisille sopivan uskon:

KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi nautin suuresti sinun veresi voimasta.

    • Anonyymi

      Juurikin niin!

    • Anonyymi

      Parempi oli miedän oma usko metsän Tapioon, meren Ahtiin ja taivaan Ukkoseen.

      Paljon parempi. Tämä kristinusko hidastanut kehitystä, tappanut ihmisiä, polttanut noitia. Kerännyt rahaa aneilla (mikä tahansa rikos hinnoiteltu), jopa Rooma kirkko rakennettu niillä ja "pyhimykseksi julistusrahoilla". Kukaan ei pääse pyhimykseksi ellei maksa lunnaita.

      Israil tappaa ja muodostaa ghettoja. Laajenee ja kostaa koska ei itse tehnyt mitään saksalaisia vastaan. Esim suomalaiset eivät ikinä olisi suostuneet tuollaiseen nöyryytykseen.

      Maailma olisi paljon parempi ilman kristinuskoa! Jo 2000 ero lahkoa ja kaikki haisevat yhtä pahalle!


      • Minkä tölkin avaaja sinä olet.

        Hunksi kaverisi tappoivat oikean Sunin.

        Oli pakko tappaa, kun ilmoitti olevansa Jeesuksen todistaja.


    • Anonyymi

      Ittepähän tuo pöljäili. Sääli että puoli maailmaa kärsii siitä yhä.

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus, että tänäkin päivänä sydämeni on täynnä syntiä,
      mutta siitä huolimatta saan olla sinun verelläsi puhtaaksi pesty syntinen.

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus, että olen saanut yhden jeesustelijan ahtaalle, käskysi mukaan:

      "Maailmassa te olette ahtaalla."

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      277
      3090
    2. 201
      2876
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2464
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      221
      1936
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      160
      1213
    Aihe